Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 16 Μαρ 2018, 19:05
Την κυριακη εχει προπονησουλα στα Μεγαρα.
Θα παει καποιος αλλος απο εδω να τα πουμε απο κοντα;
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 16 Μαρ 2018, 19:43
καλα να περασεις μπαμπη αλλα ριξε καμια ματια στον καιρο γιατι βλεπω να χαλαει
pipisk4 Normal gixxer
Όνομα: : spuros Τόπος : oropos Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 94 Hμερομηνία εγγραφής : 16/02/2012
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 16 Μαρ 2018, 21:51
εγω εχω κλισει αλλα εχω τρελαθει με τον κ@@καιρο και φοβαμαι θα μας το χαλασει
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 16 Μαρ 2018, 22:32
Ελπίζω τελεθτάία στιγμή να αλλάξουν οι προγνώσεις...
Δείχνει βροχή για το μεσσημέρι.
pipisk4 Normal gixxer
Όνομα: : spuros Τόπος : oropos Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 94 Hμερομηνία εγγραφής : 16/02/2012
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 16 Μαρ 2018, 23:24
κ εγω ετσι ελπιζω θα μεχρι αυριό το απογευμα μη τα φορτοσώ τσαμπα
αμα μας κανει τη χαρη ο καιρος θα εμαι εκει με ενα zx 10 ασπρο και ενα zx6 της γυναικας αμα ειναι να βρεθουμε
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Σαβ 17 Μαρ 2018, 09:58
καλα που ειμαστε και οι μισοι εχουμε καφασακια
pipisk4 Normal gixxer
Όνομα: : spuros Τόπος : oropos Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 94 Hμερομηνία εγγραφής : 16/02/2012
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Σαβ 17 Μαρ 2018, 11:14
Η ατιμη η κοινονια πως τα φερνει ο πρωτος ερωτας ομως ηταν
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Τρι 27 Μαρ 2018, 11:05
Αν κ πολυυυυ καθηστερημενα,περασαμε απροσμενα καλα την κυριακη
Η μερα ξεκινησε με συννεφια στην πιστα κ παρα πολλες συμμετοχες.
Μεχρι να στησω το kawa (κουβερτες-σταντ-εργαλεια-γεννητρια κλπ) μπηκα πιστα 10 κ κατι κ μεχρι να τελειωσω το σεσσιον οι πρωτες ψιχαλες επεσαν...σε ενα τεταρτο εβρεχε κανονικα κ μεχρι τις 1 ειχε ενα σπαστηκο ελαφρυ ψιχαλισμα.
Οπως αναμενωταν οι περισσοτεροι τα μαζεψαν κ εφυγαν.
Εγω εκανα υπομονη κ τελικα μετα τις 3 η πιστα ηταν εντελως στεγνη.
Εκανα 7-8 σεσσιονκ θα εκανα κ αλλα αν δεν ξεκινουσε ο αγωνας στο Καταρ στις 6.
Μετα απο 1,5 χρονο ηταν σαν να μην περασε μια μερα,"κουμπωσα" κ 100% πλεον στο 600ακι μου κ με τα λιωμενα (κυριολεκτικα οπως θα δειτε ) παλια σλικ michelin εκανα ευκολα κ ακουραστα 1.07 δουλευοντας πολυ το σωμα μου.
Υστερα απο 4 προπονησεις στα Μεγαρα με το zx6r μου,μπορω να πω πως μετανιωνω που για πρωτο ss ειχα παρει 1000αρι καινουριο.
Εχοντας κ την εμπειρια του να εχω τρεξει κ μια ολοκληρη χρονια στο πανελληνιο με το κ8,πιστευω πως αν ειχα παρει ενα 600αρι κ ειχα τρεξει θα γινομουν κ πολυ καλυτερος οδηγος κ θα το ειχα ευχαριστηθει περισσοτερο...
