| BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? | |
|
+22nasos-v Oikopedofagos STELIOS GSXR riderspower -=UNSEEN=- cyberia paps_1000r boss376 petrospropo Hamamatsu papagym poulitzer T.R.E orasi hellrider DrIoannis JIMK7 stavrosrodo DimSTriple ΣΚΟΡΠΙΟΣ valentinosgsxr 26 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 10:44 | |
| | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 14:34 | |
| ...συγνώμη παιδιά... αλλά αν οι συντάκτες έκριναν τις μοτοσυκλέτες με ταχύτερους γύρους στο 1.36... τσάμπα που μιλάμε κι'όλας :( :( 1.37 έκανα στη πρώτη επίσκεψη μου ever στις Σέρρες με δανεικό μηχανάκι (954) το 2002...
Κρίμα για το περιοδικό που ειδικά στις μοτοσυκλέτες δρόμου είχε καλό δυναμικό.. τώρα δε ξέρω τι γίνεται
EDIT: Οκ, στη βροχή κάτι πάει να γίνει, αλλα έτσι και αλλιώς οι χρόνοι είναι ψηλά... | |
|
| |
papagym Adv. gixxer
Ηλικία : 55 Αριθμός μηνυμάτων : 569 Αγωνιζόμενος : ''Αγίου'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/03/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 15:35 | |
| | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 18:46 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 19:28 | |
| | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 19:29 | |
| | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 20:14 | |
| ε τωρα τι να πει κανεις..............! δινουν στοιχεια για γυρολογια σε μια πιστα που δεν εχει προσφυση? απλα ενισχυεται η αποψη μου οτι αν δεν εχεις σταθερα μετρα και σταθμα δεν μπορεις να κανεις συγκριση ουτε αναμεσα σε φορμουλα 1 και μια χελωνα. απο κει και περα οτι συμπερασμα βγαινει ειναι λαθος. σα να λεμε οτι ο vermeulen βγηκε πρωτος στον ταδε βροχηνο αγωνα αρα ειναι το GSVR το ποιο στημενο και το πιο γρηγορο.(το πιο φιλικο,λογω αδυναμιας, στις συγκεκριμενες συνθηκες το ξεχναμε). | |
|
| |
petrospropo Normal gixxer
Όνομα: : petros Τόπος : peiraias Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 131 Hμερομηνία εγγραφής : 14/07/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 20:31 | |
| δεν ξερω αν ειναι πιο γρηγορο απο busa στην ευθεια και πιο καλο απο το κ9 στην πιστα...ειναι δυσκολο να πιστεψεις οτι εκαναν τετοιυς χρονους σε στεγνη πιστα οταν σε αλλα τεστ εχουν κανει πολυ καλυτερους...τωρα οσον αφορα το bmw πηγα και το ειδα απο κοντα...τρομερη ποιοτητα κατασκευης σε ολα του,πλαστικα,χρωμα,λεπτομερειες,και γενικα φαινεται πολυ προσεγμενη κατασκευη....βεβαια απευθυνεται σε μια πιο κλειστη ομαδα αγοραστων οχι λογω τιμης(ολα οταν πρωτοπαρουσιαστηκαν καπου τοσο ειχαν)αλλα λογω ονοματος και μεταπωλητικης δυναμης....ο χρονος θα δειξει και για αυτο οπως κανει και για ολλα τα πραγματα αλλωστε.... | |
|
| |
boss376 Jr.gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Σέρρες Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 14 Αγωνιζόμενος : Οχι. Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Κυρ 07 Φεβ 2010, 23:33 | |
| Λοιπόν εγώ ως σερραίος ήμουν εκείνη την μέρα εκεί και το είδα όλο το σκηνικό. Η πίστα ήταν βρεγμένη και με λίμνες(ειδικά στην έξοδο της 5+10). Τώρα για τα γυρολόγια και εγώ τον μετρούσα και δεν είδα κάτι υπερβολικό, ούτε με το κ9 ούτε με το bmw. Θεώρησα ότι το βρεγμένο τους έκοψε αρκετά. Κ κάτι τελευταίο, αν και δεν θυμάμαι τα λάστιχα,θυμάμαι οτι λέγαμε οτι με τέτοια λάστιχα δεν μπάινεις πίστα. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Δευ 08 Φεβ 2010, 10:13 | |
| - boss376 έγραψε:
- Λοιπόν εγώ ως σερραίος ήμουν εκείνη την μέρα εκεί και το είδα όλο το σκηνικό. Η πίστα ήταν βρεγμένη και με λίμνες(ειδικά στην έξοδο της 5+10). Τώρα για τα γυρολόγια και εγώ τον μετρούσα και δεν είδα κάτι υπερβολικό, ούτε με το κ9 ούτε με το bmw. Θεώρησα ότι το βρεγμένο τους έκοψε αρκετά. Κ κάτι τελευταίο, αν και δεν θυμάμαι τα λάστιχα,θυμάμαι οτι λέγαμε οτι με τέτοια λάστιχα δεν μπάινεις πίστα.
