Καλησπερα παιδες.Ηθελα να μαθω τις εμπειρειες σας απο αλλαγες που
τυχον κανατε στις αναρτησεις σας.Πιο συγκεκριμενα στα 600/750 06-10.
Το μηχανακι εχει καποια θεματα απο τη μανα του τα οποια ειναι τα εξης:
1 Στα μπροστινα η αποσβεση επαναφορας ειναι για γελια.
Με κρυο μηχανακι για να το σταματησεις να χοροπηδαει σου μενει με το ζορι
1στροφη απο τερμα κλειστη τη βιδα.Πραμα που σημαινει οτι ζεστο τη θες σχεδον
εντελως κλειστη.
2 Παλι στα μπροστα κ η συμπιεση ειναι ψιλοοριακα.Δλδ στα πολλα ζορια
τεινει να τερματισει,τωρα εχω βαλει 10ρι της μοτορεξ απο 5ρι μαμα και εχει
σφιξει καπως,αλλα δυστυχως δεν εχω καταφερει να το δοκιμασω αρκετα ακομη.
3 Το πισω απο τη μανα του ειναι αυτο που λενε top out spring.Δηλαδης το
αμορτισερ δε δινει καθολου ελευθερο σαγκ στο μηχανακι.
Πρακτικα τι συμβαινει στην οδηγηση?
πχ σερρες βγαινωντας απο την 4 ψιλοφορτωμενος σηκωνω το μηχανακι
κ φρεναρω για την κλειστη 5.
Το πισω σηκωνεται στον αερα κ ο κωλος αρχιζει τα δεξια αριστερα μεχρι να χαλαρωσεις λιγο τα
φρενα για να ξαναπατησει.
Δλδ οπως το καταλαβαινω εγω αυτο ειναι συνδιασμενο προβλημα,
το μπροστινο βουλιαζει σχετικα ευκολα κ το πισω ειναι ετοιμο με την παραμικρη
αλλαγη της γεωμετριας να σηκωθει στον αερα.
4 επισης στο πισω αμορτισερ με προβληματιζει το ξυλο που τρωω στο δρομο.
Φαινεται πολυ σκληρο..
Για να δωσω λιγες πληροφοριες για την κουβεντα,εχω μιλησει με 2
αναρτησαδες εδω ελλαδα που θεωρω καλους,εχω ψαξει στο σαιτ της racetech
κ εχω μιλησει με email με την k-tech στην αγγλια κ με τον maxton.Ολοι συμφωνουν οτι
το ελατηριο πισω ειναι σωστο για τα κιλα μου κ την οδηγηση που κανω.
H λυση σε ολα αυτα φαινεται να ειναι αλλαγη βαλβιδων μπροστα
+ σκληροτερα ελατηρια κ πισω αμορτισερ after.
Eπειδη ομως μιλαμε για κανα 2χιλιαρο θα ηθελα να μου πειτε τη γνωμη σας.
Για μπροστα οκ,θα δω πως ειναι με το 10ρι κι αν ειμαι περιπου
οπως ημουνα μαλλον θα παρω σετακι για revalving.
Αποριες
1 Για πισω βγαζει η k-tech σετακι για revalving,πιστευετε οτι
σωζεται το μαμα αμορτισερ?Μπορει δλδ η βαλβιδα της ktech να
αφηνει περισσοτερο λαδι να περναει κ να μαλακωσει λιγο,
αν ειναι τερμα ανοιχτη,για το δρομο κ με κλεισιμο να κραταει
κ για πιστα το ιδιο?Η αυτα δεν γινονται?
2 Επισης καπου πηρε το ματι μου οτι κ της ohlins το ttx δεν δινει ελευθερο σαγκ,ισχυει?
3 Με αφτερ αμορτισερ ohlins,ktech maxton ,οπου καταληξω
μπορεις να το κανεις πιο μαλακο απ το μαμα στο δρομο?