Greek GSX-R forum
To boost or not to boost.........? Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
To boost or not to boost.........? Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
To boost or not to boost.........? Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
    Κορυφαίοι συγγραφείς
    Miou
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    JIMK7
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    nasos-v
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    T.R.E
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    k8 600 kk
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    kostaskr6
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    κολτρέϊν
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    Leroy
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    ripper
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 
    mistiriodis_tsantakias
    To boost or not to boost.........? Poll_l10To boost or not to boost.........? Poll_c10To boost or not to boost.........? Poll_r10 

     

     To boost or not to boost.........?

    Πήγαινε κάτω 
    +6
    gat0s
    brwmogazos
    JIMK7
    giannisK6
    christos_drifter
    Billis 1340
    10 απαντήσεις
    ΣυγγραφέαςΜήνυμα
    Billis 1340
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    Billis 1340


    Άντρας Όνομα: : Βασίλης
    Τόπος : Θεσσαλονίκη
    Ηλικία : 32
    Αριθμός μηνυμάτων : 295
    Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E...
    Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΤετ 14 Οκτ 2015, 16:12

    Oπως λέει και ο τίτλος σκέφτομαι να κάνω το busa φτερωτό...Λέω να δώσω αρχικά την ολόσωμη Akra για να μειώσω λίγο το κόστος το οποιο για έτοιμο κίτ κυμαίνεται απο 2.200 εως και 3.400 για το πολύ καλο και δοκιμασμένο RCC...Επειδή λοιπον συλλέγω πληροφορίες οποιαδήποτε γνώμη πληροφορία δεκτη για πιο κίτ να διαλέξω τι να προσέξω pros & cons etc..
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    christos_drifter
    Adv. gixxer
    Adv. gixxer



    Άντρας Όνομα: : Χρήστος
    Τόπος : 5-ELH
    Αριθμός μηνυμάτων : 474
    Αγωνιζόμενος : Πεντέλη ΤΤ, που αλλού χαχαχα
    Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2010

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 01:02

    Ενδιαφέρον, περιμένουμε νέα!
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    giannisK6
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    giannisK6


    Άντρας Όνομα: : Γιάννης
    Τόπος : Αθήνα
    Ηλικία : 36
    Αριθμός μηνυμάτων : 1323
    Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 01:10

    Γνωμη μου,επειδη θυμαμαι το αντιστοιχο επιδοξο project του Λαζαρου απο εδω μεσα και επειδη εχεις κι εσυ οπως κι εκεινος,ενα μηχανακι που παει παρα πολυ καλα οπως ειναι ηδη και επειδη λογικα σε....τρωει η τσεπη σου....σκαστα τα 3+ χιλιαρικα ΑΛΛΑ σε μορφη που σιγουρα δε θα σε απογοητευσει και θα ειναι αναστρεψιμη (τεχνικα και οικονομικα).
    Πχ εκκεντροφοριασε το,ελαφρωσε οπου σε παιρνει,τουμπανιασε φρενα-αναρτησεις και στηστο στα μετρα σου οσο περισσοτερο γινεται με τα λεφτα που θες να σκασεις.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Billis 1340
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    Billis 1340


    Άντρας Όνομα: : Βασίλης
    Τόπος : Θεσσαλονίκη
    Ηλικία : 32
    Αριθμός μηνυμάτων : 295
    Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E...
    Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 09:30

    Γιάννη στην σχεση value for money δεν υπάρχει επαφή μεταξύ τουρμπίνας και ατμοσφαιρικής βελτίωσης...Απο την άλλη χθες μου κατέβηκαν τα αυτιά μετα απο 2-3 γνώμες που πήρα...Τα Εκκεντρα και οι ζάντες να μου δώσουν 7-8 μηχανακια στην άλλη περίπτωση μιλάμε για ταχύτητες εξόδου απο το mile (1600m) στα 350 km/h και 0-400 σε 8.8-8.9 αυτο βέβαια προϋποθέτει καλο μάστορα και προγραμματιστή αυτο που με στεναχωρεί ειναι οτι τα έχω και τα δυο για αυτο έλεγα να μπω στην διαδικασία αλλα απο οτι φαίνεται με 3.5 χιλιάρικα που φιλοδοξούσα να στήσω το μηχανακι μου μόνο μελλοθάνατο αργά η γρήγορα χαρακτηρίζεται (και ειναι κρίμα μιας και ειναι σαν καινούργιο) και θέλει τουλαχιστον τα διπλά χρήματα για να ειναι bulletproof τα οποία δεν θελω να διαθέσω...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    JIMK7
    Full gixxer
    Full gixxer
    JIMK7


    Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Τόπος : KΡHTH XANIA
    Ηλικία : 52
    Αριθμός μηνυμάτων : 8101
    Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
    Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 10:06

    Απλα πραγματα αν εισαι ευθειακιας και τιποτα άλλο καντο..... αν και ετσι ακομα θα υπαρχουν παντα αλλοι που θα σε παιρνουν γιατι θα το εχουν σκαλισει περισσοτερο Wink εκτος αν το θες για παρτι σου Very Happy


    Για μενα θα είναι πολύ καλυτερα να το φτιαξεις από φρενα και αναρτησεις όπως ειπε ο φιλος πιο πριν γιατι ...... και πιο ομορφο θα γινει και πολύ πιο ασφαλες στις στροφες Very Happy και το καλυτερο όταν θα θες να το δωσεις ετσι δεν θα εχεις μεγαλη χασουρα Very Happy

    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    brwmogazos
    Adv. gixxer
    Adv. gixxer
    brwmogazos


    Άντρας Όνομα: : Δημητρης
    Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα
    Ηλικία : 43
    Αριθμός μηνυμάτων : 528
    Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 17:28

    Στο κοστος που αναφερεις παραπανω προφανως γινεται αναφρα σε ενα τουρμπο κιτ που περιλαμβανει τουρμπινα, πολλαπλη, εξατμισακια, τροφοδοσια, ιντερκουλερ? και φιλτροκουτι?

    Η περιλαμβανει και μπιελοπιστονα? ΑΝ ναι τα νουμερα δεν βγαινουν για ποιοτικο hardware.

    Λογικα δεν περιλαμβανει σωθηκα...

    Τι ανοχες εχει με κλειστο μοτερ το μπουσα?

    Απλα αναφορικα σε ενα "κουτι" παντως για Big Turbo setup ενος τουρμπατου απο την μανα του μοτερ το 10χιλιαρο για να φτιαξεις σωστο σεταπ (οχι τουμπανο αλλα σωστο) ειναι το κοστος. Ολοι νομιζουν οτι με 4χιλιαρικα αντε 5 στοιχιζουν τα παραπανω.

    Εκτιμω οτι κατι αντιστοιχο παιζει και στις μοτο, απλα εχε το κατα νου.

    Θελει πολυ διαβασμα, χαρτι και μολυβι για ΟΛΑ τα εξαρτηματα και hardware που θα χρειαστεις...ακομα και τα μη υπολογισιμα πχ (λαδια στρωσιματος με φιλτρα-3 αλλαγες μεχρι τα 1000Km πχ ) ειναι ενα 150αρι που καποιοι δεν εχουν να το δωσουν μετα την εγχειριση.

    Με το καλο οτι αποφασισεις απλα μην βιαστεις αν δεν εισαι 1000% ενημερωμενος.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    gat0s
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    gat0s


    Άντρας Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ
    Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ
    Ηλικία : 42
    Αριθμός μηνυμάτων : 1831
    Αγωνιζόμενος : Sleep
    Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 18:12

    Δεν καταλαβα τι ειπες πιο πανω?
    Με ζαντες και εκκεντροφορους θα κανεις 8,8 και 8,9 στα 400 μετρα?
    Μην μπλεκεις με τουρμπο και μαλακιες αν δεν εχεις ιδεα.
    θα φας το κεφαλι σου.....
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Miou
    Full gixxer
    Full gixxer
    Miou


    Όνομα: : Alexandros
    Τόπος : Αθηνα
    Ηλικία : 47
    Αριθμός μηνυμάτων : 13454
    Αγωνιζόμενος : Nop...
    Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 18:53

    gat0s έγραψε:
    Δεν καταλαβα τι ειπες πιο πανω?
    Με ζαντες και εκκεντροφορους θα κανεις 8,8 και 8,9 στα 400 μετρα?
    Μην μπλεκεις με τουρμπο και μαλακιες αν δεν εχεις ιδεα.
    θα φας το κεφαλι σου.....

