τελικα δεν ειμαστε η μονοι χωρα στο κοσμο που οι κλισεις τις τροχαιας ειναι για καθαρα εισπρακτικους λογους!
Η μετατροπή των συμβατικών φώτων σε XENON αρχικά στα αυτοκίνητα και αργότερα και στις μοτοσυκλέτες έχει γίνει μόδα κυρίως γιατί η αναβάθμιση των φωτιστικών σωμάτων του κάθε οχήματος που επιταχύνεται είναι πολύ σημαντική. Όσοι οδηγούν τακτικά την νύχτα σε δρόμους που δεν είναι φωτισμένοι, βλέπουν αμέσως πολύ μεγάλη διαφορά και νιώθουν πολύ πιο ασφαλείς.
Παρ’ όλα αυτά, στην Γαλλία η τροχαία μοιράζει άφθονες κλήσεις σε μοτοσυκλετιστές που έχουν τοποθετήσει στην μοτοσυκλέτα τους φώτα Xenon. Ακόμη και αν είναι πιστοποιημένης ποιότητας και έχουν τοποθετηθεί από εξουσιοδοτημένους τεχνικούς με ειδίκευση, απαγορεύονται γιατί δεν είναι τοποθετημένα εξαρτήματα από τον κατασκευαστή ή προτεινόμενα από αυτόν.
Άλλη μία περίπτωση που οι εισπρακτικοί μηχανισμοί ενός κράτους ψάχνουν εύκολα αναγνωρίσιμα θύματα στον χώρο της μοτοσυκλέτας. Στην Γαλλία τα πρόστιμα πάνε σύννεφο. Λέτε και οι δική μας τροχαία να θυμηθεί ότι ανήκουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να υιοθετήσει το μέτρο που επέβαλε ο Γάλλος εταίρος μας; Θα έλεγα να ξεκινήσουμε υιοθετώντας πρώτα το φορολογικό καθεστώς στον εξοπλισμό ασφαλείας και την απελευθέρωση των αυτοκινήτων DIESEL σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη….
πηγη:motorsite.gr
______________________________________________________
ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ Η SUZUKI ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΜΑΡΚΑ!!!!!!