Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Παρ 17 Νοε 2017, 10:46
JIMK7 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
Νικο πιστεύεις ότι το L7 με μια εξατμιση θα είναι 200 ρόδα ? Γιατί εγώ αυτό δεν το πιστεύω με τίποτα... Σε ένα δυναμόμετρο που μετράει 1ο στάδιο busa 185 ή Κ7 170+ δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει 200 κατά την γνώμη μου..
Όχι,πιστεύω ότι θα είναι κάπου στα 185-190 ΦΠΕ,δηλαδή χοντρικά +15-20 απ'το προηγούμενο,τώρα που βρήκε τα πολλά άλογα το L6 δεν ξέρω. Θέλω να δω πως θα χρησιμοποιήσει τον μεταβλητό χρονισμό γιατί ανακοίνωσε και 14.500 στροφές ( ωφέλιμες; ή απλά θα πάει κρεμασμένο όπως τα περισσότερα μέχρι τώρα)
Νικο αν δεις και το δικο μου σε DIN ειναι απλα τοτε ηταν στα 3.500 χιλιομετρα Πιστεψε με εχω δυναμομετριση παρα μα παρα πολλα μηχανακια και αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι σ αυτα τα χιλιομετρα βγαζουν τα περισσοτερα αλογα
Φυσικα τα 178 με ΦΠΕ δεν τα ξαναδα ποτε μετα απο τα 10.000 χιλιομτερα που του ξαναεκανα ειχε πεσει στα 172 ..αλλα ειχα δει καποτε και 178
Πιστευω λογο Euro 4 θα παρει πιο πολλα με ΦΠΕ απο τα προηγουμενα που ηταν Euro 3 Ειδες τι εξαμτιση του εχουν βαλει ?
Οπως και πιστευω θα εχει σιγουρα +15-20 απ'το προηγουμενο.. μονο απο το μεταβλητο χρονισμο λεει ο κατασκευαστης οτι ειναι + 10 κοντος ψαλμος αλληλουια
Απο το πρωτο ποστ σας ελεγα οτι θα ειναι πολυ δυνατο και δεν με πιστευατε ουτε τοτε και λεγατε οι περισσοτεροι αποκλειεται να ειναι τοσο δυνατο οσο ενα BMW
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Σαβ 18 Νοε 2017, 23:38
Billis 1340 έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
Νικο πιστεύεις ότι το L7 με μια εξατμιση θα είναι 200 ρόδα ? Γιατί εγώ αυτό δεν το πιστεύω με τίποτα... Σε ένα δυναμόμετρο που μετράει 1ο στάδιο busa 185 ή Κ7 170+ δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει 200 κατά την γνώμη μου..
Τα λέγαμε πριν ένα χρόνο... 184 λοιπόν μαμά και 191 με ολόσωμη σε δυναμομετρο που γενικ δεν είναι τόσο αυστηρό όσο τα δικά μας.. Περιμένω το νέο busa όταν έλεγα turbo η 5 κύλινδρο οι περισσότεροι έλεγαν με τίποτα το 5 κύλινδρο ήταν ράδιο αρβύλα όμως ότι φήμη κυκλοφορεί πλέον λέει για turbo κατά 90% που ήταν απίστευτο να γίνει κατά τα λεγόμενα.. Στα άλογα του L7 τελικά είχαμε δίκιο για να δω αν τελικά όταν υποστήριζα ότι η χοντρή θα κάνει το μπαμ που χρειάζεται για να πάει αλλά τόσα χρόνια θα ισχύει και θα βγει turbo
Μην βιαζεσαι περιμενε και θα δεις και τα 200 αλογακια, ειναι θεμα χρονου.. σε πολλα δυναμομετρα το βγαζουν πανω απο 200
Πως εβγαλες το συμπερασμα οτι το δικος σας δυναμομετρο ειναι πιο αυστηρο
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Κυρ 19 Νοε 2017, 17:48
Έλεγα ότι 200 με εξάτμιση δεν θα είναι όταν υποστήριζες ότι τα 200 τα έχει χαλαρά...Τελικά είναι 191...Επίσης και από νούμερα από το Κ7 κλπ που ανέβαζες φαίνεται να δείχνει περισσότερα από ότι δείχνουν τα εδώ δυναμόμετρα.Οχι δηλαδή ότι έχει και καμία σημασία αλλά κουβέντα να γίνεται.Δεν ξέρω τι λέει από διάγραμμα και αν ψηλά δεν πέφτει λόγω μεταβλητού πάντως πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι λίγο πιο δυνατό. Αν επέλεγα τώρα 1000 Bmw ΜY17 θα έπαιρνα δυστυχώς.Το L7 θα ήταν με το ζόρι στην τριάδα.Αυτο κατά την γνώμη μου είναι αποτυχία για ένα φρέσκο μηχανακι. Για να δούμε το νέο busa..
