| Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου | |
|
+8k8 600 kk Gixxerm@n noodles JIMK7 spyroszx x4m3n0s DrIoannis Konstantinos! 12 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
Konstantinos! Jr.gixxer
Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 6 Αγωνιζόμενος : Του καναπέ Hμερομηνία εγγραφής : 29/05/2016
| Θέμα: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Κυρ 29 Μάης 2016, 15:33 | |
| Καλησπέρα σας παιδιά! Όπως γράφω και στον τίτλο, θέλω να αντικαταστήσω το GSXR600 K7 που έχω με κάτι άλλο. Αυτό που δε μου αρέσει στο δικό μου είναι τα φρένα του και η γεωμετρία του (ενδεικτικά το cbr600rr μου φαίνεται παπάκι στο καβάλημα σε σύγκριση με το δικό μου - ακόμα και R1 μου φένεται πιο ευέλικτο από το δικό μου). Αυτή τη στιγμή απουσιάζω από την Ελλάδα και θα επιστρέψω αρχές Ιουλίου. Όταν με το καλό γυρίσω ελπίζω να καταφέρω να το πουλήσω γύρω στα 3700. Από εκεί και πέρα νομίζω ταβάνι δίνω γύρω στο 6ρι. Τι θα λέγατε να πάρω; Όλα αυτά έχουν βασική προυπόθεση ότι θα πουληθεί φυσικά το 600! Ααα ξέχασα, κύριος σκοπός της μηχανής θα είναι να πηγαίνω Σέρρες... Το 2015 δεν κατάφερα να πάω καθόλου γιατί είχαμε γεννητούρια και ήμουν λιγόψυχος με τη ζέστη . Ευχαριστώ! | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Κυρ 29 Μάης 2016, 16:27 | |
| Αν δες κάτι πιο ευέλικτο πας για 675,R6,CBR600. Μετά για 1000 πας σε άλλα χωράφια. Γενικά το πιο δυνατό με ροπή και ευέλικτο είναι το 675 και βρίσκεις σε τέτοια τιμή. | |
|
| |
x4m3n0s Normal gixxer
Όνομα: : Δημητρης Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 210 Hμερομηνία εγγραφής : 29/05/2010
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Κυρ 29 Μάης 2016, 23:11 | |
| Εγω θα ηθελα να σε ρωτησσω κατι λιγο διαφορετικο. Μαζι σου ειναι καπως πιο αργο απο θεμα γεωμετριας και πιο βαρύ. Η αισθηση ομως εχει να κανει και με αλλους παραγοντες οπως κορονα ελαστικου στησιμο αναρτησης και βαρος που μπορεις να μειωσεις εως καποιο βαθμο. Στο θεμα των φρενων ενα σετ σωληνακια ενα σετ τακακια και η τρομπα απο την ανακληση και εχεις μια μεγαλη διαφορα. Γνωμη μου δες το λιγο μιας και θα βρεις κατι που θα σου αρεσει αλλα και αλλα πο θα σε χαλασουν σε μια μηχανη. Αν μπορεις να οδηγησεις τα μηχανακια ειναι οτι καλυτερο. | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 07:41 | |
| Οντως ειναι βαρυ σε αισθηση το GSXR και τα φρενα του ειναι για τα μπαζα,πετα τις δαγκανες στα σκουπιδια βαλε απο R1-R6 περιπου στα 120 ευρω,σηκωσε λιγο το κωλο,και φαε τα υπολοιπα [απο τα 3000] σε λαστιχα και βενζινες. | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 08:35 | |
| Μία λύση είναι να βάλεις 180/60 λάστιχο πίσω (σηκώνεται πίσω), να φτιάξεις τη θέση οδήγησής (να ψηλώσεις σέλα 2-3cm), να πάρεις άλλες δαγκάνες και ίσως τρόμπα φρένου. Πάλι όμως πιστεύω ότι από ευελιξία θα υστερεί. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 09:23 | |
| Δεν ξερω τι λες αλλα εγω στο συγκεκριμενο 600 με το που εκατσα κουμπωσα πανω το θεωρω οτι καλυτερο σε 600 που εχουν βγαλει ποτε πλην του 2012 και μετα διοτι αυτο δεν το εχω δοκιμασει και δεν εχω γνωμη Αν θες να εχεις καλυτερη ευελιξια αλλαξε τα κλιπ ονς σε αφτερ μαρκετ ( πιο μεγαλα και ανοιχτα ) και θα δεις μεγαλη διαφορα αν δεν εισαι ακομα ικανοποιημενος βαλε του ζαντες μαγνησιου και θα παθεις σοκ Για τα φρενα του δεν συμφωνω, κανονικα ειναι παρα πολυ καλα ...αν τα δικα σου δεν πιανουν κατι συμβαινει Στα λεφτα που ζητας λιγο χλωμο το κοβω να το δωσεις τοσο, γιατι πολυ λιγα παραπανω βρισκεις 1000 κ5 κ6 αρα.. για τη διαφορα που λες δωσε τη στο μηχανακι σου κανε αυτα που σου ειπα και θα αλλαξεις γνωμη Μακαρι να ειχα ενα 600 σαν το δικο σου για δευτερο θα του επινα το αιμα | |