Eτσι γιατι οι χρονοι δεν ηταν λογικοι | |
|
| |
paps_1000r Normal gixxer
Όνομα: : Γιωργος Τόπος : Αθηνα-Ηλιουπολη Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 74 Hμερομηνία εγγραφής : 11/01/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Δευ 08 Φεβ 2010, 14:12 | |
| | |
|
| |
paps_1000r Normal gixxer
Όνομα: : Γιωργος Τόπος : Αθηνα-Ηλιουπολη Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 74 Hμερομηνία εγγραφής : 11/01/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Δευ 08 Φεβ 2010, 14:16 | |
| ειναι λογικο για να χτιπηση τον ανταγωνισμο η BMW να βγαλει ενα μηχανακι 180 αλογα τροχο.μετα απο αυτο ειναι η αρχη να ακολουθισουν κ οι αλλοι που εχουν κ 25 χπονια εμπειρια πανςω σε αυτο.αλλα εμενα δεν μου λενε κατι μονο τα αλογα! | |
|
| |
paps_1000r Normal gixxer
Όνομα: : Γιωργος Τόπος : Αθηνα-Ηλιουπολη Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 74 Hμερομηνία εγγραφής : 11/01/2010
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Δευ 08 Φεβ 2010, 14:16 | |
| | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Δευ 08 Φεβ 2010, 22:36 | |
| καλα οποιος γνωστης παρει το περιοδικο θα χασει τα μαλλια του.και οχι μονο της κεφαλης. οι ανθρωποι πηγαν βολτιτσα με ξενα μηχανακια που βαλαν στην πιστα που πηγεναν ''κρεμασμενοι'' με κατω απο 7000στροφες. γιατι απο 7 και πανω η διαφορα υπερ του bmw ειναι χαοτικη.(και ας εχει τοgsxr εξατμηση). δεν φτανει ολο το βραδυ να γραψει κανεις για τα αλλανταλλων. δεν γινονται μετρησεις χωρις ιδια μετρα και σταθμα.και οταν γραφεις για ενα περιοδικο νομιζω πρεπει να εισαι πολυ προσεκτικος με αυτα. θυμηθηκα γιατι σταματησα να τα αγοραζω αυτα τα περιοδικα. | |
|
| |
cyberia Jr.gixxer
Όνομα: : Νικος Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 45 Hμερομηνία εγγραφής : 15/11/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τρι 23 Φεβ 2010, 12:21 | |
| Καταρχας δεν γινεται να μην ακολουθησεις το ρευμα σαν περιοδικο οταν ολοι εκθειαζουν μια BMW που την ανακυρηξαν και Μοτοσυκλετα του 2010. Το θεμα για μενα ειναι αλλου. χθες το πηρα το περιοδικο στα χερια μου κι εγω. Καταρχας μονο και μονο λογο ιστοριας η Suzuki εχει κερδισει. ειτε με το GSXR ειτε με την Hayabusa. Αυτη η μανια της BMW για διαφορετικοτητα σε οτι κανει εχει καταντησει να καταστρεφει οτι μηχανη φτιαχνει. ρε π@#^%& τι σκατα λογικη ειναι αυτη με τα 2 διαφορετικα φαναρια? μηπως ο σχεδιαστης τα πινει πριν δωσει τα σχεδια? Ασε που στο εξωτερικο παρατηρησα πως την ψιλο κραζουν σαν κοπια της suzuki. οπως και να χει. για μενα χρονοι δεν λενε τπτ. λιγο βαρος κοψε απο εδω και βαλε εκει και αναβατες κτλ εξησωνοτε ολα. αλλα την ποιοτητα Suzuki ειτε gsxr ειτε Busa δεν την φτανει η BMW | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τρι 23 Φεβ 2010, 16:59 | |
| Καλησπέρα σε όλους. Εγω θα ήθελα να πω 5 πραγματάκια που ας πούμε οτι ξέρω ίσως λίγο καλύτερα.
