| ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... | |
|
+18T.R.E Miou brwmogazos maronsrad kostaskr6 kostasva magiaklaniakeksatmisi mx5 κολτρέϊν boutser bolek76 panosk8 gsxrk71000 Darksoul gat0s k8 600 kk nasos-v -=UNSEEN=- 22 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Παρ 21 Σεπ 2012, 18:19 | |
| - brwmogazos έγραψε:
- μαλιστα...αρα στο δυναμομετροι οι περισσοτεροι κουρδιζουν με ακουστικα?
Το μπουσα να εχει Knock? αν και δεν προσεξα κατι στο repair manual οταν του εκανα ενα γρηγορο περασμα... τα suzuki δεν εχουν knock sensor και κανενας δεν ρυθμιζει με ακουστικα..... στο δυναμομετρο αυξομειωνουν τις μοιρες(με μικρα + η" - , και βλεποντας την αλλαγη στη ροπη ανεβοκατεβαζουν αντιστοιχα, μεχρι να βρουν σε ποιο σημειο δεν επηρεαζεται πλεον η καμπηλη). Ενοειται οτι δεν ειναι το τελειο, αλλα σου γραφω για το τι κανουν. Απο οτι γνωριζω το cbr 08+ εχουν knock sensor, αλλα απο οτι εχω ακουσει δεν δουλευει σωστα. Οσον αφορα το target afr, σε ατμοσφαιρικους κινητηρες και δη αποδοτικους-οποτε και απαιτητικους- ειναι γυρω απο το 13. | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Παρ 21 Σεπ 2012, 18:31 | |
| μολις ειδα οτι σου απαντησε ο T.R.E σε αλλο ποστ...... | |
|
| |
maronsrad Jr.gixxer
Όνομα: : ΜΙΚΕ Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 28 Αγωνιζόμενος : properisi..........isws kai tou xronou
an exw $$ kai den kserw ti na ta kanw Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Παρ 21 Σεπ 2012, 20:16 | |
| ενι χελπ για τα πιατελακια ? ποσες μοιρες δινουν - παιρνουν ? δεν εχω ιδεα τι κανουν | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Σαβ 22 Σεπ 2012, 09:31 | |
| Ouch...δηλαδη σου κουρδιζουν και αν εχεις πειρακια δεν παιρνει κανεις χαμπαρι? Δεν μιλαω για καποιον εμπειρο που εχει κουρδισει 1.000.000 φυσικα.
Με βαζει σε σκεψεις αυτο. advance δηλαδη βλεποντας καμπυλη δυναμομετρησης και μετα το στεγνωνουν λιγο ψηλα μεχρι ενα οριο που απο την εμπειρια τους θελουν και τελος?
Μηπως να κοιταξω για παραλληλο εγκεφαλο και autotune παρα custom προγραμμα? θα μου πεις οι κοφτες δεν βγαινουν με παραλληλο :(....(οχι τελικης αλλα 1ης-2ας-κτλπ)
Με το yoshibox το μικροκουρδισμα που εγινε στο μπουσα μου, βλεπω οτι πχ με 5η και πολυ λιγα χιλιομετρα εκει πριν τις 3000 η μαλλον στην μεταβαση εκει στις 3ς οταν ανοιγεις κανει σαν μπερδεμα και μετα τις 3000 στρωνει...θυμαμαι οτι το yoshibox κουρδιζει απο τις 3000 και πανω και μου κακοφαινεται. Οχι οτι ποτε το δουλευω σε αυτο το φασμα με τοσο χαμηλη σχεση...απλα το προσεξα και μου κακοφανηκε και ειπα δεν βαριεσαι θα το διορθωσω οταν παω για καστομ προγραμμα. Απλα βλεπω πλεον οτι τα μηχανακια εχουν ελαχιστες εως καθολου δικλειδες ασφαλειας και αν πεσεις σε κανα μλκα μπορει και σε βαθος χρονου να πηδηξεις εμβολα-κεφαλη κτπ απο στεγνωματα κτλπ... | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Σαβ 22 Σεπ 2012, 10:26 | |
| εισαι λιγο υπερβολικος νομιζω δημητρη .... δεν θα κανει ο αλλος ο,τι του ερθει στο κεφαλι ....
