| Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες | |
|
+10wtfrmlk roskoup Hamamatsu nasos-v nktr timakos teo46 GIXXERAKIAS Opeth gianni 14 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Παρ 22 Οκτ 2010, 14:48 | |
| | |
|
| |
nktr Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Piraeus Αριθμός μηνυμάτων : 1596 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Παρ 22 Οκτ 2010, 14:54 | |
| γεωμετρία έχεις πειράξει, πλάκες κατέβασμα κλπ. ? το ίδιο θέμα με ταλαντώσεις είχα και εγώ όπου ξεκινούσαν με 3η στο κιβώτιο από την κ16 και βάζοντας 4η συνέχιζε το ίδιο... και στο τέλος αναγκάστηκα να στρίβω με 4η τη κ16 Στη δική μου περίπτωση βέβαια, επειδή πήρα μεταχ. μοτό με άλλες αναρτήσεις, ήταν θέμα γεωμετρίας=λάθος ύψος πίσω ανάρτησης -5mm (που το βρήκα αφού το έβγαλα να το μετρήσω με το στόκ) καθώς και του μπροστά ελαστικού που ήταν ψηλότερο κατά 6mm και κατέβασα τις πλάκες εκεί που έπρεπε και σταμάτησαν τα πάντα. Δεν μπορούσα να ανοίξω το γκάζι τέρμα με τίποτα. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις όμως που θυμάμαι (νομίζω και ο alexk7) με το που τα ζυγοστάθμισε σταμάτησαν τα πάντα. Τέλος πάντων Οι δοκιμές με όλους τους τύπους ελαστικών χρειάζονται γιατί βγάζουμε συμπεράσματα για το τι και πως. Βέβαια όταν πας πάνω δεν έχεις ούτε το χρόνο ούτε το χρήμα για να αλλάζεις και να βάζεις πάνω αυτό που θες. Oπότε τώρα κατάλαβες ότι τα Dunlop έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι...κακό αυτό γιατί ήδη θα ανεβάσουν και άλλο τιμή στην ήδη ακριβή τιμή τους... :| Εγώ μαζί με τον kostasgym θα ανέβουμε με τα Michelin slic που μας βγάζουν 2+ μέρες και θα πάρουμε και ένα ζευγάρι KR για δοκιμή. *λένε κάποιοι αγωνιζόμενοι για τα Dunlop που τα δοκίμασαν: δεν είναι δυνατόν !! είναι κλεμμένα δευτερόλεπτα !! όσοι γυρνούσαν στο 1.23,5 έπεσαν στο 1.21 και 1.20 !! ιδιώτες το ίδιο: από 1.30 στο 1.28 και 1.27 !! οπότε ο χρόνος διαχωρίζεται....σου λένε: με τι έκανες το χρόνο ? με τα τίμια Pirelli, Metzeler και Michelin οπότε ο χρόνος είναι σωστός και τίμιος Αυτό πάντως είναι πάρα πολύ καλό γιατί και οι υπόλοιπες εταιρείες θα αναγκαστούν να φτιάξουν λάστιχα με τόσο σκληρό σκελετό ώστε να αντέχει την χαμηλή πίεση. Ήδη η Michelin με τα slick την έκανε την κίνηση. Για να δούμε ποιός έπεται !! - nasos-v έγραψε:
- τωρα ειδα οτι διορθωσες το ποστ
οχι την προηγουμενη εγω ειχα 60 αρι προφιλ νικο. παιζει και εδω
ναι αυτό λέω ότι εσύ είχες 60άρι και προφανώς σε καλή τιμή βρήκε το 55άρι. Το έφεραν το 60άρι γιατί ήξερα ότι δεν το έφερναν γιατί ξέφευγε σε τιμή | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Παρ 22 Οκτ 2010, 17:19 | |
| - Hamamatsu έγραψε:
- Γιαννη ασχετο αλλα ηθελα να ρωτησω τη γνωμη σου ως αγωνιζομενος που εισαι για ζαντες 16.5in. Θα χασω τη μπαλα?
Αλέξανδρε δεν έχω ιδέα. Δεν έχω ακούσει κάτι για τις 16,5. | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Παρ 22 Οκτ 2010, 17:31 | |
| - nktr έγραψε:
- γεωμετρία έχεις πειράξει, πλάκες κατέβασμα κλπ. ?
