| Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 | |
|
+4stavrosrodo DimSTriple JIMK7 mr_smas 8 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
mr_smas Jr.gixxer
Τόπος : Αθήνα-Χαλκίδα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2009
| Θέμα: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 05:15 | |
| Ενδιαφέρον θέμα αυτό είναι μια λύση που την έχουν δοκιμάσει αμερικάνοι. Βάζουν τον 750in στην εξαγωγή και παίρνουν τον μαμά 1000in και τον βάζουν στην εισαγωγή του 750.
Οι αμερικάνοι λοιπόν ισχυρίζοντε για +10-14 άλογα [από φπε] με σεταρισμένους χάρτες βενζίνης-αβανς, full περιφερειακά +συμπίεση από πλανίσματα [ στα 8 δέκατα].
Το έχει δοκιμάσει κανείς? | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 10:29 | |
| - mr_smas έγραψε:
- Ενδιαφέρον θέμα αυτό είναι μια λύση που την έχουν δοκιμάσει αμερικάνοι.
Βάζουν τον 750in στην εξαγωγή και παίρνουν τον μαμά 1000in και τον βάζουν στην εισαγωγή του 750.
Οι αμερικάνοι λοιπόν ισχυρίζοντε για +10-14 άλογα [από φπε] με σεταρισμένους χάρτες βενζίνης-αβανς, full περιφερειακά +συμπίεση από πλανίσματα [ στα 8 δέκατα].
Το έχει δοκιμάσει κανείς? Λογικα ολα αυτα ακουγονται μονο που θα χρειαστεις ακομα ρυθμιζομενα γραναζια για τους εκκεντροφορους για να παιξεις με τις μοιρες | |
|
| |
mr_smas Jr.gixxer
Τόπος : Αθήνα-Χαλκίδα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2009
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 12:30 | |
| Εννοείται αυτό, αλλά το θέμα είναι με τι overlap να τους δουλέψεις διότι έχεις εναν εισαγωγής στην εξαγωγή και η ράμπα του είναι απότομη. Πας με βάση τα μαμά σημάδια [και ο θεος βοηθος μακρυα από μας η καρφουήτα] και παίζεις στο dyno?
To κοιτάω μακροπρόθεσμα. Ετοιμάζομαι να την λύσω για κάτι μαζεματάκια και θέλω να δω τι θα κάνω. | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 12:56 | |
| Τα ρυθμιζόμενα γρανάζια δεν έχουν σημάδια, τους εκκεντροφόρους θα τους ρυθμίσεις με βάση το κέντρο λοβού των εκκεντροφόρων. Αν αυτό δε σου λέει κάτι καλύτερα μη το αναλάβεις ή ακόμα καλύτερα κάτσε και διάβασε το παρακάτω λίνκ Το setup δουλεύει και έχει δοκιμάστει σε k2 750 με 105 μοίρες - 106 για τον εισαγωγής και τον εξαγωγής αντίστοιχα. Υπολόγισε αναλόγος της δουλειάς της κεφαλής την εξάτμιση και με πάντα καλή βενζίνη μέχρι 137-140 άλογα ρόδα. Το δικό μας μια και η χρήση του ήταν και στο δρόμο αλλά και πίστα ήταν 130κάτι ρόδα. | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 12:58 | |
| | |
|
| |
mr_smas Jr.gixxer
Τόπος : Αθήνα-Χαλκίδα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2009
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 13:04 | |
| A bravo και οι αμερικλανοι ετσι λενε τα χρονίζουν 105 - 106 , 107 - 108 Και για τα νούμερα της ιπποδύναμης εκεί υπολόγιζα και εγω χωρίς δουλειά κεφαλή μέχρι 130. Απλά εγώ ήθελα να ακούσω την ελληνικη εκδοχή. Θα διαβάσω και το site να δω τι λέει και για τυχόν απορίες εδώ είμαστε | |
|
| |
mr_smas Jr.gixxer
Τόπος : Αθήνα-Χαλκίδα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2009
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 13:17 | |
| Και να σε ρωτήσω κάτι που δεν ειμαι σίγουρος. Όταν λέμε πχ 105in -106ex, εννοούμε ότι πρέπει να έχουμε full lift στον εισαγωγής 105 μοίρες στροφάλου μετά το TDC και στον εξαγωγής 106 μοίρες στροφάλου πρίν το TDC...??
