Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Βολος-Σερρες Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 429 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 10 Μαρ 2012, 20:50
εγω αν ημουν η σουζουκι δε θα το εβγαζα καν. το κ9 θα κρατουσα κ θα το πουλουσα κ πιο φθινα. Ωστε να εχει τουλαχιστον την τιμη του σαν ατου απεναντι των αλλων...
αν ηθελα τωρα να αγορασω 1000αρι ουτε καν θα κοιτουσα ιαπωνια τη στιγμη που το BMW το βρισκεις καινουργιο κατω απο 12000 ευρω και εχει το υπεργκαζι και οποιος ειναι εντελως πισταδορος και δε τον νοιαζει να μην εχει κωλο η μηχανη RSV4 12700 περιπου....τι στιγμη που καινουργιο το πιο φθινο κ9 κανει 10800 ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ. Οποιος παιρνει ιαπωνα φετος καινουργιο ειναι απλα κοροιδο.
chris gsxr Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 81 Hμερομηνία εγγραφής : 03/02/2010
ας με διορθωσει καποιος αν κανω λαθος, αλλα ο τυπος ειπε οτι τα κ7-8 εβγαζαν 182 μαμα και τα κ9-l0 εβγαζαν 179 μαμα? μιλαμε για υπεραισιοδοξο δυναμομετρο.Ειναι τουλαχιστον 15 αλογα εκτος πραγματικοτητας.
amorfotos Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Στον κόσμο μου. Αριθμός μηνυμάτων : 631 Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση. Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 23 Ιουν 2012, 13:57
Εδω ο τυπος φοραει μπλουζακι που γραφει "μοτο γκουζι" και "απριλια" Αυτο και μονο, πρεπει να σε βαζει σε υποψιες (στο πρωτο βιντεακι "του 2012", στο 6:48) Περα απο την πλακα, φυσικα και περιμενε καποιος περισοτερα πραγματα μετα απο 3 χρονια,(εστω και καποιος που δεν θα το αγοραζε) και με τετοιο ανταγωνισμο, αλλιως μην το εβγαζες και να περιμενες να τελιωσεις την "εξελιξη" του με πχ τα ηλεκτρονικα.
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 23 Ιουν 2012, 14:40
Και εμένα παιδιά δεν με εντυπωσίασε το L2 πάντως..
Το zx10r 2011 είναι ένα πλήρες πακέτο, γεμάτο ηλεκτρονικά καλούδια και ριζικά ανανεωμένο, σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Το cbr 1000 και αυτό, ήταν ήδη από το 08-09 ready to race μηχανάκι, έτοιμο να μπει στην πίστα και νομίζω πως του πρόσθεσαν πλέον και traction control.
Το R1 crossplane επίσης με traction control για το 2012.
Μετά από 3 χρόνια φαγούρας, πιστεύω πως κάτι παραπάνω έπρεπε να δώσουν οι της suzuki στο κοινό τους..
Για τους Ευρωπαίους δεν θα μιλήσω, μιας που κατά την δική μου γνώμη, τα μηχανάκια τους βγαίνουν έτοιμα να τα βάλεις στην πίστα, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις ούτε σωληνάκια, ούτε τακάκια, ούτε δαγκάνες, ούτε τίποτα..
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 23 Ιουν 2012, 15:35
Antonios_gsxr έγραψε:
Και εμένα παιδιά δεν με εντυπωσίασε το L2 πάντως..
Το zx10r 2011 είναι ένα πλήρες πακέτο, γεμάτο ηλεκτρονικά καλούδια και ριζικά ανανεωμένο, σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Το cbr 1000 και αυτό, ήταν ήδη από το 08-09 ready to race μηχανάκι, έτοιμο να μπει στην πίστα και νομίζω πως του πρόσθεσαν πλέον και traction control.
Το R1 crossplane επίσης με traction control για το 2012.
Μετά από 3 χρόνια φαγούρας, πιστεύω πως κάτι παραπάνω έπρεπε να δώσουν οι της suzuki στο κοινό τους..
Για τους Ευρωπαίους δεν θα μιλήσω, μιας που κατά την δική μου γνώμη, τα μηχανάκια τους βγαίνουν έτοιμα να τα βάλεις στην πίστα, χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις ούτε σωληνάκια, ούτε τακάκια, ούτε δαγκάνες, ούτε τίποτα..
Και εμένα παιδιά δεν με εντυπωσίασε το L2 πάντως..
Το cbr εχει σιγουρα tracition control???
