Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Θέμα: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 04:02
Σκεφτηκα να ανοιξω αυτο το θεματακι για να μπορουμε να κουβεντιαζουε και να μαθαινουμε ο ενας απ τον αλλο.Αν υπαρχει ηδη κατι αναλογο κ το θεωρητε περιτο ας διαγραφει. Βρηκα μια πολυ ωραια σειρα με βιντεακια απο ενα τυπο(μαλλον ρωσσο αν κρινω απ τη προφορα ),ta leei poly omorfa.
zed660 Hero gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : εδώ Ηλικία : 32 Αριθμός μηνυμάτων : 1497 Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2013
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 11:45
Ιταλός είναι, το λέει κιόλας. Μπαι δε ουει, ωραίο το θέμα.
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 11:55
Nai Ιταλος,δε το χα δει το intro Τα τελειωσα,τα ειδα ολα το βραδυ.16ειναι ολα.Μονο με τη σταση του σωματος δε μ αρεσε το βιντεακι.Επειδη βγαζει ολοκληρο τον κωλο απ τη σελα. Ειναι θεμα προσωπικου στυλ βεβαια,αλλα αν βγεις τοσο πολυ τοτε ο κορμος σου αρχιζει και κοιταει προς το τεποζιτο κ δε μου καθεται καλα. Κατα τ αλλα ενταξει δεν ειναι τιποτα τρομερο τα βιντεακια αλλα δινει μια ιδεα σε καποιον που ψιλοψαχνεται για το τι και πως.
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 13:08
Δεν είδα τα βίντεο ακόμη, αλλά νομίζω ότι θα βοηθούσε να συμπληρώσω επιπλέον υλικό. Υλικό φυσικά υπάρχει πολύ στο διαδίκτυο, αλλά από αυτά που βρήκα ξεχώρισα το παρακάτω του Dan Netting. Έχω μαζέψει όλα τα άρθρα του και τα έχω αρχειοθετήσει σε αρχείο word. Είναι καμιά 260+ σελίδες. Όποιος θέλει πολύ ευχαρίστως να του το στείλω. https://lifeatlean.com/author/dannet/
Τα άρθρα του θεωρώ ότι με βοήθησαν πολύ στο να βελτιωθώ. Όπως λέει και ο ίδιος κάποια στιγμή και άσχετα από το οδηγικό επίπεδο που έχει ο καθένας μας, κολλάς και μένεις στάσιμος. Κάπου εκεί έρχεται η απογοήτευση και ο προβληματισμός για το τι στο καλό είναι αυτό που με κρατά και δεν μπορώ να βελτιωθώ. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό σε όλους. Εδώ είναι το κρίσιμο σημείο για όποιον ενδιαφέρεται να βελτιωθεί οδηγικά που δεν πρέπει να το βάλει κάτω. Με ανάλυση το κατά το δυνατόν των σημείων που υστερεί ο καθένας και βελτίωση αυτών θα έρθει η βελτίωση.
Το παραπάνω το βίωσα και εγώ, μέχρι που ήρθε η ώρα να δέσουν όλα αυτά που διάβασα και που προσπαθούσα σε δρόμο και σε πίστα μέχρι που η θεαματική βελτίωση ήρθε. Προφανώς και έχω πολύ δρόμο ακόμη που δεν ξέρω αν θα τον καλύψω ποτέ, αλλά αυτό είναι το ωραίο! Η προσπάθεια για συνεχή βελτίωση, κατανόηση των λαθών και περιορισμό ή εξάλειψη αυτών.
Επίσης συνιστώ να βρει στο YOUTUBE όποιος ενδιαφέρεται το βίντεο 1 ώρας περίπου του KEITH KODE ιδρυτή του CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOLL CSS.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την topetwrx στις Πεμ 09 Μαρ 2017, 14:12, 1 φορά
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 13:55
Ναι σωστος του Dan ειναι πολυ πιο αναλυτικα κ κατατοπιστικα τα αρθρα
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 14:16
krosfala έγραψε:
Ναι σωστος του Dan ειναι πολυ πιο αναλυτικα κ κατατοπιστικα τα αρθρα
Θυμάμαι ότι και εσύ τον διαβάζεις Πέτρο!
Ο Dan συνιστά επίσης και το Motovudu: Dark Art of Performance του Simon Crafar. Έψαξα να το βρω ''ελεύθερο'', αλλά δεν βρήκα κάτι. Ίσως το αγοράσω τελικά. Θα δω...
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 14:30
Αμα εκανες CSS και δεις motovudu παιζει να μπλοκαρεις . Πολλα τα λεει αλλιως.Βασικα νομιζω καλο ειναι να ψαχτεις απο διαφορες πηγες και να κρινεις μονος σου τι δουλευει κ τι σε βολευει.Θα δεις στο motovudu τελειως αλλη προσεγγιση απο το CSS πχ πως αλλαζεις απο δεξια σε αριστερη. Στο CSS δειχνουν να σερνεσαι στη σελα τραβωντας με το γονατο ο Simon λεει να σηκωνεσαι γιατι σερνωντας αναστατωνεις το μηχανακι και κανωντας το με 2κινησεις χανεις πολυ χρονο. Το ειχα βρει στο youtube,αλλα τωρα απ οτι εχω καταλαβει αγορασε τα δικαιωματα για τα βιντεο του η σουζουκι και τα ανεβαζει 2λεπτα κομματι-κομματι. Θα ψαξω λιγο μπας κ το βρω.
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 14:56
krosfala έγραψε:
Αμα εκανες CSS και δεις motovudu παιζει να μπλοκαρεις . Πολλα τα λεει αλλιως.Βασικα νομιζω καλο ειναι να ψαχτεις απο διαφορες πηγες και να κρινεις μονος σου τι δουλευει κ τι σε βολευει.Θα δεις στο motovudu τελειως αλλη προσεγγιση απο το CSS πχ πως αλλαζεις απο δεξια σε αριστερη. Στο CSS δειχνουν να σερνεσαι στη σελα τραβωντας με το γονατο ο Simon λεει να σηκωνεσαι γιατι σερνωντας αναστατωνεις το μηχανακι και κανωντας το με 2κινησεις χανεις πολυ χρονο. Το ειχα βρει στο youtube,αλλα τωρα απ οτι εχω καταλαβει αγορασε τα δικαιωματα για τα βιντεο του η σουζουκι και τα ανεβαζει 2λεπτα κομματι-κομματι. Θα ψαξω λιγο μπας κ το βρω.