    οτι με ζαντες και εκεντροφορους θα παρει λιγο αλλα με τουρμπο μπορεις να κανεις 8.8 -8.9
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Billis 1340
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    Billis 1340


    Άντρας Όνομα: : Βασίλης
    Τόπος : Θεσσαλονίκη
    Ηλικία : 32
    Αριθμός μηνυμάτων : 295
    Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E...
    Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 19:18

    Miou έγραψε:
    gat0s έγραψε:
    Δεν καταλαβα τι ειπες πιο πανω?
    Με ζαντες και εκκεντροφορους θα κανεις 8,8 και 8,9 στα 400 μετρα?
    Μην μπλεκεις με τουρμπο και μαλακιες αν δεν εχεις ιδεα.
    θα φας το κεφαλι σου.....

    οτι με ζαντες και εκεντροφορους θα παρει λιγο αλλα με τουρμπο μπορεις να κανεις 8.8 -8.9

    Όχι βέβαια με ζάντες και Εκκεντρα  το busa 8.8 δεν κανει 9.5-6 ή στην καλύτερη με ευνοϊκό αέρα 9.2-3 μπορει με πούπουλο οδηγό και ΤΕΛΕΙΟ σεταρισμα της Ελένης άλλωστε δεν φοράει και πολλά παραπάνω πράγματα και δεν εχει και ζάντες απο οτι θυμάμαι και εχει γράψει 9.2-9.3 οπως και ενα άσπρο με μπλε ζάντες με οδηγό τον Χάρη που εκανε 9.3 με stock headers....Όσο για το turbo θα είχα κάποια καθοδήγηση απλά με το κόστος που υπολόγιζα θα κάνω ενα πολύ δυνατό μηχανακι αλλα με ημερομηνία λήξης σύντομη το ατμοσφαιρικό δεν υστερεί τόσο στο 0-400 το χάος έρχεται στα πολλά μετρα...


    Έχει επεξεργασθεί από τον/την Billis 1340 στις Πεμ 15 Οκτ 2015, 21:47, 2 φορές συνολικά
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Billis 1340
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    Billis 1340


    Άντρας Όνομα: : Βασίλης
    Τόπος : Θεσσαλονίκη
    Ηλικία : 32
    Αριθμός μηνυμάτων : 295
    Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E...
    Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 19:22

    JIMK7 έγραψε:
    Απλα πραγματα αν εισαι ευθειακιας και τιποτα άλλο καντο..... αν και ετσι ακομα θα υπαρχουν παντα αλλοι που θα σε παιρνουν γιατι θα το εχουν σκαλισει περισσοτερο Wink εκτος αν το θες για παρτι σου Very Happy


    Για μενα θα είναι πολύ καλυτερα να το φτιαξεις από φρενα και αναρτησεις όπως ειπε ο φιλος πιο πριν γιατι ...... και πιο ομορφο θα γινει και πολύ πιο ασφαλες στις στροφες Very Happy και το καλυτερο όταν θα θες να το δωσεις ετσι δεν θα εχεις μεγαλη χασουρα Very Happy


    Δεν εχεις άδικο σε αυτο....
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Billis 1340
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    Billis 1340


    Άντρας Όνομα: : Βασίλης
    Τόπος : Θεσσαλονίκη
    Ηλικία : 32
    Αριθμός μηνυμάτων : 295
    Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E...
    Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΠεμ 15 Οκτ 2015, 19:36

    brwmogazos έγραψε:
    Στο κοστος που αναφερεις παραπανω προφανως γινεται αναφρα σε ενα τουρμπο κιτ που περιλαμβανει τουρμπινα, πολλαπλη, εξατμισακια, τροφοδοσια, ιντερκουλερ? και φιλτροκουτι?