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Δευ 20 Νοε 2017, 09:58
Billis 1340 έγραψε:
Έλεγα ότι 200 με εξάτμιση δεν θα είναι όταν υποστήριζες ότι τα 200 τα έχει χαλαρά...Τελικά είναι 191...Επίσης και από νούμερα από το Κ7 κλπ που ανέβαζες φαίνεται να δείχνει περισσότερα από ότι δείχνουν τα εδώ δυναμόμετρα.Οχι δηλαδή ότι έχει και καμία σημασία αλλά κουβέντα να γίνεται.Δεν ξέρω τι λέει από διάγραμμα και αν ψηλά δεν πέφτει λόγω μεταβλητού πάντως πιστεύω ότι θα έπρεπε να είναι λίγο πιο δυνατό. Αν επέλεγα τώρα 1000 Bmw ΜY17 θα έπαιρνα δυστυχώς.Το L7 θα ήταν με το ζόρι στην τριάδα.Αυτο κατά την γνώμη μου είναι αποτυχία για ένα φρέσκο μηχανακι. Για να δούμε το νέο busa..
1) Εσεις δηλαδη ποσα βλεπεται με ΦΠΕ σε ενα 1000 κ8 κατω απο 168 αλογα ?
2) Λεγατε οτι θα βγαζει μαμα το πολυ 175 και εβγαλε 185 με εξατμιση μου εβγαλε 192 με σλικ λαστιχο χωρις προγραμμα με afr 12.6 ( αν ηξερες τα βασικα δεν θα τα ελεγες αυτα με τετοιο afr ) και με ζεστο καιρο οποτε οπως ειπα περιμενε λιγο και θα δεις τα 200 αλογα αν οχι παραπανο, μολις πεσει λιγο η θερμοκρασια με σωστο το χαρτη τι δεν καταλαβαινεις ?
3) ΑΠΟΤΥΧΙΑ ? Βλεπω αλλους αγωνες παρακολουθεις Αν ηταν αποτυχια η οχι ασε να τον κρινει η ιστορια και οπως εδιξε απο την πρωτη του χρονια μονο ετσι δεν ειναι με πρωταθλημα στο ASBK κερδισαν σχεδων σε ολους τους αγωνες του πρωταθληματος και μαλιστα εκαναν το ενα δυο οι οδηγοι τους στο SBK Αυστραλιας ετοιμασαν το μηχανακι τη τελευταια στιγμη ( μια βδομαδα πριν ξεκινησουν οι αγωνες ) και πηραν το πρωταθλημα με τους τελευταιους 6 αγωνες μονο με νικες στο ΤΤ οπου ετρεξε ηταν πρωτο με διαφορα και παραλιγο στα σουπερ στοκ στο Αγγλικο πρωταθλημα να το παρει και εκει ... αν ολα αυτα εσυ τα λες αποτυχια και μαλιστα απο τη πρωτη του χρονια που το μηχανακι ακομα εξελισσεται τι να πω το εχεις
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Δευ 20 Νοε 2017, 10:29
1) ΦΠΕ Κ8 κατά μέσο όρο παίζει στα 170
2) Που το είδες εσυ ότι λέγαμε ότι θα βγάλει 175 για βρες το και στειλτο και σε εμένα.. Εσυ έλεγες 200 χαλαρά..Τώρα λες αν πέσει η θερμοκρασία να το δώσω λίγο βενζίνες να αλλάξω λάστιχο κλπ ενώ έλεγες με εξάτμιση έχει τα 200 χαλαρά.. Όταν μετρούσες το Κ7 178 άλογα 1ο στάδιο τι να σου πω ότι είναι φυσιολογικό το Dyno ? Μετά βέβαια έλεγες ότι στα 10.000 έβγαζε 172.Θυμαμαι και μια τελική 336 που έγραψες και γενικά λίγο φουσκωμένα τα πράγματα.. Δεν περιμένω να ανεβάσεις Dyno με ΦΠΕ L7 το έχουν κάνει αρκετοί πριν από σένα στο εξωτερικό το μηχανάκι είναι γύρω στα 190-192 άλογα εκεί ακριβώς που παίζει και το Bmw το οποίο τα περισσότερα από αυτά τα κάνει από το 10 ηλεκτρονικά δύναμη κλπ.