ΚΑτ αρχήν πόσοι απο εδω μέσα και γενικά στο χώρο θα γυρίσουν κάτω απο 1.35 - 1.36 σε βρεγμένο στις Σέρρες με στοκ μηχανάκι και μέτρια λάστιχα? Πόσοι θα γυρνάνε καλά στο 1.30 έστω με στεγνή πίστα και πολιτικά λάστιχα ώστε να αρχίσουν να πεθαίνουν αναρτήσεις φρένα κλπ? Αυτοί που το κάνουν προφανώς είναι η ελάχιστη μειοψηφία. Τι θέλω να πω.
Οταν ένας μέσος αναβάτης γυρνάει στο 1.35 (και καλά είναι) και ο Συνιώρης γυρίσει στο 1.22 π.χ. τι θα καταλάβει ο μέσος αναβάτης? Οτι κουράστηκε η ανάρτηση που δεν θα κουραστεί ποτε στα χέρια του? Τα φρένα? Οτι το γκάζι δεν είναι υπερβολικό που αν το ανοίξει λίγο απότομα θα γίνει ζεμπύλι? Τι? Μήπως είναι λίγο πιο τίμιο να δοκιμάζονται κοντά στον μέσο - σβέλτο αναβάτη οι μοτοσικλέτες και οχι στα άκρα??? Εχει νόημα να πιάσει ένας κοντράκιας (που μπορεί και να μην υπάρχει στο περιοδικό) τα μηχανάκια και να τα πάει για μετρήσεις που ένας φυσιολογικός αναβάτης δεν θα δει τα νούμερα ούτε στον ύπνο του ή μήπως είναι καλύτερα να κάνει μετρήσεις ένας μέσος στις εκκινήσεις και να μεταφέρει τον τρόπο λειτουργίας της μηχανής? Αν σούζαρε, αν σπίναρε κλπ κλπ.
Οι συντάκτες περιοδικών τι είναι καλύτερο? Να γυρνάνε στο 1.20 και να μην ξέρουν γιατί (το έχω συναντήσει απο άτομα να πηγαίνουν γρήγορα με επικίνδυνα ρυθμισμένες μοτοσικλέτες και να μην ξέρουν γιατί κουνάνε, να μην μπορούν να καταλάβουν τον τρόπο λειτουργίας του μοτέρ κλπ κλπ) η μοτοσικλέτα πάει γρήγορα ή να γυρνάνε στο 28 - 30 και να ξέρουν να σου μεταφέρουν όλο το feeling της μοτοσικλέτας και να βρουν άκρη στο τι φταίει και να το πούνε? Αλλιώς γιατί να μην ήταν συντάκτες όλοι οι πρωταθλητές Ελλάδος?
Το οτι ηταν βρεγμένη η πίστα είναι κάτι που δεν μπορείς να κανονίσεις αλλά αν γίνει πρέπει να κάνεις δουλειά. Εχει νόημα να πετάξεις μια μηχανή κάτω και να γυρίσεις με γύψους σπίτι σου? Η εταιρία που έδωσε τη μηχανή πως θα το πάρει? Ακολουθεί μεγάλη φασαρία. Αλλωστε αφου είναι βρεγμένα όλες οι μηχανές στις ίδιες συνθήκες δεν είναι? Αυτό που διαφέρει είναι τα λάστιχα αλλά και πάλι είναι θέμα της εταιρίας το οτι το BMW το δίνουν με γόμες ενώ το GSXR με λάστιχο που πάει και σε βροχή.
