| K3-K4 με μοτερ απο Κ8 | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 15:05 | |
| | |
|
| |
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 15:13 | |
| Με αυτά τα χρήματα και κάτι ψιλά παίρνεις Κ5..... | |
|
| |
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 15:16 | |
| - kentaurosk8 έγραψε:
- Με αυτά τα χρήματα και κάτι ψιλά παίρνεις Κ5.....
Τα χρηματα που εχει στην αγγελια ή τα χρηματα που θελει η μετατροπη; | |
|
| |
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 15:18 | |
| Το πρώτο.... εσυ θες μόνο μετατροπή? Ας μιλήσουν οι πιο προτζεκτάκηδες του φόρουμ... θα κοστίσει πολλά πάντως το μόνο σίγουρο.... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 15:32 | |
| Εσύ έχεις ήδη Κ4 και θες να το κάνεις Κ8; | |
|
| |
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 15:47 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Εσύ έχεις ήδη Κ4 και θες να το κάνεις Κ8;
εγω Κ3 εχω. Δεν θελω να το κανω Κ8 (και τιποτα ακομα δεν θα του κανω) απλα το ειδα σαν ιδεα και ρωτησα αν αξιζει(για το μελον). | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 15:54 | |
| - amorfotos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Εσύ έχεις ήδη Κ4 και θες να το κάνεις Κ8;
εγω Κ3 εχω. Δεν θελω να το κανω Κ8 (και τιποτα ακομα δεν θα του κανω) απλα το ειδα σαν ιδεα και ρωτησα αν αξιζει(για το μελον). Αξίζει αν σ'αρέσει το Κ3/Κ4 σαν μηχανάκι,και θες να το κρατήσεις. Επίσης είναι ένας πιο αξιόπιστος τρόπος να κάνεις το Κ3 170+ ίππους σε σχέση με το μπλέξεις με Yoshimura κτλ... | |
|
| |
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 16:00 | |
| - T.R.E έγραψε:
- amorfotos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Εσύ έχεις ήδη Κ4 και θες να το κάνεις Κ8;
εγω Κ3 εχω. Δεν θελω να το κανω Κ8 (και τιποτα ακομα δεν θα του κανω) απλα το ειδα σαν ιδεα και ρωτησα αν αξιζει(για το μελον).
Αξίζει αν σ'αρέσει το Κ3/Κ4 σαν μηχανάκι,και θες να το κρατήσεις. Επίσης είναι ένας πιο αξιόπιστος τρόπος να κάνεις το Κ3 170+ ίππους σε σχέση με το μπλέξεις με Yoshimura κτλ... Και επιστρεφουμε στο αρχικο ποστ. κοστος, μειονεκτηματα; Ή οποιαδηποτε πληροφορια. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 20:22 | |
| - amorfotos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- amorfotos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Εσύ έχεις ήδη Κ4 και θες να το κάνεις Κ8;
εγω Κ3 εχω. Δεν θελω να το κανω Κ8 (και τιποτα ακομα δεν θα του κανω) απλα το ειδα σαν ιδεα και ρωτησα αν αξιζει(για το μελον).
Αξίζει αν σ'αρέσει το Κ3/Κ4 σαν μηχανάκι,και θες να το κρατήσεις. Επίσης είναι ένας πιο αξιόπιστος τρόπος να κάνεις το Κ3 170+ ίππους σε σχέση με το μπλέξεις με Yoshimura κτλ... Και επιστρεφουμε στο αρχικο ποστ. κοστος, μειονεκτηματα; Ή οποιαδηποτε πληροφορια. To κόστος επειδή μιλάμε για μεταχειρισμένα πράγματα προφανώς ποικίλει. Όπως και να έχει θα χρειαστείς όλα τα ηλεκτρικά του Κ7,εγκέφαλο-πλεξούδα-κοντέρ-σώματα ψεκασμού+ ένα κινητήρα. Επίσης θα χρειαστείς εξάτμιση από Κ7. Εκτός αν βάλεις κεφαλή από Κ7 και αφήσει τα κάρτερ του Κ4,σίγουρα πάντως θα χρειαστείς κάποιες πατέντες όπως και να έχει... Να πω,2-3 χιλιάρικα ανάλογα τι και πως... | |
|
| |
akisrio Normal gixxer
Όνομα: : Ακης Τόπος : Ριο Πατρα Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 253 Hμερομηνία εγγραφής : 15/02/2010
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 20:46 | |
| - T.R.E έγραψε:
- amorfotos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- amorfotos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Εσύ έχεις ήδη Κ4 και θες να το κάνεις Κ8;
εγω Κ3 εχω. Δεν θελω να το κανω Κ8 (και τιποτα ακομα δεν θα του κανω) απλα το ειδα σαν ιδεα και ρωτησα αν αξιζει(για το μελον).
