- tati έγραψε:
- ωραίοι!! ωραιες φωτο και βιντεο
κανεις να τεσταρε το honda? να ακούσουμε καμια άποψη για αυτο.....
Λοιπόν, έκανα το test και με το 600 και με το 1000.
Το 600 είναι εύκολο, με ελαφριά αίσθηση και καλό γκαζάκι σχετικά... Είναι αρμονικό σε οτι αφορα τις αλλαγές κλίσης και στην απόδοσή του. Δεν σε τρομάζει να ανοίξεις το γκάζι τέρμα στις εξόδους (παρότι γλύστραγε λιγο, όμως φταίγανε τα λάστιχα υποθέτω) και "φορτώνει" σχετικά εύκολα...
Κλασικό honda θα έλεγα - ανεβαίνεις και ειναι σαν δικό σου για χρόνια!! Παρολαυτά λιγο αδιάφορο....
Το 1000 τωρα.
Αυτο ηθελα πολυ να το οδηγήσω γιατι δεν κρυβω την αλήθεια πως μου αρέσει και το ψιλοσκεφτόμουν πριν το καλοκαίρι (μη βαράτε ρε sutzukiδες!!!!)....
Είναι ακριβώς οτι και το 600!!!! Πρόθυμο να στρίψει, πρόθυμο να φρενάρει (ειχα βεβαια το C-ABS) και γκάζι αρκετό (οχι αρκούδας, όμως).
Δυο πράγματα μου έκαναν εντυπωση σε σχεση με αυτο που περίμενα:
Είναι ελαφρύ και πρόθυμο να στρίψει γρήγορα (περίμενα πιο βαριά αίσθηση)
Είναι ψε-αγχωτικό το γκάζι του στην ευθεία (το άνοιγμα) καθώς το νοιώθεις να δίνει χωρις να σε τρομάζει και ανεβάζει....γλυκά! πως να το πω!!!! (το δικό μου το "κυνηγάω" λιγο στις ευθείες...)
Με αυτό δεν γλυστραγα τοσο πολυ στις εξόδους ειτε γιατι είχε καλύτερο λάστιχο (φορουσε ιδια μάρκα με το 600) είτε μάλλον γιατι το φοβόμουν λίγο και το συγκρατούσα....
Ολα τα παραπάνω, σαν εντυπώσεις, με την προυπόθεση πως στην πίστα γυρίζαμε σχετικα χαλαρά προς μέτρια, και το μηχανάκι μου ειναι 750 (επίσης δεν εχω οδηγήσει το "δικό" μας 1000 σε περιβάλλον πίστας).