και μην μπρεδευεις τους παραλληλους και το αυτοτυνε με την ρυθμιση του αβανς ...το ενα ειναι για μειγματα το αλλο για αναφλεξη ,αφου τα ξερεις μωρε,
σε αλλο ποστ εχει γραψει και ο σταυρος και ο νικος πως ρυθμιζουν το αβανς (πιστευω πως το ειδες ή θα το δεις) | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Δευ 24 Σεπ 2012, 13:24 | |
| Αλεξανδρε, μιλω εκ πειρας απο βελτιωση στο 4τροχο μου για τους προγραμματαδες. Πιστεψε με εχουν δει παρα πολλα τα ματια μου απο ασχετους που το παιζουν γνωστες. Πρεπει να φυλας τον κωλο σου και φυσικα να πας σε καποιον ο οποιος εχει στο ενεργητικο του 100αδες αναβαθμισεις με επιτυχια και να δεις σε βαθος χρονου ποσο αξιοπιστα ηταν...Εφοσον μιλαμε για custom φυσικα και οχι καποια εταιρια με κυρος στον χωρο...Οταν ειχα ρωτησει στα πρωτα ποστ μου που να προγραμματισω το μπουσα αν θυμασαι κανεις δεν απαντησε...η σχεδον κανεις...Πως λοιπον θα μπορουσα να αποφασισω οταν καλα καλα δεν υπαρχει popular επιλογη? Γιαυτο εμεινε και το μπουσα με μικρορυθμισεις απο yoshibox... Δεν μπερδευω τους παραλληλους με το αβανς, ξαναδιαβασε το ποστ μου. Γραφω οτι κουρδιζουν αντβανς βλεποντας καμπυλη οπως ειπαν τα παλικαρια παραπανω και το στεγνωνουν λιγο ψηλα και τελος με το προγραμμα ...αυτο τουλαχιστον καταλαβα εγω. Εσυ αλεξ τι θα εκανες? θα εβαζες παραλληλο για μειγματα και τελος η θα πηγαινες σε καστομ για κοφτες, μειγματα, αντβανς κτλπ? | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Δευ 24 Σεπ 2012, 13:44 | |
| - brwmogazos έγραψε:
- Ouch...δηλαδη σου κουρδιζουν και αν εχεις πειρακια δεν παιρνει κανεις χαμπαρι? Δεν μιλαω για καποιον εμπειρο που εχει κουρδισει 1.000.000 φυσικα.
Με βαζει σε σκεψεις αυτο. advance δηλαδη βλεποντας καμπυλη δυναμομετρησης και μετα το στεγνωνουν λιγο ψηλα μεχρι ενα οριο που απο την εμπειρια τους θελουν και τελος? Μηπως να κοιταξω για παραλληλο εγκεφαλο και autotune παρα custom προγραμμα? θα μου πεις οι κοφτες δεν βγαινουν με παραλληλο :(....(οχι τελικης αλλα 1ης-2ας-κτλπ)
- brwmogazos έγραψε:
- Οταν ειχα ρωτησει στα πρωτα ποστ μου που να προγραμματισω το μπουσα αν θυμασαι κανεις δεν απαντησε...η σχεδον κανεις...Πως λοιπον θα μπορουσα να αποφασισω οταν καλα καλα δεν υπαρχει popular επιλογη? Γιαυτο εμεινε και το μπουσα με μικρορυθμισεις απο yoshibox...
