| Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού | |
|
+15Antonios_gsxr andRewR tasos1984 mistiriodis_tsantakias DrIoannis Sotoner Painterz mx5 8annos Feelgood ripseventh babis k8 tsasbi Miou stoui 19 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Πεμ 01 Νοε 2012, 16:24 | |
| Τι παει να πει μπορω να μπω με 80 maximum οποτε μπαινω με 79 για να εχω καλυτερη εξοδο??? τιποτα γιατι απλα αυτο το νουμερο δεν ειναι ταβανι απλα καθοριζεται απο την ικανοτητα του οδηγου και της μηχανης που οδηγει σε συνδιασμο με την χαραξη της στροφης !! Επειδη οι στροφες ειναι πιο πολυπλοκες απο 2 απλα νουμερα θελουν και διαφορετικη προσεγγιση . Μεγαλη κουβεντα αλλα παντως τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα....
Στα μεγαρα πχ δεν ισχυει αυτο με την εστω λιγο πιο αργη εισοδο ωστε να εχεις πιο γρηγορη εξοδο . Εκει θες πολυ φορα στην εισοδο , φρενα τελευταια στιγμη μεχρι το apex , γρηγορη σφαλιαρα και πολυ καλη εξοδο αλλιως το χρονομετρο σε κοροιδευει....
Την παραπανω ταχυτητα στην εισοδο μπορεις να την αντισταθμισεις με φρενο πλαγιασμενος , τη γρηγορη σφαλιαρα που θα σε βαλει στη σωστη γραμμη για να ανοιξεις νωρις και δυνατα και πανω απ'ολα με το να χρησιμοποιεις σωστα ολο το σωμα σου γιατι χωρις αυτο η τουμπα ειναι πολυ ευκολη !!! | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Πεμ 01 Νοε 2012, 16:44 | |
| - cpantelo έγραψε:
- Τι παει να πει μπορω να μπω με 80 maximum οποτε μπαινω με 79 για να εχω καλυτερη εξοδο??? τιποτα γιατι απλα αυτο το νουμερο δεν ειναι ταβανι απλα καθοριζεται απο την ικανοτητα του οδηγου και της μηχανης που οδηγει σε συνδιασμο με την χαραξη της στροφης !! Επειδη οι στροφες ειναι πιο πολυπλοκες απο 2 απλα νουμερα θελουν και διαφορετικη προσεγγιση . Μεγαλη κουβεντα αλλα παντως τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα....
Μα δεν είπα ότι δεν παίζουν ρόλο αυτά που λες! Είπα έστω ότι...ήταν παράδειγμα για μένα η έναν συγκεκριμένο οδηγό! Και ναι για κάθε συγκεκριμένο οδηγό με μια συγκεκριμένη μηχανή σε μια συγκεκριμένη στροφή υπάρχει κάποιο ταβάνι, στο παράδειγμα μου ήταν τα 80 χλμ. Για ξαναδιάβασε τι έγραψα. - cpantelo έγραψε:
Στα μεγαρα πχ δεν ισχυει αυτο με την εστω λιγο πιο αργη εισοδο ωστε να εχεις πιο γρηγορη εξοδο . Εκει θες πολυ φορα στην εισοδο , φρενα τελευταια στιγμη μεχρι το apex , γρηγορη σφαλιαρα και πολυ καλη εξοδο αλλιως το χρονομετρο σε κοροιδευει.... ΟΚ, σύμφωνοι. Υπάρχουν στροφές που θέλουν φόρα στην είσοδο, γενικά όμως ο κανόνας για την τυπική U στροφή είναι "αργή είσοδο για γρήγορη έξοδο", το λέει και ο Keith Code. | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Πεμ 01 Νοε 2012, 20:13 | |
| Αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι οτι σε καταλαβαινω Απλα αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι τα εχεις απλοποιησει λιγο τα πραγματα ενω δεν ειναι παντα ετσι παρα μονο για συγκεκριμενες συνθηκες (πιο σπανιες λοιπον) οπως το παραδειγμα με τη U στροφη που ειπες.... | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Πεμ 01 Νοε 2012, 22:56 | |
| | |
|
| |
usabug Normal gixxer
Όνομα: : Μιχάλης Αριθμός μηνυμάτων : 383 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Παρ 02 Νοε 2012, 23:31 | |
| - stoui έγραψε:
- ρίξε όμως μια ματιά στον Keith Code και θα καταλάβεις τι λεω, αυτός τα λέει σίγουρα καλύτερα
Μονο που αυτος δεν λεει για αγωνιστικη οδηγηση αλλα για ασφαλες γρηγορη οδηγηση !!! Τελειος μα τελειος διαφορετικα πραγματα !!!!! | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Σαβ 03 Νοε 2012, 00:33 | |
| - usabug έγραψε:
- stoui έγραψε:
- ρίξε όμως μια ματιά στον Keith Code και θα καταλάβεις τι λεω, αυτός τα λέει σίγουρα καλύτερα
Μονο που αυτος δεν λεει για αγωνιστικη οδηγηση αλλα για ασφαλες γρηγορη οδηγηση !!! Τελειος μα τελειος διαφορετικα πραγματα !!!!!
