| NITRON SUSPENSION | |
|
+12gsxrthiva panosk8 Oikopedofagos DimSTriple nasos-v tasos1984 teo46 GSXRMAN DrIoannis valentinosgsxr Darksoul filippos 16 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τρι 12 Ιουλ 2011, 22:54 | |
| Μα αυτο ακριβως ειναι και το πλεονεκτημα του προοδευτικου. Στην αρχικη του διαδρομη ειναι μαλακο για να διαβαζει ευκολα τον δρομο και στα φρενα ειναι σφιχτο για να μην βυθιζει υπερβολικα. Απο κει και περα στο χερι σου ειναι να ρυθμισεις σωστα τις αποσβεσεις. Η διαφωνια μας ειναι ακομη πιο ουσιαστικη αφου δεν συμφωνω οτι στην πιστα ειναι απαραιτητες αναρτησεις που συμπιεζονται ομοιομορφα (ετσι κι αλλιως δεν γινετε αυτο) αλλα κι ουτε οτι μεσα στην στροφη οι αναρτησεις μου ειναι συμπιεσμενες (κι αν ειναι, δεν θα πρεπε). Αυτο εννοω οταν λεω οτι ειναι "γουστο" του καθενως. | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τρι 12 Ιουλ 2011, 22:58 | |
| - valentinosgsxr έγραψε:
- Μα αυτο ακριβως ειναι και το πλεονεκτημα του προοδευτικου. Στην αρχικη του διαδρομη ειναι μαλακο για να διαβαζει ευκολα τον δρομο και στα φρενα ειναι σφιχτο για να μην βυθιζει υπερβολικα. Απο κει και περα στο χερι σου ειναι να ρυθμισεις σωστα τις αποσβεσεις. Η διαφωνια μας ειναι ακομη πιο ουσιαστικη αφου δεν συμφωνω οτι στην πιστα ειναι απαραιτητες αναρτησεις που συμπιεζονται ομοιομορφα (ετσι κι αλλιως δεν γινετε αυτο) αλλα κι ουτε οτι μεσα στην στροφη οι αναρτησεις μου ειναι συμπιεσμενες (κι αν ειναι, δεν θα πρεπε). Αυτο εννοω οταν λεω οτι ειναι "γουστο" του καθενως.
Σκέψου το λίγο καλύτερα αναιρείς νόμους της φυσικής εδώ | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τρι 12 Ιουλ 2011, 23:32 | |
| ενα απλο παραδειγμα.
με το γραμμικο,μπορεις να ελεξεις με ακριβεια το βυθισμα του μπροστινου στα φρενα. απο τη στιγμη που ξεκινας το φρεναρισμα.
με το προοδευτικο ,με το που πιανεις τη μανετα βουταει κ χανεις λιγο απο αισθηση. αυτο στη πιστα ειναι καπως σπαστικο.
δεδομενου οτι στη πιστα δεν εχει ανωμαλιες κ το φρενο δεν το χεις για φρεναρισμα πανικου για γιδια (κ απο τα ανθρωπινα τα γιδια επισης) αλλα σαν ρυθμιστη ταχυτητας,το γραμμικο σου δινει ενα κλικ παραπανω απ αυτη την ακριβεια που θες. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τρι 12 Ιουλ 2011, 23:36 | |
| - Oikopedofagos έγραψε:
- valentinosgsxr έγραψε:
- Μα αυτο ακριβως ειναι και το πλεονεκτημα του προοδευτικου. Στην αρχικη του διαδρομη ειναι μαλακο για να διαβαζει ευκολα τον δρομο και στα φρενα ειναι σφιχτο για να μην βυθιζει υπερβολικα. Απο κει και περα στο χερι σου ειναι να ρυθμισεις σωστα τις αποσβεσεις. Η διαφωνια μας ειναι ακομη πιο ουσιαστικη αφου δεν συμφωνω οτι στην πιστα ειναι απαραιτητες αναρτησεις που συμπιεζονται ομοιομορφα (ετσι κι αλλιως δεν γινετε αυτο) αλλα κι ουτε οτι μεσα στην στροφη οι αναρτησεις μου ειναι συμπιεσμενες (κι αν ειναι, δεν θα πρεπε). Αυτο εννοω οταν λεω οτι ειναι "γουστο" του καθενως.