    Η περιλαμβανει και μπιελοπιστονα? ΑΝ ναι τα νουμερα δεν βγαινουν για ποιοτικο hardware.

    Λογικα δεν περιλαμβανει σωθηκα...

    Τι ανοχες εχει με κλειστο μοτερ το μπουσα?

    Απλα αναφορικα σε ενα "κουτι" παντως για Big Turbo setup ενος τουρμπατου απο την μανα του μοτερ το 10χιλιαρο για να φτιαξεις σωστο σεταπ (οχι τουμπανο αλλα σωστο) ειναι το κοστος. Ολοι νομιζουν οτι με 4χιλιαρικα αντε 5 στοιχιζουν τα παραπανω.

    Εκτιμω οτι κατι αντιστοιχο παιζει και στις μοτο, απλα εχε το κατα νου.

    Θελει πολυ διαβασμα, χαρτι και μολυβι για ΟΛΑ τα εξαρτηματα και hardware που θα χρειαστεις...ακομα και τα μη υπολογισιμα πχ (λαδια στρωσιματος με φιλτρα-3 αλλαγες μεχρι τα 1000Km πχ ) ειναι ενα 150αρι που καποιοι δεν εχουν να το δωσουν μετα την εγχειριση.

    Με το καλο οτι αποφασισεις απλα μην βιαστεις αν δεν εισαι 1000% ενημερωμενος.

    Επειδή ξέρω οτι εχεις γνώσεις απο αυτοκίνητα θα σου εξηγήσω....Το kit που θα επέλεγα θα ήταν στα 2.500€ περίπου το φθηνό και 3.500€ το πιο ακριβό...Περιελάμβανε plenum πολλαπλή τουρμπίνα σωληνώσεις μπαρομετρο κλπ ατσάλινες  βαλβίδες και μπλοκ θα έμπαινε απο Gen 1 ρυθμισμα στην στοκ ECU η τουρμπίνα μάλλον θα ειναι η ΤD05 της Mitsubishi  Φλατζες για να ρίξουμε συμπίεση και κατι ψιλά ακομα θα είμασταν γύρω στα 240-250 ρόδα...Του χρόνου θα έμπαιναν μπιελοπιστονα και γενικα θα το έκανα σφυρήλατο και κάποιες βελτιώσεις  που χρειάζονται στο συμπλέκτη και θα ανεβάζα πίεση.... bounce  Μάλλον όμως όνειρο θα μείνει μιας και για να γινει σωστή δουλειά και όχι προχειροκατασταση μόνο και μόνο για να φούσκωσει 10 φορές  αφου λυπάμαι το μηχανακι που ειναι ΠΕΝΑ θελω τουλαχιστον 8 χιλιάρικα λεφτα που δεν μπορω να διαθέσω...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    brwmogazos
    Adv. gixxer
    Adv. gixxer
    brwmogazos


    Άντρας Όνομα: : Δημητρης
    Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα
    Ηλικία : 43
    Αριθμός μηνυμάτων : 528
    Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΣαβ 17 Οκτ 2015, 11:48

    Billis 1340 έγραψε:
    brwmogazos έγραψε:
    Στο κοστος που αναφερεις παραπανω προφανως γινεται αναφρα σε ενα τουρμπο κιτ που περιλαμβανει τουρμπινα, πολλαπλη, εξατμισακια, τροφοδοσια, ιντερκουλερ? και φιλτροκουτι?

    Η περιλαμβανει και μπιελοπιστονα? ΑΝ ναι τα νουμερα δεν βγαινουν για ποιοτικο hardware.

    Λογικα δεν περιλαμβανει σωθηκα...

    Τι ανοχες εχει με κλειστο μοτερ το μπουσα?

