| Σωστό ζέσταμα? | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
tati Adv. gixxer
Όνομα: : ΤΑΝΙΑ Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 507 Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 10:27 | |
| Να πάρω το θάρρος, γιατι απορίες υπάρχουν πολλές, πολλες φορες ομως ψιλοντέπομαι μην ακουστουν κάπως.... Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος για το πρώτο ξεκίνημα του κινητήρα? δηλαδή να δίνουμε λίγες στροφές? καθόλου? να περιμένουμε λίγο μεχρι να φτασει 35 βαθμούς περίπου απλά στο ρελαντί? ευχαριστώ | |
|
| |
mike Adv. gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Τόπος : ΝΙΚΑΙΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 732 Αγωνιζόμενος : σε καποια k θεατης Hμερομηνία εγγραφής : 21/06/2010
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 10:56 | |
| καλο ειναι να το βαζεις μπροστα κ να το αφινεις ρελαντι να δουλεψει καπου στους 38 καλοκαιρι κ ξεκινας χαλαρα
το χειμωνα αλλαζουν τα δεδομενα το αφεινεις παραπανω
προσοχη τα λαδια δεν εχουν την ιδια θερμοκρασια με το νερο μπορει να εχει πχ 80 κ τα λαδια να ειναι ακομα στο 0 βαζε ιμισινθετικα λαδακια κ τα πρωτα 5 χιλιομετρα να εισαι σε safe mode μετα σταδιακα ανεβενε ετσι θα προστατευεις την μοτερακλα σου για μια ζωη | |
|
| |
GIXXERAKIAS Hero gixxer
Όνομα: : Ιωάννης Τόπος : Aθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 2159 Αγωνιζόμενος : Newbie open. Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 11:20 | |
| - mikerrgp έγραψε:
- καλο ειναι να το βαζεις μπροστα κ να το αφινεις ρελαντι να δουλεψει καπου στους 38 καλοκαιρι κ ξεκινας χαλαρα
το χειμωνα αλλαζουν τα δεδομενα το αφεινεις παραπανω
προσοχη τα λαδια δεν εχουν την ιδια θερμοκρασια με το νερο μπορει να εχει πχ 80 κ τα λαδια να ειναι ακομα στο 0 βαζε ιμισινθετικα λαδακια κ τα πρωτα 5 χιλιομετρα να εισαι σε safe mode μετα σταδιακα ανεβενε ετσι θα προστατευεις την μοτερακλα σου για μια ζωη Σωστος στο προσοχη και να μην ανοιγουμε το γκριπακι αν δεν ειμαστε σιγουροι οτι εχει ζεσταθει το λαδακι μας ομως....για ο σωστο ζεσταμα του κινητηρα και την σωστη και ομοιμορφη κινηση του λαδιου στο μοτερ μας το μονο που κανουμε ειναι παιρνουμε μπροστα βαζουμε κρανος και φευγουμε με λιγες στροφες (δεν εχουν σχεση τα χιλιομετρα που θα πιασεις.) μεχρι να ζεσταθει η μηχανη μας κανονικα. Αν αφηνουμε την μηχανη στο ρελαντι για πολλη ωρα καταστρεφουμε αθελα μας και τον κινητηρα αλλα και τον καταλυτη (για οσους εχουν) | |
|
| |
tati Adv. gixxer
Όνομα: : ΤΑΝΙΑ Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 507 Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 11:26 | |
| - mikerrgp έγραψε:
- καλο ειναι να το βαζεις μπροστα κ να το αφινεις ρελαντι να δουλεψει καπου στους 38 καλοκαιρι κ ξεκινας χαλαρα
το χειμωνα αλλαζουν τα δεδομενα το αφεινεις παραπανω
προσοχη τα λαδια δεν εχουν την ιδια θερμοκρασια με το νερο μπορει να εχει πχ 80 κ τα λαδια να ειναι ακομα στο 0 βαζε ιμισινθετικα λαδακια κ τα πρωτα 5 χιλιομετρα να εισαι σε safe mode μετα σταδιακα ανεβενε ετσι θα προστατευεις την μοτερακλα σου για μια ζωη ok thanks, αρα ρελαντί και περιμένω το safe mode γιατι? για προοδευτικότητα σε τι? | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 11:27 | |
| - tati έγραψε:
- Να πάρω το θάρρος, γιατι απορίες υπάρχουν πολλές, πολλες φορες ομως ψιλοντέπομαι μην ακουστουν κάπως....
Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος για το πρώτο ξεκίνημα του κινητήρα? δηλαδή να δίνουμε λίγες στροφές? καθόλου? να περιμένουμε λίγο μεχρι να φτασει 35 βαθμούς περίπου απλά στο ρελαντί?
