| Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού | |
|
+15Antonios_gsxr andRewR tasos1984 mistiriodis_tsantakias DrIoannis Sotoner Painterz mx5 8annos Feelgood ripseventh babis k8 tsasbi Miou stoui 19 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Σαβ 27 Οκτ 2012, 21:06 | |
| Παιδιά κοιτάξτε το πίσω μου ελαστικό. Είναι από την πίστα σήμερα, έχετε ξαναδεί κάτι τέτοιο? Είχα σωστές πιέσεις πίσω (28 PSI) και δεν γλυστρούσα καθόλου, είχα πολύ καλό feedback. Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από το λάστιχο. Είναι Dunlop Sportsmart. Δεν μου έχει ξανατύχει ούτε με το ίδιο ελαστικό ούτε με άλλης μάρκας. Προσέξτε ότι οι γραμμές που βλέπετε δεν είναι χαρακώματα, δηλαδή δεν μπαίνουν μέσα στο λάστιχο και δεν έχουν βάθος. Οι γραμμές δείχνουν υψομετρική διαφορά, δεξιά των γραμμών (προς την εξωτερική πλευρά του ελαστικού) είναι ψηλότερο το υλικό από ότι αριστερά (προς το κέντρο του ελαστικού). Είναι δηλαδή σαν να "μαζεύτηκε" το υλικό προς την έξω μεριά. Τι νομίζετε?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την stoui στις Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:11, 1 φορά | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Σαβ 27 Οκτ 2012, 23:05 | |
| | |
|
| |
tsasbi Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Ζωγράφου city Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 1410 Αγωνιζόμενος : moto gp PlayStation 1-2-3-4
Hμερομηνία εγγραφής : 23/05/2012
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Σαβ 27 Οκτ 2012, 23:11 | |
| | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Σαβ 27 Οκτ 2012, 23:23 | |
| | |
|
| |
ripseventh Full gixxer
Όνομα: : Λουκας Τόπος : Λιβαδεια Αριθμός μηνυμάτων : 1221 Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 00:24 | |
| Eμενα παντως μου κανει εντυπωση που δεν εχει 'δουλεψει' το λαστιχο σχεδον καθολου δλδ να εχει μια φθορα,το προτιμοτερο θα ηταν να πας στον λαστιχα σου να το δει απο κοντα,μπορει και να υπαρχει αστοχια υλικου! | |
|
| |
Feelgood Normal gixxer
Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 61 Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 00:29 | |
| Σε πια πίστα έγινε αυτό ??? | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 02:56 | |
| - ripseventh έγραψε:
- Eμενα παντως μου κανει εντυπωση που δεν εχει 'δουλεψει' το λαστιχο σχεδον καθολου δλδ να εχει μια φθορα,το προτιμοτερο θα ηταν να πας στον λαστιχα σου να το δει απο κοντα,μπορει και να υπαρχει αστοχια υλικου!
Κοίτα στις άκρες έχει δουλέψει, μπορεί να μην φαίνεται στις φώτο. Καλά δεν πάω και τέζα, είμαι 10 sec πάνω από το ρεκόρ και δεν πολυανοίγω στην ευθεία οπότε μην ψάχνεις για φθορά στο κέντρο του ελαστικού (άσε που 600άρι έχω). - Feelgood έγραψε:
- Σε πια πίστα έγινε αυτό ???
Στην πίστα της Άχνας στην Κύπρο. 2100km λίιιγο μεγαλύτερη από μέγαρα και αρκετά κλειστή. | |
|
| |
8annos Normal gixxer
Όνομα: : Θανάσης Τόπος : Πάτρα Αριθμός μηνυμάτων : 103 Hμερομηνία εγγραφής : 24/01/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 07:54 | |
| Το λάθος που κάνεις είναι ότι πας πολύ γρήγορα για το συγκεκριμένο λάστιχο. Μάλλον θα πρέπει να κοιτάξεις για κάτι πιο πισταδόρικο. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 10:06 | |
| - 8annos έγραψε:
- Το λάθος που κάνεις είναι ότι πας πολύ γρήγορα για το συγκεκριμένο λάστιχο. Μάλλον θα πρέπει να κοιτάξεις για κάτι πιο πισταδόρικο.