Σκέψου το λίγο καλύτερα αναιρείς νόμους της φυσικής εδώ Δεν αναιρω κανεναν νομο της φυσικης, μαλιστα τους γνωριζω αρκετα καλα γιατι εχω σπουδασει μηχανολογια στα ΤΕΙ. Ολοι μας τα ιδια βιβλια οδηγησης διαβαζουμε (Keith Code?)...και τι μας λενε οι δασκαλοι στις πιστες? Στην στροφη προσπαθουμε να ανοιξουμε οσο πιο νωρις το γκαζι και μετα συνεχιζουμε επιταχυνοντας. Αυτη η τεχνικη στηριζετε στην διαπιστωση οτι κατα την επιταχυνση "ελαφρωνουμε" το μπροστινο, η αναρτηση "δουλευει" και ετσι κερδιζουμε σε σταθεροτητα. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τρι 12 Ιουλ 2011, 23:51 | |
| - panosk8 έγραψε:
- ενα απλο παραδειγμα.
με το γραμμικο,μπορεις να ελεξεις με ακριβεια το βυθισμα του μπροστινου στα φρενα. απο τη στιγμη που ξεκινας το φρεναρισμα.
με το προοδευτικο ,με το που πιανεις τη μανετα βουταει κ χανεις λιγο απο αισθηση. αυτο στη πιστα ειναι καπως σπαστικο.
δεδομενου οτι στη πιστα δεν εχει ανωμαλιες κ το φρενο δεν το χεις για φρεναρισμα πανικου για γιδια (κ απο τα ανθρωπινα τα γιδια επισης) αλλα σαν ρυθμιστη ταχυτητας,το γραμμικο σου δινει ενα κλικ παραπανω απ αυτη την ακριβεια που θες. Ενταξυ, η κουβεντα εχει ξεφυγει εντελως και δεν προκειται να βγει κανενα ασφαλες συμπερασμα γιατι συζηταμε για αοριστα μεγεθη. Ετσι κι αλλιως τα ελατηρια ποτε δεν συμπιεζονται γραμμικα, οσο πιο πολύ συμπιεζονται τοσο μεγαλωνουν την αντισταση τους στην συμπιεση, ειτε ειναι συμβατικα ειτε προοδευτικα. Απλως τα προοδευτικα θα χρειαζονται λιγοτερο φορτιο για να συμπιεστουν στο πρωτο μισο της διαδρομης τους και μεγαλυτερο στο υπολοιπο, απ οτι ενα ιδιου κραματος, με ιδιο μηκος και αριθμο σπειρων. Αυτο στην πραξη μας δινει μη συγκρισημα μεταξυ τους ελατηρια και στην ουσια ολη η κουβεντα μας πανω σ αυτο το θεμα ειναι εντελως αυθαιρετη και ακυρη. | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 00:02 | |
| οχι αλλους νομους της φυσικης :P :P βαλεντινε ετσι οπως το γραψες μαλλον εννοουσες το πιρουνι αντι για αναρτησεις, σ αυτο που μαρκαρε ο οκοπεδοφαγος. δεν γινεται ομως σε μια στροφη να μη συμπιεζονται οι αναρτησεις. | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 00:08 | |
| Τα καλαμια εννουσα...καπου στα μισα του θεματος η συζητηση ομως γυρισε στο μπροστινο...γιαυτο. Αναρτησεις ομως ειναι και το αμορτησερ και το πιρουνι. | |
|
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 00:20 | |
| Μετά από παράκληση του Πάνου δεν θα το αναλύσω από την φυσική μεριά απλά θα παραθέσω το manual για ρύθμιση αναρτήσεων της yec. Στην σελίδα 10 λέει πόσο θα έπρεπε να βυθίζεται η ανάρτηση μέσα στη στροφή. http://www.yamaha-racingparts.com/downloads/manuals/SUS_GUIDE11_EN.pdfΤέλος Βαλεντίνε μην μπερδεύεις την ασφαλή οδήγηση που διδάσκει ο Keith Code με την γρήγορη οδήγηση | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 00:37 | |
| | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 00:41 | |
| Φυσικα και δεν εννουσα οτι οι αναρτησεις δεν φορτιζονται καθολου κατα την διαρκεια της στροφης. Ομως οσο λιγοτερο ειναι φορτισμενες τοσο περισσοτερη σταθεροτητα εχουμε. Στο εχγειριδιο που ανεφερες μιλαει για ενα ευρος συμπιεσης 30-90 χιλ εμπρος και 25-45 χιλ πισω. Οι διαδρομες των αναρτησεων μας ειναι αρκετα χιλιοστα μεγαλυτερες απο αυτες του manual ετσι κι αλλιως.