ευχαριστώ μετα την πρωτη μιζια καλο ειναι να σηκωνεις λιγες στροφες πχ. κανα 2000-2500 ωστε να ανεβαινουν γρηγορα τα λαδια στην κεφαλη και γενικως στο κυκλωμα.Γλυτωνεις πολλες φθορες ετσι. καμια φορα υπαρχουν αρυθμιες στην πρωτη μιζια και μενουν για λιγο ''αλαδωτα'' τα ψηλα σημεια. Μετα απο κανα λεπτο αφηνεις λιγο και στο ρελαντι μεχρι να δεις την πρωτη ενδειξη στο καντραν. Και οχι ''σπασιμο'' με την μια. Καλος τροπος ειναι να ακουμπας με το χερι το καπακι του μοτερ.Αν ειναι απο χλιαρο και πανω μπορεις να.... του μαλακωσεις'' τα πα'ι'δακια. | |
|
| |
mike Adv. gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Τόπος : ΝΙΚΑΙΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 732 Αγωνιζόμενος : σε καποια k θεατης Hμερομηνία εγγραφής : 21/06/2010
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 11:34 | |
| σιγουρα δεν θελει πολυ ωρα στο ρελαντι αλλα για μενα ενα ζεσταματακη ενος λεπτου θεωρο οτι ειναι αναγκαιο | |
|
| |
tati Adv. gixxer
Όνομα: : ΤΑΝΙΑ Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 41 Αριθμός μηνυμάτων : 507 Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| |
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 14:07 | |
| Συμφωνώ με τον Σταύρο ότι θέλει λίγες στροφές στην αρχή να ανέβουν τα λάδια, ιδίως αν έχει πολύ κρύο. | |
|
| |
kapamarou85 Normal gixxer
Όνομα: : γρηγορης Τόπος : καπαμαρουπολη Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 286 Hμερομηνία εγγραφής : 04/09/2009
| |
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 16:56 | |
| παγομενο μοτερ και να ανεβαζουμε με τι μια 2000-2500 χιλιαδες στροφες?δε το ηξερα,λιγο κουλο μου κανει γιατι το ρελαντι ανεβενει απο μονο του λιγο παραπανω αλλα οχι τοσο. να ρωτησο κατι αλλο.37 η 47 βαθμους και μετα ξεκιναμε σιγα σιγα? | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 18:37 | |
| - maikstain έγραψε:
- παγομενο μοτερ και να ανεβαζουμε με τι μια 2000-2500 χιλιαδες στροφες?δε το ηξερα,λιγο κουλο μου κανει γιατι το ρελαντι ανεβενει απο μονο του λιγο παραπανω αλλα οχι τοσο.
να ρωτησο κατι αλλο.37 η 47 βαθμους και μετα ξεκιναμε σιγα σιγα? 1100-1500 εχεις ρελαντι, οι 2000-2500 πολλες φαινονται? οταν αρρυθμιζει τοτε δεν λιπαινει σωστα.Και οταν ειναι σβηστο αρκετη ωρα η κεφαλη ειναι αδεια απο λαδι.ωσπου να σηκωσεις πιεση τα καβαλετα των εκκεντροφωρων ειναι με οσο λαδι περισσεψε απο οταν το εσβησες.Για να λιπανθουν οι εκκεντροφοροι,οπως αλλωστε και πολλα τμηματα του μοτο,οπως στροφαλος,μπιελες,πιστονια κτλ,που το λαδι περναει απο μικρες οπες, πρεπει να σηκωσεις πιεση στο κυκλωμα λαδιου.Αν δεν σηκωσεις πιεση, απλα δεν λιπαινεις.Στις 1000 η πιεση ειναι κατω απο 1bar και στις 3000,που δινει η suzuki για ελεγχο, ειναι εως 4bar. Αρα ναι, οι 2000-με 2500 βοηθανε το πρωι που βαζουμε μπρος για τα πρωτα δευτερολεπτα-λεπτο. | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: Σωστό ζέσταμα? Τρι 21 Σεπ 2010, 18:52 | |
| δε το ξερα. και στους ποσους βαθμους τελικα πρεπει να ξεκιναμε 37 η 47? α και κατι αλλο.οταν ειναι να σβησουμε τον κινητηρα ποιος ειναι ο σωστος τροπος,απτον διακοπτη η απτο κλειδι?οι γνωμες διιστανται ,αλλοι λενε οτι δεν εχει σημασια. | |
|
| |
| Σωστό ζέσταμα? | |
|