Η GP12.2 μπορεί να είναι η λύση;
Η πίστα της Jerez σήμερα ήταν κλειστή από την Ducati, αποκλειστικά για τον Valentino Rossi και τη νέα έκδοση της Desmosedici 1000, που θα την λέγαμε GP12.2, αφού η GP12 ήταν αυτή με το πλαίσιο από carbon και τις αλλαγές πίσω με το ανεστραμμένο ψαλίδι, η GP12.1 αυτή που έχει αλουμίνιο στη θέση του carbon και τώρα η GP12.2 που το αλουμίνιο παίρνει εντελώς άλλη μορφή και πλησιάζει την φιλοσοφία του Deltabox ή του πλαισίου χωροδικτυώματος της κλασσικής πρώτης Desmosedici.
Τις δύο προηγούμενες μέρες ο δοκιμαστής της Ιταλικής εταιρίας, ο Franco Battaini έκανε τα πρώτα χιλιόμετρα σε αυτήν την 3η εκδοχή για την μοτοσυκλέτα του 2012. Για τον “γιατρό” σήμερα ήταν η 7η από τις 8 συνολικά μέρες που δικαιούται να κάνει ιδιωτικά τεστ εν όψη της νέας χρονιάς.
Ο Rossi εμφανίστηκε στην πίστα νωρίς το πρωί και η μέρα του τελείωσε αργά το απόγευμα, γεγονός που δείχνει το πόσο προσηλωμένος και αποφασισμένος είναι να κάνει το νέο του πακέτο να δουλέψει. O Preziosi (φωτ.) ήταν εκεί όλη την ώρα ώστε να ακούει τις παρατηρήσεις από πρώτο χέρι.
Οι κατάσκοποι σημείωσαν από μακριά (δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις) ότι δεν έκανε κάθε φορά που έβγαινε στην πίστα πάνω από 5 γύρους, σημάδι ότι είχε πολλά διαφορετικά πράγματα να δοκιμάσει. Ο Rossi γυρνούσε σε χρόνους κοντά στο 1'41'' σταθερά και ο καλύτερος χρόνος που έκανε είναι στο 1'39'' με παρόμοιους χρόνους με αυτούς που έκανε ο Stoner στην πρώτη του δοκιμή με την Honda 1000 του 2012 τον Μάιο.
Για την σύγκριση των χρόνων να πούμε ότι η φετινή pole position του Αυστραλού στον Αγώνα ήταν 1:38.757, αλλά αυτός ο χρόνος έγινε με τα μαλακά λάστιχα και την πίστα καθαρή και στρωμένη με λάστιχο από τις δύο μέρες των δοκιμών όλων των κατηγοριών. Ο Rossi στις Κατατακτήριες είχε πετύχει 1:40.185.
Αν σκεφτούμε ότι στο Mugello με την πρώτη έκδοση της GP12 ήταν πολύ αργότερος από τους χρόνους που πέτυχε ο Stoner, θεωρούμε ότι έχει υπάρξει πρόοδος.
Το σημερινό πλαίσιο του Rossi, όπως γράψαμε στην αρχή δεν είναι ένα καθαρά Deltabox, αλλά μια μικτή θα λέγαμε κατασκευή όπου το πάνω μέρος είναι δύο δοκοί από αλουμίνιο και ο κινητήρας είναι μέρος του πλαισίου αλλά με μισή περίπου εμπλοκή σε σχέση με την φιλοσοφία του μη πλαισίου που φαίνεται ότι θα εγκαταλειφθεί οριστικά για τα MotoGP και θα μελινει μόνο στα World Superbike και τη νέα 1199 Panigale!
Το ψαλίδι θα εξακολουθεί να συνδέεται στο κάρτερ και όχι στο πλαίσιο, άρα μιλάμε για ένα πλαίσιο τύπου Deltabox, αλλά ανοικτό στο κάτω μέρος, που θυμίζει την κλασική “Ντουκατίσια” λύση του χωροδικτυώματος (με την οποία κέρδισε τον Τίτλο το 2007), αλλά με τους σωλήνες να αντικαθίστανται από τις δοκούς από αλουμίνιο.
Βέβαια περιμένουμε την επίσημη επιβεβαίωση και βέβαια την χρήση αυτού του πλαισίου και με τον κινητήρα των 800cc στους αγώνες που απομένουν μέχρι το τέλος του Πρωταθλήματος. Ίσως ακόμη και στο Motegi!!
πηγη
http://www.motograndprix.gr