|
| |
noodles Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Καρδίτσα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 1424 Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2013
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 14:43 | |
| στα ειπα και στο αλλο φορουμ, αν θες μηχανακι που πλαγιαζει με τη σκεψη παρε r6. τοσο χαλια συμπεριφορα εχει το k7 600 ομως? το δικο μου κ8 ναι μεν δεν ειναι οπως τα rr η τα r6, αλλα εμενα μαρεσει αυτη η 'δυσκολια" να το πω, "σκληροτητα" να το πω... επισης και τα φρενα μου μια χαρα ειναι, εβαλα τακακι dp και κοντευω να κανω εντο λες και οδηγαω sm. εχεις και την επιλογη του κ5-6 1000 αν θες να παραμενεις σε gsxr. πολυ δυνατο μοτερ και πλαισιο-αναρτησεις με την καλυτερη γεωμετρια σε gixxxer (δεν ξερω το κ9 τι λεει). με ενα καλο λαστιχο πλαγιαζει πιεζωντας τα κλιπ ον με το 1 δαχτυλο. γυρω στα 4-4.5 θα βρεις κατι καλο. | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 15:15 | |
| - spyroszx έγραψε:
- Οντως ειναι βαρυ σε αισθηση το GSXR και τα φρενα του ειναι για τα μπαζα,πετα τις δαγκανες στα σκουπιδια βαλε απο R1-R6 περιπου στα 120 ευρω,σηκωσε λιγο το κωλο,και φαε τα υπολοιπα [απο τα 3000] σε λαστιχα και βενζινες.
έτσι... τα φρένα είναι λίγα για πίστα αλλά ο κυρίως παράγων είναι η αντλία.βέβαια βρίσκεις φθηνά σετάκι monoblock. εγώ έβαλα όλο το σετ από cbr1000rr '11,εννοώ και δαγκάνες και αντλία,κι έκλεισα από φρένα. όσο για την ευελιξία ότι είπε ο Σπύρος.Μόνο μην το παρακάνεις,λίγα χιλιοστά κάνουν μεγάλη διαφορά.Αν μάθεις να κρατάς και λίγο τα φρένα στη στροφή δε νομίζω πως θα χρειαστεί καν αυτό.Η αστραπιαία γεωμετρία είναι υπερεκτιμημένη κατά την άποψή μου.πιο σημαντική είναι η σταθερότητα μέσα στη στροφή.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Gixxerm@n στις Δευ 30 Μάης 2016, 16:00, 1 φορά | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 15:17 | |
| βέβαια αν υποσυνείδητα έχεις πάρει απόφαση να το αλλάξεις και απλά ψάχνεις επιχειρήματα για να πείσεις τον εαυτό σου (συμβαίνει σε όλους μας :p ) τότε θα σου πρότεινα το 675. | |
|
| |
Konstantinos! Jr.gixxer
Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 6 Αγωνιζόμενος : Του καναπέ Hμερομηνία εγγραφής : 29/05/2016
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 15:32 | |
| Καλησπέρα! Ναι Βαγγέλη έκανα το θέμα και εδώ να πάρω και άλλες απόψεις, και η αλήθεια είναι πως πήρα ολοκληρωμένες συμβουλές επί του θέματος. Η αλήθεια είναι πως πέρα από το κομμάτι του αναβάτη δεν έψαξα ποτέ για καλύτερα περιφερειακά, αλλά ούτε έχω μηχανολογικές γνώσεις για να κάνω βελτιώσεις (εκτός τον ανορθωτή που άλλαξα ...ναι μου κάηκε και αυτός και έδωσα 230 γιούρα για καινούριο). Στη Δράμα μάλιστα που είμαι δεν υπάρχει κάποιος αξιόλογος μάστορας που να σε σέβεται συγχρόνως και να μην κυνηγά μόνο να στα φάει. Ο δε επίσημος αντιπρόσωπος της σουζούκι αν πω να κάνω αλλαγές σε δαγκάνες τρόμπες κτλ είναι για κλάματα. Την τρόμπα του μπροστά φρένου ακόμα δεν την έχω αλλάξει που υπάρχει και ανάκληση γιατί δε βρίσκομαι Ελλάδα (θα γυρίσω τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου). Με όλα αυτά που μου είπατε το σκέφτομαι αρκετά σοβαρά να το κρατήσω και να το βελτιώσω (σωληνάκια υψηλής, άλλες δαγκάνες). Το σκεπτικό μου στην αλλαγή μοτοσυκλέτας είναι επίσης να μην κρατήσω μηχανάκι το οποίο κακά τα ψέματα σε λίγο θα έχει συμπληρώσει δεκαετία ζωής.