Αξίζει αν σ'αρέσει το Κ3/Κ4 σαν μηχανάκι,και θες να το κρατήσεις. Επίσης είναι ένας πιο αξιόπιστος τρόπος να κάνεις το Κ3 170+ ίππους σε σχέση με το μπλέξεις με Yoshimura κτλ... Και επιστρεφουμε στο αρχικο ποστ. κοστος, μειονεκτηματα; Ή οποιαδηποτε πληροφορια.
To κόστος επειδή μιλάμε για μεταχειρισμένα πράγματα προφανώς ποικίλει. Όπως και να έχει θα χρειαστείς όλα τα ηλεκτρικά του Κ7,εγκέφαλο-πλεξούδα-κοντέρ-σώματα ψεκασμού+ ένα κινητήρα.
Επίσης θα χρειαστείς εξάτμιση από Κ7. Εκτός αν βάλεις κεφαλή από Κ7 και αφήσει τα κάρτερ του Κ4,σίγουρα πάντως θα χρειαστείς κάποιες πατέντες όπως και να έχει...
Να πω,2-3 χιλιάρικα ανάλογα τι και πως... Εγω που θελω να κρατησω το Κ4 ξερει να μου πει καποιος αν πεφτει το μοτερ κουτι πανω η δεν ταιριαζουν οι βασεις και θα μπλεξω. Παντως σαν ιδεα μου αρεσει πολυ ενα 4αρι με 180+ ροδα | |
|
| |
DimSTriple Full gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Τρι 13 Σεπ 2011, 21:31 | |
| 180 ρόδα βγάζεις ας πούμε σχετικά εύκολα απο το υπάρχων μοτέρ. 171 είχα βγάλει εγώ μόνο με ροϊκή και συμπίεση, 2-3 θα έβγαζα αν είχα βάλει ένα σέτ str typeS που έπαιζαν και typeR η απόδοση σίγουρα θα έφτανε τα 180 ρόδα (superflow). (148 στόκ => 162 με εξάτμιση => 171 με ροϊκή/φλάτζα/χρονισμό).
Για 'μένα αξίζει να ασχοληθείς αν πάθεις ζημιά στο στόκ μοτέρ ή αν κοντράρεσαι και θές όσα μπορείς να πάρεις. Το μοτέρ δε μπαίνει απευθείας, θέλει δουλειά για να ταιριάξει στο μοτέρ, πιο εύκολα μπαίνει του κ5 | |
|
| |
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Παρ 16 Σεπ 2011, 01:55 | |
| - DimSTriple έγραψε:
- 180 ρόδα βγάζεις ας πούμε σχετικά εύκολα απο το υπάρχων μοτέρ. 171 είχα βγάλει εγώ μόνο με ροϊκή και συμπίεση, 2-3 θα έβγαζα αν είχα βάλει αν είχα βάλει ένα σέτ str typeS που έπαιζαν και typeR η απόδοση σίγουρα θα έφτανε τα 180 ρόδα (superflow). (148 στόκ => 162 με εξάτμιση => 171 με ροϊκή/φλάτζα/χρονισμό).
Για 'μένα αξίζει να ασχοληθείς αν πάθεις ζημιά στο στόκ μοτέρ ή αν κοντράρεσαι και θές όσα μπορείς να πάρεις. Το μοτέρ δε μπαίνει απευθείας, θέλει δουλειά για να ταιριάξει στο μοτέρ, πιο εύκολα μπαίνει του κ5 Το υπαρχων μοτερ;Του Κ4 λες; Μπορεις να προσδιορισεις τον ορο "ευκολα"; | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Παρ 16 Σεπ 2011, 08:38 | |
| - amorfotos έγραψε:
- DimSTriple έγραψε:
- 180 ρόδα βγάζεις ας πούμε σχετικά εύκολα απο το υπάρχων μοτέρ. 171 είχα βγάλει εγώ μόνο με ροϊκή και συμπίεση, 2-3 θα έβγαζα αν είχα βάλει αν είχα βάλει ένα σέτ str typeS που έπαιζαν και typeR η απόδοση σίγουρα θα έφτανε τα 180 ρόδα (superflow). (148 στόκ => 162 με εξάτμιση => 171 με ροϊκή/φλάτζα/χρονισμό).
