και η ανακοίνωση του ΣΟΑΜ
Σ Ο Α Μ
Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Μοτοσυκλέτας
ΘΕΜΑ : ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΝΙΩΡΗ
photo ΠΡΟΣ ΚΑΘΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟ
Αθήνα 29.09.2010
ΘΕΜΑ : ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΝΙΩΡΗ
(ανακοίνωση που αφορά την έκβαση του 4ου αγώνα του Π.Π.Ταχύτητας)
Λυπούμαστε για τα γεγονότα και για την δυσαρέσκεια των εμπλεκομένων μερών.
Ο Σ.Ο.Α.Μ. θεωρεί υποχρέωση του να διευκρινίσει ορισμένα θέματα, που αναφέρονται στο δελτίο τύπου της αγωνιστικής ομάδας ΣΥΝΙΩΡΗ-BMW-ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ.
1.Σχετικά με την ένσταση κατά της ενέργειας της εφόρου τερματισμού, έχουμε να επισημάνουμε ότι ο Σάκης Συνιώρης, είχε ενημερωθεί για την διαδικασία ενστάσεων και εφέσεων πριν και μετά τον αγώνα από τον πρόεδρο του ΣΟΑΜ, Γιάννη Τζωρτζόπουλο. Όφειλε βέβαια να γνωρίζει την διαδικασία, αφού μάλιστα έχει αρκετή εμπειρία ενστάσεων και εφέσεων από το παρελθόν του.
Να επισημάνουμε ότι αφού δημοσιοποιήθηκ ε η απορριπτική απόφαση του συμβουλίου αγωνοδικών (βάσει μαρτύρων), ο ενιστάμενος (Συνιώρης) όφειλε να εκδηλώσει αμέσως πρόθεση έφεσης κατά της απόφασης των αγωνοδικών. Κατόπιν τούτου, θα μπορούσε να παρουσιάσει τους ΄΄αυτόπτες μάρτυρες΄΄ που επικαλείται (αλλά δεν κατονόμασε ποτέ, αφού δεν εκμεταλλεύτηκε την ορθή διαδικασία), στην επιτροπή εκδίκασης της έφεσης ! (Τους αυτόπτες μάρτυρες θα μπορούσε να τους αναφέρει και στην αρχική ένσταση). Έτσι, αφού δεν προέβει ΕΓΚΑΙΡΑ σε καμία σχετική ενέργεια, και ΠΑΝΤΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ, η απόφαση σωστή, η λάθος είναι τελεσίδικη.
Τα λάθη είναι ανθρώπινα και οι κανονισμοί για να τα διορθώνουν...
2.Κατά την διάρκεια συζητήσεων επί της ένστασης, παρόντες ήταν τα μέλη του ΔΣ του ΣΟΑΜ, ο πρόεδρος Γιάννης Τζωρτζόπουλος, ο ταμίας Άκης Γεωργόπουλος ΚΑΙ ο γραμματέας Σωτήρης Ζαφειρόπουλος (που απουσίασε μόνο κατά το χρονικό διάστημα που χρειάστηκε να φέρει τα βιβλία με τους κανονισμούς της ΔΟΜ (FIM). Στην είσοδο δε του χώρου όπου βρισκόταν η μοτοσυκλέτα του Μπούστα, ΚΛΗΘΗΚΕ από το ΔΣ του ΣΟΑΜ ο εκπρόσωπος της HONDA-ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ, Βαγγέλης Λουκόπουλος, για να συζητήσει και να ενημερώσει για το κόστος αποσυναρμολόγη σης του κινητήρα της μοτοσυκλέτας HONDA CBR1000RR του Μπούστα. Παρών ήταν ΚΑΙ ο μηχανικός της ομάδας Συνιώρη, Μάκης Χρήστου, που όμως δεν θα του επιτρεπόταν να παρευρεθεί στην διαδικασία του ελέγχου. Ο κύριος Λουκόπουλος θα μπορούσε να παρευρεθεί στην διαδικασία έτσι κι αλλιώς, αν κατά την έναρξη της διαδικασίας, ο Μπούστας τον δήλωνε σαν βοηθό του μηχανικού του, που είχε το δικαίωμα.
ΑΡΧΙΚΑ, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το κόστος ήταν 2.120 ευρώ, που ήταν το κόστος της εργασίας ΜΟΝΟ, και η πληροφορία ζητήθηκε από τον εκπρόσωπο της HONDA –ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ αλλά ΔΕΝ πληροφορηθήκαμ ε ποιόν συμβουλεύτηκε ο κ.Λουκόπουλος. (τα περί ΤΕΝ ΚΑΤΕ είναι υποθέσεις …).
Τα επιπλέον 1200 ευρώ (και όχι 1500) ζητήθηκαν σαν επιπλέον κόστος για τα ανταλλακτικά που υποχρεωτικά θα χρησιμοποιούσα ν για την επανασυναρμολό γηση του κινητήρα.
Για το κόστος ζητήθηκε τιμολόγιο από την ομάδα Συνιώρη, το οποίο και δέχθηκε να εκδώσει ο μηχανικός του Μπούστα. (επί του τιμολογίου φυσικά θα υπήρχε και η νόμιμη επιβάρυνση με το αντίστοιχο ΦΠΑ, αν από εκεί προκύπτει το μπέρδεμα με τα ποσά).
Τα 360 ευρώ για την ΕΞΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ (4+4) των μπέκ, θα χρεώνονταν μόνον εφόσον αποφασιζόταν από τον ενιστάμενο τελικά να μην προβεί στην διαδικασία ένστασης για τα έμβολα, οπότε και την αποφυγή της αποσυναρμολόγη σης του κινητήρα.. (Στην περίπτωση αποσυναρμολόγη σης του κινητήρα, θα ήταν διαθέσιμα για έλεγχο και τα μπέκ χωρίς επιπλέον εργασία).
Επίσης, να ενημερώσουμε ότι το 2005 δεν έγινε ένσταση από τον Μπούστα, αλλά ήταν αυτεπάγγελτος έλεγχος από τον διοργανωτή, και σε τέτοιες περιπτώσεις δεν χρεώνεται η εργασία.
Κλείνοντας, θα παραδεχθούμε την έλλειψη στους κανονισμούς του ΣΟΑΜ, ως προς το κόστος εργασίας μηχανικού κατά την ένσταση, και γι αυτό το λόγο επιδιώξαμε να συμβουλευτούμε τον εκπρόσωπο της αντιπροσωπείας της κατασκευάστρια ς εταιρείας. Πράγμα που κάναμε και μετά τα συμβάντα, με όλες τις αντιπροσωπείες, για την σωστότερη πληρότητα των κανονισμών και θα γίνει σχετική ενημέρωση με νέα εγκύκλιο τις προσεχείς ημέρες. Δηλαδή το κόστος θα είναι σύμφωνα με τις εργατοώρες και την εξειδίκευση της εργασίας επί αγωνιστικών μοτοσυκλετών που σίγουρα είναι αυξημένη σε σχέση με μία απλή μοτοσυκλέτα για καθημερινή χρήση.
Η έλλειψη αυτή προήλθε από το καλοπροαίρετο σκεπτικό των μελών του ΔΣ, αφού δεν θεωρήθηκε πιθανή η αποσυναρμολόγη ση κινητήρα για έλεγχο νομιμότητας ως προς τους κανονισμούς.
Με εκτίμηση
Για το ΔΣ του ΣΟΑΜ
Γιάννης Τζωρτζόπουλος
© Motorsite.gr (30-09-2010)
http://www.motorsite.gr/article_det.php?racename=soam290910