Ναι έκανα CSS μέχρι το επίπεδο 3. Λες να με μπερδέψει; Αν το βρω θα το δω όπως και να έχει!!
Παρακάτω βάζω σύνδεσμο του dropbox από διάφορα που έχω μαζέψει για τεχνικές οδήγησης, όπως και τεχνικά θέματα αναρτήσεων. Εκεί μέσα είναι μαζεμένα τα άρθρα του Dan Netting με τίτλο ''Bike track days''. Φυσικά και το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω κατά καιρούς. Ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα.
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 18:07
αλλους τους βολευει να τραβανε τον κωλο σερνοντας και αλλους νατον σηκωσουν . δεν υπαρχει σωστο και λαθος σε αυτο... αμα τον σηκωνεις και τον μετακινεις θα ερθει πιο γρηγορα η κουραση αμα τον σερνεις θα ερθει πιο αργα αλλα δεν ξερω ποσο γρηγορα και ομαλα μπορεις να το κανεις ωστε μην χαλας την ισορροπια της μηχανης
σε γενικες γραμμες υπαρχουν καποιοι κανονες που πρεπει να ακολουθησεις αλλα απο εκει και μετα ο καθενας εχει το στυλ του και την βολεψη του ...
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: topetwrx Πεμ 09 Μαρ 2017, 18:21
Αμέλησα να πω ότι τα περισσότερα άρθρα που έχω βάλει στον πιο πάνω σύνδεσμο τα βρήκα εδώ μέσα. Απλά τα έχω μαζέψει και πλέον είναι συγκεντρωμένα.
Όσο για τα μαλακά μας μόρια και για τον αν πρέπει να τα σέρνουμε ή να σηκωνόμαστε, να πω ότι εμένα μάλλον με βολεύει το σύρσιμο, αν και κάποιες φορές σηκώνονται σηκώνομαι ελαφρώς κυρίως σε "ς". Όντως με βοηθά πολύ για να μη κουνάω την μηχανή. Όταν μου εξήγησαν στο css ότι πρέπει να σέρνομαι κατάλαβα γιατί η σέλα της μηχανής γλιστρά τόσο πολύ!
Κατά τα άλλα και όπως είπε ο Αλέξανδρος είναι και θέμα πως θα κάτσει στον καθένα μας.
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 19:09
φιλε να ξερεις οτι αλλους τους βολευει να μην γλυστραει καθολου η σελα ...
ειδικα οταν ειχα παει στο isde ειχα μεινει παγωτο οταν τους εβλεπα να ψεκαζουν τις σελες με σπρευ κολλας για να μην γλυστρανε ...
ξεφευγω απο το θεμα μας και θα πω οτι και εμενα με βολευει πιο πολυ να γλυστραω στην σελα γιατι ειναι πιο ξεκουραστο για τα ποδια απο την αλλη πιστευω οτι μαλλον ειναι πιο σωστο να σηκωνεις τον κωλο και να τον μετακινεις απλα αμα το κανεις απαλα οσο χαζο και εαν ακουστει ειναι πολυ μεγαλη η κουραση στα ποδια σου
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 19:26
Σπρεη κολλας στη σελα ε?Ωραιοι Αποστολε ωραια τα μαζεψες ολα μαζι θενκς! Οσο για το λοκο ενα παραδειγμα ειπα απλα. Βλεπουμε οτι 2 πολυ σοβαρες σχολες παγκοσμιως εχουν διαφορετικη αντιληψη σε καποια κομματια κι ειναι οκ. Πιο πολυ επιμορφωτικα για να μη τρωμε αμασητη ο,τι μαλακια ακουμε απ τον καθενα στα τρακ ντεη.Εχω ακουσει κι εγω διαφορα. Σκεφτηκα οτι μπορουμε να κουβεντιαζουμε εδω για το αν ακουσουμε, δουμε κατι που μας μπερδεψει.Εχει εδω μεσα εμπειρους οδηγους, με καλους χρονους,ατομα που παρακολουθησανε σχολεια,οποτε πιστευω μπορουν να βοηθηθουνε πολλοι αναμεσα τους κι εγω. Μια αλλη διαφορα ας πουμε σ αυτους τους 2 ειναι στα φρενα. Απ οτι εχω δει στο CSS σου λενε να αφηνεις μια μπουνια αναμεσα στα κακαλα σου κ το τεποζιτο.Αυτο συνεπαγεται οτι στα φρενα της1 εισαι με το μισο κωλομερι δεξια,φουλ στα φρενα και προσπαθεις να κρατηθεις σφιγγωντας τα γονατα στο τεποζιτο. Γυμναζεις μυς που δεν ηξερες οτι υπηρχαν Ο Motovudu λεει ασε τη φορα να σ ανεβασει στο τεποζιτο και κρατα κοντρα απ τα κλιπον.Πολυ πιο ξεκουραστο,ομως ετσι θα βρεθεις στη στροφη με τον κορμο σου εντελως γυρισμενο προς το μηχανακι,πραμα που εμενα δε μ αρεσει καθολου. Δηλαδη θελω να πω οτι καλο ειναι να ακουμε και να κρινουμε μονοι μας τι μας βοηθαει κ τι οχι.
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Πεμ 09 Μαρ 2017, 20:17
Κόλα στην σέλα;; Και πως βγαίνουν έξω από τη μηχανή;;;
Αυτά που έχω μάθει από τα διάφορα που έχω διαβάσει, τυγχάνει να συμφωνούν μεταξύ τους και λένε για γλίστρημα (οκ δεν είναι κανόνας) στη σέλα και ότι στην μηχανή στηριζόμαστε με τα πόδια στα πατητήρια και στο τεπόζιτο, κάτι νομίζω γνωστό στους περισσότερους. Το λέω και αυτό γιατί συμβάλει στην σωστή-ασφαλέστερη οδήγηση. Από τη μέση και πάνω προσπαθούμε να είμαστε χαλαροί ως γνωστό για να είναι χαλαρά τα χέρια έτσι ώστε να μη κουνάμε τη μηχανή από τις διάφορες ανωμαλίες ή κατά την αλλαγή πορείας.