Δε νομίζω
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 23 Ιουν 2012, 16:45
και βεβαια το traction ειναι βασικο μειονεκτημα αλλα οπως και να εχει το big piston fork εμπρος ΚΑΙ πισω και οι brembo δαγκανιτσες ειναι 2 σημεια που το σουζουκι υστερουσε και βελτιωθηκαν !!!!!!
βεβαια στο αν αυτο ειναι αρκετο για να δωσουμε ανταλλαγη τα μηχανακια +10.000 και παραπανω για το L2 δεν θα συμφωνησω !
με ενα Κ9 με revalving εμπρος μια TTX πισω αντε και μια τρομπα RCS19 αφου δαγκανες εχει μονομπλοκ και φρεναρει μια χαρα εισαι κομπλε και με το 1/3 των χρηματων ! ακομα και αν συμπεριλαβεις και φουλ πακετο παραλληλο ECU για μειγματα shifter και traction παλι πολυ φτηνοτερα βγαινει το πακετο !
οποτε η αποψη μου ειναι ενα καθαρο μεταχειρο Κ9 με μερικα καλουδια !
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 23 Ιουν 2012, 22:19
k8 600 kk έγραψε:
και βεβαια το traction ειναι βασικο μειονεκτημα αλλα οπως και να εχει το big piston fork εμπρος ΚΑΙ πισω και οι brembo δαγκανιτσες ειναι 2 σημεια που το σουζουκι υστερουσε και βελτιωθηκαν !!!!!!
βεβαια στο αν αυτο ειναι αρκετο για να δωσουμε ανταλλαγη τα μηχανακια +10.000 και παραπανω για το L2 δεν θα συμφωνησω !
με ενα Κ9 με revalving εμπρος μια TTX πισω αντε και μια τρομπα RCS19 αφου δαγκανες εχει μονομπλοκ και φρεναρει μια χαρα εισαι κομπλε και με το 1/3 των χρηματων ! ακομα και αν συμπεριλαβεις και φουλ πακετο παραλληλο ECU για μειγματα shifter και traction παλι πολυ φτηνοτερα βγαινει το πακετο !
οποτε η αποψη μου ειναι ενα καθαρο μεταχειρο Κ9 με μερικα καλουδια !
η συγκεκριμενη φωτο ειναι σιγουρα photoshop επανω στο προτοτυπο motogp...το περιεργο ειναι οτι η φωτογραφια (φαινεται στο τελος του video) ειναι εξωφυλλο σε γιαπωνεζικο περιοδικο με λεζαντα: GSXR 1000
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ghost στις Σαβ 17 Νοε 2012, 18:06, 4 φορές συνολικά
sxlogo Full gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Κρήτη Αριθμός μηνυμάτων : 982 Αγωνιζόμενος : 3B Racing team(Bikes,Beer,Bed) Hμερομηνία εγγραφής : 26/09/2011
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 17 Νοε 2012, 17:19
SUZUKI ειναι αυτο η BMW?
boutser Hero gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : Καβάλα Ηλικία : 37 Αριθμός μηνυμάτων : 2766 Αγωνιζόμενος : θα ήθελα... Hμερομηνία εγγραφής : 06/10/2010
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 17 Νοε 2012, 17:31
πολυ καλο μου φαινετε!
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 17 Νοε 2012, 17:39
Το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι η motogp η crt.Δεν θελει πολυ μιαλο για να το καταλαβεις. Στο 1:12 παγωστε το.Ειναι ακριβως η ιδια φωτογραφια.Φωτοσουπαρα μεχρι εκει που δεν παει Γ@μημενο internet με την παραπληρωφορηση
Ετοιμάζεται η Suzuki Ποιος είπε ότι η Suzuki έχει παρατήσει το project MotoGP;
Σε ένα αποκαλυπτικό άρθρο του Kevin Cameron στο Cycle World παρουσιάστηκαν τα κρυφά πλάνα της Suzuki για επιστροφή της στο MotoGP. Στην πίστα Sugo της Ιαπωνίας το αγωνιστικό τμήμα του εργοστασίου από το Hamamatsu έχει ξεκινήσει τις δοκιμές ενός πρωτότυπου μοντέλου το οποίο δείχνει και είναι εντελώς καινούριο.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για μια εντελώς καινούρια μοτοσικλέτα η οποία πλέον βασίζεται σε έναν κινητήρα τετρακύλινδρο σε σειρά και όχι V4 όπως η GSV-R. Το σημαντικό στην υπόθεση του κινητήρα είναι πως ίσως να χρησιμοποιεί την τεχνοτροπία της Yamaha στο στρόφαλο Crossplane προκειμένου να κάνει πολύ πιο ομαλή τη μετάδοση της ισχύς στον πίσω τροχό. Αυτά όμως όλα είναι σε θεωρητικό επίπεδο διότι ελάχιστα έχουν διαρρεύσει για την ώρα από το ιαπωνικό εργοστάσιο τόσο για τη διάταξη του κινητήρα όσο και για τις τεχνικές λύσεις.