μα δεν μοιαζει να το εχει ταλαιπωρισει το λαστιχο ....αν πηγενε πολυ γρηγορα για το λαστιχο θα το βλεπαμε ν α εχει αλλη φθορα. μεγαλυτερη ... αυτο τωρα ουτε μπμπικι δεν εχει βγαλει . επισης εαν πηγενε γρηγορα για το λαστιχο θα ειχε γλυστριματα ... τελος παντων θα καταλαβενε οτι κατι δεν παει καλα ... αυτο πιο πολυ μοιαζει να να υπαρχει αστοχια στην γομα και χαλασε παρα σαν να το φοραγε μια γρηγορη μηχανη και το τελειωσε | |
|
| |
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:06 | |
| το 28psi ποιος το εδωσε σαν σωστη πιεση; το μπροστινο πως ειναι; δωσε φωτο τι αναρτηση φορας πισω;
υ.γ. αμ θες, αλλαξε το τιτλο του θεματος, για να βρουν πιο ευκολα το θεμα, οι επομενες γενιες
| |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:09 | |
| Το λάστιχο το είδε ο τύπος που μου το πούλησε μιας και ήταν εκεί και δεν ήξερε τι να μου πει χεχε.
Βασικά στην φώτο φαίνεται να είναι πιο σοβαρό από ότι είναι στην πραγματικότητα. Όπως σας εξήγησα πιο πάνω, οι γραμμές δεν είναι χαρακιές αλλά εξωχές. Το λάστιχο είναι μια χαρα, με λίγα χλμ οι γραμμές αρχίζουν να σβήνονται. Οπότε η γνώμη μου είναι ότι δεν έχουμε να κάνουμε με φθορά και καταστροφή του ελαστικού αλλά με πολύ επιφανειακή παραμόρφωση που δεν παίζει ρόλο στο οδήγημα (δεν είχα καθόλου γλυστρήματα).
Σίγουρα δεν έγινε επειδή πήγαινα τάπα, Θανάση ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αλλά δεν νομίζω να είμαι στο όριο των ελαστικών ή της μηχανής. Πάντως 1-2 παιδιά εκεί πρότειναν κουβέρτες επειδή η φθορά λένε παίζει να προκλήθηκε επειδή πίεζα με κρύα ελαστικά. Αυτό παίζει επειδή σύμφωνα με τους χρόνους ήδη στον 2ο γύρο είμαι στο όριο μου. Δεν ξέρω... | |
|
| |
Painterz Adv. gixxer
Όνομα: : Γιωργος Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 546 Hμερομηνία εγγραφής : 22/01/2009
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:16 | |
| σορρυ αλλα 28psi για dunlop στην πιστα ειναι απαγορευτικο!!!!!! νομιζω δλδ μιας και εγω 600αρι ειχα και το εχω λέιτουργισει αυτο το λαστιχο σε 18 psi πισω με μπροστινο 22psi......δωσε μας κι αλλες πληροφοριες για το λαστιχο..... τι dot ειναι τ λαστιχα??? και τι προφιλ φορας?φαινεται οτι ειναι σε ολη την περιμετρο του λαστιχου οι ραβδοσεις...... | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:22 | |
| Γειά σου φίλε - mx5 έγραψε:
- το 28psi ποιος το εδωσε σαν σωστη πιεση;
Πάντα τόσο έβαζα σε ότι ελαστικό χρησιμοποιούσα και είμουν μια χαρά. Επίσης και άλλα παιδιά με το ίδιο ελαστικό και παρόμοια μηχανάκια τόσο βάζουν. Τέλος, δεν είχα γλυστρήματα και η αίσθηση ήταν πολύ καλή οπότε δεν είχα λόγο να δοκιμάσω κάποιαν άλλη πίεση! - mx5 έγραψε:
το μπροστινο πως ειναι; δωσε φωτο
Το μπροστινό είναι μια χαρά, καθόλου φθορά πέρα από την φυσιολογική που βγάζει ένα απλό TD. - mx5 έγραψε:
τι αναρτηση φορας πισω;
Την μαμά η οποία είναι σεταρισμένη (sag) από ειδικό στα κιλά μου. Την έλεγξα και είναι ακόμα στην ρύθμιση αυτή. Από αίσθηση ήταν μια χαρά. - mx5 έγραψε:
υ.γ. αμ θες, αλλαξε το τιτλο του θεματος, για να βρουν πιο ευκολα το θεμα, οι επομενες γενιες
Σωστός, το έκανα ήδη! | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:26 | |
| - Painterz έγραψε:
- σορρυ αλλα 28psi για dunlop στην πιστα ειναι απαγορευτικο!!!!!! νομιζω δλδ μιας και εγω 600αρι ειχα και το εχω λέιτουργισει αυτο το λαστιχο σε 18 psi πισω με μπροστινο 22psi......