Δεν μπερδευω τους παραλληλους με το αβανς, ξαναδιαβασε το ποστ μου. Γραφω οτι κουρδιζουν αντβανς βλεποντας καμπυλη οπως ειπαν τα παλικαρια παραπανω και το στεγνωνουν λιγο ψηλα και τελος με το προγραμμα ...αυτο τουλαχιστον καταλαβα εγω. Ο στοκ εγκέφαλος δεν είναι άγραφος να ρυθμίζεις απ'το μηδέν. Μπορείς να φλασάρεις μόνο καύσιμα,ή μόνο να βγάλεις τους κόφτες,χωρίς να πειράξεις τίποτα άλλο. Δεν είναι υποχρεωτικό να ρυθμίσεις αβάνς . Επίσης όπως γράφει και ο Unseen η 1η και η 2α και η 3η δεν έχουν κόφτες,απλά λιγότερο αβάνς για να είναι το μηχανάκι πιο οδηγήσιμο. Το ότι το στεγνώνουν ψηλά από που το συμπέρανες; Το 13.0 δεν θεωρείται στεγνό στο τέρμα γκάζι | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Δευ 24 Σεπ 2012, 14:11 | |
| εγω ρε δημητρη εχω παραλληλο και τον εχω με 0 χαρτη ... ειχ απαει σε υποτιθετε καλο μαστορα και το ρυθμισε αλλα εμενα δεν μου αρεσε και πολυ ..... στο δυναμομετρο εδινε μεν μερικα αλογα αλλα ειχε γινει λιγο πιο νωχελικο αντι να γινει πιο αμμεσο....και απο τοτε δεν εχω ξανασχοληθει (ετσι και αλλοιως μονο ενα τελικο εχω δεν εχεικαι μεγαλη διαφορα) καποια στιγμη οταν βρω λεφτα θα παω να βαλω μια ολοσωμη και θα παω να κανω ενα νεο χαρτη για μειγματα και ταυτοχρονα θα κανω και μια μικρη αλλαγη στο αβανς . ολα αυτα θα τα κανω χωρις φλασαρισμα μιας και εχω το κομαντερ και το ιγνισιον ... ασε οτι στον εγκεφαλο του κ5 δεν μπορεις να πηραξεις και πολλα πραγματα ... αν ειχα ομως απο κ7 εγκεφαλο ή αν ειχα το μπουσα σου θα φλασαρα τα περισσοτερα αλλα για τα μειγματα θα εβαζα παλι παρ/λο | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Δευ 24 Σεπ 2012, 14:18 | |
| - Miou έγραψε:
- εγω ρε δημητρη εχω παραλληλο και τον εχω με 0 χαρτη ...
ειχ απαει σε υποτιθετε καλο μαστορα και το ρυθμισε αλλα εμενα δεν μου αρεσε και πολυ ..... στο δυναμομετρο εδινε μεν μερικα αλογα αλλα ειχε γινει λιγο πιο νωχελικο αντι να γινει πιο αμμεσο....και απο τοτε δεν εχω ξανασχοληθει (ετσι και αλλοιως μονο ενα τελικο εχω δεν εχεικαι μεγαλη διαφορα) καποια στιγμη οταν βρω λεφτα θα παω να βαλω μια ολοσωμη και θα παω να κανω ενα νεο χαρτη για μειγματα και ταυτοχρονα θα κανω και μια μικρη αλλαγη στο αβανς . ολα αυτα θα τα κανω χωρις φλασαρισμα μιας και εχω το κομαντερ και το ιγνισιον ... ασε οτι στον εγκεφαλο του κ5 δεν μπορεις να πηραξεις και πολλα πραγματα ... αν ειχα ομως απο κ7 εγκεφαλο ή αν ειχα το μπουσα σου θα φλασαρα τα περισσοτερα αλλα για τα μειγματα θα εβαζα παλι παρ/λο Πλέον στους εγκεφάλους των Κ7 και έπειτα και Βusa 08+ δεν έχει και μεγάλη διαφορά όσον αφορά την ευκολία το να φλασάρεις και τα μίγματα. Και σε λίγο καιρό θα μπορείς να κάνεις και με το Κ5 σχεδόν ότι και με το Κ7 | |
|
| |
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Δευ 24 Σεπ 2012, 15:17 | |
| - T.R.E έγραψε:
Πλέον στους εγκεφάλους των Κ7 και έπειτα και Βusa 08+ δεν έχει και μεγάλη διαφορά όσον αφορά την ευκολία το να φλασάρεις και τα μίγματα.