Ολα αυτά τα γράφω γιατί όποιος δεν έχει καμία σχέση και τα βλέπει απο έξω είναι μια χαρά. Απο την άλλη ο αναγνώστης ενος περιοδικού είναι ο πιο σκληρός κριτής, αλλά κάπου εδω χάνεται η μπαλα. Δεν ξέρω τώρα τι έγινε για το συγκεκριμένο θέμα που λέτε του 0-300 απλά τα γράφω πιο γενικά ορισμένα πράγματα. Ο Μπούστας στις Σέρρες φρενάρει στο 80 και βουτάει με οτι έχει ενώ οι περισσότεροι φρενάρουν σαν τρελοί απο το 400. Αρα αν πει ο συγκεκριμένος αναβάτης οτι τα φρένα είναι για πέταμα τι θα πούμε? Πάλι θα κράξουμε γιατί βάλανε αυτόν να το οδηγήσει. Ποιός θα γύρναγε στο 1.20 πλην αγωνιζομένων που θα αλλάξουν τα φρένα ώστε να πει οτι είναι μαπα? Μην κρίνουμε μονόπλευρα λοιπόν.
Στο θέμα του S1000RR τώρα. Πιστεύει κανείς οτι δεν κατατροπώνει Busa νορμάλ απο στάση? Και τα δύο με καλούς οδηγούς δεν έχουν απλά επαφή στο 400αρι. Το οτι π.χ. έχει shifter απο τη μάνα του που στα dragster είναι 2 δέκατα απο μόνο του γιατί δεν το συζητάμε? Επειδή λοιπόν το οδήγησα, είναι πραγματικά γρήγορο μηχανάκι, ξεκινάει τρελά (ασχετα που στο άρθρο που συζητάμε λέει το αντίθετο) αν και αυτό είναι και πως θα βολέψει τον καθένα. Στο δρόμο λοιπόνμε καλό αναβάτη κάνει κάτω απο 10 τετρακοσάρι και δεν σπινάρει όπως σπινάρει ένα Busa. Αρα που είναι το περίεργο τη στιγμή που έχει πιο πολλά άλογα και αρκετά μάλιστα, είναι πολύ πιο ελαφρύ και πιο νευρόσπαστο. Στο βρεγμένο απλά αδικήθηκε λόγω μεγάλης ισχύος, μέτριων ελαστικών (που ηταν και γόμες) και φυσικά στο οτι η μοτοσικλέτα της δοκιμής δεν έχει ούτε antispin ούτε antiwheelie. Αν είχε το Antispin θα βλέπαμε άλλα πράγματα.
Δεν λέω λοιπόν οτι οι συντάκτες είναι φοβεροί, οτι τα περιοδικά είναι τα καλύτερα και τα ξέρουν όλα κλπ κλπ... Απλά πρέπει να πάμε ένα βήμα πιο πέρα και να επεξεργαζόμαστε λίγο καλύτερα κάποια δεδομένα. Επίσης τα Ελληνικά περιοδικά δεν έχουν καμία σχέση σε οικονομική ισχύ με αυτά του εξωτερικού (οπου γνωστό Αγγλικό περιοδικό αγόρασε F4 Tamburini 60.000 ευρώ γιατί δεν έδινε η αντιπροσωπεία, την πέταξε κάτω και την έκανε εξαρτήματα και έκλεισε με το ¨A piece of Shit. Do not Buy it¨ και αυτοί να γελάνε γύρω γύρω).
Δεν τα λέω για να τσακωθώ με κανέναν απλά για να γίνει πιο εκτεταμένη συζήτηση. Ακούω λοιπόν τις απόψεις σας και σε τι διαφωνείτε. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τρι 23 Φεβ 2010, 17:21 | |
| Μπορω να διαφωνησω σε ολα αλλα θα ειμαι περιληπτικος γιατι ψιλοβαριεμαι να γραφω εκατονταδες λεξεις για να περιγραφω τα αυτονοητα.
Κατ αρχην 1,35 στις σερρες κανει η πλειοψηφια των ερασιτεχνων με soupersport μοτοσυκλετες. Ολοι αυτοι λοιπον αν μη τι αλλο καποια στιγμη καταλαβαινουν αν μειναν απο φρενα και απο λαστιχα. Εξαλου αν δεν ειχαν εστω αυτη την βασικη αντιληψη δεν θα ειχαν και μηχανες με 150+ αλογα, ουτε καν θα εμπαιναν στην διαδικασια να γυρισουν μεσα σε μια πιστα.