18 και 22 δεν είναι πάρα πολύ λίγα? Θα υπερθερμανθούν και θα αυξηθούν οι πιέσεις πέρα του κανονικού. - Painterz έγραψε:
δωσε μας κι αλλες πληροφοριες για το λαστιχο..... τι dot ειναι τ λαστιχα??? και τι προφιλ φορας?φαινεται οτι ειναι σε ολη την περιμετρο του λαστιχου οι ραβδοσεις...... Σόρυ φίλε αλλά δεν ξέρω να σου απαντήσω! Τι είναι dot και τι εννοείς προφίλ? | |
|
| |
Painterz Adv. gixxer
Όνομα: : Γιωργος Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 546 Hμερομηνία εγγραφής : 22/01/2009
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:43 | |
| λοιπόν έχουμε και λέμε χρηστο
1ον dot ειναι η ημερομηνία ελαστικού παρασκευής απο το εργοστάσιο. 2ον τα dunlop έχουν αλλο σκελετό σαν λαστιχο και η πιεση τους ειναι διαφορετικη. 3ον οταν αγοραζεις λαστιχα θα πρεπει να ρωτας και καποιες πληροφοριες απο τον ανθρωπο που στα βαζει και γενικα να ξερεις πως λειτουργει και πως συμπεριφερετε. ακομα μια συμβουλη απο τη στιγμη που ασχολεισαι με την πιστα θα πρεπει να ξερεις οτι μεγαλη φθορα στα λάστιχα ειναι και απο τις αναρτησεις τις οποιες θα πρεπει να τις εχεις κανει ενα σερβις τουλαχιστον μια φορα το χρονο μπροστα και καθε 2 το πισινο παντα με τη χρηση που κανει ο καθενας. Επίσης θα πρεπει να παιξεις λιγο με τις αναρτησεις μιας και η συμπεριφορα της μηχανης αλλαζει μεσα στην πιστα και γενικα πρεπει να ψαξεις λιγο το μηχανακι σου απο τη στιγμη που το πας γρηγορα. και κατι αλλο...υπαρχουν πολλα θεματα μεσα στο forum που θα σου λυσουνε πολλες αποριες για πιεσεις ελαστικων και ρύθμιση αναρτησεων!!!!
| |
|
| |
Sotoner Full gixxer
Όνομα: : Σωτήρης Τόπος : Καρδίτσα (Λάρισα) Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 891 Αγωνιζόμενος : Μπααααα..Όχι τίποτα άλλο αλλα είναι όλοι αργοι για μένα και δεν θα έχει εμδιαφέρον...???@@##$$!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 29/07/2009
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:51 | |
| Παίζει να έχει προκληθεί απο τα κέρμπς?? Στις πιέσεις τα παιδιά έχουν δίκιο..Τα ντάνλοπ δουλεύουν πολύ χαμηλές πιέσεις, αυτή είναι η αλήθεια! | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 17:07 | |
| - Painterz έγραψε:
- λοιπόν έχουμε και λέμε χρηστο
1ον dot ειναι η ημερομηνία ελαστικού παρασκευής απο το εργοστάσιο. 2ον τα dunlop έχουν αλλο σκελετό σαν λαστιχο και η πιεση τους ειναι διαφορετικη. 3ον οταν αγοραζεις λαστιχα θα πρεπει να ρωτας και καποιες πληροφοριες απο τον ανθρωπο που στα βαζει και γενικα να ξερεις πως λειτουργει και πως συμπεριφερετε. ακομα μια συμβουλη απο τη στιγμη που ασχολεισαι με την πιστα θα πρεπει να ξερεις οτι μεγαλη φθορα στα λάστιχα ειναι και απο τις αναρτησεις τις οποιες θα πρεπει να τις εχεις κανει ενα σερβις τουλαχιστον μια φορα το χρονο μπροστα και καθε 2 το πισινο παντα με τη χρηση που κανει ο καθενας. Επίσης θα πρεπει να παιξεις λιγο με τις αναρτησεις μιας και η συμπεριφορα της μηχανης αλλαζει μεσα στην πιστα και γενικα πρεπει να ψαξεις λιγο το μηχανακι σου απο τη στιγμη που το πας γρηγορα. και κατι αλλο...υπαρχουν πολλα θεματα μεσα στο forum που θα σου λυσουνε πολλες αποριες για πιεσεις ελαστικων και ρύθμιση αναρτησεων!!!!