    Απλα αναφορικα σε ενα "κουτι" παντως για Big Turbo setup ενος τουρμπατου απο την μανα του μοτερ το 10χιλιαρο για να φτιαξεις σωστο σεταπ (οχι τουμπανο αλλα σωστο) ειναι το κοστος. Ολοι νομιζουν οτι με 4χιλιαρικα αντε 5 στοιχιζουν τα παραπανω.

    Εκτιμω οτι κατι αντιστοιχο παιζει και στις μοτο, απλα εχε το κατα νου.

    Θελει πολυ διαβασμα, χαρτι και μολυβι για ΟΛΑ τα εξαρτηματα και hardware που θα χρειαστεις...ακομα και τα μη υπολογισιμα πχ (λαδια στρωσιματος με φιλτρα-3 αλλαγες μεχρι τα 1000Km πχ ) ειναι ενα 150αρι που καποιοι δεν εχουν να το δωσουν μετα την εγχειριση.

    Με το καλο οτι αποφασισεις απλα μην βιαστεις αν δεν εισαι 1000% ενημερωμενος.

    Επειδή ξέρω οτι εχεις γνώσεις απο αυτοκίνητα θα σου εξηγήσω....Το kit που θα επέλεγα θα ήταν στα 2.500€ περίπου το φθηνό και 3.500€ το πιο ακριβό...Περιελάμβανε plenum πολλαπλή τουρμπίνα σωληνώσεις μπαρομετρο κλπ ατσάλινες  βαλβίδες και μπλοκ θα έμπαινε απο Gen 1 ρυθμισμα στην στοκ ECU η τουρμπίνα μάλλον θα ειναι η ΤD05 της Mitsubishi  Φλατζες για να ρίξουμε συμπίεση και κατι ψιλά ακομα θα είμασταν γύρω στα 240-250 ρόδα...Του χρόνου θα έμπαιναν μπιελοπιστονα και γενικα θα το έκανα σφυρήλατο και κάποιες βελτιώσεις  που χρειάζονται στο συμπλέκτη και θα ανεβάζα πίεση.... bounce  Μάλλον όμως όνειρο θα μείνει μιας και για να γινει σωστή δουλειά και όχι προχειροκατασταση μόνο και μόνο για να φούσκωσει 10 φορές  αφου λυπάμαι το μηχανακι που ειναι ΠΕΝΑ θελω τουλαχιστον 8 χιλιάρικα λεφτα που δεν μπορω να διαθέσω...

    Για 8 χιλιαρικα οντως ειναι υπερβολικα τα χρηματα αυτες τις εποχες και οι ατιμες οι τουρμπινες ειναι αρρωστεια...εκει που λες δεν το σφαζω και το τελειωνω με περιφερειακα, σκεφτεσαι "να μην σηκωσω λιγη παραπανω πιεση?", και καπου εκει αποφασιζεις οτι καλυτερα ειναι να το σφαξεις, το τελειωνεις και μεσα σε μερικες εβδομαδες που συνηθιζεις την δυναμη του ας το πουμε λες, σφυρι μοτερ εχω...πως θα πηγαινε με μια μεγαλυτερη τουρμπινα και να ξανα το χερι βαθεια στην τσεπη.

    Πρεπει να εχεις μετρο αλλα ειναι δυσκολο με τοσο γλυκο γκαζι που εχουν τα τουρμπινετα να κατσεις στην ησυχια σου.

