Greek GSX-R forum
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
JIMK7
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
nasos-v
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
T.R.E
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
k8 600 kk
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
kostaskr6
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
κολτρέϊν
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
Leroy
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
ripper
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_l10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_c10Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Poll_r10 

 

 Valentino Rossi-Jorge Lorenzo

Πήγαινε κάτω 
2 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Valentino Rossi-Jorge Lorenzo   Valentino Rossi-Jorge Lorenzo EmptyΔευ 02 Φεβ 2009, 17:22

Οι δύο αναβάτες της Fiat Yamaha μιλάνε για τη νέα M1 και όχι μόνο

Οι Valentino Rossi και Jorge Lorenzo μίλησαν για όλα στην επίσημη παρουσίαση της Fiat Yamaha. Οι δύο αναβάτες της ομάδας ρωτήθηκαν για τους στόχους τους το 2009, την οικονομική κρίση και τους αντιπάλους τους στη νέα σεζόν, ενώ αναφέρθηκαν και στη μεταξύ τους σχέση μέσα και έξω από την πίστα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο ένας θα είναι σημαντικός αντίπαλος του άλλου στις 12 Απριλίου στο Κατάρ.
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Fiatyamaha3lf9

Valentino Rossi

Ερ: Πως πήγαν οι διακοπές σου; Τι έκανες την περίοδο της διακοπής;
Valentino Rossi: Οι διακοπές μου ήταν υπέροχες. Έχω πάθος με το snowboard και πήγα στα βουνά με φίλους μου, έκανα snowboard, πέρασα καλά και τώρα είμαι έτοιμος για δουλειά.

Ερ: Ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από το 2008; Μετά από την υπέροχη νίκη σου έχεις κάποια ιδιαίτερη στιγμή που θυμάσαι το 2008;
VR: Είναι δύσκολο να επιλέξω μια στιγμή διότι, ευτυχώς, ήταν αρκετές σε μια υπέροχη σεζόν. Επέστρεψα στις νίκες, αλλά ο πιο συγκινητικός αγώνας ήταν στη Laguna Seca, διότι ήταν η πιο σημαντική νίκη της σεζόν.

Ερ: Είχες τη ευκαιρία να δοκιμάσεις το πρωτότυπο του 2009. Ποια είναι η γνώμη σου μέχρι στιγμής και πιστεύεις ότι η Yamaha έκανε καλή δουλειά;
VR: Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τη μοτοσικλέτα του 2009 λίγο στη Βαλένθια αλλά περισσότερο στη Jerez, όπου ήμουν γρήγορος. Η μοτοσικλέτα φάνηκε καλύτερη και ήμουν ταχύτερος από ότι με το 2008. Είμαι πολύ αισιόδοξος και όπως και να έχει είμαστε μόλις στο ξεκίνημα της δουλειά και τώρα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τους μήνες πριν τον Απρίλιο για να βελτιώσουμε τη M1 του 2009 περισσότερο.

Ερ: Τι βελτιώσεις ελπίζεις να έχει το νέο μοντέλο που θα δοκιμάσεις στη Sepang;
VR: Στη Sepang θα χρησιμοποιήσουμε τη νέα μοτοσικλέτα. Θα χρησιμοποιήσω δύο μοτοσικλέτες με τα εξαρτήματα που θα έχω στον αγώνα, έτσι θέλω γρήγορα να βρω καλή αίσθηση. Δουκλεύουμε πολύ στον κινητήρα και προσπαθούμε να βρούμε τρόπο να βελτιώσουμε την επιτάχυνση και νομίζω ότι αυτή είναι η περιοχή που πρέπει να επικεντρωθούμε.

Ερ: Ο τοίχος μένει στο γκαράζ. Γιατί ήθελες να παραμείνει;
VR: Στην ομάδα μας υπάρχουν δύο ισχυροί αναβάτες και οι δύο θέλουν τη νίκη και το πρωτάθλημα. Βρήκαμε τον τρόπο να δουλεύουμε καλά το 2008 και θα συνεχίσουμε το 2009.