Γειά σου φίλε. Καταρχήν τα ελαστικά τα έχω 6 μήνες περίπου. Ημερομηνία κατασκευής πάντα κοιτώ όταν αλλάζω και φροντίζω να είναι φρέσκα. Οπότε και αυτά φρέσκα ήταν. Γενικά προσέχω αρκετά το μηχανάκι, οι αναρτήσεις είναι σεταρισμένες από race technician, ιδιαίτερα η πίσω: πριν την ρύθμιση ήταν τέρμα μαλακιά και έκανα bungee jumping Καμία σχέση με τώρα. Γενικά είμαι πολύ ευαίσθητος με την αίσθηση που έχω και για να πάω γρήγορα πρέπει να νοιώθω ΟΚ το μηχανάκι. Αν ας πούμε έχω ολισθήσεις ή αστάθεια δεν θα πιέσω, χθες δεν είχα τπτ από όλα αυτά. Επίσης ο αντιπρόσωπος που τα αγόρασα είναι ο ίδιος αγωνιζόμενος αλλά όταν τα πήρα έλειπε και προφανώς η κοπέλα στο μαγαζί δεν φρόντισε να με ενημερώσει ότι τα Dunlop τα πίσω παίρνουν πολύ πιο χαμηλές πιέσεις. Με ένα απλό ψάξιμο στο νετ κοιτάξτε τι βρήκα. Τα πίσω σε όλη σχεδόν την γκάμα των Dunlop είναι στα 21 PSi κρύα ενώ εγώ είχα 28! Οπότε λογικά αυτό που έγινε είναι ότι το ελαστικό λόγω μεγάλης πίεσης (28PSi) ποτέ δεν ζεστενόταν ολόκληρο, αλλά μόνο η επιφάνεια του υπερθερμενόταν λόγω όλης εκείνης της τριβής με αποτέλεσμα να "λυώσει" και να κάνει αυτό το ανάγλυφο. Θα βγάλω φωτογραφίες μεγαλύτερης ανάλυσης και θα στείλω στην Dunlop. Θα ποστάρω την απάντηση τους. Ευχαριστώ παιδιά. | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 17:10 | |
| - Sotoner έγραψε:
- Παίζει να έχει προκληθεί απο τα κέρμπς??