Απο την αλλη, οι συντακτες των περιοδικων οφειλουν να ειναι καλυτεροι απο τον μεσο ορο αναβατων γιατι ειναι το μεγαλυτερο κομματι της δουλειας τους. Δεν τους ζητησε κανεις να γραψουν μυθιστορημα...τεστ μοτοσυκλετων γραφουν και οφειλουν να εχουν αριστη γνωση στην οδηγηση μοτοσυκλετων.
Το περιοδικο τωρα...γιατι να το δικιαιλογησω επειδη την ημερα της δοκιμης η πιστα ηταν βρεγμενη? Μηπως πουλησε το τευχος του με εκπτωση μιας και το τεστ που εκανε ηταν ελλειπες? Σιγουρα υπαρχουν λυσεις σε τετοιου ειδους προβληματα αλλα κοστιζουν σε χρημα. Το χρημα ομως απο τους αναγνωστες το παιρνουν!
Η μεγαλυτερη ομως απογοητευση δεν ειναι ολα τα παραπανω. Ειναι που υποτιμουνε την νοημοσυνη μου συγκρινοντας μηλα με φυλλα μονο και μονο για να μου λανσαρουν τα μηλα... | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τρι 23 Φεβ 2010, 18:28 | |
| Συμφωνώ οτι οφείλουν να είναι καλύτεροι, αλλά καλύτεροι είναι οχι μόνο οταν είναι πιο γρήγοροι αλλά οταν γνωρίζουν και μηχανολογία και μπορούν να εξηγήσουν οταν κάτι δεν λειτουργεί καλά γιατί δεν λειτουργεί καλά. Επίσης να μπορούν να το μεταφέρουν στο χαρτί. Οι συντάκτες δεν είναι Super ήρωες όπως ίσως κάπιοι έχουν στο μυαλό τους. Αλλιώς θα βάζαμε τον Rossi να γράφει για μηχανές. Υπάρχουν λοιπόν γρήγοροι αναβάτες που δεν μπορούν να εξηγήσουν προβλήματα που τους παρουσιάζει η μηχανή. Γι αυτό και στα GP υπάρχουν καλοί οδηγοί εξέλιξης και γρηγοροι οδηγοί να διεκδικήσουν θέσεις. Εν απλό παράδειγμα? Ο Stoner δεν θα μπορούσε να δει πρωτάθλήμα ούτε με το κυάλι αν δεν είχε πρώτα εξελίξει τόσο τη μηχανή αυτή ο Capirossi.
Το θέμα της πίστας τώρα, οχι δεν λύνεται με λεφτά φίλε μου. Απλά το κατανοώ γιατί δεν ξέρεις τι γίνεται. Σου το λέω λοιπόν για να το μάθεις. Για να επιτρέψουν να μπουν φωτογράφοι μέσα κλπ κλπ, είναι πολύ συγκεκριμένες μέρες. ΚΑι να κλείσεις την πίστα ολόκληρη, πάλι δεν μπορείς να κάνεις δουλειά γιατί ο ειδικός τύπος έχει συγκεκριμένη αντιμετώπιση. Τα λεφτά κανένα περιοδικό σχεδόν δεν τα βγάζει μόνο απο τους αναγνώστες του. Οφείλει να είναι άψογο απέναντι τους αλλά δεν βγάζει τα χρήματα του απο αυτούς. Ισως τα βασικά έξοδα εκτύπωσης, διανομής κλπ. Γι αυτό λέω οτι διαφέρουν πολύ τα Ελληνικά σε δύναμη απο τα ξένα. Το Performance bikes πουλάει 1.000.000 τεύχη το μήνα στον κόσμο, ενώ ένα Ελληνικό στις καλές 10.000. Γι αυτό έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν μηχανάκι 60.000€, να το σπάνε, να γελάνε και να λένε οτι είναι σκατά. Ναι με αυτη την έκφραση ΣΚΑΤΑ.