3) Αγώνες δεν παρακολουθώ και δεν έχω ιδέα τι παίζει. Εσυ πήρες μηχανάκι για να τρέξεις SBK ? Να ξέρεις ότι το 95% παίρνει ένα 1000 για all around χρήση λίγο πίστα λίγο ανοίγματα καμία γρήγορη βόλτα κλπ. Μιλάμε για μηχανές δρόμου όχι track bike που θα κανεις εσυ σε λίγο το δικό σου.. Ότι μηχανάκι καινούργιο πάρεις και του ρίξεις 10-20 χιλιάρικα θα γίνει σούπερ.. Αν μετά από 10 χρόνια σιωπής ΕΣΥ κρίνεις ότι το L7 καθάρισε το τοπίο τότε έγινε μιας και εγώ είμαι από άλλο παραμύθι.. Εγώ βλέπω ότι παλεύει να μπει στην τριάδα σε δοκιμές τεστ κλπ. Το θεωρώ πολύ μέτριο εμφανισιακά σε δύναμη στα ίδια επίπεδα με το Bmw μερικά τεστ γράφουν ότι από φρένα πάσχει ηλεκτρονικά σχεδόν ότι κάνει η Bmw από το 2010. Σου φέρνω το Bmw σαν παράδειγμα γιατί από το 2010 αποτελεί σταθερά από τα καλύτερα 1000 της χρονιάς. Anyway δεν βγάζει πουθενά η κουβέντα είπα την γνώμη μου και εσυ την δικιά σου να το χαίρεσαι και περιμένω να δω αν είχες δίκιο και για το busa που έλεγες ότι αποκλείεται να βγει turbo.
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Δευ 20 Νοε 2017, 11:19
Φιλε μου μην τα λες αυτά γιατι θα γελανε και οι πετρες
1) ειπα ότι μια φορα ειχε βγαλει το δικο μου 178 κι αυτό ειχε γινει στην αρχη ισως μετα την αναβαθμιση που εκαναν στο δυναμομτερο να εγινε πιο αυστηρο ( σε καποια από τα μυνηματα το εχω γραψει κι αυτό ) αλλα όλα τα μηχανάκια που εχω δει μεχρι τωρα βγαζουν από 168 μεχρι 174 οποτε τα ιδια λεει με το δικο σας παμ παρακατω
2) Τα 336 τα ειχα δει μου φουλ ευνοϊκο αερα και τοτε ηταν το μοτερ ολο Yoshimura δεν ηταν στοκ μην μπερδευεσαι
3) Το ότι δεν παρακολουθείς αγωνες το καταλαβα από την αρχη λες ότι σε δοκιμες παλευει να μπει μες τη τριαδα ? που το ειδες αυτό ? από τη μια δεν παρακολουθείς αγωνες και από την άλλη πετας αυτό .. ότι νανε
4) Οσο για το Bmw από το 2010 που μας γρατσουνας τοση ωρα το ιδιο είναι εδώ και 8 χρονια δεν εχει αλλαξει κατι, είναι στο τερμα του πως στο λενε και για αυτό βγαζουν άλλο, ενώ το L7 ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ και μην ξεχνας με κατι μεσαιες που ζηλευει ακομα και η χοντρουλα σου
5) και τελευταιο οσο για το μπουσα εσυ ελεγες ότι θα το βγαλουν ν5 το ξεχασες τωρα turbo ? κατσε να βγει και μετα μιλα ακομα δεν εχω καταλαβει γιατι τοσο ενθουσιασμος με την ιδεα του turbo εγω πιστευω ότι θα κανουν μικροαλλαγες το πολύ πολύ θα ακολουθησουν τα χναρια του δικου μου με μεταβλητο χρονισμο και πολύ του είναι
Υ.Γ. και μενα το μπουσα δεν μου αρεσει ( καλο μηχανακι δεν λεω ) αλλα δεν κανω ετσι τεσπα σε ένα θα συμφωνησω δεν βγαζει πουθενα η κουβεντα
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Δευ 20 Νοε 2017, 12:19
Εσύ γράφεις ότι πρώτο στάδιο έβλεπες 178 επειδή είχες 3.500χλμ αλλά μετά στα 10.000 έβλεπες 172 γιατί πέφτει το μηχανάκι! Τώρα φταίει η αναβάθμιση του software... Τα 336 με ευνοϊκό άνεμο σε κατηφόρα μάλλον θα ήταν... Δεν λέω ότι δεν είσαι γνωστής λέω ότι λες τα πράγματα όπως σε βολεύει και τα φουσκώνεις λίγο..