Στις πιέσεις τα παιδιά έχουν δίκιο..Τα ντάνλοπ δουλεύουν πολύ χαμηλές πιέσεις, αυτή είναι η αλήθεια! Δεν το ήξερα ρε γμτ! Και δεν μου το είπε και κανείς, ακόμα και στην πίστα που είχα αναφέρει ότι είχα βάλει 28 PSi. Μιλάμε για μεγάλη άγνοια από όλους!!!! | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 17:48 | |
| Είστε νέοι εκεί κάτω γιαυτό Πέρα από την πλάκα η πίεση δεν είναι και τόσο εκτός γιατί να σημειώσω ότι μιλάμε για τα Sport smart και όχι Sport max που είναι τα D211-D212 GP και GPRACER.Αυτά που έχεις μπορεί όντως να δουλεύουν σε υψηλότερες πιέσεις από τις γόμες.Η φθορά δεν μου μοιάζει να είναι λόγο χαμηλής πίεσης. | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 17:59 | |
| - DrIoannis έγραψε:
- Είστε νέοι εκεί κάτω γιαυτό
Πέρα από την πλάκα η πίεση δεν είναι και τόσο εκτός γιατί να σημειώσω ότι μιλάμε για τα Sportsmart και όχι Sportmax που είναι τα D211-D212 GP και GPRACER.Αυτά που έχεις μπορεί όντως να δουλεύουν σε υψηλότερες πιέσεις από τις γόμες.Η φθορά δεν μου μοιάζει να είναι λόγο χαμηλής πίεσης. Μιλάμε για τα Dunlop Sportmax Sportsmart τα οποία σύμφωνα με το site της Dunlop είναι γόμες αλλά όχι racing γόμες. Δες και εδώ. Είναι και αυτά NTEC τεχνολογία που απαιτεί χαμηλότερες πιέσεις στην πίστα, μόλις τα διάβασα από την Dunlop. Τους έστειλα και email και περιμένω... | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 18:37 | |
| η πιεσεις μια χαρα ειναι ...η χαμηλη πιεση ειναι για τα αγονιστικα ελαστικα αυτο που φορας ειναι ελαστικο δρομου ....που σε καμια περιπτοση δεν πεζει να το κατεβασεις κατο απο 26....οποτε μικρι διαφορα για να προκληθη αυτο που διχνεις .....
....διχνει σαν να εχει υπερθερμανθη η εξοτερικη μεργια του ελαστικου και να εχει λιοσει (να εχει κανει σαν νερα δλδ οπος στην φοτο) αυτο μπορει να προκλιθει απο χαμιλι πιεση πολυ ανετα γιατι το ελαστικο υπερθερμενετε και οχι απο υψιλι οπος σκευτεστε ...οποτε ισος λιγο η οδιγισισου λιγο η αναρτησισου λιγο η χαμιλι πιεση για ελαστικο που δουλευει στο 35-36 λιγο η οδιγισισου να παραμενεις παρατεταμενα πλαγιασμενος και να περνεις το γκαζη υπο κλιση να συμβαλανε σε αυτο το φενομενο .... σιγουρα ομος οχι επιδη ειχες υψιλη πιεση | |
|
| |
tasos1984 Normal gixxer
Όνομα: : Τάσος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 341 Αγωνιζόμενος : OPEN
BMU
SBK Hμερομηνία εγγραφής : 05/04/2009
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 19:05 | |
| Χρήστο αφού δεν έγινες βαρελότο με τα 28psi κανε τον σταυρό σ! Το λάστιχο μου φέρνει εμενα μιά χαρά... Το αυλάκι αυτό μπορει να είναι και για μενα η αποτομο χουφτωμα στην εξοδο με λάθος πίεση ελαστικου η στο αμορτισέρ να ειναι λαθος η συμπίεση του πίσω αμορτισέρ (να ειναι πολυ μαλακο) και ετσι να την ακουει το λάστιχο... Dunlop 26 psi εμπρος και 17 psi πίσω. ΜΟΝΟ | |
|
| |
Painterz Adv. gixxer
Όνομα: : Γιωργος Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 546 Hμερομηνία εγγραφής : 22/01/2009
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 19:06 | |
| Dunlop Sportmax Sportsmart χρηστο ακυρο αυτα που σου ειπα για τις πιεσεις!! χαχαχαχαχα με γεια τα ματια!!! νομιζα οτι ηταν τα sportmax racerd211.... παντως οταν λες δεν σου κουνουσε καθολου δλδ στην εξοδο δεν ενιωθες τπτ? η μεσα στην στροφη? | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 19:37 | |
| - mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- η πιεσεις μια χαρα ειναι ...η χαμηλη πιεση ειναι για τα αγονιστικα ελαστικα αυτο που φορας ειναι ελαστικο δρομου ....που σε καμια περιπτοση δεν πεζει να το κατεβασεις κατο απο 26....οποτε μικρι διαφορα για να προκληθη αυτο που διχνεις .....
