Greek GSX-R forum
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
JIMK7
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
nasos-v
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
T.R.E
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
k8 600 kk
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
kostaskr6
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
κολτρέϊν
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
Leroy
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
ripper
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_l10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_c10Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Poll_r10 

 

 Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R   Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R EmptyΠαρ 06 Μαρ 2009, 22:05

Η σημαντική αναβάθμιση που δέχτηκαν οι φετινές εργοστασιακές GSV-R σε όλους τους τομείς, φάνηκε καθαρά από τις ανταγωνιστικές επιδόσεις των αναβατών τους στις τελευταίες δοκιμές του Qatar. Ένα μεγάλο βήμα μπροστά για την Suzuki, η οποία δείχνει να διαθέτει τις πιο εξελιγμένες μοτοσυκλέτες για φέτος, σε σχέση με τα δεδομένα της περσινής σεζόν.

Οι Chris Vermeulen και Loris Capirossi μπήκαν στην πρώτη εξάδα της κατάταξης (4ος και 6ος αντίστοιχα), με διαφορά μόλις 0,029 του δευτερολέπτου μεταξύ τους. Και οι δυο έμειναν ικανοποιημένοι από την πρόοδο που είχαν σε σχέση με τις προηγούμενες δοκιμές στη Sepang, αλλά πιέζουν για ακόμα περισσότερη βελτίωση στον τομέα της τελικής ταχύτητας του κινητήρα, πριν τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Ο Vermeulen δήλωσε χαρακτηριστικά: “Είχαμε την ικανότητα να κάνουμε δοκιμές διαρκείας, να δοκιμάσουμε διαφορετικά στησίματα και σαφώς ένα σημαντικό βήμα σε αυτή την πίστα. Ωστόσο, η τελική ταχύτητα είναι ένα πράγμα που ακόμα πρέπει να δουλέψουμε. Εξακολουθούμε να είμαστε ελαφρώς πιο αργοί στις ευθείες, κάτι που δημιουργεί δυσκολίες στον αγώνα”.

Οι διαπιστώσεις αυτές, αφορούν επίσης και τον Capirossi, ο οποίος με την σειρά του εκφράζει την αξιέπαινη δουλειά εξέλιξης που έγινε στην Ιαπωνία τους τελευταίους μήνες, προσθέτοντας:

“Είμαι πραγματικά ικανοποιημένος, διότι η μοτοσυκλέτα είναι συνολικά πολύ καλύτερη, συγκριτικά με την περσινή. Ήταν πολύ σημαντικό να επιβεβαιώσουμε ότι η μοτοσυκλέτα είναι ανταγωνιστική εδώ στο Qatar. Στον κινητήρα είναι που πρέπει να δουλέψουμε. Κάνουμε υπερπροσπάθεια και πιέζουμε έντονα για περισσότερη ταχύτητα και αυτό είναι το πιο προβληματικό πράγμα για μας”.

Από τις δοκιμές του Qatar, ο Vermeulen αποκόμισε ένα ασήμαντο τραύμα στο χέρι από μια πτώση την Δευτέρα, ενώ ο Capirossi είχε κι αυτός μια μικρή ανατροπή χωρίς επιπτώσεις.

motograndprix.gr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Άμεση ανάγκη τελικής ταχύτητας για τις GSV-R
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Νεο ρεκορ Τελικης Απο Rsv4 Wsbk 210Mph.
» Υπολογιστης τελικης μεταδοσης
» ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΙΜΑ για τον webmaster του moto.gr

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΕΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com