Μέχρι και το 3 μάθημα στο css, αλλά και μετά που πήγαινα Σέρρες κουραζόμουνα εύκολα. Με λιγότερο από 20 γύρες και πολλές λέω, δεν μπορούσα να πάρω τα πόδια μου. Πλέον τις 2 τελευταίες φορές που πήγα Σέρρες έκανα την κάθε φορά καμιά 40+ γύρες και δεν κατάλαβα τίποτε! Ενώ ήθελα και άλλο σταματούσα για να φυλάξω τα λάστιχα. Θεωρώ ότι αυτή η διαφορά στην αντοχή είναι από τη σωστότερη στάση σώματος η οποία προφανώς θέλει και άλλη βελτίωση.
Τέλος να πω ότι πρέπει να έχουμε τα μάτια μας και τα αυτιά μας ανοιχτά σε κάθε νέο που μπορεί να μας βελτιώσει.
Το θέμα που άνοιξε ο Πέτρος είναι πολύ ωραίο!!!
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τρι 14 Μαρ 2017, 13:49
Σε συνέχεια του θέματος….
Θέλω να αναφέρω δύο θολά σημεία που έχω, ανάμεσα σε πολλά άλλα.
1) Στο 1ο ή στο 2ο μάθημα του CALIFORNIA SUPERBIKE SCHOOL μας είχαν πει για το γρήγορο στρίψιμο ή γρήγορη αλλαγή κατεύθυνσης κατά την είσοδο της στροφής. Τι σημαίνει αυτό για όσους δεν το ξέρουν; Ότι την ώρα που έχουμε πάρει απόφαση να πλαγιάσουμε την μηχανή για να μπούμε στην επερχόμενη στροφή το κάνουμε με γρήγορο και ''σχετικά απότομο'' τρόπο. Αυτό μας δίνει το πλεονέκτημα της ασφάλειας από ότι μας έλεγαν (δεν το κατάλαβα γιατί να πω την αλήθεια), αλλά και βελτίωσης του χρόνου στην πίστα (αυτό δεν μας το είπαν στο CSS) μια που κερδίζουμε χρόνο όταν φρενάρουμε πιο αργά και πλαγιάζουμε πιο γρήγορα, από το να μπούμε στην στροφή με πιο ομαλό-αργό πλάγιασμα.
Το παραπάνω λοιπόν μας το έδειξαν σε κάποιο μάθυμα. Στο επόμενο μάθημα όμως όταν με είδε ο εκπαιδευτής να το κάνω (ή να προσπαθώ να το κάνω τέλος πάντων) μου έκανε παρατήρηση να μην το κάνω, κάτι που μέσα στην ένταση της μέρας και των νέων πραγμάτων που είχα επικεντρωθεί να μάθω, αμέλησα να ρωτήσω. Να συμπληρώσω επίσης ότι η διαδικασία αυτή με τρόμαζε λίγο παρά τις διαβεβαιώσεις ότι δεν συντρέχει κάποιος κίνδυνος να μου γλιστρίσει. Αυτό το κομμάτι λοιπόν το άφησα ανενεργό από εκεί και μετά στην εξάσκηση που κάνω σε κάθε σχεδόν βόλτα. Φυσικά σε κακής ποιότητας άσφαλτο δεν θα τολμούσα να το επιχειρήσω.
Σαν πλεονέκτημα το αντιλαμβάνομαι φυσικά, αλλά με φοβίζει όπως είπα.
2) Είναι απαραίτητη η χρήση συμπλέκτη κατά τις αλλαγές ανέβασμα-κατέβασμα ή όχι;
Οι απόψεις σε αυτό διίστανται συνήθως. Μιλώ κυρίως σε χρήση πίστας ή τέλος πάντων σε περιπτώσεις όπου μας δυσκολεύει το πάτημα του συμπλέκτη γιατί κάνοντάς το ταράσσουμε την μηχανή επειδή την κουνάμε. Το έχω δοκιμάσει κάποιες φορές και με έχει βολέψει πολύ ειδικά στα ανεβάσματα. Απλά μου κόβουν τη φόρα κάποιοι που λένε ότι φθείρω το κιβώτιο. Κατά τις αλλαγές αυτές όμως ανέβασμα-κατέβασμα δεν νοιώθω κάποιο ζόρι και παίρνει τις ταχύτητες πολύ γλυκά για να μη πω πιο γλυκά σε κάποιες περιπτώσεις. Υπάρχει φυσικά κάποιο μικρό σε κέρδος χρόνου, αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα στο επίπεδο που βρίσκομαι.
Ο Dan Netting είναι υποστηρικτής των αλλαγών χωρίς συμπλέκτη και πως δεν υπάρχει θέμα φθοράς. Τελικά φθείρεται το κιβώτιο ή όχι;
Τέλος να πω ότι υπάρχει ο ''μύθος'' του στρωσίματος των καινούριων ελαστικών πριν τα πιέσουμε. Ο Van Netting πάλι, λέει ότι είναι μέγας μύθος. Ένα καινούριο λάστιχο αποδίδει κατευθείαν τα μέγιστα εφόσον φυσικά έχει ζεσταθεί είτε με οδήγηση είτε με κουβέρτες. Μιλά κυρίως για λάστιχα πίστας, αλλά ισχύει σε όλα από ότι λέει.