Ερ: Περιμένεις ο Jorge να είναι ένας από τους αντιπάλους σου για τον τίτλο φέτος;
VR: Ναι, πιστεύω ότι ο Lorenzo θα είναι ένας δυνατός αντίπαλος, διότι έχει εμπειρία μίας χρονιάς και φέτος επίσης υπάρχει ένα ελαστικό, έτσι θα αρχίσουμε με ίδιες πιθανότητες. Θα είναι δύσκολος αντίπαλος.

Ερ: Εκτός από αυτόν, ποιόν άλλο περιμένεις να παλέψουν μαζί σου μπροστά σου;
VR: Νομίζω ότι ο νούμερο ένα αντίπαλος μου θα είναι ο Stoner. Μετά ίσως ο Pedrosa να είναι γρήγορος και φυσικά ο Lorenzo.

Ερ: Τι έχεις να πεις για την κρίση στο MotoGP και την αποχώρηση της Kawasaki; Ανησυχείς για τον αριθμό των μοτοσικλετών στο grid;
VR: Ανήσυχο αρκετά για τον αριθμό των μοτοσικλετών στο MotoGP διότι υπήρχαν 19, οι οποίες ήδη δεν ήταν αρκετές. Ελπίζω η Kawasaki να παραμείνει διότι αλλιώς θα γίνουμε 17. Πρέπει να βρούμε τρόπο να βάλουμε περισσότερες μοτοσικλέτες στην πίστα.

Ερ: Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει ώστε να αυξηθούν;
VR: Είναι δύσκολο να πω. Νομίζω ότι χρειαζόμαστε μια μοτοσικλέτα λιγότερο εξεζητημένη και πιο φτηνή.

Ερ: Μετά από δύο δοκιμές, ποια είναι η γνώμη σου για τη μονομάρκα ελαστικών; Πιστεύεις ότι θα βελτιωθούν οι αγώνες ή όχι;
VR: Είναι νωρίς να πούμε ακόμη, αλλά νομίζω ότι θα είναι καλύτερο το θέαμα διότι όλοι θα έχουν το ίδιο ελαστικό. Με τη μονομάρκα, καλώς ή κακώς στους τελευταίους γύρους η μοτοσικλέτα θα κουνάει περισσότερο και θα αναγκαστείς να πάς πιο σιγά. Αυτό ίσως να δώσει περισσότερες μάχες. Ελπίζω!

Ερ.: Τι άλλο πιστεύεις ότι πρέπει να γίνει ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί οι αγώνες; Αναφέρθηκες στην μείωση των οδηγικών βοηθημάτων, μπορείς να μιλήσεις περισσότερο για το τι πιστεύεις ότι θα μπορούσε να γίνει σε αυτόν τον τομέα;
VR: Τα τελευταία χρόνια είχαμε καλύτερους αγώνες, ιδιαίτερα από την άφιξη των μοτοσυκλετών 800 κ.ε., με πολύ πιο κοντινή οδήγηση και πιστεύω πως αυτό έχει να κάνει περισσότερο με την εξέλιξη των ελαστικών. Τώρα είμαστε πολύ πιο γρήγοροι στις στροφές με αποτέλεσμα να υπάρχει λιγότερος χρόνος διαθέσιμος για προσπέρασμα. Παρ’ όλ’ αυτά, η σημαντική εξέλιξη των ηλεκτρονικών έχει εξισορροπήσει την απόδοση των αναβατών και επομένως αυτό έχει οδηγήσει σε λιγότερες μάχες.

Ερ.: Όλοι ξέρουν ότι ζήτησες από την Yamaha να συμμετέχει σε έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbikes, συγκεκριμένα εναντίον του Bayliss. Σε έχει πειράξει το ότι δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο; Πιστεύεις ότι θα έχεις ακόμα την ευκαιρία να αγωνιστείς σε έναν αγώνα Superbikes;
VR: Ήταν μία διασκεδαστική ιδέα και θα ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Θα ήθελα ακόμα να συμμετέχω σε έναν αγώνα Superbikes και να ανταγωνιστώ με τον Bayliss, γιατί είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής! Δυστυχώς είναι μία πολύ δύσκολη περίοδος και δεν είχα την ευκαιρία, αλλά ελπίζω πως στο μέλλον, ίσως τον επόμενο χρόνο, να το καταφέρουμε.

