Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Τόπος : ΑΘΗΝΑ Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 728 Hμερομηνία εγγραφής : 03/10/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τρι 25 Οκτ 2011, 20:36
παιδια μην τρελενεστε οι αλλες εταιρειες τι κανανε παραπανω honda και yamaha παραμειναν ος εχει με ψιλο λιφτινγκ τωρα traction control και abs θελετε εχετε να δωσετε 17000 euro και πανω
kostas-1000k9 Normal gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Αθήνα - Τρίκαλα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 220 Hμερομηνία εγγραφής : 07/07/2010
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τρι 25 Οκτ 2011, 20:45
JIMK7 έγραψε:
gsxrk71000 έγραψε:
JIMK7 έγραψε:
+1000 με 2 εξατμισεις και τα μυαλα στα καγκελα
αν δεν πενέψουμε το σπιτι μας!!! :P :P :P
Κι ομως παντα ημουν υπερ των 2 εξατμισεων στο δικο μου μπορουσα ανετα να του βαλω 4-1 που θα ηταν πιο ελαφρυ και θα γλυτωνα αρκετα λεφτα αλλα δεν μπορουσα να το βλεπω καθολου, ξενερωνω μονο με την ιδεα οταν βλεπω μηχανακι με ενα τελικο συγνωμη Τ.Ρ.Ε. Με δυο ειναι πιο τσαμπουκαλεμενο το μηχανακι τι να κανουμε
+1000. Η ασυμμετρία δεν μ'αρέσει και εμένα.
kostas-1000k9 Normal gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Αθήνα - Τρίκαλα Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 220 Hμερομηνία εγγραφής : 07/07/2010
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τρι 25 Οκτ 2011, 20:49
STELIOS έγραψε:
T.R.E έγραψε:
Στέλιο μην κοιτάς αλλού για εξάτμιση,θα βάλεις το μονό του L2...
τις δαγκανες θα παρουμε απο αυτο
ναι ναι ναι.
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τρι 25 Οκτ 2011, 20:58
προτιμω να βλεπω ενα μηχανακι ιδιο για 5 χρονια κ να γινει ενα μπαμ μετα κ να αλλαξει ολοκληρη, παρα καθε 2 χρονια ενα βρακι γυρισμενο αναποδα :P
το κ9 ειναι ολοφρεσκη μοτοσυκλετα σε σχεση με το κ8 κ μεχρι να εμφανιστει κατι εντελως καινουργιο, καλα κρατει σε value for money .
καποιος λογος θα υπαρχει που το κρατησαν ετσι κ φετος.
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τρι 25 Οκτ 2011, 21:00
panosk8 έγραψε:
καποιος λογος θα υπαρχει που το κρατησαν ετσι κ φετος.
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τρι 25 Οκτ 2011, 22:51
Miou έγραψε:
εχουν κανει εκει στην σουζουκι... πολυ πισω το μηχανακι σε σχεση με τον ανταγωνισμο... τι κριση και παπαριες... αφου βγαινουν τα μηχανακια για το 2012 επρεπε να ειναι τουμπανο και ισαξιο των αλλων... εχουν επιστρωσεις στα καλαμια τοσα χρονια και τωρα τις εβγαλαν... γιατι ? για το κοστος??? και μου εβαλαν τις brembo??????? xa0a0xa0a0x0ax0xa καλο αστειο και αυτο.....οσο καλο και αξιοπιστο και αν ειναι το μηχανακι δυστυχος ειναι πολυ πισω τεχνολογικα απο τους αντιπαλους του...για αλλη μια χρονια....
