| 2011 SUZUKI GSX-R | |
|
+42kahi riderspower stavrosrodo gianni kostaskr6 dante_gsxr Chris71 Hamamatsu hellrider landen ninja ΚΑΣΤΟΡΙΑ kentaurosk8 day600 Vortex T.R.E Tigas STELIOS valentinosgsxr none Lelos69 888hayabusa Agios x4m3n0s kotsibris misfits296 gat0s ktm_21 panosk8 tati κολτρέϊν magiaklaniakeksatmisi lakisman46 gixxermak G.E.B. R-09 Leroy teo46 JIMK7 mistiriodis_tsantakias gkourv nasos-v Opeth 46 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
κολτρέϊν Full gixxer
Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ Τόπος : στα χαμενα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 5015 Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Σαβ 16 Οκτ 2010, 22:49 | |
| δυο περιπτώσεις υπάρχουν.. ή ο οδηγός του 750 είναι πιλότος ή αυτός με το κ6 ξέχασε να αλλάξει ταχύτητα. :P τεσπα, ξεφύγαμε λιγάκι.. | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Σαβ 16 Οκτ 2010, 22:57 | |
| | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Κυρ 17 Οκτ 2010, 00:07 | |
| | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Κυρ 17 Οκτ 2010, 03:25 | |
| σε εκινιση το 750 πεταγετε καλιτερα μπροστα ;P ασε που η διαφορες μεχρη τα 200 ειναι αμελιτεες ;P | |
|
| |
dante_gsxr Jr.gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 46 Hμερομηνία εγγραφής : 02/05/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Τετ 03 Νοε 2010, 13:52 | |
| ρε παιδια το κ9 750 ειχε σαν κεντρικο φαναρι κατι που εμοιαζε σαν xenon (ειναι λες και η λαμπα ειναι μεσα σε κατι αλλο) και απο διπλα δεξια-αριστερα τα μεγαλα ετσι δεν ειναι???
γιατι το αλλαξανε στο L1???κριμα... | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Τετ 03 Νοε 2010, 17:39 | |
| | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Τετ 03 Νοε 2010, 18:07 | |
| Η διαφορά 750 με 1000 είναι πολύ μεγάλη στην ευθεία. Ακόμη και ταχύτερο γύρο να κάνει το 750 στην πίστα μόλις βγουν στην ευθεία το 1000 το καταπίνει για πλάκα (μου έχει τύχει με το 750 να το έχει καλός αναβάτης, με ταχύτερο γύρο). | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Τετ 03 Νοε 2010, 18:36 | |
| γιαννη θα μου επιτρεψεις να διαφονισο αν μιλαμε για μεγαρα ...διστιχος το 750 εχει καλητερη εξοδο απο την στροφη αρα και εχει μαζεψη πιο πολα χιλιομετρα ....επισις μεχρι τα 200 750 /1000 ειναι διπλα διπλα ...στα μεγαρα αντε να πιασεις 240 ...στην ευθια των μεγαρων 2 εξισου καλη οδιγοι δεν θα εχουνε σχεδον καμια διαφορα στην ευθια ....μην πω οτι αρκετες φορες στην ευθια εχω μαζεψει 1000αρια | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Τετ 03 Νοε 2010, 19:44 | |
| Για Σέρρες έλεγα. Μπορεί στα μέγαρα το 750 να βγαίνει καλύτερα λόγω κοντύτερου γραναζώματος, συν ότι έχει πιο εκμεταλλεύσιμο γκάζι και συν ότι βγαίνει με περισσότερα αφού έχει πιο γρήγορη γεωμετρία, ιδίως αν το συγκρίνεις με 1000άρι πιο παλιό από το Κ9.
Και στις Σέρρες στην πίσω ευθεία μετά την Κ11-12 δύσκολα μπορείς να πλησιάσεις ένα 600 ή ένα 750 με το 1000άρι. Μόνο στην μεγάλη ευθεία που αλλάζεις κανα-δυο ταχύτητες. | |
|
| |
landen Adv. gixxer
Όνομα: : Billakos Τόπος : sau paolo Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 734 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Πεμ 04 Νοε 2010, 11:47 | |
| την προηγουμενη κυριακη παντως στην ευθεια ενα r1 μαλλον ηταν του 08' με το ζορυ με πεταχτηκε μιση ροδα μπροστα...μετα εκοψα για την στροφη. αλλα περιμενα να μου φυγει περισσοτερο......ομως δεν εγινε αυτο. | |
|
| |
dante_gsxr Jr.gixxer
Όνομα: : Βασίλης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 46 Hμερομηνία εγγραφής : 02/05/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Πεμ 04 Νοε 2010, 20:58 | |
| να δηλωσω οτι το παρακατω ποστ μου ειναι μονο τροφη για σκεψη κ τπτ παραπανω ουτε θελω να θιξω ουτε να προσβαλω κανεναν,επισης να πω οτι δεν εχω πολυ μεγαλη εμπειρια απο μηχανες και οτι στους επομενους μηνες θα παρω ενα gsx-r 750 k9 ή l1...