Ερ.: Τα πήγες πολύ καλά στο Ράλι Μεγάλη Βρετανίας. Αύξησε αυτό την θέληση σου να δοκιμάσεις να αγωνιστείς πάλι σε ράλι κάποια στιγμή στο μέλλον;
VR: Πάντα αγαπούσα τα ράλι, από τότε που ήμουν μικρός. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα πάθη μου και είναι πολύ όμορφο να αγωνίζομαι σε κάποιο όταν έχω τον χρόνο και την ευκαιρία. Πάντα το απολάμβανα πολύ και πιθανότατα, όταν έχω εγκαταλείψει τις μοτοσυκλέτες και έχω την ευκαιρία να βελτιωθώ έχοντας περισσότερο χρόνο, θα αγωνιστώ σε μερικά ακόμα. Αλλά αυτό δεν θα γίνει στο προσεχές μέλλον, γιατί θέλω να συνεχίζω να αγωνίζομαι με τη μοτοσυκλέτα για μερικά ακόμα χρόνια.

Ερ.: Είχες ακόμα μία ευκαιρία να δοκιμάσεις για την Ferrari. Πιστεύεις ότι βελτίωσες την απόδοση σου με το μονοθέσιο;
VR: H Formula 1... Το να κάνω δοκιμές για την Ferrari ξανά ήταν ένα υπέροχο συναίσθημα. Ήμουν πάντα οπαδός τω ν αγωνιστικών αυτοκινήτων, όχι μόνο των ράλι. Ήμουν γρήγορος άρα ήμουν ευτυχισμένος καθώς είμαι αρκετά ταχύς και στην Formula 1. Το 2006 αποφάσισα να παραμείνω στις μοτοσυκλέτες και, φυσικά, έχω ακόμα κάποιες αμφιβολίες, αλλά απλά και μόνο να μπεις στο κόκκινο μονοθέσιο και να δουλέψεις με τους ανθρώπους της Ferrari είναι φανταστικό.

Ερ.: Έχεις κάνει ποτέ σκέψεις για να αγωνιστείς στην Formula 1 στο μέλλον;
VR: Όπως είπες και προηγουμένως, είχα την ευκαιρία μου και αποφάσισα να μείνω στις μοτοσυκλέτες. Η επιλογή έχει γίνει και δεν πιστεύω πως υπάρχει πια πιθανότητα.

Ερ.: Είστε πολύ καλοί φίλοι με τον Marco Simoncelli. Ποιά είναι η γνώμη σου για τον τίτλο του στα 250 κ.ε. πέρσι. Πιστεύεις ότι είναι ξανά το φαβορί και για φέτος;
VR: Είμαστε καλοί φίλοι με τον Simoncelli. Είναι ένας εκπληκτικός άνθρωπος. Προπονούμαστε μαζί και πέρσι με εξέπληξε γιατί ήξερα ότι είχε μεγάλες προοπτικές αλλά δεν πίστευω ότι θα χριζόταν Παγκόσμιος Πρωταθλητής. Είμαι χαρούμενος γι’ αυτόν, το άξιζε. Θα παραμείνει στα 250 κ.ε. και πιστεύω πως είναι το φαβορί για το 2009.

Ερ.: Πιστεύεις ότι ο Marco είναι μία καλή προοπτική για την Yamaha στο μέλλον;
VR: Πιστεύω πως ο Simoncelli θα έρθει στο MotoGP, γιατί είναι ένας πολύ γρήγορος και νέος αναβάτης. Στην Yamaha, παρ’ όλ’ αυτά, έχουμε ήδη τον Lorenzo και εμένα, οπότε πιστεύω πως θα αποτελέσει καλή προοπτική για τις υπόλοιπες ομάδες.