Και σε λίγο καιρό θα μπορείς να κάνεις και με το Κ5 σχεδόν ότι και με το Κ7
Θα τεστάρουμε άμεσα στο Κ8 την κατάργηση του παράλληλου και όλα στην στοκ ECU. Περιμένω και το "σε λίγο καιρό θα μπορείς" για να το δοκιμάσουμε και στο 5άρι | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Δευ 24 Σεπ 2012, 18:37 | |
| | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τρι 25 Σεπ 2012, 11:23 | |
| Αλεξανδρε προτεινεις δηλαδη φλασαρισμα του μαμα εγκεφαλου μονο για τους κοφτες του και εναν παραλληλο για να μου κουρδισουν μειγματα? Εσυ Νικο τι προτεινεις? By the way για την παραπανω αναφορα σου, υποθετω οτι και στ αμηχανακια συγκριτικα με τον 0 χαρτη σε ενα custom file , φτωχαινουν μειγματα και δινουν αντβανς οσο μπορουν για να κερδισουν λιγη ακομη αποδοση. Αν καταλαβα καλα μου γραφεις οτι δεν κανουν πιο φτωχο το μειγμα? Συγκριτικα με το μαμα file μιλαω παντα . Στα μπουσα αν δεν απατωμαι εκτος απο αβανς χαμηλοτερο 1η 2α 3η και 4η, εχεις και λιγοτερο ανοιγμα πεταλουδας? | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τρι 25 Σεπ 2012, 11:50 | |
| - brwmogazos έγραψε:
- Αλεξανδρε προτεινεις δηλαδη φλασαρισμα του μαμα εγκεφαλου μονο για τους κοφτες του και εναν παραλληλο για να μου κουρδισουν μειγματα?
αλλα φλασαρισμα οχι μονο για κοφτες αλλα και για σιφτερ και για αβανς και για το βεντιλατερ να δουλευει πιο νωρις ... τωρα απο τα γραφομενα του νικου καταλαβα οτι σε λιγο καιρο θα ειναι και αρκετα πιο ευκολο ,απο οτι ειναι τωρα, να ρυθμισεις και τα μειγματα με το φλασαριμα | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τρι 25 Σεπ 2012, 13:40 | |
| - brwmogazos έγραψε:
Εσυ Νικο τι προτεινεις? By the way για την παραπανω αναφορα σου, υποθετω οτι και στ αμηχανακια συγκριτικα με τον 0 χαρτη σε ενα custom file , φτωχαινουν μειγματα και δινουν αντβανς οσο μπορουν για να κερδισουν λιγη ακομη αποδοση. Αν καταλαβα καλα μου γραφεις οτι δεν κανουν πιο φτωχο το μειγμα? Συγκριτικα με το μαμα file μιλαω παντα .
Στα μπουσα αν δεν απατωμαι εκτος απο αβανς χαμηλοτερο 1η 2α 3η και 4η, εχεις και λιγοτερο ανοιγμα πεταλουδας? Ο χάρτης του αβάνς στο ecueditor δεν είναι μηδενικός,έχει τις τιμές του εργοστασίου... Οι περισσότεροι δεν ρυθμίζουν κάν το αβάνς και από φόβο αλλά και γιατί οι βενζίνες μας δεν είναι και οι καλύτερες και δεν θέλουν δουλεύουν και συνέχεια 100άρα ( όπως εγώ)... Όπως σου είπα και πιο πάνω δεν έχω μετρήσει ποτέ στοκ μηχανάκι να δω που δουλεύει,αλλά κρίνοντας απ'τις εξατμίσεις τους ( πχ βγάζω τους λαιμούς και είναι πεντακάθαροι) δεν νομίζω ότι δουλεύουν πλούσια. Πλέον με το autotune δεν βλέπω τον λόγο να βάλεις παράλληλο,εκτός αν δεν σου αρέσει η ιδέα να φλασάρεις τον εγκέφαλο συνεχώς. Όλα απ'τον εγκέφαλο. Τους χάρτες των 2ων πεταλούδων δεν τους θυμάμαι απ'έξω,αλλά θα τους ρίξω μια ματιά ή μάλλον καλύτερα θα τους ποστάρω να τους δεις | |
