Greek GSX-R forum
Sepang Test II Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Sepang Test II Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Sepang Test II Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
JIMK7
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
nasos-v
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
T.R.E
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
k8 600 kk
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
kostaskr6
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
κολτρέϊν
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
Leroy
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
ripper
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Sepang Test II Poll_l10Sepang Test II Poll_c10Sepang Test II Poll_r10 

 

 Sepang Test II

Πήγαινε κάτω 
3 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Black Eagle
Hero gixxer
Hero gixxer
Black Eagle


Άντρας Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Περαμα Αττικης
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2187
Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010

Sepang Test II Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Sepang Test II   Sepang Test II EmptyΤρι 26 Φεβ 2013, 17:03

Το δεύτερο τριήμερο δοκιμών στη Sepang ξεκίνησε με καλούς οιωνούς, αλλά μετά το μεσημεριανό διάλειμμα η βροχή χάλασε το πάρτι – δηλαδή τη δουλειά των ομάδων. Αυτό δεν πτόησε φυσικά τον Dani Pedrosa να βρεθεί με άνεση στην πρώτη θέση της κατάταξης σημειώνοντας χρόνο 2:01.580. Ο Ισπανός συνέχισε να δουλεύει στις μεγάλες αποστάσεις με την RC213V και αυτήν τη φορά επέλεξε να ξεκινήσει τη δουλειά στο στήσιμο της μοτοσικλέτας.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Jorge Lorenzo με την εργοστασιακή Yamaha M1. Ο Ισπανός αξιολόγησε το καινούριο πλαίσιο της μοτοσικλέτας, ωστόσο είχε προγραμματίσει την περισσότερη δουλειά το απόγευμα με αποτέλεσμα να μην ολοκληρώσει όπως ήθελε την ημέρα του. Ο Marc Marquez έφερε τη δεύτερη Repsol Honda στην 3η θέση ακολουθώντας και εκείνος το ίδιο πρόγραμμα με τον Pedrosa, δηλαδή ρύθμιση της μοτοσικλέτας και μεγάλες αποστάσεις, ενώ είχε και μια ανώδυνη πτώση. Ο Marquez αποφάσισε να μην βγει το απόγευμα στην πίστα, μένοντας ικανοποιημένος από την απόδοσή του το πρωί, όταν και είχε μια μικρή πτώση χωρίς κάτι το ανησυχητικό.

Εντυπωσιακός ήταν ο Stefan Bradl ο οποίος κατάφερε με το καλημέρα να κατέβει στο 2:01 και να φέρει την LCR Honda στην 4η θέση. Ο Γερμανός είχε ένα καινούριο πιρούνι της Ohlins να δοκιμάσει, όπως και ένα αναβαθμισμένο πακέτο φρένων από την Nissin. Ο Valentino Rossi ακολούθησε στην 5η θέση δουλεύοντας στο στήσιμο της μοτοσικλέτας για να βελτιώσει την επιτάχυνση στην έξοδο της στροφής. Ο Valentino Rossi, όπως και ο Ισπανός της Yamaha, είχαν προγραμματίσει προσομοίωση αγώνα για το απόγευμα, ωστόσο ο καιρός τους χάλασε τα σχέδια. Ο ανανεωμένος Ιταλός 9 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, δούλεψε με πολλές διαφορετικές ρυθμίσεις στη μοτοσυκλέτα του, οδηγώντας το δεύτερο γκρουπ των αναβατών με καλύτερο χρόνο στα 2.02.028. Μια θέση πίσω του ήταν ο Cal Crutchlow με τη δορυφορική Yamaha Tech3.

Ο Andrea Dovizioso ξεκίνησε δυναμικά τη δουλειά στη Sepang την πρώτη μέρα και έφερε την Ducati στην 8η θέση. Ο Ιταλός, όπως και ο Hayden που τον ακολούθησε, είχαν στη διάθεσή τους ένα καινούριο ντεπόζιτο καυσίμου να δοκιμάσουν, ενώ παρέα τους βρίσκεται ο Michele Pirro με μια ακόμα Desmosedici στην πίστα. Μπροστά από τα δύο Ducati βρέθηκε ο Alvaro Bautista με την Honda του Gresini, ο οποίος δοκίμασε το νέο πιρούνι της Showa, ενώ πίσω από τις Ducati ήταν ο Bradley Smith, ο οποίος είχε μια μικρή πτώση στη στροφή 7.