Ερ.: Θα συνεχίσεις να είσαι ο μάνατζερ του εαυτού σου και για το 2009; Έχεις σκεφτεί να συνεργαστείς με κάποιον νέο μάνατζερ;
VR: Είμαι πολύ ευχαριστημένος γι’ αυτό που αποφάσισα να κάνω και με την οργάνωση που έχω δεν έχω ανάγκη από έναν μάνατζερ, ενώ δεν σκέπτομαι να αποκτήσω κάποιον άλλον μάνατζερ για την ώρα.

Ερ.: Δεν απομένουν πολύ στόχοι στην καριέρα σου... Είσαι ήδη ο πιό επιτυχημένος αναβάτης στην ιστορία του αθλήματος. Έχεις πολλούς στόχους ακόμα; Θα ήθελες να φτάσεις το ρεκόρ του Agostini με 122 νίκες σε όλες τις κατηγορίες;
VR: Το ρεκόρ του Agostini είναι κάτι πολύ σημαντικό, φυσικά. Δεν βρίσκομαι πολύ μακριά, αλλά για να το σπάσω θα πρέπει να συνεχίσω να αγωνίζομαι και να μάχομαι για μερικά ακόμα χρόνια! Ο κύριος στόχος μου είναι να κατακτήσω μερικά ακόμα Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Αυτό είναι πιό σημαντικό από το να πιάσω τον Agostini. Προφανώς, αν τα καταφέρει τότε θα είναι εκπληκτικό!

Ερ.: Έχεις ακόμα το ίδιο κίνητρο όπως και πριν; Πως κρατάς ζωντανό το ενδιαφέρον και τη δίψα σου για επιτυχίες;
VR: Το να καβαλάς την μοτοσυκλέτα στην πίστα και να προσπαθείς να βρεις τρόπους να είσαι ταχύτερος, αλλά πάνω από όλα να δουλέυεις με την Yamaha και αυτή την ομάδα ανθρώπων πάντα με έκανε ευτυχισμένο και επομένως αποκτώ κίνητρο. Αγωνίζομαι για πολύ καιρό τώρα και κάθε χρόνο πρέπει να μείνω συγκεντρωμένος ώστε να βρω το κατάλληλο κίνητρο και να είμαι επιθετικός. Νιώθω σε φόρμα.

Ερ.: Τελικά, είπες ότι ο τίτλος του 2009 ήταν ο δυσκολότερος της καριέρας σου. Πιστεύεις ότι το 2009 θα είναι ευκολότερα ή δυσκολότερα;
VR: Το 2008 ήταν μία δύσκολη χρονιά γιατί έπρεπε να δώσω τα περισσότερα για να κερδίσω. Το 2009 θα είναι ακόμα πιο δύσκολο γιατί οι αντίπαλοι μου, οι οποίοι υπέφεραν το 2008, ετοιμάζουν την απάντηση τους και θα προσπαθήσουν να με κερδίσουν. Πιστεύω πως θα είναι ακόμα πιο δύσκολα από το 2008!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valentino Rossi-Jorge Lorenzo   Valentino Rossi-Jorge Lorenzo EmptyΔευ 02 Φεβ 2009, 17:22

Jorge Lorenzo

Ερ: Jorge, πως πήγαν οι χειμερινές διακοπές; Τι έκανες όλο αυτό το χρόνο;
Jorge Lorenzo: Στο τέλος της σεζόν πήγα στη Μαγιόρκα. Έμεινα εκεί για περίπου μια εβδομάδα με την οικογένεια μου. Πέρασα αρκετό χρόνο με φίλους και ξεκουράστηκα διότι ήταν δύσκολη χρονιά, με πολύ άγχος με πολλούς αγώνες, έτσι ήταν ωραία που κατάφερα να ηρεμήσω λίγο. Μετά το τέλος της σεζόν έμεινα στη Βαρκελώνη, προπονήθηκα αρκετά τόσο με τη μοτοσικλέτα όσο και στο γυμναστήριο.