σε ολα τα φορουμ που ειμαι κατα καιρους γινεται παντα αυτη η συζητηση για το αν δυο παραλλαγες του ιδιου μοντελου ειναι ισαξιες η οχι...ειναι σαν να προσβαλετε την suzuki οταν λετε οτι εχει σχεση στο γκαζι σε ευθεια το 750 με το 1000 υπηρχε ποτε πιθανοτητα οποιαδηποτε σοβαρη εταιρια να εβγαζε ενα φθηνοτερο μοντελο με λιγοτερα κυβικα πιο γρηγορο ή ο πιο εξοπλισμενο απο την ναυαρχιδα της???ποιος θα αγοραζε τοτε το 1000??? η το 1300??? η στα αυτοκινητα με τα ιδια παραδειγματα...ετσι λοιπον το 750 μπορει να εχει καλυτερη κινηση σε πιστα το 600 να ειναι πιο φιλικο και το 1000 να ειναι για κανιβαλους!για αυτο οι εταιριες δινουν τοσες επιλογες ωστε να εχει μεγαλο αγοραστικο κοινο κ να μην απογοητευτω εγω που δεν θελω 1000 αλλα ουτε κ ο επιδοξος πολυ γρηγορος που γουσταρει 1000 κ.ο.κ
ναι να συγκρινεις με το r1 που ειναι απο αλλη εταιρια ετσι για το χαβαλε παει κ ερχεται αλλα και παλι οταν τα δεις στην τελικη θα ανακαλυψεις οτι συγκρινεις διαθεσεις οδηγους κ ποσο θελουν τη "νικη"...σε παρομοιες αναλογιες κιλων ανα ιππο βεβαιως βεβαιως.
φυσικα οι κοντρες-φιλικα ανοιγματα για αυτο υπαρχουν για να βγαινει ο καλυτερος-γρηγοροτερος-deathwish κλπ...
τελος να κλεισω οτι χαιρομαι την suzuki που εχει αυτη την γκαμα κ ικανοποιει τοσα διαφορετικα γουστα και φιλοσοφιες
σορρυ για το μακρυσκελες ποστ που ισως κουρασε!
| |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 14:50 | |
| - dante_gsxr έγραψε:
- να δηλωσω οτι το παρακατω ποστ μου ειναι μονο τροφη για σκεψη κ τπτ παραπανω ουτε θελω να θιξω ουτε να προσβαλω κανεναν,επισης να πω οτι δεν εχω πολυ μεγαλη εμπειρια απο μηχανες και οτι στους επομενους μηνες θα παρω ενα gsx-r 750 k9 ή l1...
σε ολα τα φορουμ που ειμαι κατα καιρους γινεται παντα αυτη η συζητηση για το αν δυο παραλλαγες του ιδιου μοντελου ειναι ισαξιες η οχι...ειναι σαν να προσβαλετε την suzuki οταν λετε οτι εχει σχεση στο γκαζι σε ευθεια το 750 με το 1000 υπηρχε ποτε πιθανοτητα οποιαδηποτε σοβαρη εταιρια να εβγαζε ενα φθηνοτερο μοντελο με λιγοτερα κυβικα πιο γρηγορο ή ο πιο εξοπλισμενο απο την ναυαρχιδα της???ποιος θα αγοραζε τοτε το 1000??? η το 1300??? η στα αυτοκινητα με τα ιδια παραδειγματα...ετσι λοιπον το 750 μπορει να εχει καλυτερη κινηση σε πιστα το 600 να ειναι πιο φιλικο και το 1000 να ειναι για κανιβαλους!για αυτο οι εταιριες δινουν τοσες επιλογες ωστε να εχει μεγαλο αγοραστικο κοινο κ να μην απογοητευτω εγω που δεν θελω 1000 αλλα ουτε κ ο επιδοξος πολυ γρηγορος που γουσταρει 1000 κ.ο.κ
ναι να συγκρινεις με το r1 που ειναι απο αλλη εταιρια ετσι για το χαβαλε παει κ ερχεται αλλα και παλι οταν τα δεις στην τελικη θα ανακαλυψεις οτι συγκρινεις διαθεσεις οδηγους κ ποσο θελουν τη "νικη"...σε παρομοιες αναλογιες κιλων ανα ιππο βεβαιως βεβαιως.