Επισης δεν νομιζω οτι ο Keith Code διδασκει μονο ασφαλη οδηγηση στα βιβλια του. Οι περισσοτερες τεχνικες του ισχυουν ακομη και στην αγωνιστικη οδηγηση. Δεν βλεπω γιατι η συγκεκριμενη τεχνικη ελεγχου γκαζιου μεσα στην στροφη να ειναι σωστη για την ασφαλη οδηγηση και λαθος για την γρηγορη οδηγηση?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την valentinosgsxr στις Τετ 13 Ιουλ 2011, 01:11, 2 φορές συνολικά | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 00:42 | |
| | |
|
| |
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 01:20 | |
| βαλεντινε δε χρειαζεται να παρεξηγεισαι. η διαφωνια αποψεων δεν σημαινει προσβολη | |
|
| |
valentinosgsxr Hero gixxer
Όνομα: : Valentinos Τόπος : Melbourne Ηλικία : 51 Αριθμός μηνυμάτων : 1534 Hμερομηνία εγγραφής : 17/09/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 01:22 | |
| Ζητω συγνωμη. Νομισα οτι τα γελακια ηταν για μενα αλλα αμεσως μετα καταλαβα οτι εκανα λαθος. | |
|
| |
Darksoul Hero gixxer
Όνομα: : Φιλιππος Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 2551 Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008
| |
| |
Oikopedofagos Normal gixxer
Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 377 Hμερομηνία εγγραφής : 25/05/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 01:57 | |
| Βαλεντίνε προφανώς και τα γέλια δεν ήταν για σένα από κει και πέρα. Ένα-ένα
Φυσικα και δεν εννουσα οτι οι αναρτησεις δεν φορτιζονται καθολου κατα την διαρκεια της στροφης. Ομως οσο λιγοτερο ειναι φορτισμενες τοσο περισσοτερη σταθεροτητα εχουμε Όπως το έγραψες σε εμένα δεν ήταν προφανές αυτό που εννοούσες, γιαυτο κιολας ανέφερα τα σχετικά με τους νόμους της Φυσικής.Μεγαλύτερη σταθερότητα έχουμε αυξάνοντας το ίχνος και ο μοναδικός τρόπος για να το κάνουμε αυτό ενώ οδηγούμε είναι να ανοίξουμε το γκάζι για αποφορτιστούν όσο το δυνατόν περισσότερο τo πηρούνι. Η μεγαλύτερη σταθερότητα συνεπάγεται και πιο αργή γεωμετρία, οπότε πολλές φορές ηθελημένα κρατάμε μπροστινά φρένα στην είσοδο είτε γιατί είναι τέτοια η σχεδίαση της στροφής (π.χ. διπλή στροφή) είτε για να μειώσουμε το ίχνος και να γύρουμε την μηχανή μας πιο γρήγορα και πιο εύκολα αποδεχόμενοι την μεγαλύτερη πιθανότητα για lowside από γλίστρημα του μπροστινού.
Στο εχγειριδιο που ανεφερες μιλαει για ενα ευρος συμπιεσης 30-90 χιλ εμπρος και 25-45 χιλ πισω. Οι διαδρομες των αναρτησεων μας ειναι αρκετα χιλιοστα μεγαλυτερες απο αυτες του manual ετσι κι αλλιως.
Οι διαδρομές αυτές δεν είναι καθόλου μικρές αν αναλογιστείς ότι το πιρούνι είναι περίπου 120χιλ και η πίσω περίπου 70χιλ
Επισης δεν νομιζω οτι ο Keith Code διδασκει μονο ασφαλη οδηγηση στα βιβλια του. Οι περισσοτερες τεχνικες του ισχυουν ακομη και στην αγωνιστικη οδηγηση. Δεν βλεπω γιατι η συγκεκριμενη τεχνικη ελεγχου γκαζιου μεσα στην στροφη να ειναι σωστη για την ασφαλη οδηγηση και λαθος για την γρηγορη οδηγηση?
Αν παρακολουθήσεις ένα california που εφαρμόζει τις αρχές keith code και ένα sinioris ή kevin schwantz που είχε έρθει στις Σέρρες θα καταλάβαινες τη διαφορά.
Τέλος να σου πω ότι συμφωνώ μαζί σου ότι ακόμα και τα ελατήρια που πωλούνται ως γραμμικά έχουν κάποιο βαθμό προοδευτικότητας ειδικά προς το τέλος της διαδρομής τους αλλά είναι πολύ μικρότερη από ότι τα προοδευτικά.