Δεδομενου οτι το νεο Gixxer δεν εχει τετοια μεγαλη διαφορα τεχνολογικα,σε σχεση με τον ανταγωνισμο οπως πχ το R1 οταν βγηκε σε συγκριση με τα ss του τοτε ('98),τι προτιμας ρε Αλεξ οταν προκειται για την καθημερινη σου μοτο...;Aξιοπιστια και πολυ καλο γκαζι (με απειρες δυνατοτητες αναβαθμισης απο πλευρας αντοχης και ανταλλακτικων) ή να παρεις το χ ευρωπαικο με τα 1000 περισσοτερα ηλεκτρονικα και τα 20 παραπανω εργοστασιακα αλογα αλλα να φοβασαι μη σου τυχει το οτιδηποτε (μηχανικα και ηλεκτρολογικα)...; Δεν λεω πολυ καλα ολα αυτα αλλα που εχουν οι Ευρωπαιοι αλλα τα λεφτα που θα δωσεις στο japan (οτι και να ειναι αυτο) θα πιασουν πιο σιγουρα τοπο και θα εχει και αλλη μεταπωληση αν χρειαστει
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τετ 26 Οκτ 2011, 00:08
STELIOS έγραψε:
παιδια μην τρελενεστε οι αλλες εταιρειες τι κανανε παραπανω honda και yamaha παραμειναν ος εχει με ψιλο λιφτινγκ τωρα traction control και abs θελετε εχετε να δωσετε 17000 euro και πανω
Σωστός ο Στέλιος !!!
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τετ 26 Οκτ 2011, 00:45
μπορούσαν απλά να βγάλουν κάτι λίγο πιο βελτιωμένο απο αυτο που εβγαλαν τώρα και όχι αυτό... στην ουσία τα τελευταία 3 χρόνια είναι η ίδια μηχανή!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τετ 26 Οκτ 2011, 10:12
giannisK6 έγραψε:
Miou έγραψε:
εχουν κανει εκει στην σουζουκι... πολυ πισω το μηχανακι σε σχεση με τον ανταγωνισμο... τι κριση και παπαριες... αφου βγαινουν τα μηχανακια για το 2012 επρεπε να ειναι τουμπανο και ισαξιο των αλλων... εχουν επιστρωσεις στα καλαμια τοσα χρονια και τωρα τις εβγαλαν... γιατι ? για το κοστος??? και μου εβαλαν τις brembo??????? xa0a0xa0a0x0ax0xa καλο αστειο και αυτο.....οσο καλο και αξιοπιστο και αν ειναι το μηχανακι δυστυχος ειναι πολυ πισω τεχνολογικα απο τους αντιπαλους του...για αλλη μια χρονια....
Δεδομενου οτι το νεο Gixxer δεν εχει τετοια μεγαλη διαφορα τεχνολογικα,σε σχεση με τον ανταγωνισμο οπως πχ το R1 οταν βγηκε σε συγκριση με τα ss του τοτε ('98),τι προτιμας ρε Αλεξ οταν προκειται για την καθημερινη σου μοτο...;Aξιοπιστια και πολυ καλο γκαζι (με απειρες δυνατοτητες αναβαθμισης απο πλευρας αντοχης και ανταλλακτικων) ή να παρεις το χ ευρωπαικο με τα 1000 περισσοτερα ηλεκτρονικα και τα 20 παραπανω εργοστασιακα αλογα αλλα να φοβασαι μη σου τυχει το οτιδηποτε (μηχανικα και ηλεκτρολογικα)...; Δεν λεω πολυ καλα ολα αυτα αλλα που εχουν οι Ευρωπαιοι αλλα τα λεφτα που θα δωσεις στο japan (οτι και να ειναι αυτο) θα πιασουν πιο σιγουρα τοπο και θα εχει και αλλη μεταπωληση αν χρειαστει
ρε γιαννη τι μου λες τωρα ρε... αμα ηταν ετσι οπως τα λες θα ειχα ευρωπαικο και οχι ιαπωνεζικο... ετσι και αλλοιως εμενα δεν με ενδιαφερουν τα 10 παραπανω αλογα... αν ηταν ετσι θα ειχα πουλησει το κ5 για κ9 ή θα ειχα σκασει ενα τσουβαλι λεφτα για να φτιαξω το κ5... αλλα τωρα μιλαμε για ενα κ9 (του 2009) που εχει πλεον μονη εξατμιση... βγαλανε και τις επιστρωσεις στα καλαμια και βαλανε τις δαγκανες τις μπρεμπο... και το δινουν για το 2012 ... 2012 -2009=3 ... μετα απο 3 ολοκληρα χρονια αυτες ειναι οι αλλαγες δλδ???και δικαιολογουν αυτες οι αλλαγες την νεα τιμη??? ασε να παρω καλυτερα το κ9 μεταχειρο με ενα σκασμο λεφτα λιγοτερα... δεν θελω ουτε και εγω να αλλαζουν ριζικα τα μηχανακια καθε 2 χρονια αλλα τωρα μιλαμε για ενα ιδιο σχεδον μηχανακι με αλλη τιμη...οσο για την μεταπωληση οι ευρωπαικες ειναι που κρατανε τιμη και οχι οι ιαπωνεζικες... θα σκασεις τωρα 15000ε σχεδον για να παρεις το L2 και μετα απο 2 χρονια δεν θα πιανει ουτε τα 10000 καλα καλα...
