Greek GSX-R forum
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
JIMK7
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
nasos-v
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
T.R.E
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
k8 600 kk
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
kostaskr6
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
κολτρέϊν
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
Leroy
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
ripper
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_l10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_c10μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Poll_r10 

 

 μετά τα 250=Moto2 Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
nktr
Hero gixxer
Hero gixxer
nktr


Άντρας Όνομα: : Nίκος
Τόπος : Piraeus
Αριθμός μηνυμάτων : 1596
Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009

μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: μετά τα 250=Moto2 Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3   μετά τα 250=Moto2   Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3 EmptyΠαρ 04 Ιουν 2010, 13:25

http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sportresults/MotoGP/2010/June/jun0110-moto3-to-replace-125-gp-class/

το 2012

Moto3 to replace 125 GP class
The technical revolution in MotoGP will be completed in 2012 when the current 125cc two-strokes are banished in favour of a 250cc four-stroke single-cylinder world championship called Moto3, MCN can reveal.

Discussions have been taking place for several weeks now on plans for the new class, which would end the two-stroke Grand Prix racing era for the first time since the world championship’s inception in 1949.

MCN sources confirmed the new class will not replicate the current 600cc four-stroke Moto2 class and be a controlled Honda engine, even though the Japanese factory patented a reverse single cylinder four-stroke last year, as was revealed in MCN.

MCN understands Honda is already working on a 250cc four-stroke single motor that has been fitted into a race RS125 chassis for initial testing at the Twin Ring Motegi circuit in Japan.

It’s understood that with minimal development work, the bike was 1.5s faster than a Grand Prix 125GP machine at the venue for the Japanese Grand Prix.

The Moto3 class will be multi-engine with prototype chassis and is designed to provide a cheap alternative to the current 125cc two-stroke format.

There are fears that the 125 class entry could be seriously impacted by the huge popularity of the new Moto2 class.

The 250cc two-stroke replacement series has a bumper entry of 40 bikes, but most 125 teams want to be part of the series because of the increased exposure.

A source said: “Some 125 teams want to be in Moto2 and some Moto2 teams are struggling with the budget to remain in the class. With Moto3 it will help create a healthy entry in both classes.”

The Japanese already have a domestic national series for motocross-based 250cc four-stroke cylinder engines in a road racing chassis.

And there is even a production racer by tuning experts Moriwaki called the MD250H that uses a modified CRF250 engine in an alloy beam chassis.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
μετά τα 250=Moto2 Τίτλοι τέλους και για 125=Moto3
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Manager o Kevin Schwantz σε ομάδα Moto2
» 91 αιτήσεις για τη Moto2!
» Moto2 tomisawa fatal crash

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: MotoGP-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com