Πως δεν λεει, το 2ο του βιβλιο twist of the wrist II ειναι αποκλειστικα για πιστα και αγωνες. Υπαρχει και βιντεακι. | |
|
| |
usabug Normal gixxer
Όνομα: : Μιχάλης Αριθμός μηνυμάτων : 383 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Σαβ 03 Νοε 2012, 12:11 | |
| - stoui έγραψε:
Πως δεν λεει, το 2ο του βιβλιο twist of the wrist II ειναι αποκλειστικα για πιστα και αγωνες. Υπαρχει και βιντεακι. Κοιτα επειδη εχω κανει καποια CSS και εχω παρει και το τελευταιο Βιβλιο αλλα και τα δυο DVD λεει απλα για γρηγορη ( ασφαλης ) οδηγηση . Οι τεχνικες και στην γρηγορη και στην αγωνιστικη οδηγηση ειναι ιδιες ! Δεν αλλαζει το counter steering , ουτε η θεση σωματος , το throttle control , κλπ ... ομως αλλαζουν οι γραμμες , αλλαζουν τα σημεια που φρεναρεις , ο τροπος που φρεναρεις , αλλαζουν οι εισοδοι στην στροφη , κλπ . Δεν σου λεω οτι δεν εχουν καμια σχεση , απλα αυτα που δειχνει ο ΚΕΙΤΗ δεν ειναι 100% για αγωνιστικη οδηγηση . Αν χρησιμοποιησεις τις τεχνικες του ΚΕΙΤΗ ναι πας γρηγορα και στην πιστα , εξαλου αρκετοι αγωνιζομενοι εχουν κανει και εκεινοι τα μαθηματα αυτα πχ , Μπουστας , κοντομαρος , κλπ | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Κυρ 04 Νοε 2012, 19:54 | |
| Το βιβλίο που έχω εγώ στην εισαγωγή λέει ότι είναι για roadracing. Επίσης μέσα ότι παραδείγματα και τεχνικές αναφέρει είναι κυρίως για την πίστα. Είναι τεχνικές για να πας γρήγορα στην πίστα, και συνεπώς να ρίξεις χρόνους. Τώρα εσύ μιλάς για αγωνιστική οδήγηση με διαφορετικές γραμμές από ότι στην γρήγορη οδήγηση σε πίστα. Το μόνο που μπορώ να συμπεράνω από την πιο πάνω φράση είναι ότι μιλάς για τις διαφορετικές γραμμές που θα έχει κάποιος στον αγώνα, από τις γραμμές του qualifying. Οπότε με αυτό σίγουρα συμφωνώ, αν και πριν δεν μιλούσα για τέτοιες γραμμές. Τέλοσπαντων χάσαμε λίγο το θέμα μας | |
|
| |
usabug Normal gixxer
Όνομα: : Μιχάλης Αριθμός μηνυμάτων : 383 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Δευ 05 Νοε 2012, 11:20 | |
| - stoui έγραψε:
- Το βιβλίο που έχω εγώ στην εισαγωγή λέει ότι είναι για roadracing. Επίσης μέσα ότι παραδείγματα και τεχνικές αναφέρει είναι κυρίως για την πίστα. Είναι τεχνικές για να πας γρήγορα στην πίστα, και συνεπώς να ρίξεις χρόνους.