Ερώτηση: Σωληνάκια υψηλής, αλλαγή δίσκων και δαγκάνων πόσο περίπου να πάει το μαλλί; Αλλαγή κλιπ ον φαντάζομαι είναι μια μεταγενέστερη βελτίωση, δεν είμαι δα και κανένας παγκόσμιος!
Κάτι τελευταίο. Όσο ήμουν Ελλάδα τύχαινε κάποιες φορές να ξεκινώ τη μηχανή και δεν κρατούσε ρελαντί με τίποτα, αλλά έσβηνε. Αυτό δεν το έκανε πάντα αλλά υπήρξαν αρκετές φορές που συνέβη. Ακόμα και 70 βαθμούς που έφτανε μερικές φορές πάλι έσβηνε! Μετά από βόλτα ωστόσο σβήσιμο της μηχανής και ξεκίνημα την ίδια μέρα έπαιρνε πάντα κανονικά . Να έχει απορρυθμιστεί το ρελαντί; Είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα μέσα στην πόλη που έσβηνε σχεδόν σε κάθε στοπ. Στο δρόμο η μηχανή πάει απροβλημάτιστα. | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 16:05 | |
| ότι και να κάνεις σε αντιπρόσωπο πέφτει γδάρσιμο.το καλύτερο είναι να ασχοληθείς ο ίδιος ή κάποιος φίλος που ξέρει.άλλωστε δεν είναι δα και κάτι δύσκολο να αλλάξεις δαγκάνες,δίσκους,αντλία,σωληνάκια ή υγρά φρένων και να κάνεις εξαέρωση.με λίγο ψάξιμο στο youtube θα βρεις και αρκετά κατατοπιστικά βιντεάκια how to. πιο δύσκολο είναι να βρεις τα κατάλληλα ανταλλακτικά στη "σωστή" τιμή. | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 16:06 | |
| λοιπον κατ εμενα.... αν θες 600 πηγαινε σε R6 2008+ το μηχανακι θελει απλα ενα stabilizater και ειναι απιστευτο και σε γεωμετρια και σε φρενα και σε αισθηση και το βασικοτερο σε ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ για το 675 δε θα πω τιποτα αλλο παρα...θερμοστατες...μπαταριες....ασφαλειοθηκες κτλπ αν σε τρωει για 1000αρι με ταβανι τα 6.000 που λες υπαρχουν 3 επιλογες... 1) R1 2007-2008 , απιστευτα φρενα (6πιστονα μαμα) αρκετα γραμμικο και ροπατο (ειναι 16ν οχι σαν το προηγουμενο το 2004-2006 το 20ν) και πολυ πολεμικη θεση οδηγησης....αλλά.... για αναποδο σασμαν πρεπει να βγαλεις το ντιζακι απ'εξω απο το πλαισιο ή να πληρωσεις πατακια 300ε ή να το στραβωσεις που το θεωρω αηδια και γελιο....επισης για εξατμιση θες 2 τελικα οποτε ποναει η τιμη....και το σημαντικοτερο ποναει πολυ σε βολαν και καμπανα το μηχανακι και ολα τα R1... 2) cbr 2008+.... μακραν οτι πιο μαζεμενο για την ηλικια του και οτι πιο γραμμικο εχω οδηγησει, πολυ καλα φρενα, ειδικα για πιστα ειναι το στοιχειο του....