    Στις μοτο που ηδη το γκαζι τους ειναι μπολικο προφανως δεν ισχυουν ακριβως τα παραπανω αλλα το γεγονος οτι θα σου φυγουν πολυ περισσοτερα χρηματα αποτι εχεις υπολογισει αρχικα ειναι το μονο σιγουρο.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Antonios_gsxr
    Full gixxer
    Full gixxer
    Antonios_gsxr


    Όνομα: : Αντώνιος
    Τόπος : Λάρισα
    Ηλικία : 36
    Αριθμός μηνυμάτων : 896
    Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 17:28

    Κάτι hayabusa που έβλεπα κατά καιρούς στο car από Προϊμάδη νομίζω, τα οποία ήταν 1440cc και γύρω στα 220 - 230 τροχό, ατμοσφαιρκά, σε τι επίπεδο βελτίωσης ήταν;

    Εννοώ αυτά πόσο κοστίζουν για να φτάσουν σε αυτούς τους ίππους ατμοσφαιρικά και τι φοράνε επάνω;

    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    DrIoannis
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    DrIoannis


    Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
    Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 18:27

    Προσωπικά δεν θα το έκανα με τίποτα. Τα λεφτά είναι σα να τα πετάς στον κάδο... Ναι γλυκό γκάζι, ναι ροπηηηή αλλά ευαίσθητο και όταν το πουλήσεις τα κλαις. Κάτσε εκεί που κάθεσαι και δώσε τα σε ανάρτηση και φρένα αν θες ντε και καλά να δώσεις χρήματα. Κανένα 3000-3500 θα σου πάει ανάρτηση μπρος πίσω και αναβάθμιση στα φρένα (ανάλογα τι θα πάρεις). Εγώ θα σου έλεγα ένα cartridge εμπρός, ανάρτηση πίσω και δαγκάνες είσαι κοντά στα 3000. Δίνεις τα ρέστα και πας ένα ταξιδάκι ή Σέρρες circuit και είσαι μια χαρά. Τώρα αν θες ολόκληρο εμπρός κάτι σε χρυσό ας πούμε (είναι όμορφο το άτιμο), ξεχνάς τις Σέρρες αλλά σου μένει το χρυσό fafoutis . Όπως ξέρεις το εύκολο είναι να ξοδευτούν τα λεφτά, να μαζευτούν είναι το δύσκολο aswew aswew .
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    DrIoannis
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    DrIoannis


    Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
    Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 18:33

    Antonios_gsxr έγραψε:


    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;


    Μηδέν xaxa lol!




    191,3hp 11.8kgr ροπή
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    JIMK7
    Full gixxer
    Full gixxer
    JIMK7


    Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Τόπος : KΡHTH XANIA
    Ηλικία : 52
    Αριθμός μηνυμάτων : 8101
    Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
    Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 20:19

    DrIoannis έγραψε:
    Antonios_gsxr έγραψε:


    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;


    Μηδέν xaxa lol!




    191,3hp 11.8kgr ροπή

    Μηδέν + bmw + εξατμιση + προγραμμα = 22.000 περιπου fafoutis
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    T.R.E
    Full gixxer
    Full gixxer
    T.R.E


    Άντρας Όνομα: : Νίκος


    Τόπος : Αθήνα
    Αριθμός μηνυμάτων : 5824
    Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 21:58

    Antonios_gsxr έγραψε:
    Κάτι hayabusa που έβλεπα κατά καιρούς στο car από Προϊμάδη νομίζω, τα οποία ήταν 1440cc και γύρω στα 220 - 230 τροχό, ατμοσφαιρκά, σε τι επίπεδο βελτίωσης ήταν;

    Εννοώ αυτά πόσο κοστίζουν για να φτάσουν σε αυτούς τους ίππους ατμοσφαιρικά και τι φοράνε επάνω;

    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;


    +3mm πιστόνια (600-800 € με φλάντζα), ανοιγμένο μπλοκ + νικασίλ + πήγαινε/έλα Αμερική ( 800-900 €) ,ροϊκή στην κεφαλή (400- 1500? €) , εκκεντροφόρους-καπελότα-ελατήρια βαλβίδων ( 300- 1000 €) ,ολόσωμη ( 1000-1600 €), χοανάκια-φίλτρο-πρόγραμμα διάφορα τζιβιτζιλίκια πχ λάδια παραφλού κτλ άλλα 500 €...


    Για να μην παρεξηγηθώ δεν μιλάω για τις τιμές του Προϊμάδη,γενικά μιλάω στο περίπου πόσα χρειάζεσαι για να φτιάξεις ένα Busa από στοκ, 1440 κυβικά.

