| To boost or not to boost.........? | |
|
+6gat0s brwmogazos JIMK7 giannisK6 christos_drifter Billis 1340 10 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
| Θέμα: To boost or not to boost.........? Τετ 14 Οκτ 2015, 16:12 | |
| Oπως λέει και ο τίτλος σκέφτομαι να κάνω το busa φτερωτό...Λέω να δώσω αρχικά την ολόσωμη Akra για να μειώσω λίγο το κόστος το οποιο για έτοιμο κίτ κυμαίνεται απο 2.200 εως και 3.400 για το πολύ καλο και δοκιμασμένο RCC...Επειδή λοιπον συλλέγω πληροφορίες οποιαδήποτε γνώμη πληροφορία δεκτη για πιο κίτ να διαλέξω τι να προσέξω pros & cons etc.. | |
|
| |
christos_drifter Adv. gixxer
Όνομα: : Χρήστος Τόπος : 5-ELH Αριθμός μηνυμάτων : 474 Αγωνιζόμενος : Πεντέλη ΤΤ, που αλλού χαχαχα Hμερομηνία εγγραφής : 26/07/2010
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 01:02 | |
| Ενδιαφέρον, περιμένουμε νέα!
| |
|
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 01:10 | |
| Γνωμη μου,επειδη θυμαμαι το αντιστοιχο επιδοξο project του Λαζαρου απο εδω μεσα και επειδη εχεις κι εσυ οπως κι εκεινος,ενα μηχανακι που παει παρα πολυ καλα οπως ειναι ηδη και επειδη λογικα σε....τρωει η τσεπη σου....σκαστα τα 3+ χιλιαρικα ΑΛΛΑ σε μορφη που σιγουρα δε θα σε απογοητευσει και θα ειναι αναστρεψιμη (τεχνικα και οικονομικα). Πχ εκκεντροφοριασε το,ελαφρωσε οπου σε παιρνει,τουμπανιασε φρενα-αναρτησεις και στηστο στα μετρα σου οσο περισσοτερο γινεται με τα λεφτα που θες να σκασεις. | |
|
| |
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 09:30 | |
| Γιάννη στην σχεση value for money δεν υπάρχει επαφή μεταξύ τουρμπίνας και ατμοσφαιρικής βελτίωσης...Απο την άλλη χθες μου κατέβηκαν τα αυτιά μετα απο 2-3 γνώμες που πήρα...Τα Εκκεντρα και οι ζάντες να μου δώσουν 7-8 μηχανακια στην άλλη περίπτωση μιλάμε για ταχύτητες εξόδου απο το mile (1600m) στα 350 km/h και 0-400 σε 8.8-8.9 αυτο βέβαια προϋποθέτει καλο μάστορα και προγραμματιστή αυτο που με στεναχωρεί ειναι οτι τα έχω και τα δυο για αυτο έλεγα να μπω στην διαδικασία αλλα απο οτι φαίνεται με 3.5 χιλιάρικα που φιλοδοξούσα να στήσω το μηχανακι μου μόνο μελλοθάνατο αργά η γρήγορα χαρακτηρίζεται (και ειναι κρίμα μιας και ειναι σαν καινούργιο) και θέλει τουλαχιστον τα διπλά χρήματα για να ειναι bulletproof τα οποία δεν θελω να διαθέσω... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 10:06 | |
| Απλα πραγματα αν εισαι ευθειακιας και τιποτα άλλο καντο..... αν και ετσι ακομα θα υπαρχουν παντα αλλοι που θα σε παιρνουν γιατι θα το εχουν σκαλισει περισσοτερο εκτος αν το θες για παρτι σου Για μενα θα είναι πολύ καλυτερα να το φτιαξεις από φρενα και αναρτησεις όπως ειπε ο φιλος πιο πριν γιατι ...... και πιο ομορφο θα γινει και πολύ πιο ασφαλες στις στροφες και το καλυτερο όταν θα θες να το δωσεις ετσι δεν θα εχεις μεγαλη χασουρα | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 17:28 | |
| Στο κοστος που αναφερεις παραπανω προφανως γινεται αναφρα σε ενα τουρμπο κιτ που περιλαμβανει τουρμπινα, πολλαπλη, εξατμισακια, τροφοδοσια, ιντερκουλερ? και φιλτροκουτι?
Η περιλαμβανει και μπιελοπιστονα? ΑΝ ναι τα νουμερα δεν βγαινουν για ποιοτικο hardware.
Λογικα δεν περιλαμβανει σωθηκα...