tHeO_1000k9 Jr.gixxer
Όνομα: : theo Αριθμός μηνυμάτων : 7 Hμερομηνία εγγραφής : 20/02/2010
Αν είναι αφτο το amazing μιχανακη που θα Έβγαζε η Suzuki τότε πάλι καλα που δεν πουλησα το 8αρι μάλλον τους χτύπησε η κρίση και Αφτους απογοήτευση παντός το 12
stavroulis Normal gixxer
Όνομα: : Μιχάλης Τόπος : ΧΑΝΙΑ!! Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 350 Αγωνιζόμενος : Προσπαθω..... Hμερομηνία εγγραφής : 31/10/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τετ 26 Οκτ 2011, 16:49
Εμενα παλι μου αρεσει αν και θα ηθελα τουλαχιστον traction control γιατι ειναι απαρετιτο πλεον.. ολα τα αλλα δεν με χαλανε..
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τετ 26 Οκτ 2011, 18:03
Miou έγραψε:
giannisK6 έγραψε:
Miou έγραψε:
εχουν κανει εκει στην σουζουκι... πολυ πισω το μηχανακι σε σχεση με τον ανταγωνισμο... τι κριση και παπαριες... αφου βγαινουν τα μηχανακια για το 2012 επρεπε να ειναι τουμπανο και ισαξιο των αλλων... εχουν επιστρωσεις στα καλαμια τοσα χρονια και τωρα τις εβγαλαν... γιατι ? για το κοστος??? και μου εβαλαν τις brembo??????? xa0a0xa0a0x0ax0xa καλο αστειο και αυτο.....οσο καλο και αξιοπιστο και αν ειναι το μηχανακι δυστυχος ειναι πολυ πισω τεχνολογικα απο τους αντιπαλους του...για αλλη μια χρονια....
Δεδομενου οτι το νεο Gixxer δεν εχει τετοια μεγαλη διαφορα τεχνολογικα,σε σχεση με τον ανταγωνισμο οπως πχ το R1 οταν βγηκε σε συγκριση με τα ss του τοτε ('98),τι προτιμας ρε Αλεξ οταν προκειται για την καθημερινη σου μοτο...;Aξιοπιστια και πολυ καλο γκαζι (με απειρες δυνατοτητες αναβαθμισης απο πλευρας αντοχης και ανταλλακτικων) ή να παρεις το χ ευρωπαικο με τα 1000 περισσοτερα ηλεκτρονικα και τα 20 παραπανω εργοστασιακα αλογα αλλα να φοβασαι μη σου τυχει το οτιδηποτε (μηχανικα και ηλεκτρολογικα)...; Δεν λεω πολυ καλα ολα αυτα αλλα που εχουν οι Ευρωπαιοι αλλα τα λεφτα που θα δωσεις στο japan (οτι και να ειναι αυτο) θα πιασουν πιο σιγουρα τοπο και θα εχει και αλλη μεταπωληση αν χρειαστει
ρε γιαννη τι μου λες τωρα ρε... αμα ηταν ετσι οπως τα λες θα ειχα ευρωπαικο και οχι ιαπωνεζικο... ετσι και αλλοιως εμενα δεν με ενδιαφερουν τα 10 παραπανω αλογα... αν ηταν ετσι θα ειχα πουλησει το κ5 για κ9 ή θα ειχα σκασει ενα τσουβαλι λεφτα για να φτιαξω το κ5... αλλα τωρα μιλαμε για ενα κ9 (του 2009) που εχει πλεον μονη εξατμιση... βγαλανε και τις επιστρωσεις στα καλαμια και βαλανε τις δαγκανες τις μπρεμπο... και το δινουν για το 2012 ... 2012 -2009=3 ... μετα απο 3 ολοκληρα χρονια αυτες ειναι οι αλλαγες δλδ???και δικαιολογουν αυτες οι αλλαγες την νεα τιμη??? ασε να παρω καλυτερα το κ9 μεταχειρο με ενα σκασμο λεφτα λιγοτερα... δεν θελω ουτε και εγω να αλλαζουν ριζικα τα μηχανακια καθε 2 χρονια αλλα τωρα μιλαμε για ενα ιδιο σχεδον μηχανακι με αλλη τιμη...οσο για την μεταπωληση οι ευρωπαικες ειναι που κρατανε τιμη και οχι οι ιαπωνεζικες... θα σκασεις τωρα 15000ε σχεδον για να παρεις το L2 και μετα απο 2 χρονια δεν θα πιανει ουτε τα 10000 καλα καλα...