το ίδιο θέμα με ταλαντώσεις είχα και εγώ όπου ξεκινούσαν με 3η στο κιβώτιο από την κ16 και βάζοντας 4η συνέχιζε το ίδιο... και στο τέλος αναγκάστηκα να στρίβω με 4η τη κ16
Στη δική μου περίπτωση βέβαια, επειδή πήρα μεταχ. μοτό με άλλες αναρτήσεις, ήταν θέμα γεωμετρίας=λάθος ύψος πίσω ανάρτησης -5mm (που το βρήκα αφού το έβγαλα να το μετρήσω με το στόκ) καθώς και του μπροστά ελαστικού που ήταν ψηλότερο κατά 6mm και κατέβασα τις πλάκες εκεί που έπρεπε και σταμάτησαν τα πάντα. Δεν μπορούσα να ανοίξω το γκάζι τέρμα με τίποτα. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις όμως που θυμάμαι (νομίζω και ο alexk7) με το που τα ζυγοστάθμισε σταμάτησαν τα πάντα.
Τέλος πάντων Οι δοκιμές με όλους τους τύπους ελαστικών χρειάζονται γιατί βγάζουμε συμπεράσματα για το τι και πως. Βέβαια όταν πας πάνω δεν έχεις ούτε το χρόνο ούτε το χρήμα για να αλλάζεις και να βάζεις πάνω αυτό που θες. Oπότε τώρα κατάλαβες ότι τα Dunlop έχουν το μαχαίρι και το καρπούζι...κακό αυτό γιατί ήδη θα ανεβάσουν και άλλο τιμή στην ήδη ακριβή τιμή τους... :| Εγώ μαζί με τον kostasgym θα ανέβουμε με τα Michelin slic που μας βγάζουν 2+ μέρες και θα πάρουμε και ένα ζευγάρι KR για δοκιμή.
*λένε κάποιοι αγωνιζόμενοι για τα Dunlop που τα δοκίμασαν: δεν είναι δυνατόν !! είναι κλεμμένα δευτερόλεπτα !! όσοι γυρνούσαν στο 1.23,5 έπεσαν στο 1.21 και 1.20 !! ιδιώτες το ίδιο: από 1.30 στο 1.28 και 1.27 !! οπότε ο χρόνος διαχωρίζεται....σου λένε: με τι έκανες το χρόνο ? με τα τίμια Pirelli, Metzeler και Michelin οπότε ο χρόνος είναι σωστός και τίμιος Αυτό πάντως είναι πάρα πολύ καλό γιατί και οι υπόλοιπες εταιρείες θα αναγκαστούν να φτιάξουν λάστιχα με τόσο σκληρό σκελετό ώστε να αντέχει την χαμηλή πίεση. Ήδη η Michelin με τα slick την έκανε την κίνηση. Για να δούμε ποιός έπεται !!
Την πλάκα την κατέβασα μισό πόντο την προηγούμενη φορά με τα Dunlop για να γίνει πιο γρήγορη η γεωμετρία. Έκατσε καλά έτσι και την άφησα εκεί. Μια φορά που έτρεξα με ένα Mille R, αυτό (το κατάβασμα) με γλίτωσε από πολλά κουνήματα που είχα σε όλη την ευθεία (στο ελληνικό 2002 αν θυμάμαι καλά). Γενικά αν δεν είσαι φουλ προπονημένος και να γυρνάς ακριβώς τον ίδιο χρόνο όλη μέρα, δεν μπορείς να καταλάβεις εύκολα τι είδους αλλαγές να κάνεις. Τότε κάνεις αλλαγές και μπαίνεις να δεις πως επηρεάστηκε ο χρόνος (ή αν έχεις τηλεμετρία). Αλλιώς η αίσθηση που παίρνεις καμιά φορά σε ξεγελά. Μπορεί να νομίζεις ότι κάτι βελτιώθηκε αλλά αν δεν έχεις κέρδος σε χρόνο, δεν γίνεται τίποτα. Τώρα έτσι όπως πηγαίνω, μια φορά το τόσο, δεν είναι για πολλούς πειραματισμούς. Οπότε συμφωνώ μαζί σου να βάζω Dunlop για να βγάζω εύκολο χρόνο και να ευχαριστιέμαι. Ιδίως τώρα που έχω και το μηχανάκι νορμάλ και κόβω καμιά βόλτα και στο δρόμο. | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Παρ 22 Οκτ 2010, 19:20 | |
| Έφθασαν και οι φωτό Στην 1η από το εσάκι με το 600 Στην έξοδο από το S Έξοδος από 10 Τάπα πάει ο φίλος μου ο Γιώργος Ο Γιώργος στην 2 Και μια κλασική που φαίνεται το μηχανάκι | |
|
| |
Hamamatsu Hero gixxer
Όνομα: : Αλέξανδρος Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 1640 Hμερομηνία εγγραφής : 04/11/2008