Για 'μένα αξίζει να ασχοληθείς αν πάθεις ζημιά στο στόκ μοτέρ ή αν κοντράρεσαι και θές όσα μπορείς να πάρεις. Το μοτέρ δε μπαίνει απευθείας, θέλει δουλειά για να ταιριάξει στο μοτέρ, πιο εύκολα μπαίνει του κ5 Το υπαρχων μοτερ;Του Κ4 λες; Μπορεις να προσδιορισεις τον ορο "ευκολα"; Νομίζω το περιγράφει,ολόσομη εξάτμιση,ροϊκή,αύξηση συμπίεσης,εκκεντροφόροι STR-R. Αν και τα 180 από Κ4 πολλά μου ακούγονται. | |
|
| |
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Παρ 16 Σεπ 2011, 14:18 | |
| - T.R.E έγραψε:
- amorfotos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- amorfotos έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
- Εσύ έχεις ήδη Κ4 και θες να το κάνεις Κ8;
εγω Κ3 εχω. Δεν θελω να το κανω Κ8 (και τιποτα ακομα δεν θα του κανω) απλα το ειδα σαν ιδεα και ρωτησα αν αξιζει(για το μελον).
Αξίζει αν σ'αρέσει το Κ3/Κ4 σαν μηχανάκι,και θες να το κρατήσεις. Επίσης είναι ένας πιο αξιόπιστος τρόπος να κάνεις το Κ3 170+ ίππους σε σχέση με το μπλέξεις με Yoshimura κτλ... Και επιστρεφουμε στο αρχικο ποστ. κοστος, μειονεκτηματα; Ή οποιαδηποτε πληροφορια.
To κόστος επειδή μιλάμε για μεταχειρισμένα πράγματα προφανώς ποικίλει. Όπως και να έχει θα χρειαστείς όλα τα ηλεκτρικά του Κ7,εγκέφαλο-πλεξούδα-κοντέρ-σώματα ψεκασμού+ ένα κινητήρα.
Επίσης θα χρειαστείς εξάτμιση από Κ7. Εκτός αν βάλεις κεφαλή από Κ7 και αφήσει τα κάρτερ του Κ4,σίγουρα πάντως θα χρειαστείς κάποιες πατέντες όπως και να έχει...
Να πω,2-3 χιλιάρικα ανάλογα τι και πως... Και ποσο για εργασια και εξατμηση;(στο περιπου, δεν θελω και τιμολογιο, χοντρικα-χοντρικα) - T.R.E έγραψε:
- amorfotos έγραψε:
- DimSTriple έγραψε:
- 180 ρόδα βγάζεις ας πούμε σχετικά εύκολα απο το υπάρχων μοτέρ. 171 είχα βγάλει εγώ μόνο με ροϊκή και συμπίεση, 2-3 θα έβγαζα αν είχα βάλει αν είχα βάλει ένα σέτ str typeS που έπαιζαν και typeR η απόδοση σίγουρα θα έφτανε τα 180 ρόδα (superflow). (148 στόκ => 162 με εξάτμιση => 171 με ροϊκή/φλάτζα/χρονισμό).
Για 'μένα αξίζει να ασχοληθείς αν πάθεις ζημιά στο στόκ μοτέρ ή αν κοντράρεσαι και θές όσα μπορείς να πάρεις. Το μοτέρ δε μπαίνει απευθείας, θέλει δουλειά για να ταιριάξει στο μοτέρ, πιο εύκολα μπαίνει του κ5 Το υπαρχων μοτερ;Του Κ4 λες; Μπορεις να προσδιορισεις τον ορο "ευκολα"; Νομίζω το περιγράφει,ολόσομη εξάτμιση,ροϊκή,αύξηση συμπίεσης,εκκεντροφόροι STR-R. Αν και τα 180 από Κ4 πολλά μου ακούγονται.
