| Επιλογή motocross | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Επιλογή motocross Τετ 30 Μάης 2018, 21:19 | |
| Με τρώει να πάρω μοτοκρος. Τα εντουρο δεν με ενδιαφέρουν μιας κ θα το χω σα δεύτερη μοτο μόνο για βουνό. Είμαι μεταξύ kx450, crf450, yz450. Το Suzuki το αποκλείω από τη λίστα έτσι για αλλαγή. Ποιανού το μοτέρ σπαει λιγότερο από τα 3 ? | |
|
| |
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Τετ 30 Μάης 2018, 21:27 | |
| Λυπάμαι που το λέω αλλά του YamaPa.... Το καλύτερο για μένα απο αυτά όμως είναι το Honda με διαφορά. Καρμπυρατέρ ή Injection κοιτάζεις? | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Τετ 30 Μάης 2018, 21:51 | |
| Κ γω για το χοντα το πάω φιλε, όμως το χε κ φίλος μου κ απ ότι διαβάζω πέρα από λάδια βαλβιδες θέλει κ πιστόνι μετά από κάποιες ώρες. Ίσως να θέλει κ στα άλλα, δεν το ξέρω. Κ καρμπυρατέρ μου κάνει. Απλά δε θέλω να το χω ανοιχτό κάθε τρεις κ λίγο .... Οπότε η αξιοπιστία του μοτέρ είναι το νούμερο ένα που κοιτάω. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Πεμ 31 Μάης 2018, 09:13 | |
| Ψαχνεις αξιοπιστια του μοτερ και δεν θες σουζουκι ? ας προσεχες α αυτη την κατηγορια το σουζουκι ειναι μακραν ιδικα το 250ρι δεν παθαινει τιποτα | |
|
| |
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Πεμ 31 Μάης 2018, 10:12 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- Ψαχνεις αξιοπιστια του μοτερ και δεν θες σουζουκι ? ας προσεχες α αυτη την κατηγορια το σουζουκι ειναι μακραν ιδικα το 250ρι δεν παθαινει τιποτα
Και το RΜΖ450 είναι επίσης αξιόπιστο αλλά όχι όσο το YamaPa. Επίσης όποιος λέει οτι ΔΕΝ λύνει αυτά τα μοτέρ δεν σπάνε δεν χαλάνε κτλ απλά είναι άσχετος. Ακόμα και το πιο αξιόπιστο θέλει κάθε χρόνο λυσίματα με ερασιτεχνική χρήση εντουράδας (μπορείς να ανατρέξεις στα service manual του κάθε μοντέλου και θα καταλάβεις τι λέω). Εμένα με χαλάνε τα 4άρια σασμάν του Suzuki και του Yamaha, προτιμώ του Honda που είναι 5άρι. Ότι σου λέω περί συντήρησης στο λέω απο προσωπική εμπειρία (είχα το πρώτο CRF450 το '02). Η Honda έλεγε κάθε 15 ώρες ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ λειτουργίας αλλαγή πιστόνι-ελατήρια και κάθε 2η αλλαγή και στρόφαλο. Με εντουράδες, πιστάκι MX και πίστα Supermoto απο Μαιο μέχρι Οκτώβρη εγώ άλλαζα ένα σετ το χρόνο και στα 5 χρόνια που το είχα έκανα και μια αλλαγή σε μπιέλα-ρουλεμάν στροφάλου και κάποια ρουλεμανάκια φθηνά (σε τρόμπα λαδιού και κάτι άλλα). Όσο και να ακούγεται κουλό η εντουράδα κουράζει 2 φορές παραπάνω τα MX μηχανάκια, καλύτερα να τα πηγαίνεις τέρμα γκάζι σε πίστα MX. Για χρήση μόνο εντουράδας για μένα (αν ξαναέπαιρνα ποτέ χωματερό) θα ήταν κάτι σε Κατίνα δίχρονο (EXC250 - EXC300). | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Πεμ 31 Μάης 2018, 12:17 | |
| | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Πεμ 31 Μάης 2018, 17:43 | |
| 4Τ μοτοκρος μηχανακι = ολη την ωρα λυσιμο και αλλαγες τεραστιες οι διαφορες σε συντηρηση αναμεσα σε 4Τ και 2Τ οπως ειναι και τεραστιες οι διαφορες στην συντηρηση σε εντουρο και μοτοκρος απο οτι θυμαμαι παλια που ετρεχα τα καφασι-συζυκι 250 ηταν τα ιδια μηχανακια με αλλο χρωμα. τα υαμαπα ηταν τα πιο αξιοπιστα εαν το θελεις για εντουραδες μην παρεις καθαρο θα κανεις μεγαλη | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Πεμ 31 Μάης 2018, 18:58 | |
| - Miou έγραψε:
- 4Τ μοτοκρος μηχανακι = ολη την ωρα λυσιμο και αλλαγες
τεραστιες οι διαφορες σε συντηρηση αναμεσα σε 4Τ και 2Τ
οπως ειναι και τεραστιες οι διαφορες στην συντηρηση σε εντουρο και μοτοκρος
απο οτι θυμαμαι παλια που ετρεχα τα καφασι-συζυκι 250 ηταν τα ιδια μηχανακια με αλλο χρωμα. τα υαμαπα ηταν τα πιο αξιοπιστα
εαν το θελεις για εντουραδες μην παρεις καθαρο θα κανεις μεγαλη Για εντουραδες το θέλω. Κ συμφωνώ με όλα όσα λες. Τα περισσότερα, εντουρο όμως είναι ξερά με φώτα. Πχ crf. Σκεφτόμουν να πάρω husaberg όμως κ αυτό τα ίδια θέλει. Το να το λύνω δεν με πειράζει θα το φτιάχνω μόνος μου. Απλά να θες 200 ευρώ για πιστόνι κάθε 15 ώρες ειναι too much. Για κάνα σουζουκι με βλέπω στο τέλος όπως λέει ο τζιμ! | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Πεμ 31 Μάης 2018, 19:11 | |
| - panosk8 έγραψε:
Για εντουραδες το θέλω. Κ συμφωνώ με όλα όσα λες. Τα περισσότερα, εντουρο όμως είναι ξερά με φώτα. Πχ crf. ποιος τα λεει αυτα ρε? δεν ειναι ετσι. πχ εχουν αλλα πηνια αρα αλλο βαρος και εχουν αλλο χαρτη αρα ανεβαζουν με διαφορετικο τροπο στροφες γενικα εχουν αλλα μοτερ εχουν διαφορες στο σεταρισμα στις αναρτησεις και δεν ειναι ιδιος ο τροπος λειτουργιας τους και διαφορες αλλες μικρες λεπτομερειες που ομως ειναι παρα πολυ σημαντικες στο εντουρο και κανουν διαφορα στην πολυωρη χρηση μοτοκρος με φωτα ηταν πριν απο πολλα πολλα χρονια πριν το 2000 που αγορασε η κτμ την χουσαμπεργκ και εβγαλε την exc σειρα τσεκαρε και τα μανουαλ τους να δεις τις τεραστιες διαφορες που εχουν σε συντηρηση για εμενα για εντουρο παρε 2Τ και οχι 4Τ 450 θα σου κοψει τα χερια ασε οτι στο εντουρο καθε λιγο μαζευεις και απο μια ψιλη . αντε να σηκωνεις το 4Τ 4 φορες στην εντουραδα . παει η μεση σου ... | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Παρ 01 Ιουν 2018, 02:39 | |
| Τι προτείνεις για δίχρονο? Μη μου πεις κάνα κτμ μόνο... Από συντήρηση τι θέλει το δίχρονο? | |
|
| |
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Παρ 01 Ιουν 2018, 12:48 | |
| - panosk8 έγραψε:
- Τι προτείνεις για δίχρονο? Μη μου πεις κάνα κτμ μόνο... Από συντήρηση τι θέλει το δίχρονο?