3) Ότι δεν βλέπω αγώνες δεν σημαίνει ότι δεν παρακολουθώ test από διεθνή τύπο πχ MCN etc. Παρακολουθώ από όλα τα κανάλια δοκιμές παρουσιάσεις κλπ και προσπαθώ να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα.Αλλα βέβαια που να το σκεφτείς αυτό είπες ένα ότι να ναι και κλείσαμε..
4) Το ίδιο είναι από το 2010 αλλά το υπερμηχανακι L7 που βγήκε φέτος το συγκρίνουν και ιδρώνει με το μηχανάκι 8ετιας
5) Για το Hayabusa έλεγα ότι διαβάζω από Site εξωτερικού και από Ανατολή μεριά ΦΗΜΕΣ δεν είπα ότι έτσι είναι έλεγα τι διάβαζα! Λέγανε η turbo η 1500 κλπ τελικά μετά από μήνες το V5 χάθηκε και έμεινε η φήμη του Τούρμπο. Πλέον έχουν βγει μερικά περιοδικά που μιλάνε για 300 άλογα turbo. Όποτε μέσα έπεφτα σε αυτά που διάβαζα.. Ο ενθουσιασμός του Turbo πάει στο όνομα και στο γόητρο γιατί αν ξέχασες τα τελευταία 10 χρόνια τα καφασακια στην σφαλιάρα μας είχανε..
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Δευ 20 Νοε 2017, 13:09
Billis 1340 έγραψε:
Εσύ γράφεις ότι πρώτο στάδιο έβλεπες 178 επειδή είχες 3.500χλμ αλλά μετά στα 10.000 έβλεπες 172 γιατί πέφτει το μηχανάκι! Τώρα φταίει η αναβάθμιση του software... Τα 336 με ευνοϊκό άνεμο σε κατηφόρα μάλλον θα ήταν... Δεν λέω ότι δεν είσαι γνωστής λέω ότι λες τα πράγματα όπως σε βολεύει και τα φουσκώνεις λίγο..
3) Ότι δεν βλέπω αγώνες δεν σημαίνει ότι δεν παρακολουθώ test από διεθνή τύπο πχ MCN etc. Παρακολουθώ από όλα τα κανάλια δοκιμές παρουσιάσεις κλπ και προσπαθώ να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα.Αλλα βέβαια που να το σκεφτείς αυτό είπες ένα ότι να ναι και κλείσαμε..
4) Το ίδιο είναι από το 2010 αλλά το υπερμηχανακι L7 που βγήκε φέτος το συγκρίνουν και ιδρώνει με το μηχανάκι 8ετιας
5) Για το Hayabusa έλεγα ότι διαβάζω από Site εξωτερικού και από Ανατολή μεριά ΦΗΜΕΣ δεν είπα ότι έτσι είναι έλεγα τι διάβαζα! Λέγανε η turbo η 1500 κλπ τελικά μετά από μήνες το V5 χάθηκε και έμεινε η φήμη του Τούρμπο. Πλέον έχουν βγει μερικά περιοδικά που μιλάνε για 300 άλογα turbo. Όποτε μέσα έπεφτα σε αυτά που διάβαζα.. Ο ενθουσιασμός του Turbo πάει στο όνομα και στο γόητρο γιατί αν ξέχασες τα τελευταία 10 χρόνια τα καφασακια στην σφαλιάρα μας είχανε..
