Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Γνωρίζουμε αυτές οι μοτοσυκλέτες που τρέχουν στο motogp, τι τετρακοσάρι είναι ικανές να κάνουν? Εννοείται με το ανάλογο στήσιμο για αυτήν την δουλειά, γρανάζωμα κτλ.
Πέφτουν κάτω από το 8 εύκολα, ή όχι?
Έχω την εντύπωση πάντως πως είναι γύρω στα 160 κιλά και 230 ίππους, σωστά?
kostasva Normal gixxer
Όνομα: : κωστας Τόπος : θεσσαλονικη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 107 Αγωνιζόμενος : στο δρομο με τον εαυτο μου Hμερομηνία εγγραφής : 06/06/2010
εχω την εντυπωση οτι ειναι πολυ δυσκολο να πεσουν κατω απο το 8 με τοσο μακρυα πρωτη που εχουν , κι ας εχουν τοσα αλογα που εχουν . δεν ειναι φτιαγμενα για 400αρι.......(λες να τα περναμε? δεν νομιζω)
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
παντως εχω ενα βιντεακι απο δικη καμερα το 07 στην Γερμανια,μετα την κατηφορα εχει ενα ευθειακι,εκει καναν δοκιμαστικη εκινηση,ο πιο γρηγορος ηταν ο Στονερ με DUCATI .αν και μετα εχασε αποτον ντανι τον αγωνα.ηταν στα πρωτα σταδια στα 800αρια το συστημα εκκινησης,παρολαυτα καριδωναντο γκαζι ολοι .
Αν και δεν έχει κανένα νόημα, οι motogp είναι πολύ γρήγορες στην εκκίνηση. Ρίχνουν κατά πολύ τη Formula 1.
εισαι σιγουρος? εγω ξερω το αντιθετο... ειχα διαβασει ενα αρθρακι για τις διαφορες τους στις επιδοσεις....στο φρεναρισμα μας ξεφτυλιζουν, στο κρατημα στις στροφες το ιδιο καινομιζω οτι και στις επιταχυνσεις το ιδιο...
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
Αν και δεν έχει κανένα νόημα, οι motogp είναι πολύ γρήγορες στην εκκίνηση. Ρίχνουν κατά πολύ τη Formula 1.
εισαι σιγουρος? εγω ξερω το αντιθετο... ειχα διαβασει ενα αρθρακι για τις διαφορες τους στις επιδοσεις....στο φρεναρισμα μας ξεφτυλιζουν, στο κρατημα στις στροφες το ιδιο καινομιζω οτι και στις επιταχυνσεις το ιδιο...
Αν και δεν έχει κανένα νόημα, οι motogp είναι πολύ γρήγορες στην εκκίνηση. Ρίχνουν κατά πολύ τη Formula 1.
εισαι σιγουρος? εγω ξερω το αντιθετο... ειχα διαβασει ενα αρθρακι για τις διαφορες τους στις επιδοσεις....στο φρεναρισμα μας ξεφτυλιζουν, στο κρατημα στις στροφες το ιδιο καινομιζω οτι και στις επιταχυνσεις το ιδιο...
ανετα ριχνουν στα gp σε ολους τους τομεις. δυστηχως τα τελευταια χρονια μας ριχνουν και στο θεαμα
θα ηταν πολυ ενδιαφερουσα μια κοντρα μιας F1 και ενος χαμηλομενου,μακρυψαλιδου,με mickey thompson λαστιχο, motogp 990cc. (γιατι οποια αλλη δοκιμη με αλλες παραμετρους, ειναι παντα υπερ του τετρατροχου.Ουτε σουζα θα κανει, αλλα ξεκιναει και με δυο σλικαδουρες). Τα συκα-συκα και η σκαφη-σκαφη. Προσωπικα -και μονο με αυτες τις προυποθεσεις- παλι γερνω προς το μοτο.
gixxermak Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ηλικία : 48 Αριθμός μηνυμάτων : 2295 Αγωνιζόμενος : Είμαι παππούς τώρα για τέτοια... Hμερομηνία εγγραφής : 01/11/2008
Κάπου το έχουμε ξανά πει εδώ μέσα... συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα... Είναι σαν να συγκρίνεις το άλογο με το μουλάρι!Μπορεί και τα δυο να φοράνε πέταλα αλλα δεν έχουν καμια σχέση!Άλλη δουλειά το ένα και άλλη το άλλο!
Kαι για πειτε ρε παιδια πως εξηγειται το οτι σε ιδιες πιστες τα motogp να πετυχαινουν μεγαλυτερη τελικη απ τα F1 παροτι η ταχυτητα εξοδου πριν την ευθεια γερνει κατα πολυ υπερ των F1........ μηπως εχει λεω εγω τωρα
panosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Πανος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2447 Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009
θα ηταν πολυ ενδιαφερουσα μια κοντρα μιας F1 και ενος χαμηλομενου,μακρυψαλιδου,με mickey thompson λαστιχο, motogp 990cc. (γιατι οποια αλλη δοκιμη με αλλες παραμετρους, ειναι παντα υπερ του τετρατροχου.Ουτε σουζα θα κανει, αλλα ξεκιναει και με δυο σλικαδουρες). Τα συκα-συκα και η σκαφη-σκαφη. Προσωπικα -και μονο με αυτες τις προυποθεσεις- παλι γερνω προς το μοτο.