Τι ανοχες εχει με κλειστο μοτερ το μπουσα?
Απλα αναφορικα σε ενα "κουτι" παντως για Big Turbo setup ενος τουρμπατου απο την μανα του μοτερ το 10χιλιαρο για να φτιαξεις σωστο σεταπ (οχι τουμπανο αλλα σωστο) ειναι το κοστος. Ολοι νομιζουν οτι με 4χιλιαρικα αντε 5 στοιχιζουν τα παραπανω.
Εκτιμω οτι κατι αντιστοιχο παιζει και στις μοτο, απλα εχε το κατα νου.
Θελει πολυ διαβασμα, χαρτι και μολυβι για ΟΛΑ τα εξαρτηματα και hardware που θα χρειαστεις...ακομα και τα μη υπολογισιμα πχ (λαδια στρωσιματος με φιλτρα-3 αλλαγες μεχρι τα 1000Km πχ ) ειναι ενα 150αρι που καποιοι δεν εχουν να το δωσουν μετα την εγχειριση.
Με το καλο οτι αποφασισεις απλα μην βιαστεις αν δεν εισαι 1000% ενημερωμενος. | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 18:12 | |
| Δεν καταλαβα τι ειπες πιο πανω? Με ζαντες και εκκεντροφορους θα κανεις 8,8 και 8,9 στα 400 μετρα? Μην μπλεκεις με τουρμπο και μαλακιες αν δεν εχεις ιδεα. θα φας το κεφαλι σου..... | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 18:53 | |
| - gat0s έγραψε:
- Δεν καταλαβα τι ειπες πιο πανω?
Με ζαντες και εκκεντροφορους θα κανεις 8,8 και 8,9 στα 400 μετρα? Μην μπλεκεις με τουρμπο και μαλακιες αν δεν εχεις ιδεα. θα φας το κεφαλι σου..... οτι με ζαντες και εκεντροφορους θα παρει λιγο αλλα με τουρμπο μπορεις να κανεις 8.8 -8.9 | |
|
| |
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 19:18 | |
| - Miou έγραψε:
- gat0s έγραψε:
- Δεν καταλαβα τι ειπες πιο πανω?
Με ζαντες και εκκεντροφορους θα κανεις 8,8 και 8,9 στα 400 μετρα? Μην μπλεκεις με τουρμπο και μαλακιες αν δεν εχεις ιδεα. θα φας το κεφαλι σου..... οτι με ζαντες και εκεντροφορους θα παρει λιγο αλλα με τουρμπο μπορεις να κανεις 8.8 -8.9 Όχι βέβαια με ζάντες και Εκκεντρα το busa 8.8 δεν κανει 9.5-6 ή στην καλύτερη με ευνοϊκό αέρα 9.2-3 μπορει με πούπουλο οδηγό και ΤΕΛΕΙΟ σεταρισμα της Ελένης άλλωστε δεν φοράει και πολλά παραπάνω πράγματα και δεν εχει και ζάντες απο οτι θυμάμαι και εχει γράψει 9.2-9.3 οπως και ενα άσπρο με μπλε ζάντες με οδηγό τον Χάρη που εκανε 9.3 με stock headers....Όσο για το turbo θα είχα κάποια καθοδήγηση απλά με το κόστος που υπολόγιζα θα κάνω ενα πολύ δυνατό μηχανακι αλλα με ημερομηνία λήξης σύντομη το ατμοσφαιρικό δεν υστερεί τόσο στο 0-400 το χάος έρχεται στα πολλά μετρα...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Billis 1340 στις Πεμ 15 Οκτ 2015, 21:47, 2 φορές συνολικά | |
|
| |
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 19:22 | |
| | |
|
| |
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Πεμ 15 Οκτ 2015, 19:36 | |
| - brwmogazos έγραψε:
- Στο κοστος που αναφερεις παραπανω προφανως γινεται αναφρα σε ενα τουρμπο κιτ που περιλαμβανει τουρμπινα, πολλαπλη, εξατμισακια, τροφοδοσια, ιντερκουλερ? και φιλτροκουτι?
Η περιλαμβανει και μπιελοπιστονα? ΑΝ ναι τα νουμερα δεν βγαινουν για ποιοτικο hardware.
Λογικα δεν περιλαμβανει σωθηκα...
Τι ανοχες εχει με κλειστο μοτερ το μπουσα?
