Καλησπεραααααααααα
Μετα απο ελαφρυ σαβουρδα στο ναο της ταχυτητας (για τα Μεγαρα μιλαω βεβαια
) την τελευταια φορα (λενε πως ηταν τελευταια)που λειτουργησε παρανομα (χωρις αδεια) τελη του Οκτωβρη, με συμβουλεψε (και καλα εκανε αφου κατι παραπανω ξερει) ο μηχανικος μου αφου ουτως ή αλλος εγδυσε τη μηχανη (πολυεστερικα-βαση+οργανα, clip ons) να βγαλει και τις μπουκαλες να τις παει για check αφου ποτε δε ξερεις, αν και η μηχανη απλα συρθηκε (με 80km) και σταματησε inside the soil χωρις να ζοριστει...υποθετω. Μην "δεθει" και μετα κατι δε παει ισια και παλι απ'την αρχη!
Ειπα λοιπον και εγω, αφου θα βγουν οι μπουκαλες και αφου δεν εχουν κανει service τα τελευταια 2,5χρονια
ας τις ανοιξει να βαλει καινουρια λαδακια και φυσικα να αλλαξει τσιμουχες και ξυστρες.Και εδω αρχιζουν τα δυσκολα στο Ελλαδισταν.
Τσιμουχες βρηκε (μου φαινεται original), ξυστρες που εψαξε δε βρισκει λεει πουθενα! Δυστυχως δεν εχουν αλλαχτει ποτε και δε το ρισκαρω να αφησω τις ιδιες. Λογικα θα ειναι εντελως ξεραμενες και πολυ πιθανον να εχω προβλημα συντομα ειδικα αμα βγουν και ξαναμπουν (μεχρι τωρα δεν ειχε ουτε ενα προβλημα στεγανοτητας).
Για πειτε τι, που, ποσο (ισως) και γιατι?