|
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τρι 25 Σεπ 2012, 13:42 | |
| Νικο συνδεεται το autotune με τον στοκ εγκεφαλο,δηλαδη; | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τρι 25 Σεπ 2012, 14:35 | |
| - giannisK6 έγραψε:
- Νικο συνδεεται το autotune με τον στοκ εγκεφαλο,δηλαδη;
Όχι το autotune της dynojet ρε τρελέ :P αλλά κάνει την ίδια δουλειά σχεδόν με διαφορετικό τρόπο... | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τρι 25 Σεπ 2012, 20:53 | |
| Φίλε Δημήτρη μην συγκρίνεις τη μοτο με το χώρο του αυτοκινήτου. Ειδκά στο group Vag αλλά και γενικότερα, πολλοί πετάχτηκαν απο το πουθενά και το παίζουν προγραμματιστές. Απλά ¨τράβηξαν¨ έτοιμα προγράμματα απο άλλους, είδαν συγκριτικά τα νορμάλ και είδαν τι περίπου παίζει. ΜΕτά τα έκαναν λίγο πιο ¨επιθετικά¨ και ξαφνικά έγιναν προγραμματιστές. Το οτι ρυθμίζουν π.χ. μέσω obd με στοκ λ είναι απαράδεκτο για μένα. Ενας αισθητήρας που δουλευει κάθε μέρα μπορεί να έχει θέμα και να μην δείχνει σωστά. Δεν κάνουν τον κόπο να δουλεψουν δικά τους wideband. Ειδικά με τους παλιούς εγκέφαλους των πρώτων ΤΤ με τον narrowband και τις ελάχιστες διορθώσεις πήγαινε η ανατίναξη σύννεφο. Ολοι έχουν πάρει αγκαλιά τα Vag com και έχουν γίνει ειδικοί στην ανάγνωση παραμέτρων του κινητήρα. Οι πιο ψαγμένοι επεμβαίνουν και πρήζουν τα αυτοκίνητα στο advance και το στέγνωμα για να ξυπνάνε νωρίς και μετά αναρωτιούνται γιατί τα μοτέρ γίνονται αρακάς, αλλά μέχρι τότε καμαρώνουν που πάνε καλύτερα απο οτι του Χ μ@λ@κ@ προγραμματιστή, λες και αυτός δεν μπορούσε να το κουρδίσει όσο παίρνει. Για να ρυθμίσεις advance το δυναμόμετρο είναι μονόδρομος. Η προσωπική μου άποψη είναι οτι ρυθμίζεις 1-2 μοίρες χαμηλά για πιο γρήγορο ξύπνημα και τέλος. Πρέπει να ληφθεί υπ όψην η περίπτωση μάπα βενζίνης, βουλωμένης αντλίας, οχι 100% ογκομετρική αποδοση στα μπεκ κλπ. Επειδή λοιπόν δεν έχουμε knock sensor (γιατί οι θόρυβοι σε τόσο μικρούς κινητήρες με τόσο μεγάλη απόδοση είναι πολλοί και θα γίνει χαμός και ειδικά σε βελτιωμένα μοτέρ) μπορεί να γίνει μεγάλη ζημιά. Τουλάχιστον χαμηλά και θα ακούσεις τα πειράκια αλλά και θα περάσεις γρήγορα το φάσμα οπότε δεν θα προλάβει να γίνει ζημιά. Η ρυθμιση σε όλο το φάσμα αφορά γαιδουρεμένα μοτέρ με μεγάλη συμπίεση και μεγάλους εκκεντροφόρους. Εκεί αλλάζει το παραμύθι. Τα κέρδη σε στοκ μοτέρ είναι μικρά και τα ρίσκα μεγάλα. Πολύ περισσότερη αξία έχει η ρύθμιση καυσίμου και για οικονομία και για σωστή καύση. Αλλοι λένε καλύτερα να είναι πλούσιο για να μην χαλαέι, αλλά οταν η άκαυτη βενζίνη ξεπλένει τα χιτώνια απο λάδι και ξαφνικά το μοτέρ καταπίνει το λάδι σαν κοκα κολα ψάχνουν το γιατί. Το καλύτερο είναι μια ωραία ρύθμιση του στοκ εγκεφάλου (καύσιμο) με το Autotune που διαθέτει το ECU editor και τέλος. Τέλος για το οτι