Οπως λες και εσυ ειναι για roadracing ... Ομως το " racing " εχει διαφορετικη ερμηνεια απο αυτη που νομιζω οτι εχεις καταλαβει . Οπως σου ειπα και πριν εννοει γρηγορη ασφαλης οδηγηση και δεν εννοει γονατα και ξισιματα στον Αι Γιαννη τον Ροσσο και στην επιδαυρο ... Ο λογος που αναφερει οτι οι τεχνικες ειναι για την πιστα , ειναι οτι ειναι σοφο οποιαδηποτε αλλαγη κανουμε στον τροπο οδηγησης μας να γινεται σε ασφαλες και ελενχομενο περιβαλλον . - stoui έγραψε:
Τώρα εσύ μιλάς για αγωνιστική οδήγηση με διαφορετικές γραμμές από ότι στην γρήγορη οδήγηση σε πίστα. Το μόνο που μπορώ να συμπεράνω από την πιο πάνω φράση είναι ότι μιλάς για τις διαφορετικές γραμμές που θα έχει κάποιος στον αγώνα, από τις γραμμές του qualifying. Οπότε με αυτό σίγουρα συμφωνώ, αν και πριν δεν μιλούσα για τέτοιες γραμμές.
Τέλοσπαντων χάσαμε λίγο το θέμα μας Δεν μιλαω για οδηγηση σε συνθικες αγωνα , γιατι εκει παιζουν πολλα ρολο και επισης δεν ειμαι και ο καταλληλος για να σου εξηγησω διοτι δεν εχω λαβει ποτε μερος σε κανεναν σοβαρο αγωνα εκτος απο το aprilia challenge πριν πολλα πολλα χρονια . Για αυτο καλυτερα να σου πουν αλλοι πιο εμπειροι απο μενα σε αυτον τον τομεα . Οταν σου ειπα για αγωνιστικη οδηγηση , εννοουσα τον τροπο που οδηγας για να κανεις το γυρολογιο που εχεις σε μια συγκεκριμενη πιστα ... Για να ειμαστε ποιο σηγκεκριμενοι ας μιλισουμε για παραδειγμα τα μεγαρα . Στο CSS το οποιο διδασκει αυτα που αντιπροσωπευει ο KEITH , αν δεις τα σημαδια που σου βαζουν για να παρεις μια στροφη δεν εχουν καμια σχεση με τα σημαδια που περνας για να περασεις γρηγορα απο τιν εν λογο στροφη . Για παραδειγμα στην K9 ... Στριβεις τοσο βαθια με τα σημαδια του Keith που η Κ10 στην εισοδο σου φαινεται ευθεια ... Anyway ... Για να καταλαβεις τι εννοω πρεπει να το κανεις απο μονος σου ενα CSS και μετα δες τις διαφορες με το Sinioris racing School ... Μιλανε ακριβως για τα ιδια πραγματα αλλα με τελειως διαφορετικο τροπο χρησης ... | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Δευ 05 Νοε 2012, 12:52 | |
| Γειά σου φίλε, κοίτα έχω κάνει κάποια σχολεία, τα πιο σοβαρά εκ των οποίων το 0300 και το πριβέ μάθημα με τον Keith Amor, αλλά έχω μελετήσει αρκετά βιβλία, όχι μόνο του Code και πιστεύω μπορώ να καταλάβω τι λες. Αλλά πραγματικά έχω καταλάβει ότι μιλάς για άλλο θέμα και απολογούμε αν κάνω λάθος. Η αρχική συζήτηση δεν αναφερόταν στις εκπαιδευτικές γραμμές του CSS, οι οποίες είναι ορθές αλλά έχουν άλλο στόχο και όχι το γρήγορο γυρολόγιο, αλλά στις γραμμές τις πίστας, όχι σε συνθήκες αγώνα αλλά σε συνθήκες γρήγορου γυρολογίου. Σε αυτές τις συνθήκες, και αναλόγως μηχανής (600cc, 1000cc κλπ) δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι για να πάει κανείς γρήγορα. Προσωπικά ξέρω ότι για κάθε κλάση μηχανών (και αναλόγως ικανοτήτων αναβάτη και άλλων παραγόντων αλλά άστο αυτό προς το παρόν) υπάρχει μία ορθή γραμμή για να κάνεις γυρολόγιο. Π.