Απλα αναφορικα σε ενα "κουτι" παντως για Big Turbo setup ενος τουρμπατου απο την μανα του μοτερ το 10χιλιαρο για να φτιαξεις σωστο σεταπ (οχι τουμπανο αλλα σωστο) ειναι το κοστος. Ολοι νομιζουν οτι με 4χιλιαρικα αντε 5 στοιχιζουν τα παραπανω.
Εκτιμω οτι κατι αντιστοιχο παιζει και στις μοτο, απλα εχε το κατα νου.
Θελει πολυ διαβασμα, χαρτι και μολυβι για ΟΛΑ τα εξαρτηματα και hardware που θα χρειαστεις...ακομα και τα μη υπολογισιμα πχ (λαδια στρωσιματος με φιλτρα-3 αλλαγες μεχρι τα 1000Km πχ ) ειναι ενα 150αρι που καποιοι δεν εχουν να το δωσουν μετα την εγχειριση.
Με το καλο οτι αποφασισεις απλα μην βιαστεις αν δεν εισαι 1000% ενημερωμενος. Επειδή ξέρω οτι εχεις γνώσεις απο αυτοκίνητα θα σου εξηγήσω....Το kit που θα επέλεγα θα ήταν στα 2.500€ περίπου το φθηνό και 3.500€ το πιο ακριβό...Περιελάμβανε plenum πολλαπλή τουρμπίνα σωληνώσεις μπαρομετρο κλπ ατσάλινες βαλβίδες και μπλοκ θα έμπαινε απο Gen 1 ρυθμισμα στην στοκ ECU η τουρμπίνα μάλλον θα ειναι η ΤD05 της Mitsubishi Φλατζες για να ρίξουμε συμπίεση και κατι ψιλά ακομα θα είμασταν γύρω στα 240-250 ρόδα...Του χρόνου θα έμπαιναν μπιελοπιστονα και γενικα θα το έκανα σφυρήλατο και κάποιες βελτιώσεις που χρειάζονται στο συμπλέκτη και θα ανεβάζα πίεση.... Μάλλον όμως όνειρο θα μείνει μιας και για να γινει σωστή δουλειά και όχι προχειροκατασταση μόνο και μόνο για να φούσκωσει 10 φορές αφου λυπάμαι το μηχανακι που ειναι ΠΕΝΑ θελω τουλαχιστον 8 χιλιάρικα λεφτα που δεν μπορω να διαθέσω... | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Σαβ 17 Οκτ 2015, 11:48 | |
| - Billis 1340 έγραψε:
- brwmogazos έγραψε:
- Στο κοστος που αναφερεις παραπανω προφανως γινεται αναφρα σε ενα τουρμπο κιτ που περιλαμβανει τουρμπινα, πολλαπλη, εξατμισακια, τροφοδοσια, ιντερκουλερ? και φιλτροκουτι?
Η περιλαμβανει και μπιελοπιστονα? ΑΝ ναι τα νουμερα δεν βγαινουν για ποιοτικο hardware.
Λογικα δεν περιλαμβανει σωθηκα...
Τι ανοχες εχει με κλειστο μοτερ το μπουσα?
Απλα αναφορικα σε ενα "κουτι" παντως για Big Turbo setup ενος τουρμπατου απο την μανα του μοτερ το 10χιλιαρο για να φτιαξεις σωστο σεταπ (οχι τουμπανο αλλα σωστο) ειναι το κοστος. Ολοι νομιζουν οτι με 4χιλιαρικα αντε 5 στοιχιζουν τα παραπανω.
Εκτιμω οτι κατι αντιστοιχο παιζει και στις μοτο, απλα εχε το κατα νου.
Θελει πολυ διαβασμα, χαρτι και μολυβι για ΟΛΑ τα εξαρτηματα και hardware που θα χρειαστεις...ακομα και τα μη υπολογισιμα πχ (λαδια στρωσιματος με φιλτρα-3 αλλαγες μεχρι τα 1000Km πχ ) ειναι ενα 150αρι που καποιοι δεν εχουν να το δωσουν μετα την εγχειριση.