Ερ: Οι τραυματισμοί του 2008 έχουν θεραπευτεί; Είναι όλο το σώμα σου σε πλήρη ετοιμότητα;
JR: Δεν είμαι στο 100% διότι ακόμη δεν έχω πλήρη κίνηση στους αστραγάλους μου, ιδιαίτερα στον αριστερό, αλλά σιγά-σιγά επανέρχονται. Έχουν περάσει αρκετοί μήνες από τις πτώσεις και τώρα τα προβλήματα που είχα στους αστραγάλους και τον ώμο, χάρη στους ειδικούς, έχουν βελτιωθεί αρκετά και νομίζω ότι θα είμαι στο 95-97% πριν την έναρξη της σεζόν.

Ερ: Ποιες είναι οι αναμνήσεις σου από το 2008; Είχες πολλές pole positions, βάθρα, νίκη, αλλά επίσης πτώσεις και τραυματισμούς…
JR: Ήταν ιδιαίτερη σεζόν διότι ήταν η πρώτη μου στην κατηγορία αλλά επίσης διότι συνέβησαν διάφορα πράγματα σε εμένα. Οι καλές και οι κακές αναμνήσεις μέτρησαν πολύ και οι εμπειρίες που μάζεψα ήταν χρήσιμες για το μέλλον. Αλλά ναι, ήτα περίεργη σεζόν με πολλά πάνω και κάτω, πολλές πτώσεις-πάρα πολλές διότι κανονικά δεν είμαι από τους αναβάτες που πέφτουν πολύ- και επίσης υπέροχες στιγμές με pole positions, βάθρα και ιδιαίτερα η νίκη στο Estoril.

Ερ: Αν μπορούσες να επαναλάβεις την πρώτη σου χρονιά τι θα άλλαζες;
JR: Δεν μετανιώνω για το παρελθόν και νομίζω ότι ήμουν αρκετά τυχερός στη ζωή μου. Είχα πολλές αναποδιές αλλά πέρα από αυτό είμαι τυχερός, τα έχω καταφέρει καλά μέχρι στιγμής έτσι δεν μετανιώνω αυτά που έχω κάνει στο παρελθόν.

Ερ: Ποιες είναι οι προσδοκίες σου και οι στόχοι σου για το 2009; Πιστεύεις ότι μπορείς να διεκδικήσεις τον τίτλο από την αρχή;
JR: Είναι δύσκολο. Είναι πολύ δύσκολο, πρώτον επειδή δεν έχω εμπειρία να παλέψω για τον τίτλο. Νομίζω ότι τώρα υπάρχουν αναβάτες με περισσότερη εμπειρία. Πάνω από όλα υπάρχει ένας μεγάλος πρωταθλητής που λέγεται Valentino Rossi, ο οποίος βρίσκεται διπλανό γκαράζ και θεωρητικά είναι το φαβορί. Όχι μόνο αυτό, υπάρχουν 3 αναβάτες που είναι πάνω από εμένα, έτσι το πιο σημαντικό πράγμα είναι να έρθω πιο κοντά στο στόχο μου χρονιά με τη χρονιά, να γίνω πιο γρήγορος και να μάθω περισσότερα. Αλλά δεν νομίζω ότι είμαι φαβορί για φέτος.

Ερ: Πιστεύεις ότι υπάρχει περισσότερη πίεση από πέρυσι; Ανησυχείς για τις προσδοκίες των ανθρώπων σου;
JR: Νομίζω ότι οι άνθρωποι έχουν υψηλότερες απαιτήσεις από τους Pedrosa, Stoner και Valentino. Είναι αλήθεια ότι η χρονιά ξεκίνησε καλά με μια νίκη στον 3ο αγώνα. Ξεκίνησα δυνατά αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνει το ίδιο και φέτος και κάθε χρονιά θα ξεκινά έτσι. Τα πράγματα αλλάζουν και κάθε χρονιά είναι διαφορετική. Για παράδειγμα φέτος έχουμε νέους κανονισμούς και τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά. Αυτή τη στιγμή δουλεύω πολύ σκληρά ώστε μια ημέρα να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής, που είναι και ο στόχος μου. Δεν γνωρίζω αν το πετύχω του χρόνου, σε δύο χρόνια ή σε 5 χρόνια αλλά αυτός είναι ο στόχος.