Οι αναβάτες που γυρνάνε στο 1.35 που λες είναι σε στεγνό έτσι? Εγω ανέφερα για βρεγμένο, με πολιτικά λάστιχα μέτριας κατάστασης και πολιτικό μηχανάκι. Πολύ λίγοι πραγματικά και στο λέω υπεύθυνα.
Το μεγάλο σου λάθος λοιπόν είναι οτι υποστηρίζεις οι συντάκτες πρέπει να είναι πιο καλοί. ΠΩς το εννοείς? Πιο γρήγοροι? Οχι δεν πρέπει. Μπορεί να είσαι 10 φορές πιο γρήγορος αλλά είσαι ένας. Ο συντάκτης πρέπει να μπορεί να σου μεταφέρει πιστά την πληροφορία σαν να οδηγέις τη μηχανή. Σαν να το ζεις. ΚΑι βέβαια να είναι ειλικρινής και οχι γελοίος. Μπορεί λοιπον να οδηγεί γρήγορα και σωστά χωρίς να φτάνει μια πολιτική μηχανή στα όρια ενός αγωνιζόμενου, πράγμα άχρηστο για τον δρόμο και τον μέσο και ακόμα και καλό αναβάτη.
Τέλος τι είναι το φύλλο? Το Hayabusa είναι φύλλο? Δεν το σύγκριναν με Transalp. Ημαρτον φίλε μου. Με 1340 μηχανάκι το σύγκριναν. Και με άλλα ανάλογα 1000αρια. Αυτά είναι φύλλα? Εκτός αν δεκτούμε οτι το BMW είναι μια κατηγορία μόνο του. Πάντως αν και προτιμώ σε κάθε περίπτωση τα Suzuki, σε διαβεβαιώ οτι το BMW δεν το περνάει κανένα μα κανένα 1000αρι παραγωγής και οχι μόνο 1000αρι αλλα και πιο μεγάλα σε χωρητικότητα μηχανάκια. Σε εργοστασιακή μορφή μιλάμε έτσι? Οχι οτι και καμία εξάτμιση να έχει θα το περάσει αλλά λέμε. ΚΑι είναι προσωπική άποψη γιατί το εχω οδηγήσει και οχι κάποιου περιοδικού. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τρι 23 Φεβ 2010, 18:43 | |
| Δεν εχει νοημα να αναλωθουμε σε φαυλες αναλυσεις. Ο ελληνικος ειδικος τυπος χρονο με το χρονο εχει ριξει παρα πολυ το επιπεδο του (και συνεχιζει ακαθεκτος βλογοντας τα γενια του).
Ειναι κριμα γιατι ηταν μια απο τις μεγαλυτερες μου απολαυσεις, αυτο μαζι με τον φραπε και το τσιγαρο. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τρι 23 Φεβ 2010, 19:52 | |
| Μα γι αυτο είναι τα φόρουμ. Για συζητήσεις. Απλά στα περιοδικά πάει και έρχεται κόσμος. Κοινώς οι συντάκτες αλλάζουν και μαζί τους και τα περιοδικά. Δυστυχώς έχουν γίνει πολλές χοντράδες στο χώρο των περιοδικών κατά καιρούς που λογικό είναι να δημιουργούν πολύ αρνητικό κλίμα. Τέλος πάντων. Σε καμία συνάντηση με καφέ και τσιγάρο θα μπορούμε να αναλώσουμε πολλή ώρα να το συζητάμε αυτό το θέμα. Αλλωστε στην επόμενη συνάντηση λέω να έρθω να γνωριστώ με τα παιδιά απο εδω μέσα και απο κοντά. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| |
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τετ 03 Μαρ 2010, 19:06 | |
| | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τετ 03 Μαρ 2010, 19:21 | |
| Αυτα ειναι... | |
|
| |
riderspower Normal gixxer
Όνομα: : Nικος Τόπος : XAΛΑΝΔΡΙ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 284 Αγωνιζόμενος : ...... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| |
| |
GSXR Normal gixxer
Όνομα: : Χρηστος Τόπος : Ηρακλειο Αττικης Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 249 Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2009
| Θέμα: Απ: BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? Τετ 03 Μαρ 2010, 22:59 | |
| | |
|
| |
| BMW S1000RR Vs GSX-R1000 Vs Hayabusa? | |
|