Greek GSX-R forum
συνδεσμολογια εξατμισεων Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
συνδεσμολογια εξατμισεων Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
συνδεσμολογια εξατμισεων Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
JIMK7
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
nasos-v
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
T.R.E
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
k8 600 kk
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
kostaskr6
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
κολτρέϊν
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
Leroy
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
ripper
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_l10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_c10συνδεσμολογια εξατμισεων Poll_r10 

 

 συνδεσμολογια εξατμισεων

Πήγαινε κάτω 
+2
Koyfo
HUMANGOUS
6 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
HUMANGOUS
Normal gixxer
Normal gixxer
HUMANGOUS


Άντρας Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 171
Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 01/06/2009

συνδεσμολογια εξατμισεων Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: συνδεσμολογια εξατμισεων   συνδεσμολογια εξατμισεων EmptyΤρι 23 Φεβ 2016, 21:22

Μαγκες ερωτηση... το πως ειναι ενωμενοι οι λαιμοι των εξατμισεων αλλαζει κατα πολυ την αποδοση του μοτερ; τι εννοω. Το μηχανακι μου για παραδειγμα εχει τον 1 κιλυνδρο με τον 4, και τον 2 με τον 3, και η εξατμιση απο 4 γινεται κατευθειαν 1. Τα gsxr εχουν 1 με 2 και 3 με 4, οπου καταληγουν απο 4 σε 2 σε 1. Επισης στη δικη μου εξατμιση βλεπω οτι οι λαιμοι μεταξυ τους ειναι ενωμενοι με ενδιαμεσο σωληνα, προφανως για εξισσοροπηση των πιεσεων. Δηλαδη παλι ο 1 ειναι ενωμενος ενδιαμεσα με τον 4, και ο 2 με τον 3. Τα gsxr παλι οχι. Ειδα βεβαια οτι το καινουριο 1000αρι l7 εχει υιοθετηση εξατμιση που μοιαζει με του δικου μου με λαιμους ενωμενους και τον 1 με 4 και 2 με 3. Ξερω οτι οι εξατμισεις εχουν να κανουν με το οτι οι κυλινδροι δουλευουν σε ζευγαρια και γι αυτο ειναι ενωμενοι οι λαιμοι ετσι. Αν βαλω λαιμους με αλλη διαταξη θα παθει λουμπαγκο το μοτερ; δωστε τα φωτα σας. Φιλια
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Koyfo
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Koyfo


Άντρας Τόπος : Athens
Αριθμός μηνυμάτων : 619
Hμερομηνία εγγραφής : 12/07/2010

συνδεσμολογια εξατμισεων Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων   συνδεσμολογια εξατμισεων EmptyΤρι 23 Φεβ 2016, 23:40

Η ένωση είναι για στήριξη αμ δε κάνω λάθος, για να είναι πιο στιβαρή η κατασκευή. Τώρα οι 2,3 έχουν παραπάνω παροχή αέρα λόγω μηχανολογικής κατασκευής του φιλτροκουτίου αλλά και παραπάνω καύσιμο σε σχέση με τον 1,4.
Διάφορα θα κάνει αν πας από 4-2-1 σε 4-1
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
T.R.E
Full gixxer
Full gixxer
T.R.E


Άντρας Όνομα: : Νίκος


Τόπος : Αθήνα
Αριθμός μηνυμάτων : 5824
Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

συνδεσμολογια εξατμισεων Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων   συνδεσμολογια εξατμισεων EmptyΤρι 23 Φεβ 2016, 23:59

HUMANGOUS έγραψε:
Μαγκες ερωτηση... το πως ειναι ενωμενοι οι λαιμοι των εξατμισεων αλλαζει κατα πολυ την αποδοση του μοτερ; τι εννοω. Το μηχανακι μου για παραδειγμα εχει τον 1 κιλυνδρο με τον 4, και τον 2 με τον 3, και η εξατμιση απο 4 γινεται κατευθειαν 1. Τα gsxr  εχουν 1 με 2 και 3 με 4, οπου καταληγουν απο 4 σε 2 σε 1. Επισης στη δικη μου εξατμιση βλεπω οτι οι λαιμοι μεταξυ τους ειναι ενωμενοι με ενδιαμεσο σωληνα, προφανως για εξισσοροπηση των πιεσεων. Δηλαδη παλι ο 1 ειναι ενωμενος ενδιαμεσα με τον 4, και ο 2 με τον 3. Τα gsxr παλι οχι. Ειδα βεβαια οτι το καινουριο 1000αρι l7  εχει υιοθετηση εξατμιση που μοιαζει με του δικου μου με λαιμους ενωμενους και τον 1 με 4 και 2 με 3. Ξερω οτι οι εξατμισεις εχουν να κανουν με το οτι οι κυλινδροι δουλευουν σε ζευγαρια και γι αυτο ειναι ενωμενοι οι λαιμοι ετσι. Αν βαλω λαιμους με αλλη διαταξη θα παθει λουμπαγκο το μοτερ; δωστε τα φωτα σας. Φιλια