Ναι μεν το γυρολογιο κοντα στο λεπτο που ειχα σε αγωνα στα Μεγαρα,το πιο πιθανο να μην το ξαναδω οσο ειναι στοκ το μοτερ το kawa,αλλα απο οδηγικης αποψης,αυτο που πρεπει να εισαι απολυτα συγκεντρωμενος να μη κανεις το παραμικρο λαθος,να αφησεις ολο κ περισσοτερο τα φρενα κ να μπεις με φορα,να μηνεις στο γκαζι οσο περισσοτερο γινεται...προσωπικα με ιντριγκαρει!!!
Χρονοι ομως κατω απο 1.03 θελουν παααααρα πολυ δουλεια κ λαστηχο για να βγουν πλεον με το 600.
Προσωπικα πιστευω πως με καινουρια λαστηχα κ με καλυτερα φρενα (αντιμετωπιζω καποιο θεμα κ αυξανεται η διαδρομη στην brembo μετα απο πολλους γυρους...) το 1.04 ειναι ενας χρονος που τον εχω,για πιο κατω θελω προπονηση.
Απο διοργανωση,το td ηταν ενα κλασσικο td του χαλαρη,αψογο με τα κλασσικα σουβλακια,τους πολλους κριτες στην πιστα,πλοηγους παντα ορεξατους κ την γενικοτερη φιλικη αντιμετωπιση απ'ολους τους υπευθυνους.
Φυσικα τα 65 ευρω + 15 το ρευμα (για οποιον δεν εχει γεννητρια) πιστευω ειναι απλα τεραστιο ποσο για τις μερες μας,αλλα φαινεται πως ο ιδιοκτητης της πιστας δεν εχει ορεξη να βαλει νερο στο κρασι του...
Ιδανικο θα ηταν να πηγαινα κ Σερρες το Μαιο αλλα το βλεπω απιθανο λογω φορτου εργασιας κ οικογενειας!
Ακολουθουν λιγες φωτο δυστηχως ελαχιστες σε ωρα δρασης,ειναι με την πιστα βρεγμενη...
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Το πισω λαστηχο στο τελος της ημερας
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Τρι 27 Μαρ 2018, 17:24
και γιατι να βαλει νερο στο κρασι του ρε μπαμπη απο την στιγμη που τα τσεπωνει ??? μηπως δεν εχεις κανει καλη εξαερωση και αλλαζει η διαδρομη της μανετας μετα απο λιγη ωρα?
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Τρι 27 Μαρ 2018, 23:17
Miou έγραψε:
και γιατι να βαλει νερο στο κρασι του ρε μπαμπη απο την στιγμη που τα τσεπωνει ??? μηπως δεν εχεις κανει καλη εξαερωση και αλλαζει η διαδρομη της μανετας μετα απο λιγη ωρα?
Eνταξει τα εχουμε επαναλαβει περι μονοπωλειου κλπ...
Αν ειναι οντως αληθεια,μου ειπαν πως πλεον ζητα προκαταβολικα το ποσο της ενοικιασης της πιστας.
Καλως ή κακως ομως μονο αυτη η πιστα ειναι κοντα κ δυστυχως θα ειναι για πολλα χρονια-ακομα-μονοπωλειο οπως φαινεται
Με τα φρενα ειχα θεμα απο την αρχη κ στην πορεια ανακαλυψα πως οι δισκοι ηταν στραβοι.
Περσυ τους ισιωσα κ απο τοτε δεν τους ειχα τεσταρει.
Στο td τα φρενα οντως βελτιωθηκαν πολυ αλλα κ παλι η τρομπα εδειχνε σημαδια "κοπωσης"
Η αληθεια ειναι πως ηταν ακινητο εδω κ 1.5 χρονο κ μονο μπροστα το εβαζα στατικα για συντηρηση κ εξαερωση δεν εκανε στα φρενα πριν παω πιστα...