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τρι 14 Μαρ 2017, 15:51
1 λογικα μιλας για το καουντερ στιρινγκ αναποδη πιεση στο τιμονι απο την κατευθυνση που θελεις να παρεις δλδ θελεις να στριψεις δεξια και πρεπει να πιεσεις το δεξι μερος απο το τιμονι μπροστα και το αριστερο να το τραβηξεις προς τα εσενα ενος σκεπτικιστης! θα ελεγε οτι αυτο δεν γινεται και οτι θα στριψει η μηχανη απο την αλλη κτλ κτλ κτλ κτλ αλλα αυτος ο λογικος ειναι και ασχετος. ενας που γνωριζει θα σου ελεγε οτι αυτο ειναι φυσιολογικο και οτι ετσι στριβουν τα 2τροχα και θα σου θυμιζε την παιδικη σου ηλικια οταν καβαλαγες το ποδηλατο ή θα σου ελεγε να κανεις δοκιμες με ενα ποδηλατο
αυτο απο οτι θυμαμαι στο εμαθαν στο 2 css δεν εχω ιδεα γιατι μπορει να σου ειπε ο εκπαιδευτης να μην το κανεις αφου αυτος ειναι ο σωστος τροπος για να στριψει το μηχανακι
μην σε φοβιζει η σκεψη . ετσι στριβεις παντα . απλα δεν το ειχες καταλαβει καβαλα το ποδηλατο του ανηψιου σου και κανε δοκιμες. ειναι τοσο ελαφρυ το ποδηλατο που θα καταλαβεις τις διαφορες αμεσως
δεν υπαρχει περιπτωση να γλυστρησει η μηχανη σε κακη ασφαλτο μην το φοβασαι
ΑΛΛΑ δεν εχω καταλαβει τι θελεις να ρωτησεις
2 εχω διαβασει διαφορους να λενε οτι δεν θα παθει τπτ το σαζμαν με αλλαγες χωρις την χρηση συμπλεκτη αλλα εχω διαβασει αλλους τοσους να λενε οτι θα χαλασει προσωπικα τις περισσοτερες φορες ανεβαζω χωρις συμπλεκτη κατεβαζω με συμπλεκτη (γιατι ειναι πιο ομαλο οταν κανεις την αποσυμπλεξη)
το συζυκι εχει 50κ στα χερια μου το σαζμαν ειναι μια χαρα το κουλουρι ειχε 110κ στα χερια μου και οταν το ανοιξα ειχε ενα γραναζι με φθορα νομιζω της 3της αλλα αυτο δεν πιστευω οτι ηταν απο τις αλλαγες χωρις συμπλεκτη αλλα απο ενα κομματακι μεταλλο που εκανε βολτες μεσα στο καρτερ (απο που ηταν το καμματακι αυτο εναι αλλο θεμα)
οταν ετρεχα αγωνες με το κτμ αλλα και στις προπονησεις και στις βολτες ο συμπλεκτης ηταν κατι που απλα δεν δουλευε . μονο στο ξεκινημα και σε μονοπατια τον δουλευαμε
αφου ρε αποστολη και εσυ σαν μεγαλο παιδι που εισαι με αρκετα χρονια εμπειριας στην οδηγηση γραφεις πως νοιωθεις οταν πας να κανεις αλλαγη χωρις συμπλεκτη οτι σε εχει βολεψει και οτι μερικες φορες νοιωθεις οτι ισως να ειναι και πιο γλυκια
3 μην λεμε γιατι μας διαβαζουν και ασχετοι και ειναι κριμα να καρφωθουν σε κανα δεντρο ή τοιχο ή να φανε κανα χαι μολις φυγουν απο το λαστιχαδικο γιατι διαβασαν οτι δεν πρεπει να στρωσουν τα καινουργια λαστιχα. φυσικα και τα λαστιχα θελουν στρωσιμο πριν τα πιεσεις βασικα δεν ειναι σαν το ρονταρισμα στο μοτερ αλλα πρεπει να τριφτουν λιγο ωστε να φυγει η εξωτερικη επιστρωση που εχουν για την συντηρηση τους. οταν τα βαλεις στις κουβερτες για 40-45 λεπτα στους 80 βαθμους αυτηη επιστρωση θα εξαφανιστει . δεν ξερω πως γινεται αλλα ετσι ειναι .
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τρι 14 Μαρ 2017, 22:28
Απ οτι καταλαβαινω μιλας για βιαιο κι αποτομο countersteering,σωστα? Απο κει που ειναι το μηχανακι ορθιο στα φρενα,μπαμ κ γονατο κατω turn in? Η ερωτηση σου ειναι γιατι μπορει να σου εκανε παρατηρηση ενας εκπαιδευτης? Προσωπικα δε γνωριζω,αλλα δεν εχω συμμετασχει κ σε κανα σχολειο για να μπορω να υποθεσω.Λογικα ομως αμα τους στειλεις την απορια σου καποια απαντηση θα σου δωσουν.Και Θα ειχε ενδιαφερον να ακουσουμε. Ετσι για να πω τη λαλακια μου,ισως γιατι το θεωρησε νωρις?? Εγω δυστυχως δεν εχω καταφερει να το βαλω στην οδηγηση μου ακομη. Το σκουνταω το τιμονι αλλα οχι οσο δυνατα θα μπορουσα. Αλλα ειναι λιγο δυσκολο κι επικινδυνο να το προπονησεις στο δρομο.
Για το συμπλεκτη δε το δοκιμασα ακομη :p
Για τα λαστιχα,αν ειμαστε ον τοπικ και μιλαμε για πιστα εχω μπει με ολοκαινουριο πισινο.Δε θεωρω οτι εχει θεμα μιας και κατα τη γνωμη μου τα 2οοχλμ που προτεινουν στρωσιμο ειναι για να μπορεσει στην ουσια να πατησει σταδιακα ολη η επιφανεια,οπως λεει κι ο Μιου. Στις σερρες στρωτα και ηρεμα κ ανεβαζωντας σταδιακα ρυθμο μπορει σε 4-5 αντε σου λεω βαρια βαρια 1ο γυρους να καθαρισει. Δεν επιμενω εννοειται,απλα ετσι το νιωθω εγω. Και μιλαω για κατηγορια d211,για πιο δρομισια δε ξερω.
aris sr20ve Adv. gixxer
Όνομα: : Άρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 677 Αγωνιζόμενος : Ναι. Με αυτοκίνητα. Στα "γεράματα" αποφάσισα να γίνω και με την μηχανή... Hμερομηνία εγγραφής : 25/06/2016
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 08:24
Ρε παιδιά μια που ανοίξατε το θέμα και το βίντεο δεν κάθομαι να το δω γιατί κάτι θα καταλάβω λάθος (τα αγγλικά μου περιορίζονται σε γνωριμίες με γκομενάκια και παραγγελία φαγητού) να πω κ γω την εμπειρία μου ως ο πιο φρέσκος μάλλον στα street εδώ μέσα, που μου χει κάτσει αρκετά καλά.
1)Με το τιμόνι δεν κάνω και πολλά πράγματα στη στροφή (ή πιθανόν κάνω αντανακλαστικά). Με τα πόδια μου πάνω στα πατηράκια παλεύω συνήθως και συγκεκριμένα στην αρχή (αν μπορώ κάπως να το περιγράψω πατάω προς το εσωτερικό της στροφής και μετά το πόδι πιέζει απ την έξω μεριά για να κάνω τις διορθώσεις). Σαν να έχω ένα τιμόνι αυτοκινήτου στα πόδια μου αν το περιγράφω σωστά.