αλλά... εκτος του οτι ολα τσιμπανε λαδακι, το θεμα ειναι με το στροφαλο και την ανακληση και αν θα εχει καφε ή μαυρα καπακια και αν την εχει κανει την ανακληση ή εχει ληξει (π@υστια το περνανε τεχνικο ελεγχο και ληγει στη 5ετια) και γενικα αν χρειαστεις κατι με ανταλλακτικα .... ου μπλεξεις με σαρακακι 3) ZX10R 2008-2010... σε θεση οδηγησης ειναι λιγο πιο πολεμικο απο το R1 2008, απο θεμα μοτερ ειναι οτι πιο δυνατο μεχρι το 2009 (δυναμομετρησεις το λενε μην αρχιζουμε παλι) με μειονεκτημα οτι χαμηλα δεν ειναι το φορτε του απο ροπες ειδικα διπλα απο gsxr (πολυ καλυτερο απο το 2005 αλλα και παλι υστερει κατω απο 8.000), πολυ αξιοπιστο και πολυ πιο φτηνα ανταλλακτικα σε σχεση με σουζουκι yamaha honda κτλπ, φρενα δε σε τρελαινουν (δεν ειναι μονοblock αλλα δεν σε προβληματιζουν σαν τα σουζουκι που θες επειγοντος monoblock apo k9 1000), γενικα ενα καλο αξιοπιστο συνολο που δε σου λειπει τιποτα (ενημερωτικα εχουν αναφερθει κατι χτυπημενοι 3 κυλινδροι αλλα σε μηχανακια με πολλαααααα χλμ) συνοψιζοντας... για 600 μονοδρομος το R6 2008+ ειδικα για πιστα για 1000... ΖΧ10R 2008-2010 εκτος και αν μπορεις να βρεις αλλο ενα 2000+ οποτε μετα τα 8.000 παιζουν πολλα οπως BMWRR, RSV4, ZX10R 2011+, k9+ κτλπ που ειναι αλλο θεμα μετα αυτο | |
|
| |
noodles Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Καρδίτσα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 1424 Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2013
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 16:23 | |
| - Konstantinos! έγραψε:
- Καλησπέρα! Ναι Βαγγέλη έκανα το θέμα και εδώ να πάρω και άλλες απόψεις, και η αλήθεια είναι πως πήρα ολοκληρωμένες συμβουλές επί του θέματος. Η αλήθεια είναι πως πέρα από το κομμάτι του αναβάτη δεν έψαξα ποτέ για καλύτερα περιφερειακά, αλλά ούτε έχω μηχανολογικές γνώσεις για να κάνω βελτιώσεις (εκτός τον ανορθωτή που άλλαξα ...ναι μου κάηκε και αυτός και έδωσα 230 γιούρα για καινούριο). Στη Δράμα μάλιστα που είμαι δεν υπάρχει κάποιος αξιόλογος μάστορας που να σε σέβεται συγχρόνως και να μην κυνηγά μόνο να στα φάει. Ο δε επίσημος αντιπρόσωπος της σουζούκι αν πω να κάνω αλλαγές σε δαγκάνες τρόμπες κτλ είναι για κλάματα. Την τρόμπα του μπροστά φρένου ακόμα δεν την έχω αλλάξει που υπάρχει και ανάκληση γιατί δε βρίσκομαι Ελλάδα (θα γυρίσω τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου). Με όλα αυτά που μου είπατε το σκέφτομαι αρκετά σοβαρά να το κρατήσω και να το βελτιώσω (σωληνάκια υψηλής, άλλες δαγκάνες). Το σκεπτικό μου στην αλλαγή μοτοσυκλέτας είναι επίσης να μην κρατήσω μηχανάκι το οποίο κακά τα ψέματα σε λίγο θα έχει συμπληρώσει δεκαετία ζωής.
Ερώτηση: Σωληνάκια υψηλής, αλλαγή δίσκων και δαγκάνων πόσο περίπου να πάει το μαλλί; Αλλαγή κλιπ ον φαντάζομαι είναι μια μεταγενέστερη βελτίωση, δεν είμαι δα και κανένας παγκόσμιος!