Και εμενα μου ακουστηκαν πολλα τα 180 για αυτο ρωτησα μηπως δεν καταλαβα εγω καλα. Το "ευκολα" δεν πηγαινε στην αναβαθμιση του μοτερ, αλλα στο ποσο "ευκολα" μπαινει πανω στη μοτο. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Παρ 16 Σεπ 2011, 14:33 | |
| - amorfotos έγραψε:
Και ποσο για εργασια και εξατμηση;(στο περιπου, δεν θελω και τιμολογιο, χοντρικα-χοντρικα)
Εξάτμιση αν φοράς ήδη ολόσωμη,ταιριάζει σε Κ5/Κ6,δεν χρειάζεται να την αλλάξεις. Το μοτέρ έχει μόνο μια βάση διαφορετική,η οποία είναι μόλις 1 πόντο πιο δίπλα,το οποίο φτιάχνεται σχετικά εύκολα. Για εργασία θα σε γελάσω,δεν έχω μαγαζί. - amorfotos έγραψε:
- Το "ευκολα" δεν πηγαινε στην αναβαθμιση του μοτερ, αλλα στο ποσο "ευκολα" μπαινει πανω στη μοτο.
Το Κ5/Κ6 μπαίνει σχεδόν κουτί. Εναλλακτικά βάζεις μόνο την κεφαλή και τα ηλεκτρικά αν είσαι τυχερός και τα βρεις σκέτα ( μάλλον είσαι ) Και θα χρειαστεί και ένα μικρό τριμάρισμα στο φιλτροκούτι του Κ5 για να ταιριάξει στο πλαίσιο του Κ4. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Δευ 19 Σεπ 2011, 09:38 | |
| Kαι εδώ είναι περίπου τι γίνετε αν σε ένα μοτέρ Κ3/Κ4 βάλεις εκκεντροφόρους STR... Η μπλέ γραμμή είναι με ολόσωμη,στοκ κεφαλή,φλάντζα για συμπίεση και ρυθμισμένο. Η κόκκινη είναι + STR... | |
|
| |
akisrio Normal gixxer
Όνομα: : Ακης Τόπος : Ριο Πατρα Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 253 Hμερομηνία εγγραφής : 15/02/2010
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Δευ 19 Σεπ 2011, 10:31 | |
| Το Κ5/Κ6 μπαίνει σχεδόν κουτί. Εναλλακτικά βάζεις μόνο την κεφαλή και τα ηλεκτρικά αν είσαι τυχερός και τα βρεις σκέτα ( μάλλον είσαι Του Κ5 μπαινει οπως λενε πολλοι μπορει να γινει το ιδιο με τα αντιστοιχα απο Κ7 εννοω κεφαλη και ηλεκτρικα δεν θα ειναι καλυτερο απο οτι με πραγματα απο 5αρι | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: K3-K4 με μοτερ απο Κ8 Δευ 19 Σεπ 2011, 10:52 | |
| - akisrio έγραψε:
Του Κ5 μπαινει οπως λενε πολλοι μπορει να γινει το ιδιο με τα αντιστοιχα απο Κ7 εννοω κεφαλη και ηλεκτρικα δεν θα ειναι καλυτερο απο οτι με πραγματα απο 5αρι Σίγουρα τα Κ7 έχουν κάποια περιθώρια βελτίωσης παραπάνω,κυρίως στις ψηλές στροφές.Όμως σκέψου ότι θα πρέπει να αλλάξεις ολόκληρο το μοτέρ γιατί το Κ7 φοράει διαφορετική εξάτμιση και παράκεντρο κάρτερ. Του Κ5 μπαίνει σχεδόν κουτί,χρησιμοποιείς την δικιά σου εξάτμιση και μπορείς εύκολα να αλλάξεις μόνο την κεφαλή και τα ηλεκτρικά.Έχεις πιο δυνατές μεσαίες και η διαφορά στην μέγιστη δύναμη δεν νομίζω να είναι παραπάνω από 4-5 άλογα... | |
|
| |
| K3-K4 με μοτερ απο Κ8 | |
|