2)Σε μέτρια ανοιχτές στροφές με πολλά χιλιόμετρα (τελειωμένες 3ες), πολλές φορές σηκώνει τροχό (είναι και λίγο πιο κοντό το γρανάζωμα εμένα) και γενικά ψιλοδιορθώνω με ανάποδο (εκεί το χρησιμοποιώ το τιμόνι, πέρα απ τα πόδια)
3)Αν έχει συνεχόμενη αριστερή-δεξιά στροφή τινάζομαι σαν να μου βάλαν πρόκες στο κώλο για να τοποθετηθώ για την στροφή που έρχεται (έχω μονίμα πιασμένους τετρακέφαλους και μέση μετά από βόλτα με την μηχανή - μεγαλώνουμε κιόλας). Γενικά σηκώνομαι απ τη σέλα - τινάζομαι προς την αντίθετη κατεύθυνση για να στρίψω.
4)Επειδή πριν μέρες έβαλα λάστιχο πίσω θελει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στρώσιμο στο δρόμο (δεν ξέρω για την πίστα). Στις αρχές που το ζόρισα ήταν λες και είχε ένα στρώμα γλίτσας πάνω του. Όσο πάει και στρώνει. Το λάστιχο είναι το battlaxR10.
6 μήνες έχω την μηχανή κ δεν έχω κάνει κάποιο σχολείο. Τα παραπάνω που έγραψα σε συνδυασμό με τα r10 (τα χω αγαπήσει-δεν έχω δοκιμάσει βέβαια και άλλο λάστιχο με κορώνα) με έχουν βοηθήσει κ από αυτά που έχω δει μέχρι σήμερα (δεν μιλάω για τις αρχές που χα την μηχανή με κάτι κωλολάστιχα και δεν ήξερα που παν τα 4) είναι ότι μπορώ και κινούμαι σε αρκετά γρήγορους ρυθμούς σε σχέση με άλλα μηχανάκια που πετυχαίνω ή που πάμε για στρίψιμο.
Αν κάποιος έχει κάποια συμβουλή, έχει ακούσει τίποτα άλλο από κάποια μαθήματα ας πει, γιατί θέλω να πάω κ Μέγαρα... Μην ξεφτιλιστούμε...
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 09:17
Αλέξανδρε το έθεσα για προβληματισμό και για κουβέντα, μια που το θέμα έχει να κάνει με τεχνικές οδήγησης -βελτίωσης αυτών και αν το εφαρμόζει κάποιος. Το ''ανάποδο τιμόνι'' counter steering φυσικά και το γνωρίζω και είναι ο ΜΟΝΟΣ τρόπος ως γνωστό για να στρίψει μια μηχανή.
Για να μη γίνει παρεξήγηση, για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν ή το κάνουν ήδη αλλά ασυναίσθητα, να διευκρινίσω ότι μιλάμε ΜΟΝΟ για μια ανάποδη πίεση στο τιμόνι η οποία αναγκάζει την μηχανή να στρίψει στην αντίθετη-επιθυμητή κατεύθυνση.
Ο Πέτρος (krosfala) κατάλαβε τι ήθελα να πω. Παρακάτω αυτά που γράφει σχετικά ο Dan Netting κυρίως για πίστα για μέτριες στροφές και κάτω, κάτι που διδάσκουν και στο CSS. Δυστυχώς είναι στα αγγλικά.
''Steering-Quicker Steering
Another big skill to have working for you to reach a high level on the track. That being said, the biggest benefit that comes out of your ability to steer is improving how quickly you steer. The trouble there is that it comes dangerously close to the areas I referenced up top, mainly for two reasons: 1. Quick steering can be scary at first, and I wouldn’t want you to go way out your comfort zone if it meant you’re bordering on a panic scenario. 2. Ultimately, using quicker steering means you can take more speed into a corner at a given lean angle. This could create the temptation to start taking in more and more speed. However, if you practise it sensibly and don’t use it as an excuse to start flying into every corner, I do think it could benefit you to practise this on the road. And like with the vision stuff I mentioned, it doesn’t have to be done at high speeds. You can practise pushing on that inside bar a little harder than before, and taking note of how the bike reacts to that input. If you really ARE pushing harder, the bike will lean into the corner quicker. Once you begin to understand and make use of this push to lean relationship, it starts paying dividends out there on the track.''
Σχετικά με το στρώσιμο των ελαστικών και ειδικά των αγωνιστικών βάζω αυτά που γράφει ο Dan Netting παρακάτω. Τα λάστιχα δρόμου που φορώ τα στρώνω σε στριφτερή διαδρομή των 200 χιλ. με σβέλτη οδήγηση που στο τέλος καταλήγει σε γρήγορη. Το κάνω γιατί με έχουν φοβίζει με αυτά που διαβάζω, αν και δεν μπορώ να πω ότι ένοιωσα ποτέ κάτι περίεργο στην μηχανή στην φάση του ''στρωσίματος''.
''The ‘Scrubbing in’ New Tyres Myth
There has been a long standing notion that new tyres won’t offer good grip right from the off and will need to be ‘scrubbed up’ with gentle use before you can go full speed on them. Some people have even used sand paper to rough up the tyre surface, thinking that if they don’t the tyre is going to be treacherous to ride on.
I don’t know where this myth came from, quite possibly from the old days of heavy, greasy mould release, but I can tell you now that a new tyre will be good for grip from the outset.
Today, the vast majority of the big name manufacturers don’t actually use release agents, and the ones that do use them have much lighter agents than was used back in the day.
However, this shouldn’t be taken as permission to go out and give it the berries as soon as you’re let out. Even if you’re replacing your tyres with the same brand and model, a new tyre is going to feel different from the old one, and it is still going to need to be carefully brought up to temperature like any tyre.
As with the advice above, take your time warming and building heat into the tyres (and in turn your confidence in them) slowly. This will allow you to become accustomed to the feel of the new tyre and in turn make best use of the grip that is being offered. You won’t get that chance if you ask too much from a tyre that isn’t ready.''