Αν την ίδια εξάτμιση ( πχ Yoshi Japan με collector) της αλλάξεις το ζευγάρωμα από 1-4/2-3 σε 1-2/3-4 θα πάρεις λίγο στις μεσαίες και θα χάσεις ψηλά.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Miou
Full gixxer
Full gixxer
Miou


Όνομα: : Alexandros
Τόπος : Αθηνα
Ηλικία : 47
Αριθμός μηνυμάτων : 13448
Αγωνιζόμενος : Nop...
Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

συνδεσμολογια εξατμισεων Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων   συνδεσμολογια εξατμισεων EmptyΤετ 24 Φεβ 2016, 12:44

του το εξηγησα αυτο
αλλα κατι αλλο θελει να κανει μαλλον
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 51
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

συνδεσμολογια εξατμισεων Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων   συνδεσμολογια εξατμισεων EmptyΤετ 24 Φεβ 2016, 14:30

T.R.E έγραψε:
HUMANGOUS έγραψε:
Μαγκες ερωτηση... το πως ειναι ενωμενοι οι λαιμοι των εξατμισεων αλλαζει κατα πολυ την αποδοση του μοτερ; τι εννοω. Το μηχανακι μου για παραδειγμα εχει τον 1 κιλυνδρο με τον 4, και τον 2 με τον 3, και η εξατμιση απο 4 γινεται κατευθειαν 1. Τα gsxr  εχουν 1 με 2 και 3 με 4, οπου καταληγουν απο 4 σε 2 σε 1. Επισης στη δικη μου εξατμιση βλεπω οτι οι λαιμοι μεταξυ τους ειναι ενωμενοι με ενδιαμεσο σωληνα, προφανως για εξισσοροπηση των πιεσεων. Δηλαδη παλι ο 1 ειναι ενωμενος ενδιαμεσα με τον 4, και ο 2 με τον 3. Τα gsxr παλι οχι. Ειδα βεβαια οτι το καινουριο 1000αρι l7  εχει υιοθετηση εξατμιση που μοιαζει με του δικου μου με λαιμους ενωμενους και τον 1 με 4 και 2 με 3. Ξερω οτι οι εξατμισεις εχουν να κανουν με το οτι οι κυλινδροι δουλευουν σε ζευγαρια και γι αυτο ειναι ενωμενοι οι λαιμοι ετσι. Αν βαλω λαιμους με αλλη διαταξη θα παθει λουμπαγκο το μοτερ; δωστε τα φωτα σας. Φιλια


Αν την ίδια εξάτμιση ( πχ Yoshi Japan με collector) της αλλάξεις το ζευγάρωμα από 1-4/2-3 σε 1-2/3-4 θα πάρεις λίγο στις μεσαίες και θα χάσεις ψηλά.


Για αυτο που λεει ο Νικος Very Happy


[img]συνδεσμολογια εξατμισεων A2u5jp[/img]
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Gixxerm@n
Adv. gixxer
Adv. gixxer
Gixxerm@n


Άντρας Όνομα: : Γιώργος
Τόπος : ΞΑΝΘΗ
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 582
Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009

συνδεσμολογια εξατμισεων Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων   συνδεσμολογια εξατμισεων EmptyΤετ 24 Φεβ 2016, 19:14

η 4-2-1 προσφέρει καλύτερη απόδοση στις μεσαίες από την 4-1 γιατί εκμεταλλεύεται καλύτερα τα επιστρεφόμενα "κύματα" καυσαερίων. επίσης η ένωση των σωληνώσεων κοντά στην έξοδο από την κεφαλή αποσκοπεί στο ίδιο πράγμα,εκμετάλλευση κυμάτων.στη μαμά εξάτμιση του Κ5 1000 είναι ενωμένες οι 2-3 μόνο.στην ολόσωμη akrapovic είναι ενωμένες οι 1-2 κ οι 3-4. το 1000 L7 είναι άλλη ιστορία πιο σοφιστικέ κατά τα πρότυπα του S1000RR. έχει πεταλούδες στις ενώσεις 1-4 κ 2-3.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
HUMANGOUS
Normal gixxer
Normal gixxer
HUMANGOUS


Άντρας Ηλικία : 43
Αριθμός μηνυμάτων : 171
Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΝ ΣΤΙΒΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ
Hμερομηνία εγγραφής : 01/06/2009

συνδεσμολογια εξατμισεων Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: συνδεσμολογια εξατμισεων   συνδεσμολογια εξατμισεων EmptyΠεμ 25 Φεβ 2016, 21:48

ευχαριστω παιδια, με κατατοπισατε πληρως...μερσι
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
συνδεσμολογια εξατμισεων
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Συζήτηση περί εξατμίσεων
» Διαφορες εξατμισεων Busa 1st-2nd gen...Υπαρχουν?Η' ταιριαζουν κ στα 2?

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ :: ΜΟΤΕΡ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com