Στόχος μας το Πρωτάθλημα, μετά από 3 σεζόν!
Πηγές μέσα από το αγωνιστικό τμήμα της Suzuki, επιβεβαιώνουν ότι το εργοστάσιο εξελίσσει seamless κιβώτιο για την GSX-RR!
Με τη βροχή να καταστρέφει τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών στη Βαλένθια, ο Satoru Terada και ο Davide Brivio συζήτησαν με δημοσιογράφους τους στόχους της Suzuki, αλλά και τις προτεραιότητές τους για την GSX-RR.
«Το seamless είναι υπό εξέλιξη. Στόχος μας να το φέρουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στις πίστες. Ελπίζω για τη νέα σεζόν. Χρειάζεται χρόνος και πολλά τεστ, για να πάρει το οκ για την πίστα», σχολίασαν από κοινού οι Terada και Brivio.
Αυτό που δεν ήθελαν να αποκαλύψουν, είναι αν η Suzuki εξελίσσει το δικό της seamless κιβώτιο, ή αν έχουν απευθυνθεί σε τρίτο για την εξέλιξη.
Η Suzuki αλλάζει σε ECU της Magneti Marelli - με το ενιαίο hardware και software που έχει παραγγείλει από τρίτο - μετά την επί πολλά χρόνια συνεργασία της με την Mitsubishi σ’ αυτόν τον τομέα.
«Ήταν πολύ δύσκολο να προσαρμοστούμε», παραδέχτηκε ο Terada, ο επικεφαλής του Αγωνιστικού της εταιρείας. «Είχαμε περισσότερη εμπειρία με το αντίστοιχο της Mitsubishi. Της Marelli είναι καινούργιο για εμάς και ξοδέψαμε πολύ χρόνο για την εξέλιξή του. Είναι πανίσχυρη ECU και γνωρίζουμε ότι έχει πάρα πολλές δυνατότητες».
Η τελευταία αγωνιστική μοτοσυκλέτα της Suzuki, η GSV-R, είχε κινητήρα διάταξης V4. Για το 2015 όμως, το εργοστάσιο έχει επιλέξει έναν εν σειρά κινητήρα και ο Terada παραδέχτηκε ότι αυτό έγινε για να έρθει πιο κοντά το αγωνιστικό με το εμπορικό τμήμα.
«Η εταιρεία ξέρει πόσο σημαντική είναι η αγωνιστική δραστηριότητα, με την εμπορική μας μοτοσυκλέτα. Δεν έχουμε εμπορικές μοτοσυκλέτες με V4. Έχουμε τετρακύλινδροςεν σειρά κινητήρα στα εμπορικά μας μοντέλα και γι’ αυτό επιλέξαμε να επιστρέψουμε μ’ αυτόν τον κινητήρα στο MotoGP».
«Είναι λίγο δύσκολο να έχουμε την ιπποδύναμη, αλλά πιστεύω ότι θα είμαστε έτοιμοι για τους αγώνες. Έχουμε ένα μικρό πρόβλημα σ’ αυτόν τον τομέα. Γενικά έχουμε προβλήματα στην πίστα, σε σχέση με το δυναμόμετρο και το ερευνούμε».
Ο Brivio παραδέχτηκε σ’ αυτό το σημείο, ότι «...εξαιτίας θεμάτων αντοχής του κινητήρα, δεν χρησιμοποιήσαμε όλη τη δύναμη. Ο κινητήρας μας ήταν πιο αδύναμος από το κανονικό. Ενδεχομένως όταν αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα αξιοπιστίας, τότε να χρησιμοποιήσουμε παραπάνω».
Στη συνέχεια, ο Terada αναφέρθηκε στο γεγονός ότι η νέα μοτοσυκλέτα δεν εκμεταλλεύεται και τα 24 λίτρα καυσίμου που έχουν στη διάθεσή τους οι μοτοσυκλέτες της OPEN κατηγορίας και αυτές της Suzuki, Ducati και Aprilia. Τέλος, αναφέρθηκε και στους υψηλούς στόχους του εργοστασίου.
«Η όλη προσπάθεια είναι ακόμα στην αρχή της. Γνωρίζουμε καλά ότι αυτή είναι μια μεγάλη πρόκληση για τη Suzuki. Ο στόχος για τη νέα χρονιά είναι τα βάθρα. Μετά από τρία χρόνια, θέλουμε να παλεύουμε για το Πρωτάθλημα».
πηγη:Motograndprix.gr