χ. αν έχεις 600cc χωρίς πολλή ροπή χαμηλά η θεωρεία τουλάχιστον απαιτεί φόρα. Αν έχεις 1000άρι μπορείς να τετραγωνήσεις (καλά το λέω? ) την στροφή. Επαναλαμβάνω οι γραμμές στην πραγματικότητα εξαρτώνται από 1000 παράγοντες, αλλά εδώ για χάρην συζήτησης ανάφερα ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ μόνο τον παράγοντα μηχανή. Οπότε στο θέμα μας: αν η στροφή που μελετάμε έχει κλειστή έξοδο, τότε αν μπεις με φόρα θα βγεις πιο αργά από ότι αν μπεις με ΕΛΑΧΙΣΤΑ λιγότερα χλμ και ανοίξεις νωρίτερα το γκάζι. Μπορεί στα μέγαρα να μην υπάρχει τέτοια στροφή και να ακούγεται περίεργο αυτό που λέω, αλλά στην άχνα όπου η πίστα κατασκευάστηκε για drift αυτοκινήτων κυρίως, οι παραπάνω στροφές έτσι είναι. Οπότε στο μάθημα που είχα κάνει με τον Keith Amor (ψάξε το όνομα, ο τύπος έτρεχε Isle of Man μέχρι και το 2011) μας είχε αναφέρει το πιο πάνω "κόλπο" και μας το απέδειξε στην πίστα. Μπήκα μαζί του προσωπικά και μου έδειξε το πως και το γιατί. Λοιπόν από 1.28 σε 2-3 TD κατέβηκα στο 1.21, με το ρεκόρ του Keith να είναι 1.10. Καλή βελτίωση νομίζω για εναν αρχάριο με πολιτικό μηχανάκι 600άρι Αλλά αν θέλεις και επειδή γουστάρω πολύ τέτοια θέματα ανοίγουμε άλλο θέμα και ανεβάζω σχεδιάγραμμα της στροφής για να το μελετήσουμε καλύτερα. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Δευ 05 Νοε 2012, 12:58 | |
| με τα 1000ρια δεν τετραγωνιζεις την στροφη αλλα την κανεις πιο γωνια ... δεν μπορεις να μπεις με τοση φορα οπως με τα 600 και εισαι πιο πολυ στο "τσαλακωμα" - στο "γωνιασμα" δλδ της στροφης.ερχεσε φρεναρεις ,ξαπλωνεις ,στριβες ,βγαινεις ... δεν ξερω αν με καταλαβενεις αλλα το ελπιζω... | |
|
| |
stoui Adv. gixxer
Όνομα: : Χρίστος Τόπος : Λευκωσία Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 437 Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Δευ 05 Νοε 2012, 13:00 | |
| - Miou έγραψε:
- με τα 1000ρια δεν τετραγωνιζεις την στροφη αλλα την κανεις πιο γωνια ...
δεν μπορεις να μπεις με τοση φορα οπως με τα 600 και εισαι πιο πολυ στο "τσαλακωμα" - στο "γωνιασμα" δλδ της στροφης.ερχεσε φρεναρεις ,ξαπλωνεις ,στριβες ,βγαινεις ... δεν ξερω αν με καταλαβενεις αλλα το ελπιζω... Αλέξανδρε ευχαριστώ, αυτό εννοούσα, χρησιμοποίησα λάθος λέξη μάλλον! | |
|
| |
Schumi Adv. gixxer
Όνομα: : Οδυσσέας Τόπος : Θεσσαλονίκη, Μακεδονία, Ελλάδα Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 715 Αγωνιζόμενος : Έγινε τα λέμε... Hμερομηνία εγγραφής : 13/10/2011
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Παρ 16 Νοε 2012, 01:37 | |
| Έλα Χρίστο. Σε βρήκα κάτι χειρότερο από το δικό σου φίλε. ΑΝ μπορείς κάντο! :P | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού Παρ 16 Νοε 2012, 02:38 | |
| αυτο δεν ειναι χιροτερο και ειναι πουλ φισιολογικο για d211 συνδιασμος κακης χρησης γομας και σκληρης αναρτησης | |
|
| |
| Ακατανόητη φθορά πίσω ελαστικού | |
|