Οι δύο εξατμίσεις πάντως που φαίνονται στις φωτογραφίες κλέβουν την παράσταση, ενώ συνολικά η μοτοσικλέτα δείχνει σχεδόν έτοιμη από όλες τις απόψεις, φρένα, αναρτήσεις, πλαίσιο και αεροδυναμική.
Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν η συγκεκριμένη προσπάθεια της Suzuki έχει να κάνει με τους κανονισμούς CRT ή πρόκειται για ένα full πρωτότυπο μοντέλο με εργοστασιακή υποστήριξη. Αν δηλαδή το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι η νέα γενιά των GSX-R και πάνω σε αυτά τα βασιστεί η CRT μοτοσικλέτα της Suzuki – όπως έγινε με την Aprilia και την RSV4. Αυτό που μάλλον πρέπει να θεωρείται δεδομένο πάντως είναι η επιστροφή της Suzuki στο MotoGP το 2014 ή ακόμα και το 2013. Αυτό θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και από τους κανονισμούς που θα σχηματιστούν τον επόμενο χρόνο.
tsasbi Hero gixxer
Όνομα: : Βαγγέλης Τόπος : Ζωγράφου city Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 1410 Αγωνιζόμενος : moto gp PlayStation 1-2-3-4
Hμερομηνία εγγραφής : 23/05/2012
Θέμα: Απ: Gsxr 1000.2012 Σαβ 17 Νοε 2012, 21:58
sxlogo έγραψε:
SUZUKI ειναι αυτο η BMW?
+1000
nktr έγραψε:
ρε παιδιά αυτό είναι το νέο GSV-R 1000 που έκαναν δοκιμές τον Απρίλιο για να τρέξει το 2014.
Ετοιμάζεται η Suzuki Ποιος είπε ότι η Suzuki έχει παρατήσει το project MotoGP;
Σε ένα αποκαλυπτικό άρθρο του Kevin Cameron στο Cycle World παρουσιάστηκαν τα κρυφά πλάνα της Suzuki για επιστροφή της στο MotoGP. Στην πίστα Sugo της Ιαπωνίας το αγωνιστικό τμήμα του εργοστασίου από το Hamamatsu έχει ξεκινήσει τις δοκιμές ενός πρωτότυπου μοντέλου το οποίο δείχνει και είναι εντελώς καινούριο.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως πρόκειται για μια εντελώς καινούρια μοτοσικλέτα η οποία πλέον βασίζεται σε έναν κινητήρα τετρακύλινδρο σε σειρά και όχι V4 όπως η GSV-R. Το σημαντικό στην υπόθεση του κινητήρα είναι πως ίσως να χρησιμοποιεί την τεχνοτροπία της Yamaha στο στρόφαλο Crossplane προκειμένου να κάνει πολύ πιο ομαλή τη μετάδοση της ισχύς στον πίσω τροχό. Αυτά όμως όλα είναι σε θεωρητικό επίπεδο διότι ελάχιστα έχουν διαρρεύσει για την ώρα από το ιαπωνικό εργοστάσιο τόσο για τη διάταξη του κινητήρα όσο και για τις τεχνικές λύσεις.
Οι δύο εξατμίσεις πάντως που φαίνονται στις φωτογραφίες κλέβουν την παράσταση, ενώ συνολικά η μοτοσικλέτα δείχνει σχεδόν έτοιμη από όλες τις απόψεις, φρένα, αναρτήσεις, πλαίσιο και αεροδυναμική.
Το ερώτημα που μένει να απαντηθεί είναι αν η συγκεκριμένη προσπάθεια της Suzuki έχει να κάνει με τους κανονισμούς CRT ή πρόκειται για ένα full πρωτότυπο μοντέλο με εργοστασιακή υποστήριξη. Αν δηλαδή το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι η νέα γενιά των GSX-R και πάνω σε αυτά τα βασιστεί η CRT μοτοσικλέτα της Suzuki – όπως έγινε με την Aprilia και την RSV4. Αυτό που μάλλον πρέπει να θεωρείται δεδομένο πάντως είναι η επιστροφή της Suzuki στο MotoGP το 2014 ή ακόμα και το 2013. Αυτό θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και από τους κανονισμούς που θα σχηματιστούν τον επόμενο χρόνο.