Οταν το απογευμα αρχισε ν απεφτει η διαδρομη της τρομπας,εκανα εξαερωση κ οντως ειχε λιγο αερα κ πανω κ στις δαγκανες.
Αν κ με 3 προπονησεις μονο τα υγρα (spectro racing) θα τα αλλαξω πριν ξαναπαω κ θα τους κανω μια καλη εξαερωση να δω αν θα βελτιωθει η κατασταση...
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Τετ 28 Μαρ 2018, 08:41
babis k8 έγραψε:
Miou έγραψε:
και γιατι να βαλει νερο στο κρασι του ρε μπαμπη απο την στιγμη που τα τσεπωνει ??? μηπως δεν εχεις κανει καλη εξαερωση και αλλαζει η διαδρομη της μανετας μετα απο λιγη ωρα?
Eνταξει τα εχουμε επαναλαβει περι μονοπωλειου κλπ...
Αν ειναι οντως αληθεια,μου ειπαν πως πλεον ζητα προκαταβολικα το ποσο της ενοικιασης της πιστας.
Καλως ή κακως ομως μονο αυτη η πιστα ειναι κοντα κ δυστυχως θα ειναι για πολλα χρονια-ακομα-μονοπωλειο οπως φαινεται
Με τα φρενα ειχα θεμα απο την αρχη κ στην πορεια ανακαλυψα πως οι δισκοι ηταν στραβοι.
Περσυ τους ισιωσα κ απο τοτε δεν τους ειχα τεσταρει.
Στο td τα φρενα οντως βελτιωθηκαν πολυ αλλα κ παλι η τρομπα εδειχνε σημαδια "κοπωσης"
Η αληθεια ειναι πως ηταν ακινητο εδω κ 1.5 χρονο κ μονο μπροστα το εβαζα στατικα για συντηρηση κ εξαερωση δεν εκανε στα φρενα πριν παω πιστα...
Οταν το απογευμα αρχισε ν απεφτει η διαδρομη της τρομπας,εκανα εξαερωση κ οντως ειχε λιγο αερα κ πανω κ στις δαγκανες.
Αν κ με 3 προπονησεις μονο τα υγρα (spectro racing) θα τα αλλαξω πριν ξαναπαω κ θα τους κανω μια καλη εξαερωση να δω αν θα βελτιωθει η κατασταση...
Θελουν 80 ευρω για το χωραφι ? OMG
Αλλαξε του τα υγρα εχουν μαζεψει υγρασία και βαλε του καλη ποιοτητα αν μπορεις βαλε αυτά εδώ ..θα δεις μεγαλη διαφορα είναι λιγο ακριβα βεβαια αλλα ότι καλυτερο μπορεις να βαλεις
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Τετ 28 Μαρ 2018, 11:04
Όντως 65 είναι πολλά λεφτά για το χώραφι . Τι είχες κάνει από μοτέρ και στήσιμο στο K8 όταν γύρναγες κοντά στο λεπτό που γράφεις;
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Τετ 28 Μαρ 2018, 13:41
To κ8 μου ηταν στοκ απο μοτερ,χωρις καταλυτη,ενα τελικο κ ελευθερο φιλτρο.
Αναρτηση TTX πισω,revalving μπροστα,καλο ελαφρωμα,σιφτερ,τρομπα brembo,σωληνακια υψηλης κ δαγκανες απο Κ9,κοντη γκαζιερα απο zx6r,520 αλυσιδα με αλουμινενια γραναζια.
Το ειχα παρουσιασε τοτε αναλυτικα εδω στο φορουμ...
Εδω ειναι στον τελευταιο αγωνα κ πιο κατω στο 3ο gixxer track day πριν το δωσω
[img][/img]
[img][/img]
Μητσαρα θελω να πιστευω οτι ειναι αυτο που λες.
Θυμαμαι οταν αλλαξα υγρα φρενων δεν με εφτασαν κ ειχα συμπληρωσει απο ενα ξεσφραγιστο μπουκαλακι που βαλε ποσο καιρο θα ηταν οποτε λογικο το να εχουν πιασει υγρασια...
