Γεια χαρα σε ολους. Λοιπον γραφω μια προσωπικη εμπειρια που πιστευω οτι αξιζει να ακουστει για να δινουμε λιγη παραπανω προσοχη στην παραμικρη αλλαγη οδικης συμπεριφορας της μηχανης....
Εχθες το απογευμα γυριζα με την κοπελια απο το Ναυπλιο απο οπου κ ειχαμε παει για βολτα. Ειχα,λοιπον, 180χλμ σταθερα κ πηγαινα πορεια. Καθως ειχα αλλα 100μετρα για τα διοδια Ελευσινας(ειναι ανοιχτα δλδ δεμ πληρωνουμε) αρχησα να αφηνω το γκαζι για να παρω μια πολυ ελαφρια κλιση για μια στροφη που κανει ο δρομος κ να περασω τα διοδια με τα γνωστα σκαμπανεβασματα που κανει η ασφαλτος σε εκεινο το σημειο. Ωστοσο ενω αρχισα να του δινω λιγη κλιση (για την στροφη που ανεφερα) ενιωσα το μηχανακι να μην γερνει με την γνωστη ευκολια αλλα δεν εδωσα σημασια, νομισα οτι ειναι ιδεα μου και δεν συμβαινει τιποτα(πρεπει να ειχα 140-120χλμ). Συνεχισα προς τα σκαμπανεβασματα οπου μου τιναξαν αρκετα τον πισω τροχο σε σημειο που καταλαβα οτι σιγουρα κατι συμβαινει κ προσπαθουσα να το κρατησω για να μην πεσουμε(περιπου 100-80χλμ). Μολις σταματησα διαπιστωσα οτι ο πισω τροχος ειναι εντελως flat(ξεφουσκωτος) κ αρχισα τα γνωστα καντηλια..... Δε μαμιεται ειπα, παλι καλα που ηταν τα διοδια κ ειχα κοψει ταχυτητα αλλιως θα ειχαμε σκοτωθει. Το μονο που φοραγαμε με την κοπελια ηταν απο ενα κρανος. Στο βουλκανιζατερ που με πηγε η οδικη, εκανα ενεση στο λαστιχο και τωρα θελω να το παω για μπαλωμα. Ερωτω λοιπον, ειναι αξιωπιστο ενα μπαλωμα σε ενα λαστιχο που δουλευει σε μεγαλες θερμοκρασιες???
Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα νομιζω οτι αξιζει να το διαβασεται. Ισως να εχετε και εσεις αναλογες εμπειριες που θα ηταν καλο να ακουστουν...