Οι Ben Spies και Andrea Iannone ήταν για μια ακόμα φορά πίσω από την Aprilia ART του Aleix Espargaro, ο οποίος σημείωσε και μια μικρή πτώση στην πρώτη στροφή. Ο Hiroshi Aoyama ήταν η δεύτερη CRT μοτοσικλέτα στην κατάταξη στην 17η θέση, ενώ στην πίστα δεν κατάφερε μέχρι το μεσημέρι να βγει ο Michael Laverty με την PBM-01, τη μοτοσικλέτα του Paul Bird με δικό του πλαίσιο και κινητήρα Aprilia. Στην πίστα βρίσκονται ξανά αναβάτες δοκιμών της Honda και της Yamaha, οι Yoshikawa (Yamaha), Takahashi (HRC) και Nakasuga (Yamaha) μαζί με τον Michele Pirro της Ducati.

Η δράση στη Sepang συνεχίζεται την Τετάρτη με τη δεύτερη ημέρα δοκιμών.


Sepang Test II 67166368
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Black Eagle
Hero gixxer
Hero gixxer
Black Eagle


Άντρας Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Περαμα Αττικης
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2187
Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010

Sepang Test II Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sepang Test II   Sepang Test II EmptyΠεμ 28 Φεβ 2013, 14:30

Η δεύτερη ημέρα δοκιμών στη Sepang ολοκληρώθηκε χωρίς την παρουσία βροχής. Παρόλα αυτά οι συνθήκες ήταν πολύ σκληρές για τους αναβάτες καθώς οι θερμοκρασίες ήταν εξαιρετικά υψηλές, κάτι που έκανε τις δοκιμές μετά το μεσημέρι δύσκολη υπόθεση.

Αυτήν τη φορά ταχύτερος στην πίστα δεν ήταν ο Dani Pedrosa, αλλά ο συμπατριώτης του Jorge Lorenzo. Ο Ισπανός της Yamaha βρήκε την ευκαιρία το πρωί, όπως και οι υπόλοιποι αναβάτες, να σημειώσει τους ταχύτερους γύρους του όταν η πίστα δεν ήταν τόσο ζεστή και κατέβηκε στο 2:00.282. Αυτός ο χρόνος ήταν αρκετός να τον κρατήσει στην πρώτη θέση μέχρι το τέλος της ημέρας. Μπορεί η πρώτη θέση να είναι σημαντική, ωστόσο πιο σημαντικό ήταν το γυρολόγιο του πρωταθλητή. Ο Lorenzo γύριζε σταθερά μέσα στο 2:00, ακόμα και όταν η άσφαλτος έκαιγε, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα τη δύναμη του Ισπανού και φέτος.

Στη δεύτερη θέση έμεινε ο Dani Pedrosa ο οποίος καλόμαθε στην πρωτιά. Ο Ισπανός της Repsol Honda αφού τελείωσε το πρωί τη δουλειά στο στήσιμο και τα ηλεκτρονικά, το απόγευμα πραγματοποίησε προσομοίωση αγώνα για να αξιολογήσει τη μοτοσικλέτα και τα ελαστικά. Το γυρολόγιό του ήταν ενθαρρυντικό, ωστόσο δεν ήταν τόσο σταθερό όσο εκείνο του Lorenzo.

Την έκπληξη της ημέρας την έκανε ο Cal Crutchlow με τη δορυφορική Yamaha Tech3. Ο Βρετανός ανέβηκε μέχρι την 3η θέση δείχνοντας την εξαιρετική του ταχύτητα, αφήνοντας πίσω του εργοστασιακές μοτοσικλέτες. Ο Crutchlow δεν έχει να δοκιμάσει κάτι καινούριο και το μόνο που κάνει είναι να βελτιώνει τη δική του οδήγηση. Ο Marc Marquez ήταν ο τελευταίος αναβάτης που μπήκε στο 2:00 αφήνοντας πάλι πίσω του τον Valentino Rossi με την εργοστασιακή Yamaha. Ο Ιταλός είχε την ευκαιρία να δουλέψει πάνω στη μοτοσικλέτα του 2013 και προτίμησε να δουλέψει στο στήσιμο αγώνα δουλεύοντας κυρίως στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας με φθαρμένα ελαστικά.

Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Alvaro Bautista με την Honda του Gresini ο οποίος αξιολόγησε το νέο πιρούνι της Showa, ενώ πίσω του ακολούθησε ο Stefan Bradl με την LCR Honda. Πρώτη Ducati στην κατάταξη ήταν εκείνη του Nicky Hayden. Ο Αμερικανός ήταν λιγότερο από 1,5 δευτερόλεπτο μακριά από τον Lorenzo δουλεύοντας ξανά στο νέο ντεπόζιτο της Desmosedici και στη διαφορετική κατανομή βάρους. Πίσω του ήταν ο Andrea Dovizioso, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Bradley Smith. Ο Andrea Iannone κράτησε πίσω του την πρώτη CRT του Aleix Espargaro, κάτι που δεν κατάφερε ο Ben Spies ο οποίος έμεινε μόλις στην 17η θέση. Καλύτερη ήταν η ημέρα για τον Hector Barbera ο οποίος έφερε την FTR Kawasaki στην 16η θέση, ενώ τους πρώτους του γύρους στην πίστα έκανε ο Michael Laverty με την PBM-001 της ομάδα Paul Bird.

Η δράση στη Sepang συνεχίζεται και ολοκληρώνεται την Πέμπτη.

Sepang Test II 52260236


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Black Eagle
Hero gixxer
Hero gixxer
Black Eagle


Άντρας Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Περαμα Αττικης
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2187
Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010

Sepang Test II Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sepang Test II   Sepang Test II EmptyΠεμ 28 Φεβ 2013, 14:32

Η 3η και τελευταία ημέρα δοκιμών στη Sepang ολοκληρώθηκε με τον Dani Pedrosa στην πρώτη θέση. Οι αναβάτες την Πέμπτη το πρωί δεν βγήκαν άμεσα στην πίστα αφού η βραδινή βροχή άφησε τα σημάδια της στην άσφαλτο με αποτέλεσμα τα slick ελαστικά να βγουν πολύ αργότερα. Οι περισσότεροι λοιπόν άφησαν τις προσομοιώσεις αγώνα για το απόγευμα, κάτι με το οποίο ολοκλήρωσαν τη δουλειά τους στη Μαλαισία.

Ο Dani Pedrosa κυριάρχησε για ακόμα μια ημέρα την κατάταξη στη Μαλαισία. Ο Ισπανός προγραμμάτισε να περάσει το μεγαλύτερο μέρος του απογεύματος στην πίστα δοκιμάζοντας την RC213V στις μεγάλες αποστάσεις. Ο ρυθμός του ήταν αρκετά καλός και ο καλύτερος χρόνος του 2:00.562 που τον έφερε στην κορυφή. Ο Pedrosa επέμεινε στη ρύθμιση των αναρτήσεων με τους μηχανικούς της Ohlins και τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά τόσο την 3η ημέρα όσο και όλο το τριήμερο.

Στη δεύτερη θέση της κατάταξης την Πέμπτη βρέθηκε ο έτερος αναβάτης της Repsol Honda, Marc Marquez. Ο νεαρός Ισπανός συνέχισε τη δουλειά στην κατανόηση των ηλεκτρονικών της μοτοσικλέτας και επιβεβαίωσε πως η ταχύτητα δεν του λείπει. Πίσω από τον Marquez ακολούθησαν οι δύο αναβάτες της εργοστασιακής Yamaha με τον Jorge Lorenzo μπροστά από τον Valentino Rossi. Ο Lorenzo ήταν ο τελευταίος που μπήκε στο 2:00 και για μια ακόμα φορά εντυπωσίασε με το γυρολόγιό του στην προσομοίωση αγώνα. Αν αύριο είχαμε αγώνα στη Sepang, ο Lorenzo μάλλον θα ήταν ο νικητής βάσει των χρόνων του στις μεγάλες αποστάσεις.

Ο Valentino Rossi από τη μεριά του ξόδεψε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας δουλεύοντας στην αναζήτηση πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Η δουλειά φάνηκε να αποδίδει καλύτερα την Πέμπτη και ο χρόνος του ήταν πολύ κοντά σε εκείνον του teammate του. Πολύ κοντά στον Rossi και στις εργοστασιακές Yamaha βρέθηκε ο Alvaro Bautista με την Honda του Gresini. Ο Ισπανός επιβεβαίωσε το καλύτερο εμπρός πιρούνι της Showa το οποίο χαρίζει καλύτερη είσοδο στη μοτοσικλέτα και φάνηκε από τους χρόνους του πως η δουλειά έπιασε τόπο.