Κάτι τελευταίο. Όσο ήμουν Ελλάδα τύχαινε κάποιες φορές να ξεκινώ τη μηχανή και δεν κρατούσε ρελαντί με τίποτα, αλλά έσβηνε. Αυτό δεν το έκανε πάντα αλλά υπήρξαν αρκετές φορές που συνέβη. Ακόμα και 70 βαθμούς που έφτανε μερικές φορές πάλι έσβηνε! Μετά από βόλτα ωστόσο σβήσιμο της μηχανής και ξεκίνημα την ίδια μέρα έπαιρνε πάντα κανονικά . Να έχει απορρυθμιστεί το ρελαντί; Είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα μέσα στην πόλη που έσβηνε σχεδόν σε κάθε στοπ. Στο δρόμο η μηχανή πάει απροβλημάτιστα. αλιμονο, καλα εκανες και ανοιξες θεμα εδω. τα μελη εχουν πολυ περισσοτερες γνωσεις στα ss. σκεψου το καλα παντως. 600 εχω και το σκεφτομουνα πολυ, ειδικα τον 1ο χρονο να κανω βελτιωσεις, σε φρενα, εγκεφαλο, εξατμιση κτλ. θα ριξεις πχ 1000ευρω, θα παρεις μεν ενα καλο αποτελεσμα αλλα οταν αποφασισεις να το πουλησεις ομως? θα σου το ζητανε στην τιμη ενος εργοστασιακου οποτε θα αναγκαστεις να ξυλωσεις πολλα απο πανω. γενικα δεν πολυαξιζουν οι βελτιωσεις στο 600 για μενα (εκτος αν κυνηγας χρονος στην πιστα). παρε ενα 1000αρι το οποιο ειναι ετοιμο απο το εργοστασιο και οι οποιεςδηποτε βελτιωσεις πιανουν τοπο. | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Δευ 30 Μάης 2016, 16:30 | |
| - vaggelis600 έγραψε:
- Konstantinos! έγραψε:
- Καλησπέρα! Ναι Βαγγέλη έκανα το θέμα και εδώ να πάρω και άλλες απόψεις, και η αλήθεια είναι πως πήρα ολοκληρωμένες συμβουλές επί του θέματος. Η αλήθεια είναι πως πέρα από το κομμάτι του αναβάτη δεν έψαξα ποτέ για καλύτερα περιφερειακά, αλλά ούτε έχω μηχανολογικές γνώσεις για να κάνω βελτιώσεις (εκτός τον ανορθωτή που άλλαξα ...ναι μου κάηκε και αυτός και έδωσα 230 γιούρα για καινούριο). Στη Δράμα μάλιστα που είμαι δεν υπάρχει κάποιος αξιόλογος μάστορας που να σε σέβεται συγχρόνως και να μην κυνηγά μόνο να στα φάει. Ο δε επίσημος αντιπρόσωπος της σουζούκι αν πω να κάνω αλλαγές σε δαγκάνες τρόμπες κτλ είναι για κλάματα. Την τρόμπα του μπροστά φρένου ακόμα δεν την έχω αλλάξει που υπάρχει και ανάκληση γιατί δε βρίσκομαι Ελλάδα (θα γυρίσω τέλη Ιουνίου-αρχές Ιουλίου). Με όλα αυτά που μου είπατε το σκέφτομαι αρκετά σοβαρά να το κρατήσω και να το βελτιώσω (σωληνάκια υψηλής, άλλες δαγκάνες). Το σκεπτικό μου στην αλλαγή μοτοσυκλέτας είναι επίσης να μην κρατήσω μηχανάκι το οποίο κακά τα ψέματα σε λίγο θα έχει συμπληρώσει δεκαετία ζωής.
Ερώτηση: Σωληνάκια υψηλής, αλλαγή δίσκων και δαγκάνων πόσο περίπου να πάει το μαλλί; Αλλαγή κλιπ ον φαντάζομαι είναι μια μεταγενέστερη βελτίωση, δεν είμαι δα και κανένας παγκόσμιος!
Κάτι τελευταίο. Όσο ήμουν Ελλάδα τύχαινε κάποιες φορές να ξεκινώ τη μηχανή και δεν κρατούσε ρελαντί με τίποτα, αλλά έσβηνε. Αυτό δεν το έκανε πάντα αλλά υπήρξαν αρκετές φορές που συνέβη. Ακόμα και 70 βαθμούς που έφτανε μερικές φορές πάλι έσβηνε! Μετά από βόλτα ωστόσο σβήσιμο της μηχανής και ξεκίνημα την ίδια μέρα έπαιρνε πάντα κανονικά . Να έχει απορρυθμιστεί το ρελαντί; Είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα μέσα στην πόλη που έσβηνε σχεδόν σε κάθε στοπ. Στο δρόμο η μηχανή πάει απροβλημάτιστα. αλιμονο, καλα εκανες και ανοιξες θεμα εδω. τα μελη εχουν πολυ περισσοτερες γνωσεις στα ss.