δεν σου απάντησε κανένας για το που να ρυθμίσεις, είναι απλά γιατί δεν υπάρχει κάποιος σοβαρός που να κάνει αυτή τη δουλειά. Οσοι ρυθμίζουν αυτοκίνητα δεν ασχολούνται με τις μηχανές γιατί δεν μπορούν να πάρουν τα λεφτά που θέλουν. Κάποιοι υποτιθέμενοι γνώστες που είναι άπειρα χρόνια στο χώρο, ρυθμίζουν πάνω σε Dyno με μηδενικές πιέσεις Ram Air, χωρίς να ξέρουν τις αλλαγές που κάνει ο χάρτης ανάλογα με την πίεση στο φιλτροκούτι (αφου δεν ξέρουν καν τι είναι MAP MAF IAP κλπ) με θερμοκρασίες δωματίου άστα να πάνε και πάλι χωρίς να ξέρουν τις διορθώσεις που γίνονται και με φορτία αστεία σε σχέση με το δρόμο. Φυσικά και χωρίς να λαμβάνουν υπ` όψη τη χρήση που κάνει ο ιδιοκτήτης κλπ. Πληρώνουνε λοιπόν και τα μηχανάκια δεν πάνε. Πολλοί μουτζουρηδες μάθανε το +/- του Commander και με το αυτί ρυθμίζουνε μηχανάκια. Μακάρι κάποιοι σοβαροί αυτοκινητάδες να ρίχνανε τον πήχη (και λόγω καιρών) και να ασχολούνταν με τα μηχανάκια πιο σοβαρά. | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τετ 26 Σεπ 2012, 11:37 | |
| Μπραβο παιδες ωραια ποστ...
Προφανως το πιο οικονομικο σεναριο για το μπουσα ειναι να μου κουρδισουν κοφτες, αντβανς (ισως και οχι μπας και μελλοντικα το γυρισουμε ολοι σε 95αρα) και μειγματα απο τον μαμα εγκεφαλο για να γλιτωσω το κοστος του παραλληλου κτλπ λοιπον. κατι που μου εγινε ξεκαθαρο σε προηγουμενα ποστ. Επισης το οτι κανεις σχεδον δεν κουρδιζει advance και απο τους παραλληλους επισης με βαζει σε σκεψεις για το αν θα ηταν οντως καλο να το σκαλισεις...
Εχω ακουσει παρα πολυ καλα λογια για τον Βαγια εδω κατω απο το αυλακι...Για Αθηνα δεν εχω ακουσει κανεναν ακομη. Φυσικα και δεν θελω κουρδισματα για ανατιναξη αλλα ουτε και κουρδισμα πλουσιο οπως λεει και ο unseen σωστα με αποτελεσμα αυξημενη καταναλωση, μειωμενη αποδοση και bore wash (το σημαντικοτερο και για εμενα). Μηπως σε πρωτη κινηση θα επρεπε να βγαλω τους κοφτες και σε δευτερο σταδιο να δοκιμασω κουρδισμα σε dyno με wideband? Δεν μπορω να πω οτι το μπουσα δεν εχει δυναμη. Καθε αλλο, απλα με τρωει ο κωλος μου για τους κοφτες του... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τετ 26 Σεπ 2012, 11:59 | |
| Φαγώθηκες με το κούρδισμα του αβάνς,άστο στην ησυχία του... :P Απλά ρύθμισε το καύσιμο να είσαι ΟΚ βγάλε τους κόφτε,βάλε και κανένα σίφτερ και έτοιμο... | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τετ 26 Σεπ 2012, 12:30 | |
| Ακριβώς όπως τα λέει ο Νίκος. Είναι οτι πιο ιδανικό και σίγουρο. Αφου σκέφτεσαι να το γυρίσεις και σε 95αρα, άσε το αβανς όπως είναι απο τη μαμά Suzuki. | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τετ 26 Σεπ 2012, 13:38 | |
| - T.R.E έγραψε:
- Φαγώθηκες με το κούρδισμα του αβάνς,άστο στην ησυχία του... :P Απλά ρύθμισε το καύσιμο να είσαι ΟΚ βγάλε τους κόφτε,βάλε και κανένα σίφτερ και έτοιμο...