Διαβαζε καλα αυτά που γραφω .. αυτό με την αναβαθμιση στο δυναμομετρο δεν είναι κατι νέο το εχω ξαναγραψει απλα δεν ειμαι υποχρεωμένος να σας το υπενθυμιζω κάθε φορα και στο κατω κατω ακομα και αυτό δεν είναι κατι σιγουρο ταυτόχρονα όμως εχω γραψει ποσο βγαζουν όλα με ΦΠΕ παμ παρακατω
Όπως βλέπεις τα περιοδικα που διαβαζεις λενε μονο μπουρδες και ο λογος για να πουλανε
Αν και εδώ είναι ποστ για το καινουργιο 1000ρι θα σου πω κατι για το μπουσα και περι Turbo που τρώγεσαι συνεχεια να παρακαλας να το κανουν ετσι που λεω ( με μεταβλητο χρονισμο και ατμοσφαιρικο ) διοτι απλα
1) Θα παρει αρκετα αλογα παντου
2) Δεν θα εχεις θερμοκρασιες
3) Θα είναι πιο οικονομικο σε θεμα βενζίνης/λάστιχα
4) Πιο ευκολο στην οδηγηση
5) Θα εχεις εγγυηση 2 χρονια
6) Τι πιο ευκολο να το κανεις το δικο σου Turbo και θα το κανεις μαλιστα όπως εσυ θελεις οποτε μην τρελενεσαι αδικα ... αν θες κι αλλα μπορω να σου γραψω για μενα στη κατηγορια που εισαι είναι η καλυτερη
Υ.Γ. Το ξερεις ότι η Κawasaki δεν δινει ουτε μια μερα εγγυση για το Turbo
2 Υ.Γ Δεν σε παρεξηγω οτι λες για το L7 διοτι ειμαι σιγουρος πως δεν το εχει δει καν από κοντα ποσο μαλλον το εχεις κανει βολτα όταν καποτε γινουν αυτά θα αναιρεσεις πολλα πολλα πραγματα από αυτά που εχεις γραψει εδώ
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Δευ 20 Νοε 2017, 14:53
Έχεις δίκιο δεν το έχω δει Live ούτε βέβαια το έχω οδηγήσει... Εμφανισιακά σίγουρα δεν με ενθουσιάζει.. Όσον αφορά το Τούρμπο καμία σχέση ένα μηχανάκι που βγαίνει από εργοστάσιο Τούρμπο με ένα μετατροπή πραγματικά καμία.. Το μόνο που θα με ενδιέφερε από όλα αυτά που έγραψες θα ήταν το κόστος απόκτησης που σίγουρα θα είναι υψηλότερο τα service intervals που θα χρειαζόταν κάτι ακριβό από αναλώσιμα και φυσικά το να μην έχει εγγύηση. Βενζίνες λάστιχα δυσκολοδηγητο κλπ δεν με αφορούν καθόλου όσον αφορά την δύναμη μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό.. Η ατμόσφαιρα σιγά σιγά πεθαίνει στα αυτοκίνητα πρώτα και μετά στα μηχανάκια τσιγκουνα ακριβή και δύσκολη... Τελος αν και όταν το οδηγήσω θα γράψω εντυπώσεις έτσι για την ιστορία μέχρι τώρα πάντως από ιαπωνικά μηχανάκια οδηγικά μου άρεσε περισσότερο το fireblade του 09 και ας μην είναι και πολύ γρήγορο στην ευθεία χωρίς να έχω οδηγήσει τα πολύ καινούργια R1..
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Δευ 20 Νοε 2017, 21:07
Billis 1340 έγραψε:
Έχεις δίκιο δεν το έχω δει Live ούτε βέβαια το έχω οδηγήσει... Εμφανισιακά σίγουρα δεν με ενθουσιάζει.. Όσον αφορά το Τούρμπο καμία σχέση ένα μηχανάκι που βγαίνει από εργοστάσιο Τούρμπο με ένα μετατροπή πραγματικά καμία.. Το μόνο που θα με ενδιέφερε από όλα αυτά που έγραψες θα ήταν το κόστος απόκτησης που σίγουρα θα είναι υψηλότερο τα service intervals που θα χρειαζόταν κάτι ακριβό από αναλώσιμα και φυσικά το να μην έχει εγγύηση. Βενζίνες λάστιχα δυσκολοδηγητο κλπ δεν με αφορούν καθόλου όσον αφορά την δύναμη μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό.. Η ατμόσφαιρα σιγά σιγά πεθαίνει στα αυτοκίνητα πρώτα και μετά στα μηχανάκια τσιγκουνα ακριβή και δύσκολη... Τελος αν και όταν το οδηγήσω θα γράψω εντυπώσεις έτσι για την ιστορία μέχρι τώρα πάντως από ιαπωνικά μηχανάκια οδηγικά μου άρεσε περισσότερο το fireblade του 09 και ας μην είναι και πολύ γρήγορο στην ευθεία χωρίς να έχω οδηγήσει τα πολύ καινούργια R1..
