Ο Casey Stoner ήλπιζε το χέρι του να ήταν σε καλύτερη κατάσταση στη Sepang
Η πρώτη ημέρα στη Μαλαισία ήταν εντυπωσιακή για τον Casey Stoner. Ο Αυστραλός, παρά την απουσία του για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα λόγω της επέμβασης στο χέρι του, κατάφερε να οδηγήσει ταχύτατα στη Sepang και να επιστρέψει για τα καλά στο παιχνίδι των πρωτοπόρων. Δυστυχώς όμως το χέρι του δεν ήταν στο επίπεδο που περίμενε με αποτέλεσμα να ταλαιπωρηθεί από τους πόνους κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.
«Ήταν δύσκολη ημέρα, δεν αισθανόμουν άνετα στη μοτοσικλέτα», ανέφερε ο πρωταθλητής του 2007 με τη Ducati. «Ο καρπός μου πόναγε πολύ και ήλπιζα πραγματικά ότι θα ήταν σε καλύτερη κατάσταση μετά από 3 μήνες. Αν και οι χρόνοι ήταν καλοί από το ξεκίνημα ο καρπός μου έχει ακόμη πρόβλημα – είναι αδύναμος και πονάει κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, ιδιαίτερα στην πρώτη αριστερή στροφή. Δεν μπορώ να κάνω πάνω από 4 ή 5 γύρους και δεν μπορώ να κάνω τίποτε για αυτό τώρα, εκτός από το να ελπίζω να καλυτερεύσει αύριο. Προτίμησα να μην οδηγήσω πολύ ώρα και να κουράσω τον εαυτό μου. Ο φυσικοθεραπευτής μου θα έχει δουλειά πάντως το βράδυ!».
«Η GP9 ήταν καλή», πρόσθεσε ο Stoner για τη νέα μοτοσικλέτα της Ducati. «Έχω την ίδια θετική αίσθηση όπως τα δύο τελευταία τεστ, σε Βαρκελώνη και Βαλένθια. Το πλαίσιο είναι εντελώς διαφορετικό και θα δουλέψουμε στη βελτίωση του στησίματος, αλλά έχουμε καλή βάση και μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις ρυθμίσεις της GP8. Η απόδοση της δύναμης έχει βελτιωθεί και τώρα έχουμε περισσότερη ροπή, η οποία βοηθάει στις αργές στροφές. Η Bridgestone έφερε δύο γόμες εδώ οι οποίες δουλεύουν καλά, αν και προτίμησα την πιο σκληρή διότι αν και είναι λίγο πιο δύσκολη στην οδήγηση εγγυάται πιο σταθερή απόδοση».
Στην άλλη άκρη του γκαράζ ο Nicky Hayden τα βρήκε σκούρα στις πρώτες δοκιμές του 2009 με τη νέα του ομάδα και δούλεψε στο να βρει την σωστή αίσθηση στη μοτοσικλέτα. «Ξεκινήσαμε με το ίδιο στήσιμο της Jerez, διότι μετά από δύο μήνες χωρίς οδήγηση ήταν καλύτερα να πάμε σε κάτι που γνωρίζουμε. Δεν κάναμε τεράστιες αλλαγές κατά τη διάρκεια της ημέρας, κυρίως διότι πριν κάνουμε οτιδήποτε πρέπει να βρω το ρυθμό μου. Η μοτοσικλέτα έχει καλή αίσθηση στο φρενάρισμα και είναι σταθερή και ακριβής στις γρήγορες στροφές. Δυσκολεύομαι λίγο στην έξοδο της στροφής διότι ακόμη έχει την τάση να τραντάζεται αρκετά και δεν είμαι σίγουρος για αυτό ακόμη. Δουλεύουμε ώστε να το μειώσουμε και έχουμε μερικές ιδέες που θα χρησιμοποιήσουμε τις επόμενες ημέρες».
Ο Hayden στάθηκε και στο νέο κανονισμό ελαστικών. «Μου αρέσει ο νέος κανονισμός ελαστικών. Είχαμε φτάσει σε ένα σημείο που δουλεύαμε πολύ με τα ελαστικά και δεν είχαμε χρόνο να δουλέψουμε στο στήσιμο της μοτοσικλέτας. Τώρα έχουμε μόλις δύο επιλογές ελαστικών που δουλεύουν καλά αν και δεν είμαι σε θέση να πάρω το μέγιστο από τη σκληρή γόμα ακόμη. Παρόλα αυτά η δουλειά είναι πιο εύκολη για την ομάδα τώρα».
msfree.gr