Ερ: Δεν είχες την ευκαιρία να δοκιμάσεις τη μοτοσικλέτα του 2009. Θα την έχεις στη Sepang και ποιες είναι οι προσδοκίες σου από αυτήν;
JR: Είχα την ευκαιρία να τη δοκιμάσω στη Jerez. Το μοναδικό πράγμα που δεν είχα ήταν οι νέος κινητήρας, τον οποίο θα έχω στη Sepang. Η αλήθεια είναι ότι σε ότι αφορά την οδηγησιμότητα και το πλαίσιο φαίνεται πιο σταθερή, ή ας πούμε ότι έχει λιγότερους κραδασμούς στο μπροστινό. Η μοτοσικλέτα δεν σήκωνε τον εμπρός τροχό στις εξόδους παρότι δεν δοκίμασα το νέο κινητήρα, ο οποίος λένε ότι είναι η μεγαλύτερη αλλαγή που έχει γίνει φέτος.

Ερ: Ο τοίχος παραμένει στο γκαράζ. Ήταν δική σου απαίτηση; Γιατί ήθελες να παραμείνει;
JR: Η απόφαση του να παραμείνει ο τοίχος ήταν της Yamaha και δεν έχω πολλά να πω για αυτό. Από τη μεριά μου είναι εντάξει έτσι όπως είναι, δεν υπάρχει πρόβλημα και θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε με τον τοίχο.

Ερ: Εκτός από τον εαυτό σου και τον Valentino, ποιοι πιστεύεις ότι θα είναι οι κύριοι διεκδικητές του 2009;
JR: Στον αθλητισμό και ιδιαίτερα στις μοτοσικλέτες ποτέ δεν μπορείς να γνωρίζεις τι θα συμβεί και κάθε σεζόν υπάρχουν νέοι αναβάτες που έρχονται στο προσκήνιο και εκπλήσσουν. Έτσι δεν θέλω να εμπλακώ σε τέτοιες συζητήσεις αλλά προφανώς αν είχα να επιλέξω ανάμεσα σε 3 θα επέλεγα τους 3 κορυφαίους του περσινού πρωταθλήματος, δηλαδή τους Valentino, Stoner και Pedrosa.

Ερ: Τι πιστεύεις για την κρίση στο MotoGP και την αποχώρηση της Kawasaki; ανησυχείς για τον αριθμό των μοτοσικλετών στο grid; Τι πιστεύεις ότι πρέπει να αλλάξει για να αυξηθούν;
JL: Είναι προφανές ότι η κρίση είναι παγκόσμια και έχει επηρεάσει τους αγώνες μοτοσικλέτας αν και λιγότερο από άλλα σπορ. Πιστεύω όμως ότι περνάμε δύσκολους καιρούς. Ευτυχώς, εγώ βρίσκομαι σε καλή περίοδο προσωπικά. Μόλις κέρδισα τον τίτλο του rookie της χρονιάς και είμαι καλά όσον αφορά τις χορηγίες. Ανησυχώ μόνο γιατί οι αγώνες μοτοσικλετών είναι πολύ θεαματικοί, και η Dorna έχει κάνει πολύ καλή δουλειά, αλλά πιστεύω ότι το θέαμα μπορεί να αυξηθεί.

Ερ: Ύστερα από δύο δοκιμές, ποια είναι η γνώμη σου για τα νέα ελαστικά της Bridgerstone; Σου αρέσουν; Προσαρμόστηκες εύκολα σε αυτά;
JL: Μου αρέσουν πάρα πολύ, ιδιαίτερα το εμπρός ελαστικό που η Bridgestone έχει φτιάξει ύστερα από πολλά χρόνια σκληρής δουλειάς. Είναι ένα εργαστήριο με μεγάλη πείνα και κατάφεραν να εκθρονίσουν ένα γίγαντα, τη Michelin. Είναι σαφές ότι η Bridgestone είναι μια εντυπωσιακή εταιρεία και τώρα έχουν τον έλεγχο του πρωταθλήματος. Όσον αφορά την πληροφορία από τα ελαστικά στον αναβάτη, είναι πολύ καλή ειδικά στο φρενάρισμα.