Ο Dan Netting μπορεί να μην είναι ο Rossi, αλλά θεωρώ ότι έχει ένα καλό επίπεδο.
Όσο για τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη χαίρομαι Αλέξανδρε που το επιβεβαιώνεις.
Άρη να ξέρεις ότι η μηχανή δεν στρίβει με πίεση στα πατητήρια. Το λένε αρκετοί και έμπειροι αναβάτες, αλλά είναι καθαρά ψυχολογικό και δεν ισχύει σε καμιά περίπτωση. Προφανώς εφαρμόζεις υποσυνείδητα την ανάποδη πίεση στο τιμόνι. Ο Αλέξανδρος μπορεί να στο εξηγήσει με την πρώτη ευκαιρία που θα βρεθείτε. Το παρακάτω άρθρο εξηγεί ακριβώς αυτό και ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις ότι η πίεση στα πατητήρια δεν κάνει απολύτως τίποτε. Αγγλικά μπορεί να μην ξέρεις (μακάρι να ήταν στα Ιταλικά φίλε), αλλά η φωτογραφία που θα δεις με τον Rossi είναι χαρακτηριστικότατη και καταρρίπτει τον μύθο.
ΥΓ. Άρη με έσκισες φίλε!! Όλα αυτά τα έγραψα 2η φορά γιατί όταν πήγα να πατήσω ''Αποστολή'' μου έβγαλε μήνυμα ότι έγινε νέα δημοσίευση (από εσένα) και κάπου εκεί χάθηκε ότι έγραψα! Σε συγχωρώ όμως γιατί είσαι καλό παιδί και έχεις και SUZUKI!
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 09:39
Με τα πόδια σου πρέπει να πατάς το εξωτερικό πατακι κ πάνω σ αυτό να στηρίζεις κ να σπρωχνεις το σώμα σου στο εσωτερικό της στροφης. Πχ αν στρίβεις αριστερά, τη μηχανή τη κρατάς με το δεξί πόδι πιεζοντας κατω.Το αριστερό απλά ακουμπάει στο πατακι του.. Αν πχ ίσα που αρχίσεις να ντριφταρεις σε δρόμο με κακή άσφαλτο, σε μια ανοιχτή στροφή για παράδειγμα, κ βάλεις πολυ πίεση στο εξωτερικό πατακι, θα το δεις ότι αρχίζει κ πάει κόντρα στο ντριφτ,κ πάει να βρει προσφυση το λάστιχο από τη πίεση που βάζεις. επίσης πάνε σε μια αλανα, κ με λίγα χιλιόμετρα άφησε το αριστερό σου χέρι, κράτα τη μηχανή καλά με τα πόδια σου ευθεία κ απλά σπρωξε με το δεξί χέρι πολύ ελαφρά το τιμόνι μπροστά. Η μηχανή πάει να στριψει δεξιά, χωρίς τίποτα άλλο.
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 09:54
panosk8 έγραψε:
Με τα πόδια σου πρέπει να πατάς το εξωτερικό πατακι κ πάνω σ αυτό να στηρίζεις κ να σπρωχνεις το σώμα σου στο εσωτερικό της στροφης. Πχ αν στρίβεις αριστερά, τη μηχανή τη κρατάς με το δεξί πόδι πιεζοντας κατω.Το αριστερό απλά ακουμπάει στο πατακι του.. Αν πχ ίσα που αρχίσεις να ντριφταρεις σε δρόμο με κακή άσφαλτο, σε μια ανοιχτή στροφή για παράδειγμα, κ βάλεις πολυ πίεση στο εξωτερικό πατακι, θα το δεις ότι αρχίζει κ πάει κόντρα στο ντριφτ,κ πάει να βρει προσφυση το λάστιχο από τη πίεση που βάζεις. .....
Πάνο όντως πιέζουμε ή πρέπει να πιέζουμε όπως λες στα πατητήρια-πατάκια, αλλά το κάνουμε ή πρέπει να το κάνουμε για να κρατιόμαστε πάνω στην μηχανή έτσι ώστε να έχουμε ελεύθερα τα χέρια μας στο τιμόνι. Η ουσία αυτή είναι, ότι στην μηχανή στηριζόμαστε με την μέση και τα πόδια που σφίγγουν ανάλογα το τεπόζιτο. Τώρα για πλαγιολισθήσεις και τέτοια δεν ξέρω, αλλά θα πω πάλι ότι μάλλον ψυχολογικό είναι, μια που και στο καθαρό που είχα έτσι μου είχαν πει κάποιοι πιο έμπειροι αναβάτες, δηλαδή να ότι στρίβει με την πίεση στα πατητήρια, αλλά ούτε εκεί με τις άπειρες πλαγιολισθήσεις μπορώ να πω ότι αντιλήφθηκα ότι δουλεύει. Προφανώς και πίεζα τα πόδια στα πατητήρια, αλλά για να κρατιέμαι και όχι για να στρίβει η μηχανή. Μήπως σταματά όπως λες να γλιστρά και να βρίσκει πρόσφυση γιατί πιέζοντας έτσι τα πόδια κάνεις περισσότερο και πραγματικό πλέον ανάποδο τιμόνι; Νομίζω ότι αυτό είναι.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την topetwrx στις Τετ 15 Μαρ 2017, 09:57, 1 φορά
aris sr20ve Adv. gixxer
Όνομα: : Άρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 677 Αγωνιζόμενος : Ναι. Με αυτοκίνητα. Στα "γεράματα" αποφάσισα να γίνω και με την μηχανή... Hμερομηνία εγγραφής : 25/06/2016
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 09:55
topetwrx έγραψε:
Αλέξανδρε το έθεσα για προβληματισμό και για κουβέντα, μια που το θέμα έχει να κάνει με τεχνικές οδήγησης -βελτίωσης αυτών και αν το εφαρμόζει κάποιος. Το ''ανάποδο τιμόνι'' counter steering φυσικά και το γνωρίζω και είναι ο ΜΟΝΟΣ τρόπος ως γνωστό για να στρίψει μια μηχανή.
Για να μη γίνει παρεξήγηση, για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν ή το κάνουν ήδη αλλά ασυναίσθητα, να διευκρινίσω ότι μιλάμε ΜΟΝΟ για μια ανάποδη πίεση στο τιμόνι η οποία αναγκάζει την μηχανή να στρίψει στην αντίθετη-επιθυμητή κατεύθυνση.