Αν δεις δεν αναφερω την τιμη μεταπωλησης (που να σου πω διαφωνω πως τα ευρωπαικα την κρατανε καλυτερα,συγκρινε ενα Ducati 749 με ενα gixxer 750 ιδιας χρονιας) αλλα την μεταπωληση αυτη καθαυτη,δηλαδη την ευκολια.Μη μου πεις πως το ιδιο ευκολα θα δωσει πχ ο abrestas το μηχανακι του με καποιον που πουλαει ενα αντιστοιχο ευρωπαικο....
gixxermak Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2295 Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια... Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Παρ 28 Οκτ 2011, 11:48
Η Suzuki επιβεβαίωσε ότι η GSX-R της επόμενης χρονιάς θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση μοτοσυκλέτας EICMA που θα γίνει στο Μιλάνο από τις 8 Νοεμβρίου. Το μοντέλο θα είναι πλήρως ανανεωμένο, φυσικά θα διατίθεται με κινητήρες 600cc, 750cc και 1000cc και θα ενσωματώνει τεχνογνωσία από την εμπλοκή της εταιρείας στο MotoGP και το WSBK. Αισθητικά η GSX-R της νέας χρονιάς θα έχει σπορ εξάτμιση «4-2-1», θα είναι βαμμένη σε μπλε-άσπρο χρώμα και οι ζάντες θα έχουν μια κόκκινη λωρίδα. Το σύστημα πέδησης είναι της Brembo πλέον ένω και ο πίνακας οργάνων είναι καινούργιος. Όπως ανακοινώθηκε, έχει γίνει προσπάθεια να μειωθεί το βάρος με αποτέλεσμα τα πιστόνια να είναι κατά 11% πιο ελαφριά σε σχέση με πριν, κάτι που «μεταφράζεται» σε εξοικονόμηση δύο κιλών. Η ανάρτηση και η συμπίεση έχουν μεταβληθεί ώστε να ανταποκρίνονται στην βελτιωμένη απόδοση του κινητήρα που έχει καλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Ωστόσο δεν θα διαθέτει traction control, όπως έχουν πλέον ανταγωνιστικά μοντέλα της.
Στην συγκεκριμένη πηγή μάλλον έχουν εκφραστεί λάθος.Δεν μπορεί "...έχει γίνει προσπάθεια να μειωθεί το βάρος με αποτέλεσμα τα πιστόνια να είναι κατά 11% πιο ελαφριά σε σχέση με πριν, κάτι που «μεταφράζεται» σε εξοικονόμηση δύο κιλών". Δηλαδή τα πιστόνια είναι 20kgr!Η μείωση του βάρους είναι καθαρά από την μονή εξάτμιση και τα λίγα gr από τα πιστόνια. Δυστυχώς ή ευτυχώς η εποχή ριζικών ανανεώσεων ανά 2 χρόνια έχει παρέλθει... Πλέων μιλάμε για ανανέωση κάθε 4-5 και θα δείξε(R1,S1000RR,GSXR 1000,RSV4...)ι.
Αν βάλει και η Suzuki, ride by wire, traction, ABS, τοτε το 2012 θα είναι το τελευταιο GSXR που θα πάρω.....