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Παρ 22 Οκτ 2010, 19:29 | |
| Μας εφτιαξες παλι.. | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Παρ 22 Οκτ 2010, 20:10 | |
| | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Παρ 22 Οκτ 2010, 22:03 | |
| | |
|
| |
roskoup Normal gixxer
Όνομα: : lampros Τόπος : Λάρισα-Θεσσαλονίκη Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 79 Αγωνιζόμενος : Κάποια στιγμή........ Hμερομηνία εγγραφής : 12/02/2010
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Σαβ 23 Οκτ 2010, 01:33 | |
| ΜΠΡΑΒΟ στα παιδια τησ Λαρισας!!!!! τα εργαλεια!!! ολα τα ο Γιαννης!!!! | |
|
| |
wtfrmlk Normal gixxer
Όνομα: : Ντίνος Τόπος : τελικα Αθηνα Αριθμός μηνυμάτων : 71 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2009
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Σαβ 23 Οκτ 2010, 01:43 | |
| | |
|
| |
GSX-R 1000 Normal gixxer
Όνομα: : Θανασης Τόπος : ΧΑΝΙΑ Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 346 Αγωνιζόμενος : Μπαααααα Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008
| |
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Σαβ 23 Οκτ 2010, 10:13 | |
| Έτσι είναι συνήθως τις καθημερινές. prive Έξοδος από 10 Πρόσεψε κανείς αυτή τη φωτό? Το μηχανάκι είναι στο πλάι και αφήνει μαύρη γραμμή. Το κάνω συνέχεια αυτό αλλά δεν είχε τύχει να αποτυπωθεί σε φωτογραφία. Στην προηγούμενη από αυτή φαίνεται ότι η μπροστά ρόδα είναι στριμένη ελαφρώς προς τα δεξιά. Σε εκείνο το σημείο είναι ωραία να ακολουθείς τον Σάκη Συνιώρη, που το γυρνάει στο πλάι και καπνίζει φουλ το λάστιχο. Ιδίως όταν τον πετύχεις χαλαρό με φαγωμένα λάστιχα, που το ντριφτάρει σχεδόν σε κάθε έξοδο στροφής. | |
|
| |
κολτρέϊν Full gixxer
Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ Τόπος : στα χαμενα Ηλικία : 34 Αριθμός μηνυμάτων : 5015 Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl'' Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Σαβ 23 Οκτ 2010, 18:30 | |
| μπράβο παιδιά πολύ καλές φώτος.. τάπα βλέπω πάτε, εγώ να δω πότε θα στρίψω από αριστερά | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Σαβ 23 Οκτ 2010, 23:14 | |
| - nasos-v έγραψε:
- 30-26 πολυ δεν ειναι το μπροστινο?
Εγω βαζω 31-28 και ειναι μια χαρα ουτε κουνηματα ουτε ταλαντωσεις ουτε τιποτα αλλο | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Σαβ 23 Οκτ 2010, 23:17 | |
| - gianni έγραψε:
- Άλλη μια όμορφη μέρα στις Σέρρες. Καλός καιρός, όχι πολλά μηχανάκια, ελεύθερο το πρόγραμμα χωρίς 20λεπτα ή μισάωρα και λιώσαμε στην οδήγηση.
Αυτή τη φορά την πάτησα σαν αρχάριος. Έβαλα ένα ζευγάρι slick που βρήκα φθηνό και δεν ευχαριστήθηκα οδήγηση και χρόνους. Δεν έστριβε με τίποτα το Κ9. Σαν φορτηγό πήγαινε. Μετά τα D211 GP που είχα βάλει τις δύο προηγούμενες φορές τώρα με τα Pirelli Diablo Superbike μου φάνηκε ότι πήγαμε μερικά χρόνια πίσω. Μάλιστα το πίσω ήταν παραγωγής 2008 αλλά αυτό δεν νομίζω ότι ήταν πρόβλημα όσο ότι τα λάστιχα αυτά είναι παλιάς τεχνολογίας. 1+ δευτερόλεπτο πάνω οι χρόνοι (26,6) και πολύ "βαριά" αίσθηση.