φυσικα οι κοντρες-φιλικα ανοιγματα για αυτο υπαρχουν για να βγαινει ο καλυτερος-γρηγοροτερος-deathwish κλπ...
τελος να κλεισω οτι χαιρομαι την suzuki που εχει αυτη την γκαμα κ ικανοποιει τοσα διαφορετικα γουστα και φιλοσοφιες
σορρυ για το μακρυσκελες ποστ που ισως κουρασε!
+1000 επισης θα ηθελα να πω με την σειρα μου οτι πολλες φορες οταν τα μετρα και τα σταθμα ειναι διαφορετικα το συμπερασμα μιας δοκιμης θα ειναι σχεδον σιγουρα λαθος. δεν υπαρχει περιπτωση υπο φυσιολογικες συνθηκες, ποτε και πουθενα ενα 600 η' 750 να περασει 1000 ειτε μεσα σε πιστα ειτε εκτος. το οτι αυτο μερικες φορες γινεται δηλωνει δυο πραγματα η' οτι ο οδηγος του 750 ειναι απειρως καλυτερος απο τον οδηγο του 1000 ειτε ο οδηγος του 1000 ειναι κακιστος. το οτι Στεφανε ετυχε να περασεις ενα χιλια απο την εξοδο μιας στροφης ως το τελος μιας ευθειας παει να πει οτι ο οδηγος του 1000 και μπηκε πολυ λαθος και βγηκε πολυ λαθος και δεν ανοιξε το γκαζι τερμα στην ευθεια.(και απο την αλλη οτι εσυ το εκανες πολυ καλυτερα απο αυτον. Δηλαδη αν δωσουμε τα τρια αυτα μηχανακια 600,750,1000 σε εναν αγωνιζομενο της κλασης πχ. Μπουστα, ακομα και στα Μεγαρα που ειναι ''κλειστη'' πιστα με πιο μηχανακι θεωρειτε οτι θα κανει καλυτερο χρονο? το προβλημα με τα 1000 ειναι οτι μερικες φορες ξεπερνανε κατα πολυ τις δυνατοτητες του αναβατη τους, με αποτελεσμα να μην μπορει να παρει αυτο που μπορει να του προσφερει. | |
|
| |
riderspower Normal gixxer
Όνομα: : Nικος Τόπος : XAΛΑΝΔΡΙ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 284 Αγωνιζόμενος : ...... Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 15:05 | |
| +1 Πολυ σωστος ο Σταυρος αν θελουμε να συγκρινουμε μηχανακια τα συγκρινουμε παντα με ιδιους οδηγους..... | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 16:51 | |
| +1000 στον σταυρο... | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 17:27 | |
| Σωστός ο Σταύρος.
Οι δυνατότητες των 1000 είναι μεγαλύτερες από το 750 και αντίστοιχα το 750 από το 600.
Υπάρχει όμως και μία άλλη πτυχή του θέματος. Επειδή όλοι δεν είναι στο επίπεδο του Μπούστα, οι περισσότεροι που ασχολούνται με track day κλπ, θα έκαναν καλύτερο χρόνο με 600 και 750 παρά με 1000. Επίσης το 1000 θέλει πάντα καλά λάστιχα και αναρτήσεις για να "βγάλει" χρόνο ενώ ένα 750 μπορεί να και χωρίς αυτά να γυρίσει γρήγορα. | |
|
| |
kahi Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Περιστερι - Αθηνα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 463 Αγωνιζόμενος : Μεγαλος για τετοια... Hμερομηνία εγγραφής : 21/11/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 17:32 | |
| | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 17:33 | |
| στην ευθιΑ τον μεγαρων σταυρο εχει πολυ μικρι διαφορα το 750-1000 οταν θα το δοσις στον μπουστα π.χ. ....κκαι αυτο λογο του οτι απλος εχεις περισοτερι ταχυτιτα στην στροφη καλητερο φρεναρισμα (για το τελιομα μετα ενοο) και καλητερο ανιγμα στο γκαζη ...μιλαμε για μαμα μηχανακια παντα | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 17:56 | |
| παιδια ας μη ξεχναμε ομως οτι μιλαμε για σουπερσπορτ μοτοσυκλετες κ περα απο τα κυβικα που ειναι διαφορετικα, καποια πραγματα ειναι ΟΜΟΙΑ σε ολες τις κατηγοριες (για χρηση πιστας παντα) .