Ρωτάω διότι δεν το έχει βρει κάπου ξεκάθαρο. Συνήθως δίνουν στις πόσες μοίρες θα έχουν κάποιο lift. Aλλά εδώ δεν είμαι 100% σίγουρος. | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 14:19 | |
| Τα γράφεις σωστά Εξάλου δε θα μπορούσε να δουλέψει και διαφορετικά το μηχανάκι 105 εισαγωγή = οι μοίρες του στροφάλου που ο εκκεντροφόρος θα έχει κέντρο λοβού ΜΕΤΑ το άνω νεκρό σημείο (TDC) και αντίστοιχα 106 εξαγωγής = οι μοίρες του στροφάλου που ο εκκεντροφόρος θα έχει κέντρο λοβού ΠΡΙΝ το άνω νεκρό σημείο... Καλό διάβασμα και αν χρειαστείς κάτι εδώ είμαστε | |
|
| |
mr_smas Jr.gixxer
Τόπος : Αθήνα-Χαλκίδα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 15 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2009
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 15:03 | |
| Ε κοιτα εμπειρικά είναι ότι γνώσεις έχω. Μηχανολόγος σπουδάζω στο πτυχίο είμαι και πολύ διάβασμα. Περισσότερο με αμάξια έχω ασχοληθεί. Και σιγά σιγά μπαίνω στις 2 ρόδες.
Να σε ρωτήσω και κάτι άλλο. Μήπως έχεις συγκριτικό dyno plot πριν και μετα τα έκκεντρα? Ειμαι περιεργος να δω τι έγινε χαμηλα. Εσείς με συμπίεση τι κάνατε? Από πλανίσματα μόνο ἠ και πιστόνια? | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 15:57 | |
| Και ’γώ για χόμπι το είχα, με σπουδές και μεταπτυχιακό πληροφορικής... μετά απο σχεδόν 10 χρόνια δουλειάς σ’αυτό το κομάτι (πληροφορική) και πρίν περίπου 2 χρόνια αποφάσισα να κάνω το χόμπι δουλειά και εμπλέκομαι σε μαγαζί με βελτιώσεις, αξεσουάρ πωλήσεις κλπ... Καλή συνέχεια στις σπουδές σου... μαθαίνετε ωραία πράγματα Αν έχεις γνώσεις στα αυτοκίνητα δε θα δυσκολευτείς να κατανοήσεις και τις μοτό... ίδιο πράγμα είναι Στο θέμα μας.. Το μηχανάκι ουδέποτε ανέβηκε δυναμόμετρο μια και... κανείς δεν ασχολήθηκε και κυρίως δεν είδαμε ποτέ το λόγο, γι’αυτό και το νούμερο που σου είπα είναι κατ’ εκτίμηση με βάση ανοίγματα με άλλες μοτό Φτιάχτηκε με λογική μπάτζετ, οι εκκεντροφόροι υπήρχαν απο το παλιό μου μηχανάκι (1000), εννοείτε στόκ πιστόνια, συμπίεση κοντά στο 13:1 Το μηχανάκι λόγο ροϊκής και συμπίεσης στρόφαρε τόσο πολύ που στο δρόμο είδε βελτίωση και όχι κάποια κοιλιά... Σε άλλο 750 που δεν ήθελε να βάλει εκκεντροφόρους λόγο κόστους, πάλι με ροϊκή και συμπίεση το μηχανάκι ήταν αρκούδι χαμηλά αλλά ψηλά... λάθος. Δε στο προτείνω. Για συμπίεση ανάλογα στο μπάτζετ, φλάτζα + πλάνη, μόνο πλάνη, αφαίρεση φλάτζα βάσης, πιστόνια, λύσεις υπάρχουν πολλές. Απλά σ’αυτά τα μοτέρ και γι’αυτές τις συμπιέσεις μέχρι 13.2 και πιο πάνω για πιο μικρά μοτέρ τα πιστόνια είναι καλά οπότε γλιτώνεις το κόστος που δεν είναι μικρό. Απο ’κεί και πάνω τίθεται και θέμα αντοχή (άσε τις βενζίνες) οπότε πάς σε πιο ποιοτικά after market. | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 16:23 | |
| οι αμερικανοι μετρουν σε ιντζες. τ και το 0.05ιντσες ειναι 0.13εκατ. το λεω γιατι σηνυθως μετριεται σε πατημα 1χιλ και οχι 1.3 | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Παρ 08 Ιαν 2010, 17:37 | |
| - mr_smas έγραψε:
- Και να σε ρωτήσω κάτι που δεν ειμαι σίγουρος. Όταν λέμε πχ 105in -106ex,
εννοούμε ότι πρέπει να έχουμε full lift στον εισαγωγής 105 μοίρες στροφάλου μετά το TDC και στον εξαγωγής 106 μοίρες στροφάλου πρίν το TDC...??