Εμφανισιακα σε πολλους δεν αρεσε, αλλα μολις το ειδαν απο κοντα αλλαξαν γνωμη Anyway
Ποιος σου εχει πει οτι ενα καλοφτιαγμενο μηχανακι σε turbo δεν μπορει να ειναι το ιδιο καλο η και ακομα καλυτερο απο ενα εργοστασιακο .. δεν μιλαω να το πας στο συνεργειο της γειτονια σου με την ιδια λογικη ολοι εμεις κακος τους αλλαζουμε φρενα εξατμισεις πιστονια κ.τ.λ με ολα αυτα που λεω δεν υσχιριζομαι οτι δεν ξερει να το φτιαξει ο κατασκευαστης, απλα τους περιοριζει το budget μ αυτη τη λογικη μπορεις να το κανεις καλυτερο αναλογα ποσο βαθεια θα χωσεις το χερι στη τσεπη
Μπορει η ατμοσφαιρα σιγα σιγα να πεθαινει στα αυτοκινητα ( γιατι πραγματι εκει χρειαζοντε τα αλογα ) αλλα .. αλλο μηχανη αλλο αμαξι ειναι 2 εντελως διαφορετικα πραγματα μην τα συγκρινεις
Σε μηχανακι το θεωρω εντελως ..... ασε να μην μιλησω καλυτερα
Φυσικα τα 178 με ΦΠΕ δεν τα ξαναδα ποτε μετα απο τα 10.000 χιλιομτερα που του ξαναεκανα ειχε πεσει στα 172 ..αλλα ειχα δει καποτε και 178
Για πείτε μου ρε παιδιά γιατί μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, το παραπάνω ισχύει; Και αν ισχύει αυτό σημαίνει ότι μετά από 10000 χιλ. αρχίζει και πέφτει ο κινητήρας και μάλιστα τόσο πολύ; Άρα να υποθέσω ότι η δικιά μου είναι λογικό που δεν βγάζει τις τελικές που πρέπει με τα 62000 χιλ.; Το ίδιο διαπίστωσα και με ένα VFR που απείχε ΠΟΛΥ από την τελική του.
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τρι 28 Νοε 2017, 12:05
topetwrx έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
Φυσικα τα 178 με ΦΠΕ δεν τα ξαναδα ποτε μετα απο τα 10.000 χιλιομτερα που του ξαναεκανα ειχε πεσει στα 172 ..αλλα ειχα δει καποτε και 178
Για πείτε μου ρε παιδιά γιατί μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, το παραπάνω ισχύει; Και αν ισχύει αυτό σημαίνει ότι μετά από 10000 χιλ. αρχίζει και πέφτει ο κινητήρας και μάλιστα τόσο πολύ; Άρα να υποθέσω ότι η δικιά μου είναι λογικό που δεν βγάζει τις τελικές που πρέπει με τα 62000 χιλ.; Το ίδιο διαπίστωσα και με ένα VFR που απείχε ΠΟΛΥ από την τελική του.
Aυτο που εχω διαπιστωση τα περισσοτερα αλογα που μπορει να βγαλει ένα μηχανακι είναι από τα 3.000 μεχρι 4.000 το πολύ ( εκει είναι τα καλυτερα του ) γιατι εχει ανοιξει καπως το μοτερ και δεν εχουν καπνιασει παρα πολύ οι βαλβιδες .. δεν είναι θεμα πτωσεις του μοτερ
Από τις 15.000 και μετα εχει να κανει με το ρυθμισμα στις βαλβιδες και εκκεντρων από καδενα κ.τ.λ
Αν δηλαδή ακομα και 30.000 να εχεις το ανοίξεις καθαρισεις θυριδες/βαλβιδες το ρυθμισεις σωστα με ρυθμιζόμενα γρανάζια τους εκκεντροφόρους και τις βαλβιδες θα σου βγαλει τα ιδια ισως και παραπανο από τοτε που ειχε 3.000 χιλιόμετρα .. βεβαια σε ένα μοτερ που βγαζει 170 αλογα περιπου να δεις πανω κατω 8 αλογα
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τρι 28 Νοε 2017, 13:23
JIMK7 έγραψε:
topetwrx έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
Φυσικα τα 178 με ΦΠΕ δεν τα ξαναδα ποτε μετα απο τα 10.000 χιλιομτερα που του ξαναεκανα ειχε πεσει στα 172 ..αλλα ειχα δει καποτε και 178
Για πείτε μου ρε παιδιά γιατί μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, το παραπάνω ισχύει; Και αν ισχύει αυτό σημαίνει ότι μετά από 10000 χιλ. αρχίζει και πέφτει ο κινητήρας και μάλιστα τόσο πολύ; Άρα να υποθέσω ότι η δικιά μου είναι λογικό που δεν βγάζει τις τελικές που πρέπει με τα 62000 χιλ.; Το ίδιο διαπίστωσα και με ένα VFR που απείχε ΠΟΛΥ από την τελική του.