    Εγώ ένα 1440 που ρύθμισα με ένα εκκεντροφόρο εισαγωγής στην εξαγωγή έβγαλε 206,οπότε για τα 220+ θες σίγουρα άλλους εκκεντροφόρους,κόντυμα των οδηγών των βαλβίδων κτλ.



    JIMK7 έγραψε:
    DrIoannis έγραψε:
    Antonios_gsxr έγραψε:


    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;


    Μηδέν xaxa lol!




    191,3hp 11.8kgr ροπή

    Μηδέν + bmw + εξατμιση + προγραμμα  = 22.000 περιπου fafoutis



    lol! lol! lol!
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    DrIoannis
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    DrIoannis


    Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
    Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 22:20

    JIMK7 έγραψε:
    DrIoannis έγραψε:
    Antonios_gsxr έγραψε:


    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;


    Μηδέν xaxa lol!




    191,3hp 11.8kgr ροπή

    Μηδέν + bmw + εξατμιση + προγραμμα  = 22.000 περιπου fafoutis
    Δεν θυμάσαι καλά nono .
    Μόνο εξάτμιση είχε και μοτέρ όπως και τώρα καραμαμά.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Billis 1340
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    Billis 1340


    Άντρας Όνομα: : Βασίλης
    Τόπος : Θεσσαλονίκη
    Ηλικία : 32
    Αριθμός μηνυμάτων : 295
    Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E...
    Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 22:21

    Οι γνώμες ειναι ξεκάθαρες πλέον και γέρνουν στο (not to boost) και τελικά η λογική θα υπερισχύσει της κ@υλ@ς...Ωστόσο θα ήθελα πραγματικά πολύ να δω πως ειναι...Να καβαλάς ενα τέτοιο μηχανακι...
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    DrIoannis
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    DrIoannis


    Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
    Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 22:30

    Billis 1340 έγραψε:
    Οι γνώμες ειναι ξεκάθαρες πλέον και γέρνουν στο (not to boost) και τελικά η λογική θα υπερισχύσει της κ@υλ@ς...Ωστόσο θα ήθελα πραγματικά πολύ να δω πως ειναι...Να καβαλάς ενα τέτοιο μηχανακι...

    Αφού το θες για βόλτα σοφή η απόφασή σου.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    T.R.E
    Full gixxer
    Full gixxer
    T.R.E


    Άντρας Όνομα: : Νίκος


    Τόπος : Αθήνα
    Αριθμός μηνυμάτων : 5824
    Αγωνιζόμενος : Του καφέ!
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 23:17

    Εγώ δεν είμαι αρνητικός πάντως στο να το τουρμπίσεις. Απλά όταν δίνεις λίγα χρήματα και δεν το φτιάχνεις όπως "πρέπει",θέλει προσοχή στην χρήση.

    Είναι πιο πολύ για παιχνίδι και όχι για να βγάζεις απόλυτα νούμερα σαν αυτά που κοιτάς.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    JIMK7
    Full gixxer
    Full gixxer
    JIMK7


    Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Τόπος : KΡHTH XANIA
    Ηλικία : 52
    Αριθμός μηνυμάτων : 8101
    Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
    Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΚυρ 18 Οκτ 2015, 23:52

    DrIoannis έγραψε:
    JIMK7 έγραψε:
    DrIoannis έγραψε:
    Antonios_gsxr έγραψε:


    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;


    Μηδέν xaxa lol!




    191,3hp 11.8kgr ροπή

    Μηδέν + bmw + εξατμιση + προγραμμα  = 22.000 περιπου fafoutis
    Δεν θυμάσαι καλά nono .
    Μόνο εξάτμιση είχε και μοτέρ όπως και τώρα καραμαμά.

    Γιατι δεν εχεις φλασαρει τον εγκεφαλο ? scratch
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    DrIoannis
    Hero gixxer
    Hero gixxer
    DrIoannis


    Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1742
    Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
    Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΔευ 19 Οκτ 2015, 00:30

    JIMK7 έγραψε:
    DrIoannis έγραψε:
    JIMK7 έγραψε:
    DrIoannis έγραψε:
    Antonios_gsxr έγραψε:


    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;


    Μηδέν xaxa lol!