Ρωτάω διότι δεν το έχει βρει κάπου ξεκάθαρο. Συνήθως δίνουν στις πόσες μοίρες θα έχουν κάποιο lift. Aλλά εδώ δεν είμαι 100% σίγουρος. Για δες κι εδω http://www.pipercams.co.uk/pipercams/www/tech.php | |
|
| |
ΣΚΟΡΠΙΟΣ Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΧΑΝΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 261 Αγωνιζόμενος : ???Πού τέτοια τύχη!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 24/05/2009
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Σαβ 09 Ιαν 2010, 13:54 | |
| :!: Δημήτρη , βάση των ανωτέρω που γράφουν τα παιδιά και επειδή με ενδιαφέρει η βελτίωση των εν λόγω κινητήρων (πρέπει να φοράω τον ίδιο κινητήρα), πες μου αν γνωρίζεις ένα κιτ που διέθετε η μαμά suzuki και το ονόμαζε built to win , ανεβάζοντας την ισχύ στα 152 αλογα , και αποτελούνταν απο εκκεντροφόρους , μπιέλες , έμβολα ,ξηρή καμπάνα , ουζόνια κεφαλής , φλάντζα κ.λ.π , παράλληλα με ''εργοστασιακή'' αξιοπιστία. Τι κόστος μπορεί να είχε και τι κόστος ανα απόδοση έχει η αλλαγή εκκεντροφόρων με όλα τα παρελκόμενα καλούδια και εργασία για να πάει ο 750αρης κόντα στη γειτονιά των 150 ιππων.....και αν γίνεται... Αυτό το κιτ που αναφέρω , το είχα διαβάσει στο τεστ για το srad που έκανε το ΜΟΤΟ σε υποσημειωση και αν και έχω ψάξει στο internet δεν έχω βρει καθόλου στοιχεία.. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Σαβ 09 Ιαν 2010, 16:58 | |
| - ΣΚΟΡΠΙΟΣ έγραψε:
- :!: Δημήτρη , βάση των ανωτέρω που γράφουν τα παιδιά και επειδή με ενδιαφέρει η βελτίωση των εν λόγω κινητήρων (πρέπει να φοράω τον ίδιο κινητήρα), πες μου αν γνωρίζεις ένα κιτ που διέθετε η μαμά suzuki και το ονόμαζε built to win , ανεβάζοντας την ισχύ στα 152 αλογα , και αποτελούνταν απο εκκεντροφόρους , μπιέλες , έμβολα ,ξηρή καμπάνα , ουζόνια κεφαλής , φλάντζα κ.λ.π , παράλληλα με ''εργοστασιακή'' αξιοπιστία. Τι κόστος μπορεί να είχε και τι κόστος ανα απόδοση έχει η αλλαγή εκκεντροφόρων με όλα τα παρελκόμενα καλούδια και εργασία για να πάει ο 750αρης κόντα στη γειτονιά των 150 ιππων.....και αν γίνεται... Αυτό το κιτ που αναφέρω , το είχα διαβάσει στο τεστ για το srad που έκανε το ΜΟΤΟ σε υποσημειωση και αν και έχω ψάξει στο internet δεν έχω βρει καθόλου στοιχεία..