Ο Πέτρος (krosfala) κατάλαβε τι ήθελα να πω. Παρακάτω αυτά που γράφει σχετικά ο Dan Netting κυρίως για πίστα για μέτριες στροφές και κάτω, κάτι που διδάσκουν και στο CSS. Δυστυχώς είναι στα αγγλικά.
''Steering-Quicker Steering
Another big skill to have working for you to reach a high level on the track. That being said, the biggest benefit that comes out of your ability to steer is improving how quickly you steer. The trouble there is that it comes dangerously close to the areas I referenced up top, mainly for two reasons: 1. Quick steering can be scary at first, and I wouldn’t want you to go way out your comfort zone if it meant you’re bordering on a panic scenario. 2. Ultimately, using quicker steering means you can take more speed into a corner at a given lean angle. This could create the temptation to start taking in more and more speed. However, if you practise it sensibly and don’t use it as an excuse to start flying into every corner, I do think it could benefit you to practise this on the road. And like with the vision stuff I mentioned, it doesn’t have to be done at high speeds. You can practise pushing on that inside bar a little harder than before, and taking note of how the bike reacts to that input. If you really ARE pushing harder, the bike will lean into the corner quicker. Once you begin to understand and make use of this push to lean relationship, it starts paying dividends out there on the track.''
Σχετικά με το στρώσιμο των ελαστικών και ειδικά των αγωνιστικών βάζω αυτά που γράφει ο Dan Netting παρακάτω. Τα λάστιχα δρόμου που φορώ τα στρώνω σε στριφτερή διαδρομή των 200 χιλ. με σβέλτη οδήγηση που στο τέλος καταλήγει σε γρήγορη. Το κάνω γιατί με έχουν φοβίζει με αυτά που διαβάζω, αν και δεν μπορώ να πω ότι ένοιωσα ποτέ κάτι περίεργο στην μηχανή στην φάση του ''στρωσίματος''.
''The ‘Scrubbing in’ New Tyres Myth
There has been a long standing notion that new tyres won’t offer good grip right from the off and will need to be ‘scrubbed up’ with gentle use before you can go full speed on them. Some people have even used sand paper to rough up the tyre surface, thinking that if they don’t the tyre is going to be treacherous to ride on.
I don’t know where this myth came from, quite possibly from the old days of heavy, greasy mould release, but I can tell you now that a new tyre will be good for grip from the outset.
Today, the vast majority of the big name manufacturers don’t actually use release agents, and the ones that do use them have much lighter agents than was used back in the day.
However, this shouldn’t be taken as permission to go out and give it the berries as soon as you’re let out. Even if you’re replacing your tyres with the same brand and model, a new tyre is going to feel different from the old one, and it is still going to need to be carefully brought up to temperature like any tyre.
As with the advice above, take your time warming and building heat into the tyres (and in turn your confidence in them) slowly. This will allow you to become accustomed to the feel of the new tyre and in turn make best use of the grip that is being offered. You won’t get that chance if you ask too much from a tyre that isn’t ready.''
Ο Dan Netting μπορεί να μην είναι ο Rossi, αλλά θεωρώ ότι έχει ένα καλό επίπεδο.
Όσο για τις αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη χαίρομαι Αλέξανδρε που το επιβεβαιώνεις.
Άρη να ξέρεις ότι η μηχανή δεν στρίβει με πίεση στα πατητήρια. Το λένε αρκετοί και έμπειροι αναβάτες, αλλά είναι καθαρά ψυχολογικό και δεν ισχύει σε καμιά περίπτωση. Προφανώς εφαρμόζεις υποσυνείδητα την ανάποδη πίεση στο τιμόνι. Ο Αλέξανδρος μπορεί να στο εξηγήσει με την πρώτη ευκαιρία που θα βρεθείτε. Το παρακάτω άρθρο εξηγεί ακριβώς αυτό και ίσως σε βοηθήσει να καταλάβεις ότι η πίεση στα πατητήρια δεν κάνει απολύτως τίποτε. Αγγλικά μπορεί να μην ξέρεις (μακάρι να ήταν στα Ιταλικά φίλε), αλλά η φωτογραφία που θα δεις με τον Rossi είναι χαρακτηριστικότατη και καταρρίπτει τον μύθο.
ΥΓ. Άρη με έσκισες φίλε!! Όλα αυτά τα έγραψα 2η φορά γιατί όταν πήγα να πατήσω ''Αποστολή'' μου έβγαλε μήνυμα ότι έγινε νέα δημοσίευση (από εσένα) και κάπου εκεί χάθηκε ότι έγραψα! Σε συγχωρώ όμως γιατί είσαι καλό παιδί και έχεις και SUZUKI!
Όχι ρε φίλε... αχαχαχαχαχαχα...
aris sr20ve Adv. gixxer
Όνομα: : Άρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 677 Αγωνιζόμενος : Ναι. Με αυτοκίνητα. Στα "γεράματα" αποφάσισα να γίνω και με την μηχανή... Hμερομηνία εγγραφής : 25/06/2016
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 09:58
panosk8 έγραψε:
Με τα πόδια σου πρέπει να πατάς το εξωτερικό πατακι κ πάνω σ αυτό να στηρίζεις κ να σπρωχνεις το σώμα σου στο εσωτερικό της στροφης. Πχ αν στρίβεις αριστερά, τη μηχανή τη κρατάς με το δεξί πόδι πιεζοντας κατω.Το αριστερό απλά ακουμπάει στο πατακι του.. Αν πχ ίσα που αρχίσεις να ντριφταρεις σε δρόμο με κακή άσφαλτο, σε μια ανοιχτή στροφή για παράδειγμα, κ βάλεις πολυ πίεση στο εξωτερικό πατακι, θα το δεις ότι αρχίζει κ πάει κόντρα στο ντριφτ,κ πάει να βρει προσφυση το λάστιχο από τη πίεση που βάζεις. επίσης πάνε σε μια αλανα, κ με λίγα χιλιόμετρα άφησε το αριστερό σου χέρι, κράτα τη μηχανή καλά με τα πόδια σου ευθεία κ απλά σπρωξε με το δεξί χέρι πολύ ελαφρά το τιμόνι μπροστά. Η μηχανή πάει να στριψει δεξιά, χωρίς τίποτα άλλο.