σκεψου το καλα παντως. 600 εχω και το σκεφτομουνα πολυ, ειδικα τον 1ο χρονο να κανω βελτιωσεις, σε φρενα, εγκεφαλο, εξατμιση κτλ. θα ριξεις πχ 1000ευρω, θα παρεις μεν ενα καλο αποτελεσμα αλλα οταν αποφασισεις να το πουλησεις ομως? θα σου το ζητανε στην τιμη ενος εργοστασιακου οποτε θα αναγκαστεις να ξυλωσεις πολλα απο πανω. γενικα δεν πολυαξιζουν οι βελτιωσεις στο 600 για μενα (εκτος αν κυνηγας χρονος στην πιστα). παρε ενα 1000αρι το οποιο ειναι ετοιμο απο το εργοστασιο και οι οποιεςδηποτε βελτιωσεις πιανουν τοπο. κοίτα Βαγγέλη,κατά την άποψή μου τις βελτιώσεις τις κάνεις για την καύλα σου,γιατί γουστάρεις και θες να χαίρεσαι το μηχανάκι σου.Δεν παίρνεις τα λεφτά σου πίσω σε καμία περίπτωση.τα ξηλώνεις και πουλάς αν θες και πάλι όμως σε πολύ χαμηλότερες τιμές. τώρα για το αν αξίζουν σε 600,για εμένα αξίζουν και παρα-αξίζουν.μπορεί να μην έχεις κέρδη σε δύναμη κτλ όπως σε ένα 1000 αλλά άλλες βελτιώσεις ουσίας είναι παραπάνω από απαραίτητες ειδικά αν μπαίνεις πίστα,όπως προτίθεται να κάνει απ'όσο έχω καταλάβει ο Κωνσταντίνος μιας και είναι από Δράμα,ένα βήμα από την πίστα! | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Τρι 31 Μάης 2016, 18:54 | |
| κοντευω να τρελαθω με αυτα που διαβαζω το παληκαρι σιγουρα θα εχει τρελαθει - μπερδευτει παρα θα εχει βγαλει μια ακρη με αυτα που διαβαζει ας πω και εγω τα δικα μου το 600ρακι σου ειναι ενα παρα πολυ καλο μηχανακι που τα κανει ολα παρα πολυ καλα αλλα δεν κανει τιποτα τελεια το στησιμο του ειναι για να τα κανει ολα πολυ καλα χωρις να ριχνει ιδιαιτερο βαρος σε κατι συγκεκριμενο τα φρενα ειναι ολιγον μαπα ειναι η αληθεια αλλα μπορεις να τα βελτιωσεις πολυ με σχετικα λιγα λεφτα κυριως χανουμε στις δαγκανες που εχουν μην ακουω βλακειες για την τρομπα γιατι σε ολα τα τεστ τα περιοδικα τα φρενα του χονδα(08+) τα βγαζουν πολυ καλα και εχουν την ιδια τρομπα με τα συζυκι που το βγαζουν οτι εχει μετρια φρενα αρα ? η διαφορα ειναι καθαρα στις δαγκανες τωρα στο γενικοτερο στησιμο χωρις καθολου λεφτα μπορεις να κανεις καποιες μικρες επεμβασουλες και να το φερεις εν μερη στα μετρα σου αλλα ποτε δεν θα στριβει σαν το ρ6 αλλα παντα θα ειναι πιο σταθερο απο το ρ6 το 675 για σερες ειναι αποτυχια δεν εχει ζωη στις ψηλες σαλ αν και οι μεσαιες του ειναι ο,τι καλυτερο και οι σερες δεν ειναι μεγαρα ουτε επαρχιακος δρομος ... επισης τις αλλαγες στα φρενα και το στησιμο μπορεις να τα κανεις και μονος σου εαν εχεις εργαλεια ( εργαλεια οχι τις παπαριες που εχει το μηχανακι κατω απο την σελα) εννοειτε φυσικα οτι εαν αποφασισεις να το πουλησεις το μηχανακι τα πραγματα τα βγαζεις και τα κρατας για το επομενο μηχανακι σου αρα δεν χανεις τα λεφτα που εδωσες ολα τα παραπανω ηταν γενικα το να λες οτι το μηχανακι σου δεν στριβει ευκολα με βαζει σε σκεψη ... μιας και εχω καβαλησει και το 600 και το 750 της χρονιας κατι δεν παει καλα τι λαστιχα φορας και με τι πιεση ?? τι ρυθμιση εχουν οι αναρτησεις σου ? πουλα το και παρε 1000 να βρεις την υγεια σου | |
|
| |
Gixxerm@n Adv. gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : ΞΑΝΘΗ Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Hμερομηνία εγγραφής : 29/03/2009
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Τρι 31 Μάης 2016, 19:07 | |
| Όχι Άλεξ δε φοράνε ίδιες τρόμπες τα GSXR με τα CBR. Ίδια μάρκα ναι αλλά ίδια ακριβώς τρόμπα όχι. | |
|
| |
Konstantinos! Jr.gixxer
Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 6 Αγωνιζόμενος : Του καναπέ Hμερομηνία εγγραφής : 29/05/2016
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Τρι 31 Μάης 2016, 23:42 | |
| Η αλήθεια είναι πως έχω ψιλοπελαγώσει και δεν ξέρω τι να κάνω ! Αυτή τη στιγμή του φοράω καθαρά στριτάδικα λάστιχα Michelin PP 2ct. Επειδή βρίσκομαι ακόμα στο εξωτερικό λόγω δουλειάς όπως ανέφερα δεν μπορώ να το ψάξω καλά το θέμα για περιφερειακά (δαγκάνες πχ). Επίσης αναρτήσεις δεν έχω πειράξει. Επειδή τώρα έχω και παιδάκι θέλω να σταματήσω τις πολεμικές εξορμήσεις στους δρόμους της δράμας και της καβάλας και να επικεντρωθώ καθαρά στο κομμάτι πίστα για τη βελτίωση μου, αλλά και ως χόμπι. Έτσι, σύμφωνα και με τα παραπάνω θα αλλάξω και τα λάστιχα σε κάτι πιο track orientated. Άλλοι λόγοι που σκέφτηκα να το πουλήσω και να αγοράσω κάτι άλλο είναι: 1. Η αίσθηση που μου δίνουν τα φρένα του σε σύγκριση με άλλα μηχανάκια που καβάλησα. 2. Το γεγονός πως το μηχανάκι το έχω 2ο χέρι από Ιούλιο του '14, το πήρα από έναν τύπο από ένα χωριό της Δράμας με 20 χιλιάδες χιλιόμετρα (τώρα το μηχανάκι έχει 29), μόνο για να διαπιστώσω φέτος, συγκεκριμένα πριν από 1 μήνα περίπου πως ο έξυπνος πέρασε κτέο Μάρτιο ή Απρίλιο (δε θυμάμαι) του '14 με χιλιόμετρα...μαντέψτε, 30 χιλιάδες. Μιλάμε για ιδιώτη πάντα. Άρα με κορόιδεψε για τα καλά, το οποίο με δυσαρέστησε. Το καινούριο ΚΤΕΟ που πέρασα τώρα λέει πάνω τα τωρινά χιλιόμετρα, δηλαδή 29χιλ κοντά. Εγώ τι πρέπει να κάνω τώρα, πως να το πουλήσω και τι να πω; Δε γουστάρω πραγματικά καθόλου να κοροιδεύω κανέναν. 3. Όπως είπα σε λίγο η ηλικία του θα φτάσει 10ετία (1η άδεια γενάρη του '08). 4. Όταν το πήρα φορούσε πάνω πολυεστερικά Ρίζλα και πήρα μαζί και τα αυθεντικά του (μαύρο χρώμα) άθικτα σχεδόν. Η διαδικασία για να τα αλλάξω μου ήταν πολύυυυ χρονοβόρα, όντας και η πρώτη μου φορά και λείπανε και μερικές βίδες λόγω πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη με tie raps κτλ. Όποτε είχα βάλει ότι βρήκα. Βέβαια αυτό λύνεται με 35 ευρώ σετάκι βίδες από το ebay. Κατά τα άλλα καλό είναι το μηχανάκι, δεν έχει πέσει, τα καπάκια του είναι άθικτα, και από ότι κατάλαβα ο άλλος δεν το πήγαινε και πολύ... όταν το αγόρασα μου έβγαζε γύρω στα 265-266 τελική, τώρα μου βγάζει 283-284 ( κοντερίσια πάντα)! Αλλά όπως είπα, το θέλω για πίστα αποκλειστικά. | |
|
| |
noodles Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Καρδίτσα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 1424 Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2013
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Τετ 01 Ιουν 2016, 16:24 | |
| σιγουρα με ενα καλυτερο λαστιχο θα βελτιωθει αρκετα η συμπεριφορα. στα χιλιομετρα μην κολλας, 40κ εχεις, τιποτα δηλαδη, καινουριο ειναι ακομα το μηχανακι. στην πωληση δε ξερω, πες οτι θελεις, εγω παντως θα ελεγα την αληθεια (αν και τα 10κ διαφορα δε νομιζω να την καταλαβει κανεις, να ειχες 40-50κ τοτε ναι). στην τελικη κανε οτι σου λεει η καρδια σου αδερφε. θες να το πουλησεις για 1002 λογους και να παρεις yamaha r6-r1, πολυ καλα θα κανεις. θες να το κρατησεις και να το βελτιωσεις? παλι καλα θα κανεις. σου αρεσει το r6 σα σχεδιο, σα στησιμο, δυναμη και δε ξερω τι, τσιμπα χωρις να το σκεφτεσαι, δεν λεει να σου μεινει αποθημενο. | |
|
| |
TheVeteran Adv. gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 457 Αγωνιζόμενος : Δε νομιζω! Hμερομηνία εγγραφής : 22/04/2010
| |