Aυτο που εχω διαπιστωση τα περισσοτερα αλογα που μπορει να βγαλει ένα μηχανακι είναι από τα 3.000 μεχρι 4.000 το πολύ ( εκει είναι τα καλυτερα του ) γιατι εχει ανοιξει καπως το μοτερ και δεν εχουν καπνιασει παρα πολύ οι βαλβιδες .. δεν είναι θεμα πτωσεις του μοτερ
Από τις 15.000 και μετα εχει να κανει με το ρυθμισμα στις βαλβιδες και εκκεντρων από καδενα κ.τ.λ
Αν δηλαδή ακομα και 30.000 να εχεις το ανοίξεις καθαρισεις θυριδες/βαλβιδες το ρυθμισεις σωστα με ρυθμιζόμενα γρανάζια τους εκκεντροφόρους και τις βαλβιδες θα σου βγαλει τα ιδια ισως και παραπανο από τοτε που ειχε 3.000 χιλιόμετρα .. βεβαια σε ένα μοτερ που βγαζει 170 αλογα περιπου να δεις πανω κατω 8 αλογα
Τώρα βέβαια καταχράζομαι το θέμα, αλλά ας συνεχίσω...
Δημήτρη την μηχανή την πήρα με 36000 χιλ. υποτίθεται και αμέσως ελέγχθηκαν τα διάκενα των βαλβίδων και βρέθηκαν εντάξει. Παρόλο που η αντλία βρεθηκε ΟΚ την άλλαξα προληπτικά πριν 2 χρόνια με Κινέζικη υποτίθεται αξιόπιστη. Το μόνο που παρατήρησα είναι αισθητή αύξηση κατανάλωσης και με την 1η ευκαιρία θα βάλω πάλι την εργοστασιακή. Περίεργο αλλά ισχύει. Παρόλα αυτά από τότε μέχρι και σήμερα έχω πολύ πεσμένη τελική και προφανώς και επιδόσεις. Η μηχανή βγάζει με το ζόρι 285 πραγματικά χιλ.. Πλέον έχει 62000 χιλ. και η απόδοση είναι ακριβώς η ίδια με τότε που την πήρα. Λάδια δεν καίει σταγόνα. Ελέγχθηκε η συμπίεση η οποία για μένα είναι πεσμένη ενώ στο συνεργείο είπαν ότι είναι πολύ καλή (ίσως γιατί μετρήθηκε με κρύο κινητήρα) και οι μετρήσεις ήταν 145 psi οι 3 πρώτοι κύλινδροι και λίγο παραπάνω ο 4ος, ενώ η SUZUKI από ότι βρήκα δίνει αποδεκτό τουλάχιστον 175 psi.
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τρι 28 Νοε 2017, 13:35
topetwrx έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
topetwrx έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Billis 1340 έγραψε:
Φυσικα τα 178 με ΦΠΕ δεν τα ξαναδα ποτε μετα απο τα 10.000 χιλιομτερα που του ξαναεκανα ειχε πεσει στα 172 ..αλλα ειχα δει καποτε και 178
Για πείτε μου ρε παιδιά γιατί μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση, το παραπάνω ισχύει; Και αν ισχύει αυτό σημαίνει ότι μετά από 10000 χιλ. αρχίζει και πέφτει ο κινητήρας και μάλιστα τόσο πολύ; Άρα να υποθέσω ότι η δικιά μου είναι λογικό που δεν βγάζει τις τελικές που πρέπει με τα 62000 χιλ.; Το ίδιο διαπίστωσα και με ένα VFR που απείχε ΠΟΛΥ από την τελική του.
Aυτο που εχω διαπιστωση τα περισσοτερα αλογα που μπορει να βγαλει ένα μηχανακι είναι από τα 3.000 μεχρι 4.000 το πολύ ( εκει είναι τα καλυτερα του ) γιατι εχει ανοιξει καπως το μοτερ και δεν εχουν καπνιασει παρα πολύ οι βαλβιδες .. δεν είναι θεμα πτωσεις του μοτερ
Από τις 15.000 και μετα εχει να κανει με το ρυθμισμα στις βαλβιδες και εκκεντρων από καδενα κ.τ.λ
Αν δηλαδή ακομα και 30.000 να εχεις το ανοίξεις καθαρισεις θυριδες/βαλβιδες το ρυθμισεις σωστα με ρυθμιζόμενα γρανάζια τους εκκεντροφόρους και τις βαλβιδες θα σου βγαλει τα ιδια ισως και παραπανο από τοτε που ειχε 3.000 χιλιόμετρα .. βεβαια σε ένα μοτερ που βγαζει 170 αλογα περιπου να δεις πανω κατω 8 αλογα
Τώρα βέβαια καταχράζομαι το θέμα, αλλά ας συνεχίσω...