    191,3hp 11.8kgr ροπή

    Μηδέν + bmw + εξατμιση + προγραμμα  = 22.000 περιπου fafoutis
    Δεν θυμάσαι καλά nono .
    Μόνο εξάτμιση είχε και μοτέρ όπως και τώρα καραμαμά.

    Γιατι δεν εχεις φλασαρει τον εγκεφαλο ? scratch

    Τότε που δυναμομετρήθηκε όχι. Το topic όμως είναι άλλο.
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    JIMK7
    Full gixxer
    Full gixxer
    JIMK7


    Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Τόπος : KΡHTH XANIA
    Ηλικία : 52
    Αριθμός μηνυμάτων : 8101
    Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
    Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΔευ 19 Οκτ 2015, 00:40

    DrIoannis έγραψε:
    JIMK7 έγραψε:
    DrIoannis έγραψε:
    JIMK7 έγραψε:
    DrIoannis έγραψε:
    Antonios_gsxr έγραψε:


    Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;


    Μηδέν xaxa lol!




    191,3hp 11.8kgr ροπή

    Μηδέν + bmw + εξατμιση + προγραμμα  = 22.000 περιπου fafoutis
    Δεν θυμάσαι καλά nono .
    Μόνο εξάτμιση είχε και μοτέρ όπως και τώρα καραμαμά.

    Γιατι δεν εχεις φλασαρει τον εγκεφαλο ? scratch

    Τότε που δυναμομετρήθηκε όχι. Το topic όμως είναι άλλο.

    Μαλλον εσυ δεν θυμασαι καλα και με προγραμμα τα ιδια εδειξε tongue μην λεμε οτι θελουμε Laughing τεσπα κανενα μηχανακι δεν βλεπει μαμα πανω απο 190 αλογα... τουλαχιστον μεχρι τωρα ssss για να δουμε τι θα λεει το καινουργιο kawa και gixxer xmmm
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
    Billis 1340
    Normal gixxer
    Normal gixxer
    Billis 1340


    Άντρας Όνομα: : Βασίλης
    Τόπος : Θεσσαλονίκη
    Ηλικία : 32
    Αριθμός μηνυμάτων : 295
    Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E...
    Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014

    To boost or not to boost.........? Empty
    ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: To boost or not to boost.........?   To boost or not to boost.........? EmptyΔευ 19 Οκτ 2015, 07:43

    T.R.E έγραψε:
    Εγώ δεν είμαι αρνητικός πάντως στο να το τουρμπίσεις. Απλά όταν δίνεις λίγα χρήματα και δεν το φτιάχνεις όπως "πρέπει",θέλει προσοχή στην χρήση.

    Είναι πιο πολύ για παιχνίδι και όχι για να βγάζεις απόλυτα νούμερα σαν αυτά που κοιτάς.

    Κατανοητό Νίκο αν και περισσοτερο οπως ξερεις με ενδιέφερε να εκπροσωπεί τα απόλυτα νούμερα που λες με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επαναληψιμοτητα και μακάρι να είχα να δώσω αλλα τόσα και να το κάνουμε σφυρήλατο με καλη πίσω ανάρτηση να κάθεται με intercooler και ξέρω εγω τι αλλο να σηκώσουμε 1.5 bar να ισιώσουν οι ρεγουλατόροι της αλυσίδας...Αλλα δυστυχώς... Mad
    Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
     
    To boost or not to boost.........?
    Επιστροφή στην κορυφή 
    Σελίδα 1 από 1
     Παρόμοια θέματα
    -
    » COOLANT BOOST

    Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
    Greek GSX-R forum :: ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ :: ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚA-TUNING-AFTERMARKET :: ΜΟΤΕΡ-ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-
    Μετάβαση σε:  
    Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
    gixxerforum@gmail.com