Γιάννη χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω,οι τιμές της Suzuki είναι επιεικώς απαράδεκτες... Αν καταφέρεις να βρεις τέτοιο κιτ θεωρώ ότι θα το πληρώσεις πολύ ακριβά... Το λέω με βάση τις τιμές τις Yoshimura που είδα για το δικό μου... Οι Αμερικάνοι όπως είπαν και οι φίλοι πιο πάνω βάζουν τον εκκεντροφόρο εισαγωγής στην εξαγωγή και από Κ4 1000 εισαγωγής στην εισαγωγή... Τα αποτελέσματα σε απόλυτα νούμερα πολύ καλά,με κάποια μείον όπως κούφιες μεσαίες και αρκετά συχνότερη συντήρηση στις βαλβίδες... Εγώ θα το έκανα ανοιχτά πάντως,πακέτο με μια ροϊκή στην κεφαλή... Με 140+ στο 750,είναι σαν έχεις 1000 5ετίας περίπου,και αρκετά πιο ψαρωτικό... | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Σαβ 09 Ιαν 2010, 17:39 | |
| Θα συμφωνίσω με το Νίκο. Πέραν του οτι μιλάμε για αρκετές χιλιάδες ευρώ σε μετατροπή, δε μιλάμε για μοτέρ που θα μπορεί να δουλεύει με απλή βενζίνη, σε καμία περίπτωση δε συμφέρει μια τέτοια μετατροπή. Και προσοχή, καλά τα άλογα.... με φρένα? αναρτήσεις? δε τα έχεις υπολογίσει αυτά Αν θές 150 εύκολα άλογα βάζεις ένα στόκ μοτέρ και ηλεκτρικά απο 1000 και ξεμπερδεύεις Οτιδήποτε άλλο κοστίζει. (μπιέλες απο 800 με 1100Ε, πιστόνια απο 600Ε, εκκεντροφόροι με γρανάζια απο 250Ε, κίτ βαλβίδες/ελατήρια 500Ε, φλάτζες ζύγισμα στροφάλου, ροϊκή, σετάρισμα 2000-2500Ε) Το μόνο κακό είναι πως το μοτέρ του srad (αν δε κάνω λάθος τέτοιο 750 έχεις) και y έως κ3 gsxr750 δεν έχουν καμμία σχέση δομικά πλήν του κυβισμού. | |
|
| |
ΣΚΟΡΠΙΟΣ Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΧΑΝΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 261 Αγωνιζόμενος : ???Πού τέτοια τύχη!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 24/05/2009
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Σαβ 09 Ιαν 2010, 19:35 | |
| :arrow: Έχετε δίκιο παίδια....ακριβό το ''μαλί'' για μια τέτοια βελτίωση....βέβαια αυτή η αναφορά περι των 140 αλόγων μου άρεσε πάρα πολύ και θα δω τι μπορω να κάνω...όσον αφορά για τον κινητήρα μου δεν είναι ο ''καρμπυρατεράτος'' , είναι ψεκαστός και κατά το μοντέλο του ''λέει'' ότι αποδίδει 136 αλογα :?: ...(στο λαιμό του πλαισίου φέρει ταμπελάκι/ταυτότητα με διάφορα στοιχεία καθώς και αριθμο παραγωγής μοντέλου Νο 92/6125...) , και επειδή σε φίλτρα λαδιου , βενζίνας , τεντωτήρα , καδενα , στα κουτιά ανεφεραν το mod '00 , '01 , '02 θεώρησα ότι ίσως είχε τον ίδιο κινητήρα (αν διαβάσει ο jimk7 το θέμα ίσως μπορέσει να μας βοηθήσει μιας και ξέρει το μηχανάκι μου)....τέσπα...πληροφοριακά , επειδή είχα οδηγήσει και αυτό με το καρμπυρατερ διαπίστωσα ότι ήταν πολύ πιο ''ροπάτο'' απο το ψεκαστό... μήπως μπορείτε να παραθέσετε μια ενδεικτική τιμή ψηλά,χαμηλά που μπορεί να πιάσει μαζί με εργασία ???..... και ίσως και εκείνης της μόντας που είπε ο Δήμητρης με το 1000 :?: | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Κυρ 10 Ιαν 2010, 02:25 | |
| - ΣΚΟΡΠΙΟΣ έγραψε:
