Το πρόσωπο της ημέρας στο Sachsenring δεν είναι βέβαια ο Dani Pedrosa που σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στις Ελεύθερες Δοκιμές 1, ούτε το ότι πολλοί χρησιμοποίησαν τις μαλακότερες γόμες μπροστά και πίσω με 36ο θερμοκρασία αέρα και 55 στην άσφαλτο.
Η επιστροφή στη σέλα της Μ1, του 9 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Valentino Rossi μονοπώλησε το ενδιαφέρον κοινού και δημοσιογράφων. Μάλιστα στο ξεκίνημα των ΕΔ1 ο Ιταλός είχε για λίγο τον 1ο χρόνο, μετά τον πήρε ο Stoner, μετά ο Lorenzo και τέλος ο Pedrosa. Όμως σε όλο αυτό το διάστημα ο Rossi ήταν ανάμεσα στους 4 «φανταστικούς» οδηγούς και πάντα όταν έβγαινε από την πίστα όλοι οι τεχνικοί της Yamaha, Ohlins, Bridgestone, ήταν από πάνω του για να ακούσουν τις παρατηρήσεις του και να δοκιμάσουν την επόμενη ρύθμιση. Ακριβώς όπως τον αφήσαμε στο box της ομάδας στο Mugello! Τελικά έχει τον 7ο χρόνο με διαφορά 0.723 του δευτερολέπτου από τον πρώτο.
Ο Ισπανός της Honda που του αρέσει αυτή η πίστα σημείωσε 1’22.521 και έδειξε πολύ δυνατός, αφού συνήθως στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές δεν είναι πολύ γρήγορος, δοκιμάζοντας διάφορες ακραίες ρυθμίσεις. Εδώ όλα λειτούργησαν καλά για τον ίδιο και την ομάδα του. Είναι μάλιστα και ο ταχύτερος σε τελική ταχύτητα με 280.1 χλμ/ώρα.
Πίσω του ο Casey Stoner που έδειξε σταθερός σε γρήγορο γυρολόγιο, αλλά υστερεί κατά 0.274 του δευτερολέπτου, διαφορά πολύ μεγάλη για την μικρή μήκους 3,671 μ. πίστα, που έχει τους επόμενους 13 οδηγούς πίσω του στο ίδιο δευτερόλεπτο!
Στην 3η θέση ο ομόσταυλος του Αυστραλού ο Nicky Hayden επιβεβαιώνει ότι αυτή είναι μια καλή πίστα για τον ίδιο.
Ο συμπατριώτης του ο Ben Spies έκανε μια ακόμη εντυπωσιακή πρεμιέρα σε μια πίστα που δεν την έχει ξαναδεί, παρά μόνο στην τηλεόραση. Ο Αμερικανός είναι 4ος, μπροστά από τον Μarco Simoncelli που τον καταδιώκει στο Πρωτάθλημα για το Έπαθλο Rookie of the Year.
O Jorge Lorenzo έμεινε στην 6η θέση, όμως είναι από τους λίγους που στο τέλος πειραματίστηκε με τα πιο σκληρά λάστιχα και έτσι δεν βελτίωσε τους χρόνους του.
Πίσω από τον 7ο Rossi, οι De Puniet, Melandri, Dovizioso κλείνουν τη δεκάδα.
ΠΗΓΗ:
motograndprix.gr