Δημήτρη την μηχανή την πήρα με 36000 χιλ. υποτίθεται και αμέσως ελέγχθηκαν τα διάκενα των βαλβίδων και βρέθηκαν εντάξει. Παρόλο που η αντλία βρεθηκε ΟΚ την άλλαξα προληπτικά πριν 2 χρόνια με Κινέζικη υποτίθεται αξιόπιστη. Το μόνο που παρατήρησα είναι αισθητή αύξηση κατανάλωσης και με την 1η ευκαιρία θα βάλω πάλι την εργοστασιακή. Περίεργο αλλά ισχύει. Παρόλα αυτά από τότε μέχρι και σήμερα έχω πολύ πεσμένη τελική και προφανώς και επιδόσεις. Η μηχανή βγάζει με το ζόρι 285 πραγματικά χιλ.. Πλέον έχει 62000 χιλ. και η απόδοση είναι ακριβώς η ίδια με τότε που την πήρα. Λάδια δεν καίει σταγόνα. Ελέγχθηκε η συμπίεση η οποία για μένα είναι πεσμένη ενώ στο συνεργείο είπαν ότι είναι πολύ καλή (ίσως γιατί μετρήθηκε με κρύο κινητήρα) και οι μετρήσεις ήταν 145 psi οι 3 πρώτοι κύλινδροι και λίγο παραπάνω ο 4ος, ενώ η SUZUKI από ότι βρήκα δίνει αποδεκτό τουλάχιστον 175 psi.
H τελικη ταχυτητα είναι σχετικη .. ποσα κιλα εισαι τι γρανάζια του εχεις με τι ανεμο τα ειδες τι καλυψει εχεις κ.τ.λ Εχεις πολλα χιλιόμετρα αλλαξε του τη καδενα να ερθουν στα ισια τους ξανα οι εκκντροφοροι
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τρι 28 Νοε 2017, 13:54
Είμαι 81-82 κιλά με 1.85 ύψος. Όλα είναι εργοστασιακά στην μηχανή (έχω μόνο tre) και στις σχέσεις το μόνο που τις αλλάζει (μακραίνει) είναι το 55άρι πίσω λάστιχο, αλλά και πριν με 50άρι τα ίδια έβγαζε πάνω κάτω. Θεωρώ ότι ο αέρας ήταν φυσιολογικός και λίγος όσες φορές δοκίμασα και φυσικά όσο σκυμμένος μπορούσα. Η συμπίεση πως σου φαίνεται; Από βιντεάκια που έχω δει δεν ανεβάζει με 5η κόφτη όπως στα βίντεο. Με λίγα λόγια σαν πέφτει η απόδοση ψηλά. Αυτό με την καδένα θα το έχω κατά νου. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τρι 02 Ιαν 2018, 20:05
Ετσι για την ιστορια για αυτους που βιαστηκαν να μιλησουν .... ο καραφλας Brock το πηγε σχεδων 205 αλογα ροδα με ΦΠΕ για την ακριβια 204.19 και εχει κι αλλο λεει
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Τετ 03 Ιαν 2018, 03:35
Θέμα: Απ: New GSX-R1000 for 2017 Πεμ 08 Φεβ 2018, 10:25
Το θεμα αυτό το παρακολουθώ μηνες τωρα από το Αμερικανικο φορουμ και το πρόβλημα το εχουν μονο τα R και είναι θεμα καθαρα σιφτερ και πιο συγκεκριμενα η ιδια η βαλβιδα που του εχουν βαλει
Σε ένα ολοκαινουργιο μηχανακι αυτό δεν είναι τιποτα και στο κ7 που ειχα μου ειχαν αλλαξει την ecu , το θεμα είναι να μην σου αλλαζουν ολο τον κινητηρα και πλαισιο εκει είναι τα δυσκολα
Στο δικο μου που δεν επελεξα να βαλω σιφτερ ΟΕΜ άλλα ( woolichracing με Cordona σενσορα ) δεν ειχα ουτε εχω κανενα θεμα και ουτε εχω διαβασει ποτε να εχει κανεις άλλος με τα ιδια πραγματα
Τωρα αν μου αλλαξουν και μενα γρανάζια αλυσιδα και ecu σε 2 η 3 χρονια ( δεν θα με χαλασει καθολου ) μην περιμενετε να ερθει πιο νωρις εδώ η ανακληση ( αν κρινω το ποτε ηρθε το μηχανακι μου με σχεση τις άλλες χωρες ) καπου εκει θα παει
Εδώ στην Αγγλια δεν εχουν ειδοποιηθεί ακομα οι αντιπροσωπίες οποτε καταλαβαίνεται ποτε θα μου ερθει το χαρτι αν και βεβαια τωρα που το θυμηθικα δεν εχω κοιταξει ακομα βαση πλαισιου να είμαι μεσα