Νικολα αναφερομαι σε αντβανς γιατι αποτι εγραψες τα κλειδωματα των χαμηλων σχεσεων στο μπουσα ειναι απλα θεμα αντβανς. Δεν με νοιαζει ψηλα να ξηλοφορτωνει. Εχει δυναμη...απλα να φυγουν τα κλειδωματα της . 95αρα για να πω την αληθεια δεν εχω σκεφτει ουτε προκειται να βαλω, ουτε στο αμαξι ουτε στο μηχανακι. Αν ομως πιασουμε πατο οικονομικα, τοτε ισως ολοι το γυρισουμε προς τα εκει...κατα τα αλλα....100αρα θα πεφτει παντα, ειτε το προγραμμα ειναι κουρδισμενο με 95αρα η υποδεεστερη...Ακουω λοιπον προτασεις, απο επωνυμους που κουρδιζουν ΣΩΣΤΑ κ με ασφαλεια τα μειγματα σε 2τροχα οποιος εχει την καλοσυνη . | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τετ 26 Σεπ 2012, 14:57 | |
| Φίλκε βρωμόγκαζε το κλείδωμα σου δεν είναι απο Advance. Δεν γίνεται να έχεις τόσο πολύ μειωμένη ισχύ και να δουλευει κανονικά η μοτοσικλέτα απο το Advance. Μπορείς να κόψεις αρκετά, αλλά στην προκειμένη περίπτωση το κλείδωμα είναι απο τις ηλεκτρονικές πεταλούδες σου. Οι διαφορές σου στο Advance σε όλους τους χάρτες ακόμα και στου κλειστούς είναι 1-2 μοίρες κατά μέσο όρο. Στην 1η2η3η αν δεις στις 6000rpm π.χ. έχεις 44μοίρες άνοιγμα στο 100% γκαζιού αντί 95% που έχεις στην 4η π.χ. Πολύ χοντρικά τώρα αφού πρέπει να ανέβει συγκριτικός χάρτης για να καταλάβεις. Το ABC για τα προγράμματα δεν κάνει κάτι άλλο απο το να μην ανοιγει τελείως τις πεταλούδες και επιφέρεται πτώση ισχύος. Σαν να πηγαίνεις με πιο λίγο γκάζι και φυσικά μικροδιαφορές στο advance. Αν καταργήσεις τις πεταλούδες απλά δεν έχεις ABC μόνο μικροδιαφορές στους χάρτες. Ο κόφτης ανοίγει και μόνος του στην 6η καθώς και σε όλες τις ταχύτητες. Το 95% των πεταλούδων είανι το τέρμα άνοιγμα. Αν ρυθμίσεις στο 100 χάνεις τη ροή αέρα στα σώματα λόγω στροβιλισμων στα εντελώς κάθετα κλαπέτα. Γράφω βιαστικά γιατί πρέπει να φύγω. Οτι θέλετε μπορούμε να το συζητήσουμε και μετά εκτός και αν είναι ο Νίκος online οπότε απαντάει αυτός. Σας χαιρετώ. | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τετ 26 Σεπ 2012, 15:07 | |
| - -=UNSEEN=- έγραψε:
- Φίλκε βρωμόγκαζε το κλείδωμα σου δεν είναι απο Advance. Δεν γίνεται να έχεις τόσο πολύ μειωμένη ισχύ και να δουλευει κανονικά η μοτοσικλέτα απο το Advance. Μπορείς να κόψεις αρκετά, αλλά στην προκειμένη περίπτωση το κλείδωμα είναι απο τις ηλεκτρονικές πεταλούδες σου. Οι διαφορές σου στο Advance σε όλους τους χάρτες ακόμα και στου κλειστούς είναι 1-2 μοίρες κατά μέσο όρο. Στην 1η2η3η αν δεις στις 6000rpm π.χ. έχεις 44μοίρες άνοιγμα στο 100% γκαζιού αντί 95% που έχεις στην 4η π.