και ενα 600/750 μπορει να ειναι κατα πολυ πιο πανω απο τις δυνατοτητες ενος αναβατη,μιας κ με ενα καλο πακετο φρενων, την ακους μια χαρα κ στην επιβραδυνση. κ στη ταχυτητα της στροφης ισως κ περισσοτερο, αφου δεν εχει την αδρανεια του 1000. το μονο διαφορετικο με το 1000 ειναι οτι βγαινεις απ τη στροφη σαν βολιδα,ομως αργα η γρηγορα το συνηθιζεις αυτο. η επιταχυνση γενικα δεν ειναι τοσο εντονη οσο τα φρενα κ η φορα στη στροφη.
αυτο που θελει δουλεια κ ειναι το ιδιο ειτε οδιγεις 600/750/1000 ειναι η καλη τεχνικη, η αντοχη κ η οικονομια δυναμεων.
| |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 19:04 | |
| - gianni έγραψε:
- Σωστός ο Σταύρος.
Οι δυνατότητες των 1000 είναι μεγαλύτερες από το 750 και αντίστοιχα το 750 από το 600.
Υπάρχει όμως και μία άλλη πτυχή του θέματος. Επειδή όλοι δεν είναι στο επίπεδο του Μπούστα, οι περισσότεροι που ασχολούνται με track day κλπ, θα έκαναν καλύτερο χρόνο με 600 και 750 παρά με 1000. Επίσης το 1000 θέλει πάντα καλά λάστιχα και αναρτήσεις για να "βγάλει" χρόνο ενώ ένα 750 μπορεί να και χωρίς αυτά να γυρίσει γρήγορα. συμφωνουμε Γιαννη.Σαφεστατα με ενα πιο αδυναμο μηχανακι 600,750 οι περισσοτεροι απο εμας θα ενιωθαν πιο ανετα μεσα σε μια πιστα, μιας και η ελλειψη του ''τρελου'' γκαζιου που εχουν τα 1000, θα εδινε πιο ''φιλικη'' αισθηση. γι αυτο και εγραψα πιο πανω... ''το προβλημα με τα 1000 ειναι οτι μερικες φορες ξεπερνανε κατα πολυ τις δυνατοτητες του αναβατη τους, με αποτελεσμα να μην μπορει να παρει αυτο που μπορει να του προσφερει.'' Αυτο ομως δεν παει να πει οτι σε μια σωστη συγκριση υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο μπροστα, εκτος του 1000. οσον αφορα τα λαστιχα και τις αναρτησεις να ξεκαθαρησουμε οτι στο 1000 θελουν περισσοτερο ψαξιμο ακριβως για τον ιδιο λογο, την περισσια δυναμη. | |
|
| |
ΚΑΣΤΟΡΙΑ Adv. gixxer
Όνομα: : Χρηστοs Τόπος : ΚΑΣΤΟΡΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 712 Αγωνιζόμενος : BACK IN BLACK Hμερομηνία εγγραφής : 28/04/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Παρ 05 Νοε 2010, 20:26 | |
| Ανεφερε πιο πανω ο gianni οτι το 750 ειναι πιο γρηγορο απο το 600.... Σε μια πιστα ομως σαν αυτη των Σερρων ..δεν ειναι ακριβως ετσι και εξηγουμε, Το 600 επειδη εχει αρκετα μεγαλυτερη διαρκεια ψηλα, ''γλυτωνει'' αλαγες με αποτελεσμα να γλυτωνεις χρονο.... αλλα πρεπει να ειναι και εμπειρος ο οδηγος... Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το 600 και το 750 ειναι κοντα.. Το 1000 ειναι αλλου!!
| |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Σαβ 06 Νοε 2010, 10:14 | |
| Εγώ προσωπικά επειδή έχω οδηγήσει και τα 2, (600 και 750) της Suzuki με το 750 κάνω καλύτερους χρόνους. Απλά με το 750 αλλάζω νωρίτερα τις ταχύτητες στην ευθεία και δεν το αφήνω να κρεμάσει. Με άλλο 600 yamaha ας πούμε, αλλάζει το πράμα. | |
|
| |
lakisman46 Hero gixxer
Όνομα: : Λάζαρος Τόπος : Βόλος Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 1481 Αγωνιζόμενος : Εκτός Πίστας Hμερομηνία εγγραφής : 14/06/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Σαβ 06 Νοε 2010, 13:09 | |
| | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Σαβ 06 Νοε 2010, 14:22 | |
| - ΚΑΣΤΟΡΙΑ έγραψε:
- Ανεφερε πιο πανω ο gianni οτι το 750 ειναι πιο γρηγορο απο το 600....