Οποτε ξαναπαω πιστα θα κανω μια αλλαγη τελευταια στιγμη.
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Τετ 28 Μαρ 2018, 20:17
Ωραίος! Και πατάκια βλέπω, θέλει δουλειά η βάρκα για να τσουλήσει στα μέγαρα. Εγώ με tiforce full, φίλτρο, πρόγραμμα, shifter, 16 γρανάζι μπροστά, σωληνάκι υψηλής 1:07"
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Τετ 28 Μαρ 2018, 21:21
Koyfo έγραψε:
Ωραίος! Και πατάκια βλέπω, θέλει δουλειά η βάρκα για να τσουλήσει στα μέγαρα. Εγώ με tiforce full, φίλτρο, πρόγραμμα, shifter, 16 γρανάζι μπροστά, σωληνάκι υψηλής 1:07"
Βασικά θέλει προπόνηση κ όχι πολλά "πειράγματα" στο μηχανάκι...
Με πολυεστερικά-τρόμπα-σωληνάκια-τελικό χωρίς τπτ άλλο κ στοκ γρανάζωμα γύριζα 1.03.
Μετά τις αλλαγές που έκανα για να τρέξω πήγα στο 1.05 μιας κ έγινε πολύ ελαφρύ-απότομο κ χρειάστηκε ψάξημο στην ανάρτηση,πολύ κόντημα κ φυσικά συνήθεια...
Το κ8 είναι ωραίο μηχανάκι ακόμα κ για πίστα,απλά η βαριά αίσθηση που σου δίνει το δυσκολεύει σε σχέση π.χ. με ένα cbr που είναι πολύ πιο βελούδινο κ ελαφρύ.
Οι χρόνοι έρχονται κ με τα 2 απλά με το κ8 χρειάζεται περισσότερη δουλειά.
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Πεμ 29 Μαρ 2018, 13:43
Μπράβο που σιγά σιγά εξελίσσεις το μηχανάκι σου. Θέλει δουλειά να συνηθίσεις να μπαίνεις με φόρα. Αυτό που με θλίβει όμως είναι ότι στο άθλημα αυτό αντί να πάμε εμπρός πάμε πίσω!
Μα 80 ευρώ τα Μέγαρα!!! Να πω έστρωσε τάπητα και θέλει πιο πολλά. Εκεί όμως είναι χειρότερα απ ότι πριν 1 χρόνο.
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Πεμ 29 Μαρ 2018, 16:03
JIMK7 έγραψε:
Τα κ8 ρε παιδια δεν φτιαχτηκε για χωράφια όπως τα Μεγαρα αλλα για πιστες παγκοσμιου
Μητσάρα όλα τα ss φτιάχνονται για πίστες παγκοσμίου κ όχι για τύπου Μεγάρων.
Αυτό όμως δεν λέει κάτι,προσωπικά θεωρώ τα Μέγαρα πολύ τεχνική πίστα κ μου αρέσει μιας κ είναι πρόκληση το να βγάλεις χρόνο σε μια στενή stop and go χάραξη με ένα ss.
Το χωράφι το έχω ξαναγράψει ότι είναι ότι μας αξίζει στην μπανανία που ζούμε...κ δεν μιλάω για την πίστα σαν διαδρομή αλλά για όλο το υπόλοιπο.
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 30 Μαρ 2018, 01:34
babis k8 έγραψε:
Βασικά θέλει προπόνηση κ όχι πολλά "πειράγματα" στο μηχανάκι...
Με πολυεστερικά-τρόμπα-σωληνάκια-τελικό χωρίς τπτ άλλο κ στοκ γρανάζωμα γύριζα 1.03.
Μετά τις αλλαγές που έκανα για να τρέξω πήγα στο 1.05 μιας κ έγινε πολύ ελαφρύ-απότομο κ χρειάστηκε ψάξημο στην ανάρτηση,πολύ κόντημα κ φυσικά συνήθεια...