....διχνει σαν να εχει υπερθερμανθη η εξοτερικη μεργια του ελαστικου και να εχει λιοσει (να εχει κανει σαν νερα δλδ οπος στην φοτο) αυτο μπορει να προκλιθει απο χαμιλι πιεση πολυ ανετα γιατι το ελαστικο υπερθερμενετε και οχι απο υψιλι οπος σκευτεστε ...οποτε ισος λιγο η οδιγισισου λιγο η αναρτησισου λιγο η χαμιλι πιεση για ελαστικο που δουλευει στο 35-36 λιγο η οδιγισισου να παραμενεις παρατεταμενα πλαγιασμενος και να περνεις το γκαζη υπο κλιση να συμβαλανε σε αυτο το φενομενο .... σιγουρα ομος οχι επιδη ειχες υψιλη πιεση Η θεωρεία λέει: 1. αν έχουμε πολύ χαμηλή πίεση σε ένα λάστιχο σε πίστα τι θα γίνει? Θα υπερθερμανθεί το λάστιχο με αποτέλεσμα να αυξηθεί η πίεση του κατά πολύ παραπάνω του κανονικού. 2. αν έχουμε πιο υψηλή πίεση από το κανονικό δεν θα ζεστένεται Τώρα η φθορά που έχω εγώ φίλε mistiriodis_tsantakias όπως πολύ σωστά είπες - mistiriodis_tsantakias έγραψε:
- διχνει σαν να εχει υπερθερμανθη η εξοτερικη μεργια του ελαστικου και να εχει λιοσει (να εχει κανει σαν νερα δλδ οπος στην φοτο)
. Ψάχνουμε το γιατί. Σίγουρα το 1 που είπες εσύ είναι καλός λόγος όμως δεν θεωρώ ότι 28PSi είναι λίγα. Ακόμα και σε λάστιχο δρόμου (το δικό μου δεν είναι δρόμου, είναι ημισλικ) όπως το Pirelli diablo έβαζα 28 PSi στην ίδια πίστα με το ίδιο μηχανάκι και ήμουν βασιλιάς, κανένα πρόβλημα. Το κλειδί στην απάντηση πιστεύω βρίσκεται στο ότι το ελαστικό δεν είναι ακριβώς δρόμου, όπως ανέφερα πιο πάνω ανήκει στην σειρά NTEC της Dunlop και θέλει χαμηλές πιέσεις στην πίστα. Έτσι λέει η Dunlop. Τώρα περισσότερα δεν ξέρω να σου πω, πάντως ευχαριστώ για την άποψη σου | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 28 Οκτ 2012, 19:51 | |
| - tasos1984 έγραψε:
- Χρήστο αφού δεν έγινες βαρελότο με τα 28psi κανε τον σταυρό σ! Το λάστιχο μου φέρνει εμενα μιά χαρά... Το αυλάκι αυτό μπορει να είναι και για μενα η αποτομο χουφτωμα στην εξοδο με λάθος πίεση ελαστικου η στο αμορτισέρ να ειναι λαθος η συμπίεση του πίσω αμορτισέρ (να ειναι πολυ μαλακο) και ετσι να την ακουει το λάστιχο... Dunlop 26 psi εμπρος και 17 psi πίσω. ΜΟΝΟ
Οι πιέσεις που αναφέρεις είναι αυστηρά για τα πιστάδικα slick της Dunlop ή και για τα sportsmart που φορώ εγώ? Επειδή αυτό ψάχνω να μάθω, τις σωστές πιέσεις στα ημισλικ της Dunlop. Τώρα για το αυλάκι, εγώ ήξερα ότι απότομα ανοίγματα γκαζιού σε συνδυασμό με λάθος ρυθμισμένη ανάρτηση κάνουν κάθετα σημάδια στο ελαστικό και όχι κατά το μηκος του. Στην δική μου περίπτωση μου φαίνεται σαν να μπαίνω στην στροφή με λάστιχο του οποίου η επιφάνεια είναι ζελέ. Σαν να έχει υπερθερμανθεί και "μαζεύει" στις άκρες του ελαστικού. Δεν ξέρω, έτσι το φαντάζομαι. | |
|
| |
| Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού | |
|