Η Suzuki από πέρυσι αντιμετωπίζει το ίδιο ακριβώς πρόβλημα στην GSV-R. Το πλαίσιο της μοτοσικλέτας δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά σε διαφορετικά επίπεδα πρόσφυσης και θερμοκρασίας, με αποτέλεσμα να χάνονται πολύτιμα δέκατα όταν δεν βρίσκονται όλα στο επιθυμητό επίπεδο. Στις δοκιμές της Jerez, έπειτα από τον αγώνα, οι Bautista και Capirossi δοκίμασαν ένα καινούριο πλαίσιο, όμως δεν λύθηκαν τα προβλήματά τους καθώς η μοτοσικλέτα δεν βελτιώθηκε, ιδιαίτερα στον τομέα της σταθερότητας. Έτσι στο Le Mans οι δύο αναβάτες δεν θα χρησιμοποιήσουν το συγκεκριμένο πλαίσιο και θα έχουν μόνο ένα καινούριο ψαλίδι στη διάθεσή τους.
Ο Bautista μίλησε για το θέμα στο βρετανικό MCN: «Προτιμώ το παλιό πλαίσιο. Έχω καλύτερη αίσθηση με το παλιό. Το ψαλίδι είναι παρόμοιο με εκείνο που χρησιμοποιούσαμε. Η μοτοσικλέτα ήταν πιο ομαλή και νομίζω ότι στο Le Mans θα χρησιμοποιήσουμε το καινούριο ψαλίδι. Στην έξοδο των στροφών το πλαίσιο κουνιέται πολύ περισσότερο σε σχέση με το παλιό».
Από την άλλη ο Paul Denning, Αγωνιστικός Διευθυντής της Rizla Suzuki, τόνισε: «Προσπαθούμε να κάνουμε τη μοτοσικλέτα πιο αποδοτική σε διαφορετικές συνθήκες, κάτι που φαίνεται να είναι το αδύνατο σημείο μας ακόμα. Πρέπει να κάνουμε πιο ευπροσάρμοστη τη μοτοσικλέτα προκειμένου να χάνουμε μόνο μερικά δέκατα όταν δεν υπάρχει αρκετή πρόσφυση. Θέλουμε περισσότερη αίσθηση στους αναβάτες και μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας της μοτοσικλέτας σε διαφορετικές θερμοκρασίες».
ΠΗΓΗ:MSFREE