Εντύπωση που έκανε το μαμά πίσω αμορτισέρ που αυτή τη φορά λειτούργησε μια χαρά. Ίσως λόγω του κρύου που έχει σε σχέση με το καλοκαίρι δεν "έβρασε" τόσο και λειτουργούσε καλά όλη τη μέρα. Ή μπορεί να φταίει ότι με αυτά τα λάστιχα δεν το πίεσα τόσο όσο με τα Dunlop. Και τα στοκ φρένα (μόνο σωληνάκια) δούλεψαν μια χαρά και στην ευθεία είχα καλές τελικές (λίγο πάνω από τα 260). Το Speedohealer που έχω βάλει για να διορθώνει τα χιλόμετρα κράτα μέγιστη ταχύτητα. Εάν δεν το είχα βάλει αυτό το κοντέρ θα έδειχνε πάνω από 280.
φωτογραφίες μάλλον από Δευτέρα :( Ειχες βαρια αισθηση γιατι του ειχες πολυ χαμηλη πιεση και απορω πως δεν σου εφαγε νωρις τα λαστιχα | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Δευ 25 Οκτ 2010, 09:26 | |
| Δημήτρη στην αρχή είχα τις πιέσεις που λες 30-28 και ήταν πολύ πρωί με κρύο αυτές οι πιέσεις. Από την αρχή ήταν βαρύ σε αίσθηση. Και εγώ το πίσω λάστιχο το κοιτούσα και απορούσα που δεν "αγρίευε" πολύ, όπως τα προηγούμενα που έβαλα. Όλη μέρα (σχεδόν 2 ρεζερβουάρ) και έχει ακόμη "ψωμί". | |
|
| |
PORDALAS69 Normal gixxer
Όνομα: : ΤΑΣΟΣ Τόπος : ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Ηλικία : 53 Αριθμός μηνυμάτων : 56 Αγωνιζόμενος : Ερασιτέχνης!!!! Hμερομηνία εγγραφής : 17/10/2010
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Δευ 25 Οκτ 2010, 23:59 | |
| - gianni έγραψε:
- Δημήτρη στην αρχή είχα τις πιέσεις που λες 30-28 και ήταν πολύ πρωί με κρύο αυτές οι πιέσεις. Από την αρχή ήταν βαρύ σε αίσθηση.
Και εγώ το πίσω λάστιχο το κοιτούσα και απορούσα που δεν "αγρίευε" πολύ, όπως τα προηγούμενα που έβαλα. Όλη μέρα (σχεδόν 2 ρεζερβουάρ) και έχει ακόμη "ψωμί". να ρωτήσω κάτι σχετικό που θα με βοηθήσει; το ερχόμενο Σάββατο θα πάω Σέρρες ,και θα βάλω για πρώτη φορά τα BT003 STEP3, τη πιέσεις να βάλω; | |
|
| |
gianni Adv. gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Λαρισα Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 472 Αγωνιζόμενος : ΠΡΩΗΝ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ Hμερομηνία εγγραφής : 11/02/2010
| Θέμα: Απ: Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες Τρι 26 Οκτ 2010, 11:16 | |
| - PORDALAS69 έγραψε:
- gianni έγραψε:
- Δημήτρη στην αρχή είχα τις πιέσεις που λες 30-28 και ήταν πολύ πρωί με κρύο αυτές οι πιέσεις. Από την αρχή ήταν βαρύ σε αίσθηση.
Και εγώ το πίσω λάστιχο το κοιτούσα και απορούσα που δεν "αγρίευε" πολύ, όπως τα προηγούμενα που έβαλα. Όλη μέρα (σχεδόν 2 ρεζερβουάρ) και έχει ακόμη "ψωμί". να ρωτήσω κάτι σχετικό που θα με βοηθήσει; το ερχόμενο Σάββατο θα πάω Σέρρες ,και θα βάλω για πρώτη φορά τα BT003 STEP3, τη πιέσεις να βάλω; Δεν τα έχω βάλει αυτά. Νομίζω ότι τα Bridgestone θέλουν περίπου 30 με 28 μπροστά και 28 με 26 πίσω, κρύα. Καλύτερα να μάθεις τι πιέσεις προτείνει ο κατασκευαστής του ελαστικού. | |
|
| |
| Πέμπτη 21-10-10 Σέρρες | |
|