Κάπως έτσι το κάνω, με την διαφορά όμως ότι για να πάρω την επιθυμητή κλίση πιέζω στην αρχή το πατάκι που είναι στο εσωτερικό της στροφής. Όταν φτάσω πια στην κλίση που θέλω τότε με το εξωτερικό πατάκι προσπαθώ να την κρατήσω... Θα τα δοκιμάσω ότι μου γραψες!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 11:39
panosk8 έγραψε:
Με τα πόδια σου πρέπει να πατάς το εξωτερικό πατακι κ πάνω σ αυτό να στηρίζεις κ να σπρωχνεις το σώμα σου στο εσωτερικό της στροφης. Πχ αν στρίβεις αριστερά, τη μηχανή τη κρατάς με το δεξί πόδι πιεζοντας κατω.Το αριστερό απλά ακουμπάει στο πατακι του.. Αν πχ ίσα που αρχίσεις να ντριφταρεις σε δρόμο με κακή άσφαλτο, σε μια ανοιχτή στροφή για παράδειγμα, κ βάλεις πολυ πίεση στο εξωτερικό πατακι, θα το δεις ότι αρχίζει κ πάει κόντρα στο ντριφτ,κ πάει να βρει προσφυση το λάστιχο από τη πίεση που βάζεις. επίσης πάνε σε μια αλανα, κ με λίγα χιλιόμετρα άφησε το αριστερό σου χέρι, κράτα τη μηχανή καλά με τα πόδια σου ευθεία κ απλά σπρωξε με το δεξί χέρι πολύ ελαφρά το τιμόνι μπροστά. Η μηχανή πάει να στριψει δεξιά, χωρίς τίποτα άλλο.
για την εισοδο στην στροφη πατας το εσωτερικο μαρσπιε αυτο που λες το κανεις μολις περασεις την κορυφη της στροφης
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 11:42
@ πετρο το κανεις και εσυ το αναποδο απλα δεν το εχεις καταλαβει παρε το ποδηλατο ενος φιλου και κανε μια βολτα να καταλαβεις πως γινεται
το ποδηλατο ειναι μια μικρογραφια της μηχανης. οπως οδηγας το ενα ετσι οδηγας και το αλλο αλλα το ποδηλατο ειναι παναλαφρο και ο,τι κανεις με το παραμικρο αλλαζει την ισορροπια αμεσα
και το αναποδο τιμονι παιζει και το βαρος στα μαρσπιε παιζει και το σωμα που εχεις και ολα ... μεχρι και το που εχεις το κεφαλι να κοιταει παιζει τον ρολο του
krosfala Adv. gixxer
Όνομα: : ΠΕΤΡΟΣ Τόπος : ΣΑΛΟΝΙΚΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 700 Αγωνιζόμενος : Ναι...με τη σκια μου Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2012
Θέμα: Απ: Trackday Tips Τετ 15 Μαρ 2017, 21:34
@Αλεξ καταλαβα ρε τρελε τι λες,ο αποστολος εννοουσε το "αποτομο counter" Χαστουκι δυνατο και φουλ κλιση με τη μια.Counter steering αλλα βιαιο :p Για τα λαστιχα αυτο ξερω κι εγω,απλα δε το γραψα γιατι δεν εχω καμια πηγη να το αποδειξω,μη θεωρηθει ραδιο αρβυλα δλδ.Ετσι ξερω οτι παλια βαζαν ενα κερι για να βγει απ το καλουπι,το καταλαβαινω οπως κανουμε τα πολυαιστερικα δλδ. Πλεον εγω εχω την αισθηση οτι οχι μονο δεν εχει κερι,αλλα εχει στρωση με κολλα. Φευγω απ το λαστιχα με M5 δρομισιο μολις το βαλα.Ειμαι σ ενα σαπουνοδρομο εδω θεσσαλονικη οπου κανεις μπαντες ακομη κ με σκουτερακι.Ξεκιναω απ το φαναρι χουφτωνω μια 1η!!! και σηκωνεται,2α και τραβαει!!!Εν τω μεταξυ εχω ξεχασει οτι εχω καινουρια λαστιχα και τρωω σκαλωμα.Γιατι δεν κανει μπαντες????Και μετα θυμαμαι τα λαστιχα
Τωρα για τα πατηρακια κι αυτα που λετε,να πω τη γνωμη μου. Αυτο που λεει πιο πανω ο Πανος,στην αρχη ειναι το Pivot Steering. Το δειχνει και στο Twist of the wrist2.Στην ουσια εχει να κανει μ αυτο που ρωτησε κι ο Αποστολος Quicker Steering δηλαδης :p Στο 1¨1ο.5ο το δειχνει
Για το πατημα στο μεσα πατηρακι δεν υπαρχει κατα τη γνωμη μου. Τωρα για το εξω που λετε,ναι το εχω ακουσει,μου το χει προτεινει κ ενας οσο αναφορα στην εξοδο της στροφης για να μη μου πεταει κωλο. Εχει λογικη,το καταλαβαινω.Ετσι και μπορεσεις οντως να δωσεις βαρος στο πατηρακι βοηθας τον κωλο να πατησει κ να βρει προσφρυση. Ομως...δε ξερω πως το κανετε,εγω επαψα να ασχολουμαι. Εφοσον εχω βγαλει σωμα κ να θελω δε γινεται να πατησω το εξω. Ολη η ενεργεια μου ειναι στο να κλειδωσει το εξω ποδι καλα στη μηχανη κ το γονατο στο τεποζιτο.Ισως ετσι απλα ειναι το στυλ μου, αλλα εμενα με ικανοποιει πληρως. Για το κεφαλι που λεει ο Αλεξ ειναι πολυ σωστο! Ολο το πανω μερος μεσα στη στροφη,οσο πιο μεσα κ χαμηλα γινεται!! Στη θεωρια ετσι,στη πραξη προσπαθουμε Τωρα Αρη το χοροπηδημα που λες στη σελα σα κατσικι... Το λες μονος σου,δυστυχως σχεδον ολα τα βιντεο που παιζουν ειναι στ αγγλικα. Αποστολη γαμαει ο Νετινκ ρε,εχει πολυ ωραια κ καλογραμμενα αρθρα. Πολυ απλα και στο ζουμι.