Επίσης κατά γενική ομολογία τα "γραμμικά" είναι καλύτερα για χρήση πίστας χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν άτομα που γυρνάνε πολύ γρήγορα επιλέγοντας προοδευτικά ελατήρια | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 08:57 | |
| πω ρε ..... τι αναλυση ειναι αυτη που κανατε??? ποτε προλαβατε??? :P :P πιασαμε πολυ βαθιες θεωριες οπως ειπε και ο γιωργος , και με τα δυο κανεις δουλεια τα προδευτηκα εχουν ενα πλεονέκτημα στο δρομο και τα γραμμηκα ενα στην πιστα ο καθενας διαλεγει . εγω μηλαγα για το μπροστινο μονο.. | |
|
| |
filippos Normal gixxer
Τόπος : peiraias Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 168 Hμερομηνία εγγραφής : 10/07/2011
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 10:03 | |
| καλημερες!!!!!!!!!!!!!!!!ερωτιση:wp 4816 H ohlins ttx36?ακουω γνωμες!! | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 10:29 | |
| Χωρίς πολύ ανάλυση, αν τα προοδευτικά ήταν καλύτερα θα τα χρησιμοποιούσαν στους αγώνες. Τα προοδευτικά είναι μια καλή λύση στη θεωρία αλλά υπάρχουν πρακτικά προβλήματα στα υδραυλικά που ούτως η άλλως αναλαμβάνουν και στη πράξη έχουν μια διαφορετική αναλογία δύναμη/διαδρομής στο τέλος της διαδρομής του καλαμιού... Στο ερώτημα ohlins ή wp αν και δε μπορώ να είμαι αμερόληπτος λόγο εμπλοκής μου με την ohlins, αυτό που μπορώ να πώ είναι πως και οι δύο είναι εξαιρετικές επιλογές... αυτό βέβαια το ήξερες ήδη Πέρα απο τη πλάκα... θεωρώ ένα σκαλί πιο πάνω τις ohlins καθαρά λόγο τεχνογνωσίας τους απο την εμπλοκή του σε όλες τις κατηγορίες/σε όλες τις μοτοσυκλέτες. | |
|
| |
filippos Normal gixxer
Τόπος : peiraias Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 168 Hμερομηνία εγγραφής : 10/07/2011
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 10:32 | |
| το ohlins εχει μεγαλυτερι διαδρομη..προσπαθω να βρω χαρακτηριστηκα για το εμβολο και δεν μπορω. στο wp ειναι 46 η wp εχει εμπλοκη στα enduro που την θεωρω σχολειο αφου εκει οπι αναρτισεισ δοκιμαζοντε πραγματικα | |
|
| |
filippos Normal gixxer
Τόπος : peiraias Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 168 Hμερομηνία εγγραφής : 10/07/2011
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 10:41 | |
| | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 12:39 | |
| H διαδρομή του εμβόλου του SU788 είναι 63mm Η WP μπορεί μπλέκοντας με την KTM να έχει τεχνογνωσία στα χωμάτινα, στο δρόμο όμως δυστυχώς δείχνει οτι δεν είναι το ίδιο ανταγωνιστική μιλώντας βέβαια σε αγωνιστικό επίπεδο. Σε πολιτικό όπως είπα, σχεδόν ό,τι και να πάρεις καλά είναι. | |
|
| |
gsxrthiva Normal gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΘΗΒΑ Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 145 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2010
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 18:41 | |
| τελικα δεν μας ειπατε η NITRON ειναι καλη η μουφα? | |
|
| |
filippos Normal gixxer
Τόπος : peiraias Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 168 Hμερομηνία εγγραφής : 10/07/2011
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Τετ 13 Ιουλ 2011, 22:02 | |
| ολυ καλη.την εμπιστεβοντε πολυ στην αγγλια.την φοραει ενασ φιλοσ στο δικο του κ εχει μεινει ικανοποιοημενοσ | |
|
| |
busa respect Adv. gixxer
Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Αριθμός μηνυμάτων : 667 Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ) Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Πεμ 08 Σεπ 2011, 20:06 | |
| Την εμπιστευτηκα και εγω για το μπουσα μου (racing speck) , kαι ειμαι πολυ ευχαριστημενος , ενω οταν την εστειλα για service σε πολυ γνωστο μαγαζι που σερβιρει και επισκευαζει αναρτησεις , σε αναλογη ερωτηση μου , απαντησε οτι εκτος των αλλων την ''βρισκει'' και πολυ ποιοτικα φτιαγμενη. | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: NITRON SUSPENSION Παρ 09 Σεπ 2011, 00:19 | |
| Έχω ξεκινήσει μια μικρή συνεργασία με τη Nitron... όπως όλες οι Αγγλικές εταιρίες έχουν κερδίσει τεχνογνωσία μέσα στους αγώνες, ώς εκ τούτου μετά απο πολλά χρόνια που ουσιαστικά η εταιρία βελτίωνε στόκ αναρτήσεις μπήκε στον "χορό" των competition αναρτήσεων με πολύ ποιοτικές αναρτήσεις και το σημαντικότερο με καλές τιμές! Νομίζω πως ειδικά κάποιος που δε θέλει να ανέβει στα 1000+Ε των Ohlins/wp/matris που είναι κορυφαίες στο χώρο, αξίζει να δαπανήσει χρήματα σ'αυτή την εταιρία. | |
|
| |
| NITRON SUSPENSION | |
|