Το κ8 είναι ωραίο μηχανάκι ακόμα κ για πίστα,απλά η βαριά αίσθηση που σου δίνει το δυσκολεύει σε σχέση π.χ. με ένα cbr που είναι πολύ πιο βελούδινο κ ελαφρύ.
Οι χρόνοι έρχονται κ με τα 2 απλά με το κ8 χρειάζεται περισσότερη δουλειά.
Θέλει όπως λες ψάξιμο αναρτήσεις κλπ. Εγώ μπήκα τσολιάς όπως το είχα για δρόμο και σε κάθε σαμαράκι έκανα άλμα Όπως είπε και ο jim πιο πάνω, δε κάνει για τα μέγαρα. Πολύ κλειστή και απότομη. Στους 7 γύρους εμένα από φρένα. Ευθεία έβγαζα 210-215km/h στο gps και κοίτα που έκοβα και αρχίζα τα φρένα για να καταλάβεις χαχαχαχα
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 30 Μαρ 2018, 10:06
φριξο αμα μπεις με καποιον που ξερει και σου δειξει μετα απο λιγες προπονησεις θα πεσει ο χρονος ακομα και με την βαρκα που εχεις
στην αρχη και εγω ειχα θεματα με τα φρενα μετα ομως καταλαβα οτι δεν θελει σε καθε στροφη φρενα αλλα θελει φορα
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 30 Μαρ 2018, 10:19
Έχει αρκετά περιθώρια ακόμα σίγουρα. Το μεγαλύτερο χάλι για μένα πάντως είναι που δεν έχει καλό οδόστρωμα. Μπαλώματα, σαμαράκια κλπ. Δε σου δίνει και σιγουριά εκτός αν έχεις λιώσει εκεί μέσα και έχεις πέσει 5-6 φορές οπότε ξέρεις τα όρια
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Παρ 30 Μαρ 2018, 18:06
babis k8 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
Τα κ8 ρε παιδια δεν φτιαχτηκε για χωράφια όπως τα Μεγαρα αλλα για πιστες παγκοσμιου
Μητσάρα όλα τα ss φτιάχνονται για πίστες παγκοσμίου κ όχι για τύπου Μεγάρων.
Αυτό όμως δεν λέει κάτι,προσωπικά θεωρώ τα Μέγαρα πολύ τεχνική πίστα κ μου αρέσει μιας κ είναι πρόκληση το να βγάλεις χρόνο σε μια στενή stop and go χάραξη με ένα ss.
Το χωράφι το έχω ξαναγράψει ότι είναι ότι μας αξίζει στην μπανανία που ζούμε...κ δεν μιλάω για την πίστα σαν διαδρομή αλλά για όλο το υπόλοιπο.
Οι Σέρρες δεν το συζητάμε είναι υπερβολή!!!
Tο κ7 μολις του βαλεις ένα ζευγαρι ζαντες μεταμορφώνεται .. θυμαμαι τελευταια φορα που το ειχα βαλει εκει το δικο μου αλλαζε για πλακα κατευθυνση
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Σαβ 31 Μαρ 2018, 12:20
Koyfo έγραψε:
babis k8 έγραψε:
Βασικά θέλει προπόνηση κ όχι πολλά "πειράγματα" στο μηχανάκι...
Με πολυεστερικά-τρόμπα-σωληνάκια-τελικό χωρίς τπτ άλλο κ στοκ γρανάζωμα γύριζα 1.03.
Μετά τις αλλαγές που έκανα για να τρέξω πήγα στο 1.05 μιας κ έγινε πολύ ελαφρύ-απότομο κ χρειάστηκε ψάξημο στην ανάρτηση,πολύ κόντημα κ φυσικά συνήθεια...