Με το καλο οτι αποφασισεις απλα μην βιαστεις αν δεν εισαι 1000% ενημερωμενος. Επειδή ξέρω οτι εχεις γνώσεις απο αυτοκίνητα θα σου εξηγήσω....Το kit που θα επέλεγα θα ήταν στα 2.500€ περίπου το φθηνό και 3.500€ το πιο ακριβό...Περιελάμβανε plenum πολλαπλή τουρμπίνα σωληνώσεις μπαρομετρο κλπ ατσάλινες βαλβίδες και μπλοκ θα έμπαινε απο Gen 1 ρυθμισμα στην στοκ ECU η τουρμπίνα μάλλον θα ειναι η ΤD05 της Mitsubishi Φλατζες για να ρίξουμε συμπίεση και κατι ψιλά ακομα θα είμασταν γύρω στα 240-250 ρόδα...Του χρόνου θα έμπαιναν μπιελοπιστονα και γενικα θα το έκανα σφυρήλατο και κάποιες βελτιώσεις που χρειάζονται στο συμπλέκτη και θα ανεβάζα πίεση.... Μάλλον όμως όνειρο θα μείνει μιας και για να γινει σωστή δουλειά και όχι προχειροκατασταση μόνο και μόνο για να φούσκωσει 10 φορές αφου λυπάμαι το μηχανακι που ειναι ΠΕΝΑ θελω τουλαχιστον 8 χιλιάρικα λεφτα που δεν μπορω να διαθέσω... Για 8 χιλιαρικα οντως ειναι υπερβολικα τα χρηματα αυτες τις εποχες και οι ατιμες οι τουρμπινες ειναι αρρωστεια...εκει που λες δεν το σφαζω και το τελειωνω με περιφερειακα, σκεφτεσαι "να μην σηκωσω λιγη παραπανω πιεση?", και καπου εκει αποφασιζεις οτι καλυτερα ειναι να το σφαξεις, το τελειωνεις και μεσα σε μερικες εβδομαδες που συνηθιζεις την δυναμη του ας το πουμε λες, σφυρι μοτερ εχω...πως θα πηγαινε με μια μεγαλυτερη τουρμπινα και να ξανα το χερι βαθεια στην τσεπη. Πρεπει να εχεις μετρο αλλα ειναι δυσκολο με τοσο γλυκο γκαζι που εχουν τα τουρμπινετα να κατσεις στην ησυχια σου. Στις μοτο που ηδη το γκαζι τους ειναι μπολικο προφανως δεν ισχυουν ακριβως τα παραπανω αλλα το γεγονος οτι θα σου φυγουν πολυ περισσοτερα χρηματα αποτι εχεις υπολογισει αρχικα ειναι το μονο σιγουρο. | |
|
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 17:28 | |
| Κάτι hayabusa που έβλεπα κατά καιρούς στο car από Προϊμάδη νομίζω, τα οποία ήταν 1440cc και γύρω στα 220 - 230 τροχό, ατμοσφαιρκά, σε τι επίπεδο βελτίωσης ήταν;
Εννοώ αυτά πόσο κοστίζουν για να φτάσουν σε αυτούς τους ίππους ατμοσφαιρικά και τι φοράνε επάνω;
Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο; | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 18:27 | |
| Προσωπικά δεν θα το έκανα με τίποτα. Τα λεφτά είναι σα να τα πετάς στον κάδο... Ναι γλυκό γκάζι, ναι ροπηηηή αλλά ευαίσθητο και όταν το πουλήσεις τα κλαις. Κάτσε εκεί που κάθεσαι και δώσε τα σε ανάρτηση και φρένα αν θες ντε και καλά να δώσεις χρήματα. Κανένα 3000-3500 θα σου πάει ανάρτηση μπρος πίσω και αναβάθμιση στα φρένα (ανάλογα τι θα πάρεις). Εγώ θα σου έλεγα ένα cartridge εμπρός, ανάρτηση πίσω και δαγκάνες είσαι κοντά στα 3000. Δίνεις τα ρέστα και πας ένα ταξιδάκι ή Σέρρες circuit και είσαι μια χαρά. Τώρα αν θες ολόκληρο εμπρός κάτι σε χρυσό ας πούμε (είναι όμορφο το άτιμο), ξεχνάς τις Σέρρες αλλά σου μένει το χρυσό . Όπως ξέρεις το εύκολο είναι να ξοδευτούν τα λεφτά, να μαζευτούν είναι το δύσκολο . | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| |
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 20:19 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:58 | |
| - Antonios_gsxr έγραψε:
- Κάτι hayabusa που έβλεπα κατά καιρούς στο car από Προϊμάδη νομίζω, τα οποία ήταν 1440cc και γύρω στα 220 - 230 τροχό, ατμοσφαιρκά, σε τι επίπεδο βελτίωσης ήταν;
Εννοώ αυτά πόσο κοστίζουν για να φτάσουν σε αυτούς τους ίππους ατμοσφαιρικά και τι φοράνε επάνω;
Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο; +3mm πιστόνια (600-800 € με φλάντζα), ανοιγμένο μπλοκ + νικασίλ + πήγαινε/έλα Αμερική ( 800-900 €) ,ροϊκή στην κεφαλή (400- 1500? €) , εκκεντροφόρους-καπελότα-ελατήρια βαλβίδων ( 300- 1000 €) ,ολόσωμη ( 1000-1600 €), χοανάκια-φίλτρο-πρόγραμμα διάφορα τζιβιτζιλίκια πχ λάδια παραφλού κτλ άλλα 500 €... Για να μην παρεξηγηθώ δεν μιλάω για τις τιμές του Προϊμάδη,γενικά μιλάω στο περίπου πόσα χρειάζεσαι για να φτιάξεις ένα Busa από στοκ, 1440 κυβικά. Εγώ ένα 1440 που ρύθμισα με ένα εκκεντροφόρο εισαγωγής στην εξαγωγή έβγαλε 206,οπότε για τα 220+ θες σίγουρα άλλους εκκεντροφόρους,κόντυμα των οδηγών των βαλβίδων κτλ. - JIMK7 έγραψε:
- DrIoannis έγραψε:
- Antonios_gsxr έγραψε:
Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;
Μηδέν
191,3hp 11.8kgr ροπή Μηδέν + bmw + εξατμιση + προγραμμα = 22.000 περιπου | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 22:20 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- DrIoannis έγραψε:
- Antonios_gsxr έγραψε:
Τα πολύ δυνατά 1000άρια από εδώ μέσα που είναι πάνω από 190 τροχό πόσα ευρώ χρειάζεται αποκλειστικά και μόνο ο κινητήρας για κάτι τέτοιο;
Μηδέν
191,3hp 11.8kgr ροπή Μηδέν + bmw + εξατμιση + προγραμμα = 22.000 περιπου Δεν θυμάσαι καλά . Μόνο εξάτμιση είχε και μοτέρ όπως και τώρα καραμαμά. | |
|
| |
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 22:21 | |
| Οι γνώμες ειναι ξεκάθαρες πλέον και γέρνουν στο (not to boost) και τελικά η λογική θα υπερισχύσει της κ@υλ@ς...Ωστόσο θα ήθελα πραγματικά πολύ να δω πως ειναι...Να καβαλάς ενα τέτοιο μηχανακι... | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 22:30 | |
| - Billis 1340 έγραψε:
- Οι γνώμες ειναι ξεκάθαρες πλέον και γέρνουν στο (not to boost) και τελικά η λογική θα υπερισχύσει της κ@υλ@ς...Ωστόσο θα ήθελα πραγματικά πολύ να δω πως ειναι...Να καβαλάς ενα τέτοιο μηχανακι...
Αφού το θες για βόλτα σοφή η απόφασή σου. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 23:17 | |
| Εγώ δεν είμαι αρνητικός πάντως στο να το τουρμπίσεις. Απλά όταν δίνεις λίγα χρήματα και δεν το φτιάχνεις όπως "πρέπει",θέλει προσοχή στην χρήση.
Είναι πιο πολύ για παιχνίδι και όχι για να βγάζεις απόλυτα νούμερα σαν αυτά που κοιτάς. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Κυρ 18 Οκτ 2015, 23:52 | |
| | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Δευ 19 Οκτ 2015, 00:30 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Δευ 19 Οκτ 2015, 00:40 | |
| | |
|
| |
Billis 1340 Normal gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 295 Αγωνιζόμενος : Tuned by T.R.E... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2014
| Θέμα: Απ: To boost or not to boost.........? Δευ 19 Οκτ 2015, 07:43 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Εγώ δεν είμαι αρνητικός πάντως στο να το τουρμπίσεις. Απλά όταν δίνεις λίγα χρήματα και δεν το φτιάχνεις όπως "πρέπει",θέλει προσοχή στην χρήση.
Είναι πιο πολύ για παιχνίδι και όχι για να βγάζεις απόλυτα νούμερα σαν αυτά που κοιτάς. Κατανοητό Νίκο αν και περισσοτερο οπως ξερεις με ενδιέφερε να εκπροσωπεί τα απόλυτα νούμερα που λες με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επαναληψιμοτητα και μακάρι να είχα να δώσω αλλα τόσα και να το κάνουμε σφυρήλατο με καλη πίσω ανάρτηση να κάθεται με intercooler και ξέρω εγω τι αλλο να σηκώσουμε 1.5 bar να ισιώσουν οι ρεγουλατόροι της αλυσίδας...Αλλα δυστυχώς... | |
|
| |
| To boost or not to boost.........? | |
|