Η κεντρική διάθεση όλης της Ευρώπης είναι στην Γερμανία. Απο εκεί παραλαμβάνει και ο Σφακιανάκης και όλοι. Οι παραεισαγωγείς λοιπόν πάνε στην ίδια αποθήκη και τα παίρνουν είτε απο Ελλάδα είτε απο κάποια άλλη Ευρωπαική χώρα. Μέχρι τώρα έχω αλλάξει Κ2, Κ4, Κ6 και τώρα το Κ7. Μόνο το 6αρι ηταν Ελληνικό. Δεν έχουν καμιά μα καμία διαφορά, εκτός και αν πέσεις σε κάποιο με 100 άλογα που έχουν σε κάποιες χώρες λόγω φορολογικού κεθεστώτος. Και πάλι γίνεται πανεύκολα κανονικό.
Μην πιστεύετε σε σαχλαμάρες που λέει ο κάθε ειδικός... ΚΑ-ΜΙΑ-Α διαφορά. Απλά κανένα μοτέρ δεν δείχνει ίδια άλογα με άλλο. Σκεφτείτε οτι το +- 5% περίπου που θεωρεί φυσιολογικό ο κατασκευαστής, αν μιλάμε για μηχανάκι 150 άλογα μπορεί να είναι απο 142,5 μέχρι 157,5. Αν ο ένας πέσει στο πρώτο και ο άλλος στο δεύτερο δεν πάει να πει οτι φταίει η παραεισαγωγή. Και βάσει δυναμομετρήσεων ξέρω πολλά ψόφια και πολλά θηρία. Αυτός είναι και ο λόγος που ένα ψόφιο με ολόσωμη εξάτμιση μπορεί να χάσει απο ένα με απλά ένα τελικό ή και καθόλου και μετά αρχίζουν οι δισπιστίες και οι τσακωμοί.
Π.χ. Το Κ4 Yoshimura Edition (ο θεός να το κάνει) είναι καθαρά Ελληνική εφεύρεση. Είναι ένα κανονικότατο Κ4 Edition που ο Σφακιανάκης το εφοδίαζε με μαυρο τελικό, φίλτρο BMC, βενζινες απο το Yoshi Box και μερικά αυτοκόλλητα, ενω η αρίθμηση ηταν δική του. Πουθενά ςτο εξωτερικό δεν υπάρχει επίσημη έκδοση του Κ4 Yoshimura Edition και ας κορδώνουμ μερικοί οτι έχουν κάποιο ιδιαίτερο Κ4 σε σχέση με τα άλλα. Αν το δείξεις σε κάποιον που ξέρει στο εξωτερικό απλά θα γελάει.
Αφήστε τους να λένε οτι θέλουνε και δεν έχει σημασία απο που είναι το μηχανάκι πλην της εγγύησης που και αυτο είναι άκρως παράνομο. Η εγγύηση είναι διεθνής. Δηλαδή αν έρθει ένας Ιταλός και μείναι απο κάτι στην Ελλάδα δεν θα τον καλύψουν? Είναι υποχρεωμένοι. Αν λοιπόν κάποιος με παραεισαγωγής έχει τα μέσα και τους τραβήξει σε ένα διεθνές δικαστήριο θα τους πάρει και τα βρακιά με τις λαμογιές που κάνουνε.