- :arrow: Έχετε δίκιο παίδια....ακριβό το ''μαλί'' για μια τέτοια βελτίωση....βέβαια αυτή η αναφορά περι των 140 αλόγων μου άρεσε πάρα πολύ και θα δω τι μπορω να κάνω...όσον αφορά για τον κινητήρα μου δεν είναι ο ''καρμπυρατεράτος'' , είναι ψεκαστός και κατά το μοντέλο του ''λέει'' ότι αποδίδει 136 αλογα :?: ...(στο λαιμό του πλαισίου φέρει ταμπελάκι/ταυτότητα με διάφορα στοιχεία καθώς και αριθμο παραγωγής μοντέλου Νο 92/6125...) , και επειδή σε φίλτρα λαδιου , βενζίνας , τεντωτήρα , καδενα , στα κουτιά ανεφεραν το mod '00 , '01 , '02 θεώρησα ότι ίσως είχε τον ίδιο κινητήρα (αν διαβάσει ο jimk7 το θέμα ίσως μπορέσει να μας βοηθήσει μιας και ξέρει το μηχανάκι μου)....τέσπα...πληροφοριακά , επειδή είχα οδηγήσει και αυτό με το καρμπυρατερ διαπίστωσα ότι ήταν πολύ πιο ''ροπάτο'' απο το ψεκαστό... μήπως μπορείτε να παραθέσετε μια ενδεικτική τιμή ψηλά,χαμηλά που μπορεί να πιάσει μαζί με εργασία ???..... και ίσως και εκείνης της μόντας που είπε ο Δήμητρης με το 1000 :?:
Δεν νομιζω οτι αξιζει το κοπο να κατσεις να ασχοληθεις Ασε που το συγκεκριμενο μηχανακι αν του ανεβασεις τα αλογα θα παλευεις μετα στο δρομο Αν θες κατι καλυτερο δωσε αυτο και παρε ένα 1000κ4 που το βρισκεις αρκετα φτηνο | |
|
| |
mixalhsk6 Normal gixxer
Όνομα: : mixalhs Τόπος : peiraias-keratsini Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 133 Αγωνιζόμενος : oxi akoma.......apo toy xronoy... Hμερομηνία εγγραφής : 28/02/2010
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Σαβ 27 Νοε 2010, 22:28 | |
| pedes asxeto xerei kanenas an poulaei ekkentroforous gia k5 k6 1000 metaxirismenoys????psaxnw na balw sto thirio moy... | |
|
| |
akisrio Normal gixxer
Όνομα: : Ακης Τόπος : Ριο Πατρα Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 253 Hμερομηνία εγγραφής : 15/02/2010
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Τρι 11 Οκτ 2011, 19:07 | |
| Ερωτηση εγω εχω Κ4 1000 και ενας φιλος Κ7 750 κανει ο εκκεντροφορος μου η οχι | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Τρι 11 Οκτ 2011, 20:22 | |
| - akisrio έγραψε:
- Ερωτηση εγω εχω Κ4 1000 και ενας φιλος Κ7 750 κανει ο εκκεντροφορος μου η οχι
Σε αυτά τα 750 συνήθως βάζανε τον εισαγωγής του Κ4 1000 στην εισαγωγή του 750 ,και τον εισαγωγής του 750 στην εξαγωγή του με πολύ καλά αποτελέσματα... ( 10-15 άλογα επιπλέον της ολόσωμης) | |
|
| |
akisrio Normal gixxer
Όνομα: : Ακης Τόπος : Ριο Πατρα Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 253 Hμερομηνία εγγραφής : 15/02/2010
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Τρι 11 Οκτ 2011, 20:28 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 Τρι 11 Οκτ 2011, 21:54 | |
| - akisrio έγραψε:
- Ευχαριστω Νικολα
Συγνώμη,βιάστηκα να απαντήσω γιατί πιο πάνω ρωτούσες για τα παλιότερα 750. Ο δικός σου εκκεντροφόρος ταιριάζει σίγουρα στα Κ4-Κ5 750 (και μάλλον και στα παλιότερα) αλλά όχι στο Κ7 750... | |
|
| |
| Εκκεντροφόροι από 1000 σε 00-03 750 | |
|