Το κ8 είναι ωραίο μηχανάκι ακόμα κ για πίστα,απλά η βαριά αίσθηση που σου δίνει το δυσκολεύει σε σχέση π.χ. με ένα cbr που είναι πολύ πιο βελούδινο κ ελαφρύ.
Οι χρόνοι έρχονται κ με τα 2 απλά με το κ8 χρειάζεται περισσότερη δουλειά.
Θέλει όπως λες ψάξιμο αναρτήσεις κλπ. Εγώ μπήκα τσολιάς όπως το είχα για δρόμο και σε κάθε σαμαράκι έκανα άλμα Όπως είπε και ο jim πιο πάνω, δε κάνει για τα μέγαρα. Πολύ κλειστή και απότομη. Στους 7 γύρους εμένα από φρένα. Ευθεία έβγαζα 210-215km/h στο gps και κοίτα που έκοβα και αρχίζα τα φρένα για να καταλάβεις χαχαχαχα
Φιλε μου βλεποντας το βιντεακι σου,περισσοτερο με χαλαρη κυριακατικη βολτα εξω στο δρομο μου μοιαζει παρα με γυρο σε πιστα "κυνηγωντας" το χρονομετρο...
Κ για να μην παρεξηγηθω...
Τα Μεγαρα (με το γραναζωμα που εχεις) πρεπει να τα γυρνας με 2-3-4 ταχυτητα κ μονο...
Εγω "θεοκοντος" 15-45 φορτωνα λιγο πριν τον κοφτη την 5η με γυρολογιο στο 1.01.
Βλεπω κανεις αλλαγες ταχυτητων στις 4-5-6000 στροφες που ειναι "επικινδυνες" στροφες για high μιας κ εισαι κοντα στην ροπη του κινητηρα αρα αποτομο "σπρωξημο" κ οχι ομαλο οπως ειναι απο τις 8000 στροφες κ πανω
Οι αλλαγες ολες πρεπει να ειναι κοντα στον κοφτη εκτος την Κ πιτς οπου καπου στις 8-9000 βαζεις 3η κ αφου εχεις "σηκωσει" λιγο το μηχανακι για να "παρεις" καποια μετρα μεχρι τα φρενα της 1.
Επισης στο μικρο ευθειακι πριν την μεγαλη ευθεια κρατας ΜΟΝΟ 2α κ φερνεις ολο το βαρος πανω στο μπροστινο για να μειωσεις οσο περισσοτερο μπορεις την σουζα.
Το ιδιο κ στην μεγαλη ευθεια.Σηκωνεσαι ελεφρως πανω απο την σελα κ ταμπουρωνεσαι μεσα στην ζελατινα.Το κρανος "ακουμπαει οργανα" προκειμενου να ριξεις οσο περισσοτερο βαρος μπορεις μπροστα για να μειωσεις την σουζα...
Οπως εισαι απο στησιμο,με αυτα που σου λεω εισαι κοντα 2 δευτερολεπτα κατω ακομα κ αν εχεις τα ιδια-πολυυυυυ πισω-σημαδια στα φρενα
Το κ8 κ γενικα ολα τα gsxr ειναι γνωστο εδω κ πολλααααα χρονια οτι πονανε στα φρενα κ στις αναρτησεις.Δεν εχουν αντοχη στην πιεση ακομα κ στο δρομο.Εγω εχω μεινει στο δρομο-πριν μπω καν πιστα-απο φρενα ενω λογω βαρους (ειμαι ψηλος-1.93-αρα κ βαρυς-92 κιλα-τα ελατηρια δεν μου εκαναν...
Αρα πριν μπεις πιστα με ενα κ8 χρειαζεσαι ενα καλο ριβαλβινγκ στις εμπρος κ πισω αναρτησεις προκειμενου να κερδισεις καποια κλικ επαναφορας-η επαναφορα τερματιζει σε στοκ μορφη κ θελει τουλαχιστον 5 κλικ ακομα-φυσικα πολυ καλο λαδι κ ενα τσεκ αν σου κανει το ελατηριο εμπρος κ πισω...