Και τι άλλο να σου προτείνει ρε Πάνο? Σοβαρά τώρα. Γιαπωνέζικο εντούρο ΔΕΝ υπάρχει. Να πάρεις μήπως Husqvarna ή κανά Gas-Gas Τα Γιαπωνέζικα είναι όλα MX καθαρά και θέλουν και αυτά την ίδια συντήρηση με τα 4Τ απλά με πιο χαμηλό κόστος. ΚΤΜ 250-300 EXC νομίζω είναι μονόδρομος και όσο και να σου ακούγεται απίστευτο (όπως και σε μένα) ΔΕΝ χαλάνε (εκτός απο κάτι υδραυλικούς συμπλέκτες της Magura που και που και δεν ξέρω τίποτα άλλο που λογικά ξέρει να σου πει ο Μιου). | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Παρ 01 Ιουν 2018, 15:46 | |
| ρε πανο τι λες τωρα. μονοδρομος ειναι η ελληνικη αγορα κτμ exc 200 - 250 . εχουν πουλησει πολυ και γενικα δεν χαλανε αν το προσεχεις και θα βρεις και ευκολα αξεσουαρ. αλλοιως πας για gasgas, beta, χασκυ προσωπικα ειχα το 200 πολλα χρονια και ετρεχα με αυτο οταν καβαλαγα το 250 μου επεφτε πολυ το 200 φαντασου το σαν ενα μικρο 250 και οχι ενα υπερκυβισμενο 125 απο συντηρηση ειναι αστειο καθε 4000 μπουζι 4000 λαδι σαζμαν πιστονι καθε οταν θελει. το μετρας και βλεπεις εγω τα αλλαζα καθε 2000 ή καθε σεζον γιατι συνηθως δεν εκανα 2000 μεσα σε μια σεζον εκτος απο την 1-2 χρονια που το ειχα αγορασει και εκοβα βολτες με αυτο στα 6 χρονια που το ειχα του αλλαξα μια φορα κυλινδροπιστονο γιατι εκανα μλκ σε εναν αγωνα και υπολογισα λαθος τα χλμ και τελειωσε το λαδι και το κολλησα λιγο πριν φτασω σπιτι ( αυτο τον 2ρο χρονο) . και μετα απο 2-3 ακομα χρονια του αλλαξα προληπτικα πιστονι -ελατηρια ενα μικρο θεματακι ειχαν με την τρομπα του συμπλεκτη ( την κατω) εαν εσφιγγες με δυναμη την βιδα οταν εκανες εξαερωση και κλοτσαγε. εμενα δεν το επαθε ποτε . του κολλητου μου το επαθε 3 φορες. φυσικα και ηταν δικο του λαθος αλλο θεμα με τις τρομπες συμπλεκτη εαν δεν εβαζες το μαγκουρα υγρο και εβαζες υγρα φρενων και χαλαγαν τα τσιμουχακια μεσα γενικα εαν ακολουθουσες το μανουαλ και εκανες σωστη συντηρηση δεν χαλαγαν πλυσιμο μετα απο την εντουροβολτα για να μην κατσουν οι λασπες στις τσιμουχες του μπροστινου και τις χαλασουν στην επομενη βολτα ή εβαζες τις καποτες απο νεοπρεν και ξεμπερδευες με αυτο μια και καλη. και πλυσιμο με το πιεστικο αλλα ποτε δεν εριχνες με το πιεστικο στην εδραση του πισω αμορτισερ γιατι αυτο δεν εχει μοχλικο αλλα ενα αλλο περιεργο συστημα της κτμ ριξε μια ματια εδω να δεις http://www.motogelnar.cz/manual/KTM/KTM125-200_1999-2003ServiceManual.pdf | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Παρ 01 Ιουν 2018, 17:25 | |
| Αυτό με τη συντήρηση του κτμ μου αρέσει πολύ. Βέβαια ακούγεται σα αλυσοπριονο αλλά οκ.. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Με τα κτμ δεν έχω κ κάτι, απλά ποτέ δε τα συμπαθούσα από τότε που είχα το husaberg..θα μου πεις είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.. Το πιστόνι πως το μετράς αν θέλει αλλαγή? Ο κυλινδρος έχει νικασιλ? Από 2Τ μηχανολογικά είμαι άσχετος. Πάντως πιστόνι βλέπω παίζει στα 150 ευρό. Τα 4Τ όσο το ψάχνω βλέπω ότι είναι τρυπιος κουμπαράς. Κ καλύτερα να τα βάζω στο σουζουκι πάρα να μου τα τρώει το ξερό. Τι να πω, αντε να δούμε αν μου το κάνες το προξενειο | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Παρ 01 Ιουν 2018, 17:34 | |
| το πιστονι το μετρας με το μικρομετρο . στα δειχνει ολα αναλυτικα μεσα το μανουαλ που σου εβαλα το λινκ. ριξε μια ματια να παρεις μια ιδεα ναι στα 150 παιζουν τα πιστονια ο κυλινδρος εχει νικασιλ καμια σχεση τα μπεργκ με τα κτμ 2τ αν και εβγαλε καποια στιγμη και η μπεργκ 2τ αλλα ειχαν μοτερ απο κτμ . βασικα ηταν ιδια με τα exc απλα ηταν μπλε και οχι πορτοκαλι
