παρακατω ειναι ενα κυκλωμα απενεργοποιησης για οσους εχουν φλασαρισμενο εγκεφαλο απ τον νικολα για launch control.
εναλλακτικα γινεται πανευκολα κ με εναν απλο χειροκινητο διακποτη στο κλιπ ον ,ομως ειπαμε.. αυτος ειναι αυτοματος :P :P
πριν γραψω οτιδηποτε αλλο να πω οτι δεν το χω κανει ακομα στην μηχανη,ομως στη προσομοιωση δουλευει κανονικα.
χρησημοποιω εξολοκληρου ρελε,3 συνολικα. θα μπορουσε να γινει με λιγοτερα ρελε η και με τρανζιστορ στο ρολο του ρελε ασφαλειας,ομως ειπα να μη τα μερδεψω.
τελος ο διακοπτης του συμπλεκτη ελεγχει γειωση κ οχι τασεις ,οποτε επρεπε να υπαρχουν ορισμενα σταδια αναγκαστικα.
το σκεπτικο ειναι οταν αντιληφθει το κυκλωμα οτι εχεις κουμπωσει δευτερα(αρα εχεις κανει την εκιννηση) να απενεργοποιει τον διακοπτη του συμπλεκτη.
κ να μενει απενεργοποιημενος για οσο ειναι αναμενη η μηχανη. αυτο μπορει να γινει με 2 τροπους.
η να παρεις σημα απ το σιφτερ,η να κανεις με πατεντα ακριβειας ενα μπουτον να πατιεται καθε που ανεβαζεις τον λεβιε προς τα πανω.
το κυκλωμα επιπλεον πρεπει να εχει αυτοσυγκρατιση δλδ, να αρκει 1 μονο σκανδαλισμος κ μετα να μενει μανδαλωμενο
οσες φορες κ αν παιρνει σημα μεχρι να σβησουν τα ηλεκτρικα της μοτο.
1η φωτο.
ο διακοπτης της μοτο ειναι σβηστος κ ολα ειναι στην αρχικη τους κατασταση.
το βασικο ρελε ειναι το Κ2 που ελεγχει τις τασεις. το Κ1 ειναι αυτο που ελεγχει τον διακοπτη του συμπλεκτη
κ το Κ3 το χω βαλει για επιπλεον ασφαλεια αν η συνδεση γινει μεσω σιφτερ
λοιπον ανοιγει ο διακοτης της μοτο,αναβουν τα οργανα τα φωτα η τρομπα κανει το τσεκ κτλ κτλ
και εχουμε ταση(κοκκινα καλωδια) μεσω του Κ2 (σε κατασταση ηρεμιας ακομη) προς το Κ1 , οπλιζεται το ρελε του η επαφη κλεινει κ η μηχανη μπορει να παρει μπρος αφου ο διακοπτης του συμπλεκτη ειναι κλειστος.
επισης οπλιζεται κ το πηνιο του Κ3 κ ειναι ετοιμο να στειλει τον παλμο μεσω των μπλε καλωδιων απ τον διακοπτη S3.
μεχρι εδω η μηχανη μπορει να παρει μπρος κανονικα,να κουμπωσει πρωτη ταχυτητα κ να κοφταρει με το launch.
το στιγμιοτυπο αυτο ειναι αφου εχει πατηθει ο S3.περναει στιγμιαια παλμος στο πηνιο του Κ2,οπλιζεται,αλλαζει καταστασεις
κ παραμενει αυτοσυγκρατημενο μεσω του μοβ καλωδιου.αφου ομως εχει αλλαζει κατασταση το Κ2 ,απενεργοποιειται το Κ3
κ ετσι εχω 2 δικλειδες ασφαλειας προς τον κλευτη στο σιφτερ.
ενα ρελε ανοιχτο κ μια διοδο να κοβει το ρευμα προς τα πισω.το επαληθευει κ το βολτομετρο.
απο κει κ περα οσες φορες αν πατηθει ο S3 το κυκλωμα παραμενει μανδαλωμενο κ μπορεις να κανεις ανεβασματα με συμπλεκτη
κ κατεβασματα πανω απο το οριο των στροφων του launch χωρις τη χρηση χειροκινητου διακοπτη.
ξερω οτι ειναι λιγο καψιμο κ ισως περιπολοκο,ομως ετσι ειναι αυτα :P :P