Εγω που ειχα κανει τα παραπανω θεωρω πως η πισω αναρτηση θελει πεταμα οπως ειναι κ αλλαγη με μια TTX με το σωστο ελατηριο.
Εννοειται ρυθμιση sag πριν απ'ολα για να δεις που βρισκεσαι.
Τα στοκ τακακια τα εχω δοκιμασει κ ειναι υπεραρκετα μεχρι το 1.03 μετα θες κατι καλυτερο.
Τελευταιο σου αφηνω ενα κοντημα απο 43-17 (αν θυμαμαι καλα στοκ) σε ενα 15-43 ισως κ περισσοτερο φυσικα με 520 αλυσιδα κ αλουμινενια γραναζια κ αν μπορεις did χρυση την "καλη" (απιστευτη αντοχη κ παναλαφρη) με τρυπητο εμπρος γραναζι αλουμινιου (μονο η afam εβγαζε τοτε...) κ φυσικα ο πισω τροχος να τοποθετειται μεση κ πισω για να μεγαλωσει το μεταξονιο αρα να μειωσεις τις χαζοσουζες...
Πολυ αποτομο βεβαια στην αρχη,αλλα ασφαλες για ματσουκωμα του γκαζιου στις εξοδους χωρις κινδυνο high μιας κ με την καταλληλη φορα θα ανοιγεις το γκαζι με τις στροφες του κινητηρα κοντα στις 8 κ οχι στις 4-5000 στροφες.
Αυτα τα ολιγα...αρκετο motogp κ φυσικα αγωνες στην tv θα σε βοηθησουν να καταλαβεις ποσο μεγαλο ρολο παιζει η θεση σωματος πανω στο μηχανακι
Ελπιζω να τα πουμε κ Μεγαρα καποια στιγμη να τα συζητησουμε απο κοντα.
Αν δεν εχεις παει ποτε Σερρες...κανονισε να πας.2-3 συνεχομενες μερες στις Σερρες,θα σε κανουν να καταλαβεις παααααρα πολλα οδηγικα σου λαθη,να παρεις φορα κ οταν ξαναμπεις Μεγαρα να κοιτας το χρονομετρο κ να μην πιστευεις στα ματια σου
Θέμα: Απ: Track day Μεγαρα 18 Μαρτη απο τον Χαλαρη Σαβ 31 Μαρ 2018, 14:14
Είναι 16-42 190/55 με τελική 303-305 στο gps. Όπως πολύ σωστά είπες, είναι γενικώς είναι λάθος το γρανάζωμα, μετά αλλάζουν πολλά άμα κοντύνει και άλλο. Και όλα αυτά που είπες με τις στροφές που γίνονται οι αλλαγές κλπ. Το μηχανάκι δουλεύει δρόμο κυρίως οπότε δεν είμαι να κάνω συνέχεια αλλαγές για 2-3 φορές που έχω πάει μέγαρα. Άμα δεις στην ευθεία φορτώνω 3η 13.000 227 (στο περίπου) με 210-215 στο gps. Εσύ δηλαδή με τη 5η σχεδόν φορτωμένη ποσά έβγαζες; Θέμα με τη σούζα δεν έχω, 1.89 95kg είμαι , τουλάχιστον με το παρών γρανάζωμα. Επίσης δεν το πλαγιάζω αρκετά, οπότε το έχω πιο όρθιο και προσπαθώ να μαζέψω τα χαμένα με παραπάνω γκάζι στην έξοδο, και τσουπ τα high χαχαχαχ Ευχαριστώ για τα πολύτιμα tips, τα περισσότερα τα έχω κάνει όπως rcs 19x20x18, δαγκάνες R6, σωληνάκια υψηλής παντού κλπ. Μόνο οι αναρτήσεις μένουν αλλά που χρήμα