χ. Πολύ χοντρικά τώρα αφού πρέπει να ανέβει συγκριτικός χάρτης για να καταλάβεις. Το ABC για τα προγράμματα δεν κάνει κάτι άλλο απο το να μην ανοιγει τελείως τις πεταλούδες και επιφέρεται πτώση ισχύος. Σαν να πηγαίνεις με πιο λίγο γκάζι και φυσικά μικροδιαφορές στο advance. Αν καταργήσεις τις πεταλούδες απλά δεν έχεις ABC μόνο μικροδιαφορές στους χάρτες. Ο κόφτης ανοίγει και μόνος του στην 6η καθώς και σε όλες τις ταχύτητες. Το 95% των πεταλούδων είανι το τέρμα άνοιγμα. Αν ρυθμίσεις στο 100 χάνεις τη ροή αέρα στα σώματα λόγω στροβιλισμων στα εντελώς κάθετα κλαπέτα. Γράφω βιαστικά γιατί πρέπει να φύγω. Οτι θέλετε μπορούμε να το συζητήσουμε και μετά εκτός και αν είναι ο Νίκος online οπότε απαντάει αυτός. Σας χαιρετώ.
Δημήτρη δεν νομίζω ότι αναφέρεται στα B,C προγράμματα,αλλά στο μειωμένο αβάνς που έχουν οι πρώτες ταχύτητες...Η μεγάλη μείωση δεν είναι στο τέρμα γκάζι,αλλά στην περιοχή 10-40% του γκαζιού...Οι διαφορές εκεί είναι αρκετά μεγάλες,σε ένα άλλο θέμα έχω ποστάρει μερικούς χάρτες από διάφορες ταχύτητες... | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τετ 26 Σεπ 2012, 16:33 | |
| Ισχύει Νίκο μου και είναι τεράστιες και οχι απλά μεγάλες. Εγώ ανέφερα τα ABC που εκεί έχουν τεράστια διαφορά οι πεταλούδες. Απλά επειδή έγραφα πολύ χοντρικά, ανέφερα τις μοίρες αυτές σε μεγαλύτερο TPS και ψηλές στροφές. Δεν ξέρω αν βοηθάει κάποιον να ποστάρω τους 3d χάρτες για να είναι άμεσα εμφανείς οι διαφορές. Και στις ψηλές στροφές όμως που οι διαφορές στο advance είναι πιο μικρές, υπάρχουν έντονες διαφορές στις πεταλούδες με πάνω απο 10μοίρες. Το σωστό λοιπόν είναι επέμβαση και στα δυο σημεία.
Φίλε Δημήτρη αν φτιαχτούν οι χάρτες ώστε να δουλευεις παντού το μέγιστο Advance που μπορεί να βρεθεί στους έτοιμους χάρτες και φτιαχτεί για όλες τις ταχύτητες ο χάρτης πεταλούδων με τις περισσότερες μοίρες (και να πειραχτεί ακόμα περισσότερο αν το θέλεις) θα δεις διαφορά μεγάλη αλλά στα χαμηλά με πολύ πιο έντονη απόκριση. Φυσικά να γίνει και ρύθμιση καυσίμου με τα νέα δεδομένα και δεν θέλεις κάτι άλλο. | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... Τετ 26 Σεπ 2012, 16:49 | |
| Παρακάτω φαίνονται οι διαφορές στις γωνίες των ηλεκτρονικών πεταλούδων στην 3η και 4η σχέση ενδεικτικά. 1η2η3η είναι πολύ ¨κλειστές¨σε σχέση με την 4η5η6η. ΚΑι απο κάτω είναι οι 3d χάρτες του advance για το κάθε ένα απο τα 3group ταχυτήτων. | |
|
| |
| ΠΕΡΙ ADVANCE... ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.... | |
|