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Πεμ 02 Ιουν 2016, 11:41 | |
| είχα ακριβώς το ίδιο μηχανάκι σαν πρώτο μου ss. Με τα φρένα ποτέ δεν είχα πρόβλημα, αλλά κ δεν είχα κ ιδιαίτερες απαιτήσεις τότε. Το θέμα με το ρελαντί υπήρχε κ σε μένα, πότε δε μπόρεσα να καταλάβω τι ήταν.τον ανορθωτη σου τσέκαρε αν έχει κάνα ράγισμα, εγώ τον είχα αλλάξει τότε γιατί ήταν πεθαμενος κ φάνηκε ότι έστρωσε. Μετά το πούλησα. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι τέλεια στημένο για το δρόμο, το μόνο που του είχα αλλάξει ήταν κλιπον κ ένα γραναζια μπροστά. Όπως είπε ο τζιμ τα μαμά τιμόνια είναι πολύ κοντά κ πάνω κ δε κάνουν καλούς μοχλους. Γενικά είμαι της άποψης το πρώτο που αλλάζεις με το καλημέρα στη μηχανή είναι το τιμόνι με ένα με καλύτερους μοχλους , ακόμα κ στα εντουρο. Το μοτέρ του είναι για ατελειωτες σουζες, βάζεις μια Δευτέρα κ το πας, δε θέλει ούτε αλλαγή. Από τη στιγμή όμως που έφτασε η ώρα να δες να το πουλήσεις όλα τ αλλά είναι βερεσε. Δωστο κ πάρε ένα χίλια, θα αλλάξει η ζωή σου θα το εκτιμήσεις στα μέγιστα μετά το σχολείο στο 600. Κ αυτό που είπε ο παίχτης παραπάνω είναι πολύ μεγάλη κουβέντα. Εγώ συνεχίζω να πειθω τον εαυτό μου ότι κάθε καλό σπιτικό πρέπει να χει κ από μια τιγκ κολληση. Ξέρεις..για τα αλουμινενια κάγκελα στο μπαλκόνι, για τη σκαλιτσα από αλουμίνιο,τη περγκολα κ πάει λέγοντας Πότε όμως γι αυτό που την θέλω πραγματικά Μια χαρά είναι το μηχανάκι, μπορεί όχι το καλύτερο,απλά εσύ θες κάτι άλλο. Υγ μη ξεχνάς όλοσωμη δέρμα κ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ μποτες για τη πίστα | |
|
| |
Konstantinos! Jr.gixxer
Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 6 Αγωνιζόμενος : Του καναπέ Hμερομηνία εγγραφής : 29/05/2016
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Πεμ 02 Ιουν 2016, 15:25 | |
| Από το CSS lvl 1 στις Σέρρες Σεπτέμβριο του '14. Τα ίδια ρούχα έχω... Το κράνος φρόντισε ένας φίλος να το αχρηστεύσει (πήρε το μηχανάκι και αντί να το βάλει στην κεφάλα του το βαλε στο ντεπόζιτο και μιλούσε με τη γκόμενα από πίσω με αποτέλεσμα να του φύγει στο δρόμο). Προσανατολίζομαι στην αντικατάσταση της μηχανής... Βέβαια τα Κ9 που βλέπω ξεφεύγουν πολύ σε τιμές (9-10 χιλιάρικα). Ο ανορθωτής είναι καινούριος όπως είπα τον είχα αλλάξει με αυθεντικό τον Ιανουάριο του '15... 230 ευρώ είχε βγει να τον αγοράσω... Μα και αυτή η σουζούκι που την έβαλε τη φύσα ! | |
|
| |
sake Jr.gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Περιστερι Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 6 Hμερομηνία εγγραφής : 16/10/2011
| Θέμα: Απ: Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου Παρ 03 Ιουν 2016, 13:44 | |
| καλησπερα φιλε μου, μιας που αναφερθηκατε για το r6,να σου πω τη προσωπικη μου εμπειρια μιας και το ειχα για κανα 2 χρονια..με 2-3 φορες μεγαρα και αρκετες βολτες εχω να σ πω οτι το μηχανακι βγαζει αλλη αιγλη απο οποιδηποτε αλλο 600αρι! εχει κυριολεκτικα φρεναρες, χαμηλα ειναι ψιλο νεκρο αλλα μετα τις 10κ ανοιγουν οι πυλες της κολασεως ! Είναι λιγο πιο δυστροπο απο ενα cbr600 η το gsxr σου αλλα ειναι και αρκετα πιο πολεμικο! οσο αναφορα το στριψιμο θεωρω πως ειναι λιγο υποκειμενικο το ολο θέμα, γιατι και το gsxr σου μια χαρα θα στριβει αν γυρνας στο 1:10! υ.γ. σκεψου δεν μπορω να καταλαβω αν αγαπω πιο πολυ το ZX10 μου( που ενταξει ειναι και 1000 ) η το r6! Το μηχανακι ειναι απλα κ@υλα! | |
|
| |
| Θέλω να αντικαταστήσω το GSXR μου | |
|