Greek GSX-R forum
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
JIMK7
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
nasos-v
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
T.R.E
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
k8 600 kk
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
kostaskr6
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
κολτρέϊν
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
Leroy
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
ripper
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_l10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_c10Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Poll_r10 

 

 Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
gixxermak
Full gixxer
Full gixxer
gixxermak


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 2295
Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια...
Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc   Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc EmptyΚυρ 14 Δεκ 2008, 15:31

Οι δίχρονες μοτοσικλέτες των 250cc μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και από το 2011 αντικαθίστανται από τετράχρονες 600cc. Η νέα κατηγορία θα ονομάζεται Moto2 και θα είναι σαφώς πιο οικονομική με στόχο να προσεγγίσει κι' άλλους κατασκευαστές.

Ας δούμε κάποιους από τους βασικούς κανονισμούς που θα διέπουν την κατηγορία Moto2:

Η μέγιστη χωρητικότητα των τετράχρονων κινητήρων θα είναι 600cc.
Τα μοτέρ θα αποτελούνται το πολύ από τέσσερις κυλίνδρους. Δεν επιτρέπεται η χρήση οβάλ πιστονιών, υπερτροφοδότη και πνευματικών βαλβίδων.
Το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος των τετρακύλινδρων μοτέρ θα είναι 53 κιλά. Το μέγιστο όριο περιστροφής τους δεν θα ξεπερνάει τις 16.000 στροφές ανά λεπτό.
Το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος των τρικύλινδρων μοτέρ θα είναι 50 κιλά. Το μέγιστο όριο περιστροφής τους δεν θα ξεπερνάει τις 15.500 στροφές ανά λεπτό.
Το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάρος των δικύλινδρων μοτέρ θα είναι 47 κιλά. Το μέγιστο όριο περιστροφής τους δεν θα ξεπερνάει τις 15.000 στροφές ανά λεπτό.
Το όριο στροφών των κινητήρων θα ελέγχεται από την FIM μέσω ηλεκτρονικών συστημάτων που θα βρίσκονται στις μοτοσικλέτες και θα τα παρέχει η ίδια η Ομοσπονδία.
Απαγορεύεται η χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων όπως για παράδειγμα το traction control.
Οι οργανωτές θα προμηθεύουν τις ομάδες με ενιαία ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα (ECU), το κόστος της οποίας δεν θα ξεπερνά τα 650 ευρώ.
Δεν υπάρχουν περιορισμοί στην εξέλιξη των πλαισίων, τα οποία θα πρέπει να είναι πρωτότυπα. Το πλαίσιο, το ψαλίδι, το ντεπόζιτο, η θέση οδήγησης και το κοστούμι δεν θα πρέπει να προέρχονται από μοτοσικλέτες παραγωγής.
Το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος των τετρακύλινδρων μοτοσικλετών θα είναι 135 κιλά.
Το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος των τρικύλινδρων μοτοσικλετών θα είναι 130 κιλά.
Το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος των δικύλινδρων μοτοσικλετών θα είναι 125 κιλά.
Για λόγους κόστους δεν επιτρέπεται η χρησιμοποίηση δισκόφρενων και τροχών από ανθρακονήματα.
Τα υλικά που θα χρησιμοποιούνται για την κατασκευή εξαρτημάτων των μοτοσικλετών θα είναι ελεγχόμενα έτσι ώστε το κόστος να μείνει σε χαμηλά επίπεδα.
Συγκεκριμένα: τα ελατήρια των βαλβίδων, οι εκκεντροφόροι, οι στροφαλοφόροι άξονες, οι μπιέλες, οι πύροι πιστονιών και τα δισκόφρενα θα είναι κατασκευασμένα από κράματα σιδήρου. Οι στροφαλοθάλαμοι, οι κυλινδροκεφαλές και τα πιστόνια πρέπει να είναι κατασκευασμένα από κράμα αλουμινίου.
Κάθε αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του μια μοτοσικλέτα για κάθε αγώνα και δύο κινητήρες.
Ένας κινητήρας (χωρίς την εξάτμιση, την ECU και το σώμα του γκαζιού) που χρησιμοποιήθηκε σε αγώνα μπορεί να τεθεί προς πώληση σε κάποια άλλη ομάδα στην τιμή των 20.000 ευρώ. Η αίτηση θα πρέπει να γίνεται μέσα σε διάστημα 60 λεπτών από την επίσημη λήξη του αγώνα της κατηγορίας Moto2. Οι ομάδες που θα αρνηθούν να πουλήσουν όταν υπάρχει έγκυρη αίτηση θα αποκλείονται.


ΠΗΓH:motograndprix.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
gixxermak
Full gixxer
Full gixxer
gixxermak


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Ηλικία : 48
Αριθμός μηνυμάτων : 2295
Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια...
Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008

Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc   Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc EmptyΚυρ 14 Δεκ 2008, 15:33

Τελικά πάνε και τα δίχρονα από το 2010!μονο σε μουσεία θα τα βλέπουμε πλέον!! Crying or Very sad
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.gixxer.gr
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc   Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc EmptyΚυρ 14 Δεκ 2008, 17:24

GSXR-750 έγραψε:
Τελικά πάνε και τα δίχρονα από το 2010!μονο σε μουσεία θα τα βλέπουμε πλέον!! Crying or Very sad

κριμα ρε γμτ!!!! τα γουσταρα παρα πολυ.......τον ηχο τους την καπνιλα που εβγαζαν τα ρουχα που μυριζαν λαδι Very Happy Very Happy Very Happy :ererg:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Kανονισμοί της κατηγορίας Moto2 που θα αντικαταστήσει τα 250cc
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Αλλαγη κατηγοριας
» 91 αιτήσεις για τη Moto2!
» Moto2 tomisawa fatal crash

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com