Tigas Normal gixxer
Όνομα: : Σταύρος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 49 Αριθμός μηνυμάτων : 162 Αγωνιζόμενος : Varibopi Mountain Circuit Hμερομηνία εγγραφής : 27/12/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Δευ 31 Οκτ 2011, 21:14
το ότι έχουν ελαφρώσει κινούμενα μέρη είναι καλό ώς πρός την ευστροφία να το καταλάβω, όταν μειώνεις όμως τα κινούμενα μέρη χάνεις σε ροπή, τώρα πώς την βελτιώσαν χαμηλές και μεσαίες :?:
Το μπροστινό το έχουν κάνει ποιο ''ανθρώπινο'' για το 2012, καλύτερα για το δρόμο μόνο
Λιγότερο αναρτώμενο βάρος εμπρός, καλό αυτό
Αλλαγή στις δαγκάνες :?: αλλαγή στην τρόμπα επάνω έπρεπε για να έχει τούμπανα φρένα, πρόβλημα αίσθησης υπάρχει και όχι απόλυτης δύναμης
Αυτό με την 1 εξάτμιση το έχω κάνει και εγώ από το 2009 και πολύ ποιο ωραίο
Είναι η 1η φορά που έχω ss τόσα χρόνια και έχω για 4 χρόνια τουλάχιστον. . . . . το τελευταίο μοντέλο
jimk Jr.gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : ΑΧΑΙΑ Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 7 Αγωνιζόμενος : OXI Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Δευ 26 Δεκ 2011, 19:49
το κακο ειναι οτι εβαλε ιταλικα φρενα.αυτο δεν θα αρεσει σε πολους.οχι τιποτα αλλο θα εχουνε οι ιταλοι κατι να λενε.μια χαρα ειναι τα tociko η τα nissin
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Δευ 26 Δεκ 2011, 20:08
παντως ειναι πολυομορφο.το κακο με ταφρενα, ειναι οτι θα ειναι ακριβα τα τακακια[χωρις καμια ειρωνια}
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Τρι 27 Δεκ 2011, 10:46
DrIoannis έγραψε:
Στην συγκεκριμένη πηγή μάλλον έχουν εκφραστεί λάθος.Δεν μπορεί "...έχει γίνει προσπάθεια να μειωθεί το βάρος με αποτέλεσμα τα πιστόνια να είναι κατά 11% πιο ελαφριά σε σχέση με πριν, κάτι που «μεταφράζεται» σε εξοικονόμηση δύο κιλών". Δηλαδή τα πιστόνια είναι 20kgr!Η μείωση του βάρους είναι καθαρά από την μονή εξάτμιση και τα λίγα gr από τα πιστόνια. Δυστυχώς ή ευτυχώς η εποχή ριζικών ανανεώσεων ανά 2 χρόνια έχει παρέλθει... Πλέων μιλάμε για ανανέωση κάθε 4-5 και θα δείξε(R1,S1000RR,GSXR 1000,RSV4...)ι.
Απόλυτα σωστός. Πήγαινα κι εγω να το γράψω, αλλά είχες προλάβει. Ο φίλος πιο πάνω απλά έκανε ένα συντακτικό λαθάκι. Τα πιστόνια ζυγίζουν γύρω στα 220gr το κάθε ένα αν θυμάμαι καλά. Οπότε θα ήταν μόνο μπιέλα. Ελαφρύτερα κατά τι λοιπόν για στροφάρισμα.
Αριθμός μηνυμάτων : 34 Hμερομηνία εγγραφής : 24/02/2012
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 10 Μαρ 2012, 15:55
η αληθεια ειναι οτι και εγω περιμενα κατι παραπανω στο μοντελο του 12. το περιεργο ειναι οτι και οι υπολοιποι ιαπωνες δεν φαινονται ιδιαιτερα δραστηριοι (εκτος της καβασακι).Επιπλεον το νεο μηχανακι λογω ισοτιμιας ευρω-γιεν θα ειναι σημαντικα ακριβοτερο απο κ9-λ10.οποτε ενα πλεονεκτημα που ειχε το παλιο λογω χαμηλης τιμης (με τα χρηματα απο τη διαφορα στην τιμη μπορουσες να αναβαθμισεις πολυ το μηχανακι) εχει χαθει. Στην αλλη πλευρα του ατλαντικου,μολις βγηκε το βαυαρικο 1000,η εκει αντιπροσωπεια εβγαλε ενα αναβαθμισμενο κ9 με καλουδια απο το αγωνιστικο κιτ σε προσφορα που μπορουσες να αγορασεις καινουργιο (κατι σαν το εδω desert storm).νομιζω θα ηταν πολυ καλη ιδεα να εχει προσφορα κατι αντιστοιχο και στην Ελλαδα.