| |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Παρ 01 Ιουν 2018, 20:26 | |
| Αλεξ του 2004 με του 2006 έχουν διαφορές στο σασί? Κ τι άλλο? | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Σαβ 02 Ιουν 2018, 14:12 | |
| μοτερ 2000-2003 ηταν το ιδιο μετα το 2004 εκαναν αλλαγες σημαντικες . βασικα ηταν αλλο μηχανακι σε πλαισιο,μοτερ,πλαστικα κτλ οταν το κολλησα εβαλα κυλινδρο,πιστονι,ρεντ κτλ απο το καινουργιο μοτερ. ειχε διαφορα στην αποδοση
2004 με 2006 αλλαγη στο πλαισιο ειχε αλλα στο μοτερ δεν ηταν ουσιαστικες οι αλλαγες
αμα βρεις κανα καλο κομματι isde σε καλη κατασταση και καλη τιμη χτυπατο χωρις σκεψη
| |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Τρι 05 Ιουν 2018, 09:47 | |
| ρε συ miou, τι προτείνεις για πρώτο (και τελευταίο) εντούρο; | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Τρι 05 Ιουν 2018, 18:28 | |
| χαχαχαεχεα δεν ξερω να απαντησω ρε γιαννη για πρωτο ο,τι και να παρεις καλο θα ειναι το θεμα ειναι ποσο βαθια θελεις να βαλεις την τσεπη πχ αν απλα θελεις να κανεις καμια βολτα σε ενα χωματοδρομο ενα παλιο dt, tsr, kmx, xr κτλ σε καλυπτει μια χαρα αν τωρα εχεις και απαιτησεις οπως να εχει φρενα καλα, αναρτησεις, να μπορεις να βρεις σχετικα ευκολα ανταλακτικα και να μην χαλαει καθε 3 και λιγο ε πλεον ειναι μονοδρομος οπως εγραψα και στην αρχη ktm exc 2Τ 200 -250 πλεον τα 2τ τα εχουν βελτιωσει παρα πολυ και δεν εχουν καμια σχεση με τα παλια που χαμηλα ηταν νεκρα και ξαφνικα μετα τις 6000 σαλ εμπαινε η ροπη και σηκωνε λαμπαδα την μπροστα ροδα , εκοβε τα τακουνια απο το πισω λαστιχο και σου τραβαγε τα χερια οπως εχεζες την καλτσα σου ... για τελευταιο μηχανακι δεν μπορω να πω τιποτα παντα κατι θα ζαχαρωνουμε και θα γλυκοκοιταζουμε ακομα και εαν δεν θα το παρουμε ποτε εγω παντως το εχω ταξει στον εαυτο μου οτι καποια στιγμη στο μελλον θα ξαναπαρω ενα 2τ 250 αν και μπορει το 250 τελικα να γινει 300 | |
|
| |
mariosbusa Normal gixxer
Όνομα: : Μαριος Τόπος : Ξανθη Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 71 Hμερομηνία εγγραφής : 04/06/2018
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Τετ 06 Ιουν 2018, 08:32 | |
| Ημουν κατοχος ενος KX250 (διχρονο) καμια 6-7 χρονια...εντουραδες με φιλαρακια της Κυριακες κλπ... Πολυ ευχαριστημενος απο θεμα συντηρησης, ειδικα σε συγκριση με καποιους φιλους μου που ειχαν τετραχρονα...!!!η μερα με την νυχτα!!!το θεμα ειναι ποσο "βασταει" η τσεπη σου και τι θελεις απο το μηχανακι! | |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Πεμ 07 Ιουν 2018, 19:57 | |
| Πάντως είχα την εντύπωση πως τα τετραχρονα εχουν λιγότερο απαιτητική συντήρηση απο τα διχρονα.
Αυτά τα 200 - 250 2Τ ΚΤΜ εχουν μίζα;
| |
|
| |
mariosbusa Normal gixxer
Όνομα: : Μαριος Τόπος : Ξανθη Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 71 Hμερομηνία εγγραφής : 04/06/2018
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Πεμ 07 Ιουν 2018, 20:27 | |
| Οχι ειναι πιο πολυεξοδα διοτι εχουν πολυ πιο πολλα κινουμενα μερη στον κινητηρα απο οτι τα διχρονα... Τα τελευταια μοντελα εχουν ολα μιζα τα πιο παλια οχι!!!και τωρα πλεον βγαινουν κ με ψεκασμο και δεν εχουν καθολου μανιβελα...! | |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: Επιλογή motocross Σαβ 09 Ιουν 2018, 10:44 | |
| Οκ, το μόνο που μένει τώρα είναι να βρω λ7... | |
|
| |
| Επιλογή motocross | |
|