Ερ: Ποια είναι η άποψή σου για τη μονομάρκα στα ελαστικά; Πιστεύεις ότι θα βελτιωθούν οι αγώνες ή όχι;
JL: Σίγουρα δεν είναι η ιδανική λύση γιατί είναι πάντα καλύτερο να έχεις περισσότερες εταιρείες να εμπλέκονται στο πρωτάθλημα αλλά είναι αδύνατο να υπάρχει ένα απόλυτα ισορροπημένο πεδίο σε όλη τη σεζόν. Υπήρχαν μεγάλες διαφορές από αγώνα σε αγώνα. Κάποιες φορές η Michelin ήταν καλύτερη και κάποιες άλλες η Bridgestone. Στο τέλος προσφορά έκανε μόνο η Bridgestone και η μοναδική επιλογή που είχε η Dorna -και εγώ συμφωνώ- ήταν να μειώσει τις απώλειες και να κάνει το πρωτάθλημα με μία μάρκα ελαστικών.

Ερ: Έχεις πια νέο αριθμό. Πες μας γιατί άλλαξες από το 48 στο 99.
JL: Ας πούμε ότι το τέλος Σεπτεμβρίου ήταν το τέλος μιας εποχής για εμένα και το ξεκίνημα μιας νέας. Άρα, ποιος καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις από ένα νέο αριθμό; Είναι κρίμα γιατί το 48 σήμαινε πολλά για εμένα. Έχω καταφέρει πολλά με αυτόν τον αριθμό αλλά ξεκινάω μια νέα εποχή και το 99 θα είναι παρόν σε αυτήν.

Ερ: Έχεις επίσης νέο μάνατζμεντ. Πώς τα πάτε; Είσαι ευχαριστημένος και πιστεύεις ότι θα σε βοηθήσουν να συγκεντρωθείς στους αγώνες;
JL: Είμαι πολύ ευχαριστημένος με τους ανθρώπους που είναι γύρω μου αυτήν τη στιγμή. Όταν κάποιος κάνει αλλαγές πάντα προσπαθούν να του κάνουν τη ζωή ευκολότερη. Δεν είναι πάντα για το καλύτερο αλλά το σκεπτικό ήταν να το κάνω για να είμαι πιο χαρούμενος στους αγώνες. Τώρα είμαι ευχαριστημένος στους αγώνες και εκτός αυτών. Παίζω ποδόσφαιρο και κάνω πολεμικές τέχνες. Κάνω πολλά πράγματα που δεν μπορούσα να κάνω πριν και ίσως για αυτόν το λόγο να είμαι λίγο πιο χαρούμενος. Αυτό θα πρέπει να φανεί στην πίστα αλλά δεν θα το μάθουμε μέχρι τον πρώτο αγώνα.

msfree.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
JIMK7
Full gixxer
Full gixxer
JIMK7


Άντρας Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Τόπος : KΡHTH XANIA
Ηλικία : 52
Αριθμός μηνυμάτων : 8101
Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε
Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008

Valentino Rossi-Jorge Lorenzo Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Valentino Rossi-Jorge Lorenzo   Valentino Rossi-Jorge Lorenzo EmptyΔευ 02 Φεβ 2009, 18:29

Χμ scratch μαλιστα ηταν κατατοπιστικα και τα δυο παλικαρια για να δουμε τι θα δουμε Very Happy
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Valentino Rossi-Jorge Lorenzo
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Valentino Rossi Vs Jorge Lorenzo 2009 ( english subtitles)
» Valentino Rossi: The Doctor
» ROSSI Vs LORENZO: Δηλώσεις που βάζουν φιτιλιές...

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: MotoGP-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com