Η βρετανική εφημερίδα MCN αποκάλυψε ένα φιλόδοξο σχέδιο του Kevin Schwantz για πιθανή εμπλοκή του στο MotoGP του 2011. Ο Τεξανός, μαζί με τον Ιταλό manager, Gianluca Montiron, συζητάει το ενδεχόμενο να μπει στο πρωτάθλημα με ένα δικό του σχέδιο το οποίο θα περιλαμβάνει τον κινητήρα της Suzuki και ένα πλαίσιο κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Το αφεντικό της JiR (Montiron) βρέθηκε μάλιστα στην Ιαπωνία και συζήτησε με στελέχη της Suzuki για το ενδεχόμενο ενοικίασης κινητήρων στη νέα ομάδα, κάτι που είχε θετική εξέλιξη. Από την άλλη, ο Montiron ακόμα συνεργάζεται με μεγάλες ιαπωνικές εταιρίες για να εξασφαλίσει χορηγία, όπως είχε κάνει στο παρελθόν με την Camel και την Konica Minolta.
«Κοιτάζω το MotoGP του 2011. Το σχέδιο είναι να δουλέψω με τον Kevin, ο οποίος θα έχει κάτι διαφορετικό, ένα μοναδικό σχέδιο. Θα θέλαμε να κάνουμε κάτι μαζί, άρα το συζητάμε. Το πλάνο της Suzuki είναι υπό συζήτηση και θα ήθελα να βρω έναν τρόπο να επιστρέψω στο MotoGP. Είχα μια συνάντηση με πρωτοκλασάτα στελέχη της Suzuki στην Ιαπωνία και επίσης με τη διαφημιστική εταιρία που συνεργάστηκα όταν είχα την χορηγία της Konica Minolta», είπε ο Montiron για το project MotoGP.
Στο θέμα του πλαισίου έχει γίνει κρούση στη Moriwaki πάλι από τον Montiron, κάτι που δείχνει ότι έχουν καλυφθεί όλοι οι παράμετροι για το συγκεκριμένο θέμα. Ο Schwantz μαζί με τον Montiron αν πραγματοποιήσουν το όραμά τους, τότε θα έχουμε την πρώτη ομάδα με ενοικιασμένο κινητήρα από εργοστασιακή ομάδα, κάτι που σημαίνει ότι το σχέδιο της FIM για ενιαίους κινητήρες 1000cc μπαίνει στο ράφι.
ΠΗΓΗ:MSFREE
μακάρι να γίνει πραγματικότητα...