Ο Cal Crutchlow έκλεισε την εξάδα πάρα πολύ κοντά στους πρώτους, ενώ ο Stefan Bradl έμεινε στην 7η θέση. Πρώτη Ducati στην κατάταξη ήταν εκείνη του Andrea Dovizioso στην 8η θέση. Οι χρόνοι του Ιταλού ήταν πολύ ενθαρρυντικοί καθώς ολοκλήρωσε την ημέρα περίπου ένα δευτερόλεπτο πίσω από τον Pedrosa και μισό δευτερόλεπτο πίσω από την εργοστασιακή Yamaha του Rossi. Πίσω του ήταν ο Nicky Hayden, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Bradley Smith με τη Yamaha Tech3. Ο Andrea Iannone έμεινε στην 11η θέση με την Ducati της Pramac, ενώ ο Ben Spies ήταν ξανά ο τελευταίος αναβάτης με πρωτότυπη μοτοσικλέτα στο grid.

Πρώτη CRT στην κατάταξη ήταν η Aprilia του Randy De Puniet. Ο Γάλλος κράτησε χαμηλούς τόνους όλο το τριήμερο δουλεύοντας σε συγκρίσεις μεταξύ της παλιάς και της νέας μοτοσικλέτας. Δεύτερη CRT ήταν η FTR Kawasaki του Hector Barbera, ενώ ο Aleix Espargaro έμεινε 3ος. Ο Michael Laverty με τη μοτοσικλέτα του Paul Bird κατάφερε να κάνει 24 γύρους, ενώ βελτιωμένος εμφανίστηκε και ο Colin Edwards με την FTR Kawasaki και την κοινή ECU της Magneti Marelli.

Επόμενο ραντεβού για δοκιμές έχουν οι Honda και Yamaha στο Austin του Τέξας τον Μάρτιο, ενώ όλοι μαζί θα βρεθούν πάλι στην πίστα της Jerez για τις δοκιμές IRTA 23-25 Μαρτίου.

Sepang Test II 38712895

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Sotoner
Full gixxer
Full gixxer
Sotoner


Άντρας Όνομα: : Σωτήρης
Τόπος : Καρδίτσα (Λάρισα)
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 891
Αγωνιζόμενος : Μπααααα..Όχι τίποτα άλλο αλλα είναι όλοι αργοι για μένα και δεν θα έχει εμδιαφέρον...???@@##$$!!!!
Hμερομηνία εγγραφής : 29/07/2009

Sepang Test II Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sepang Test II   Sepang Test II EmptyΠεμ 28 Φεβ 2013, 17:57

Τώρα η ο Ρόσσι κάνει τσακλιμάκια και ψυχολογικά παιχνίδια...ή απο γιατρός πρέπει να ονομαστεί "παλτός"....τί να πώ...υπομονή μέχρι το Κατάρ..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
https://www.facebook.com/SotosTattoos/media_set?set=a.4632994185
Black Eagle
Hero gixxer
Hero gixxer
Black Eagle


Άντρας Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Περαμα Αττικης
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2187
Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010

Sepang Test II Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sepang Test II   Sepang Test II EmptyΠεμ 28 Φεβ 2013, 18:27

Sotoner έγραψε:
Τώρα η ο Ρόσσι κάνει τσακλιμάκια και ψυχολογικά παιχνίδια...ή απο γιατρός πρέπει να ονομαστεί "παλτός"....τί να πώ...υπομονή μέχρι το Κατάρ..

Εντάξει δεν μπορούμε να πούμε ακόμα κάτι, σίγουρα δεν είναι παλτό για να είναι εκεί που είναι! Πάντως δεν είχε το καινούριο μηχανάκι και είχε και πρόβλημα και με τα ηλεκτρονικά της Μ1 του '12...
Ο Marquez πάντως φαίνεται θα κόψει kolos
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gsxrk71000
Hero gixxer
Hero gixxer
gsxrk71000


Άντρας Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ
Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2993
Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011

Sepang Test II Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Sepang Test II   Sepang Test II EmptyΠεμ 28 Φεβ 2013, 23:42

δεν πιστεύω ότι κάνει ψυχολογικό παιχνίδι ο γιατρός!
παλτό δεν είναι σίγουρα και το έχει αποδείξει, αλλά πιστεύω ότι θα είναι ανταγωνιστικός στο 2ο μισό του πρωταθλήματος όχι από την αρχή!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Sepang Test II
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» MotoGp test 2014 Sepang
» MotoGP test, Sepang 2012
» GP Μαλαισίας Sepang

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: MotoGP-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com