Σε μια πιστα ομως σαν αυτη των Σερρων ..δεν ειναι ακριβως ετσι και εξηγουμε, Το 600 επειδη εχει αρκετα μεγαλυτερη διαρκεια ψηλα, ''γλυτωνει'' αλαγες με αποτελεσμα να γλυτωνεις χρονο.... αλλα πρεπει να ειναι και εμπειρος ο οδηγος... Αυτο που θελω να πω ειναι οτι το 600 και το 750 ειναι κοντα.. Το 1000 ειναι αλλου!!
οχι αυτο δεν υσχιι φιλεμου ...μπορεις ανετα να εισαι με χαμιλες στροφες γιατι το 750 τραβαει σε σχεσει με το 600 αρα μπορεις να εχεις ενα χαλαρο μηχανακη που δεν χριαζετε να το γκαγκανιαζεις ψιλα ...ειχα κ τα 3 μηχανακια μεσα σε πολυ μικρο χρονικο διαστιμα (5 μηνες) κ εχω μπει και με τα 3 ... το 1000αρι θελει χιρουργικες κινισις το 600 απλος δεν παει και σε κουραζει με της αλαγες ....το 750 ειναι η χρηση τομη τον μεγαρον ιδιετερα στης αλαγες ταχιτιτον σε σχεση με το 600 ...η αλαγες ειναι πανομιοτιπες με του 1000 σε σχεσει με ενα 600 που πρεπει να κινισε σε ψιλες στροφες για να εχεις δυναμη ...βεβεα ολα αυτα ειναι για την δικιμου οδηγιση | |
|
| |
dimdoc Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 92 Αγωνιζόμενος : ex 88 SS600GR Hμερομηνία εγγραφής : 30/10/2010
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Σαβ 06 Νοε 2010, 18:43 | |
| To 750 φανταζει η χρυση τομη, αν και δεν εχω οδηγησει κανενα στη πιστα.
Το 600 (γενικα μιλαμε, οχι μονο σουζουκι) ειναι ευκολο και ελαφρυ και σε κατεβαζει μεχρι το 1.30 (για Σερρες μιλαμε) σχετικα ευκολα και με ασφαλεια. Για πιο κατω ομως θελει φορα (ταχυτητα εισοδου), η οποια απαιτει μεγαλυτερη εξοικειωση και ειναι και καπως τρομακτικη για τον αρχαριο.
Το 1000 παλι σε κατεβαζει μεχρι το 1.29-1.28 σχετικα ευκολα, αλλα απο κει και κατω και αυτο απαιτει εξοικειωση και πολυ καλο ελεγχο του γκαζιου. Μερικους τα 1000 τους τρομαζουν και προτιμουν τα 600. Αλλους το 600 τους φαινονται αδυναμα. Ειναι πολλα που παιζουν, εχει να κανει με το επιπεδο του οδηγου αλλα και το στυλ οδηγησης του καθενα.
Οι περισσοτεροι οδηγοι δρομου θα πανε λιγο γρηγοροτερα στη πιστα με ενα 1000, γιατι δεν απαιτει να αλλαξουν τροπο οδηγησης, κοιτανε να τελειωνουν με τη στροφη το δυνατο γρηγοροτερα και μετα να ανοιξουν τα γκαζια και να καταπιουν τη οποια ευθεια. Με το 600 που απαιτει φορα, στο δρομο ειναι δυσκολο να μαθεις τη φορα, τους φαινεται δυσκολοτερο να κατεβασουν χρονο. Και οι 2 κατηγοριες ομως, οταν αρχιζουν να κατεβαινουν οι χρονοι και να σοβαρευουν τα πραματα, κατω απο το 1.27, απαιτουν και επιπεδο και εμπειρια αλλα και κατι που απο πολλους παραγνωριζεται, φυσικη κατασταση.
Πιθανοτατα το 750 να ειναι η ιδανικη επιλογη. | |
|
| |
ninja Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 117 Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
| Θέμα: Απ: 2011 SUZUKI GSX-R Τρι 11 Ιαν 2011, 20:45 | |
| | |
|
| |
| 2011 SUZUKI GSX-R | |
|