καλη φαση θα ταν,ομως τοτε δε θα συγκριναμε παρομοια πραγματα σταυρο, γιατι το υποθετικο GP θα ηταν στημενο για τη κοντρα. στα προηγουμενα βιντεο απλα τα τρεξανε ετσι οπως βγαζουν τα γκρανπρι, κ αυτο ειναι κ το αντικειμενικο. μπορει η φορμουλα να ριχνει στα αυτια τα motogp ,ομως η μονη σχεση που χει με ενα αμαξι ειναι οτι κ τα δυο εχουν 4 ροδες κ τα οδηγας με τιμονι :P ενα αμαξι οτι κ να το κανεις δε γινεται μονοθεσιο.ενω ενα SS αν το φτιαξεις τερμα,κιλα,αλογα,περιφεριακα το χεις κανει superbike.
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
Kαι για πειτε ρε παιδια πως εξηγειται το οτι σε ιδιες πιστες τα motogp να πετυχαινουν μεγαλυτερη τελικη απ τα F1 παροτι η ταχυτητα εξοδου πριν την ευθεια γερνει κατα πολυ υπερ των F1........ μηπως εχει λεω εγω τωρα
πολύ απλά γιατί η f1 έχει αεροτομές που στα 250χλμ κατά μέσο όρο έχει 700-800 κιλά κάθετης δύναμης η μπροστινή και 1,5-2 τόνους η πίσω αεροτομή!!
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
Kαι για πειτε ρε παιδια πως εξηγειται το οτι σε ιδιες πιστες τα motogp να πετυχαινουν μεγαλυτερη τελικη απ τα F1 παροτι η ταχυτητα εξοδου πριν την ευθεια γερνει κατα πολυ υπερ των F1........ μηπως εχει λεω εγω τωρα
πολύ απλά γιατί η f1 έχει αεροτομές που στα 250χλμ κατά μέσο όρο έχει 700-800 κιλά κάθετης δύναμης η μπροστινή και 1,5-2 τόνους η πίσω αεροτομή!!
Οκ συμφωνο...οποτε ειναι μια μοτοσυκλετα motogp πιο γρηγορη απο μια f1...οσο αναφορα το πραδειγμα που εφερα πιο πανω...δλδ βγαινει απ την στροφη με πιο λιγα μαζευει πιο πολλλα km σε λιγοτερα μετρα κ φρεναρει πιο νωρις...κ τωρα με τα χιλιαρια
θα ηταν πολυ ενδιαφερουσα μια κοντρα μιας F1 και ενος χαμηλομενου,μακρυψαλιδου,με mickey thompson λαστιχο, motogp 990cc. (γιατι οποια αλλη δοκιμη με αλλες παραμετρους, ειναι παντα υπερ του τετρατροχου.Ουτε σουζα θα κανει, αλλα ξεκιναει και με δυο σλικαδουρες). Τα συκα-συκα και η σκαφη-σκαφη. Προσωπικα -και μονο με αυτες τις προυποθεσεις- παλι γερνω προς το μοτο.
καλη φαση θα ταν,ομως τοτε δε θα συγκριναμε παρομοια πραγματα σταυρο, γιατι το υποθετικο GP θα ηταν στημενο για τη κοντρα. στα προηγουμενα βιντεο απλα τα τρεξανε ετσι οπως βγαζουν τα γκρανπρι, κ αυτο ειναι κ το αντικειμενικο.
Πανο νομιζω οτι ισχυει το ακριβως αντιθετο απο αυτο που λες. Η φορμουλα δεν κανει σουζες και παταει και σε 1μετρο λαστιχα-προσφυση. οταν μιλαμε για 400μετρα και μηχανη οι δυο περιοριστικοι και σημαντικοι παραγοντες ειναι η σουζα και μετα η προσφυση. πως δηλαδη να περασει το gp μηχανακι οταν μεχρι τουλαχιστον την τριτη ταχυτητα θα κανει σουζες και το anti-wheelie θα βαραει υπερωριες???????
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
Kαι για πειτε ρε παιδια πως εξηγειται το οτι σε ιδιες πιστες τα motogp να πετυχαινουν μεγαλυτερη τελικη απ τα F1 παροτι η ταχυτητα εξοδου πριν την ευθεια γερνει κατα πολυ υπερ των F1........ μηπως εχει λεω εγω τωρα
πολύ απλά γιατί η f1 έχει αεροτομές που στα 250χλμ κατά μέσο όρο έχει 700-800 κιλά κάθετης δύναμης η μπροστινή και 1,5-2 τόνους η πίσω αεροτομή!!
Οκ συμφωνο...οποτε ειναι μια μοτοσυκλετα motogp πιο γρηγορη απο μια f1...οσο αναφορα το πραδειγμα που εφερα πιο πανω...δλδ βγαινει απ την στροφη με πιο λιγα μαζευει πιο πολλλα km σε λιγοτερα μετρα κ φρεναρει πιο νωρις...κ τωρα με τα χιλιαρια
ναι απλά άμα κανονιστεί ποτέ μία κόντρα τελικής μία f1 με μία μηχανή gp τα αφαιρέσουν αεροδυναμικές αντιστάσεις και τότε μία μέτρηση που είχε γίνει πριν μερικά χρόνια με πολύ μειωμένες αεροδυναμικές αντιστάσεις αν θυμάμαι καλά σε μία bar-honda είχε ξεπεράσει τα 420 χλμ...
ghost Hero gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Κυπαρισσία Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 2970 Αγωνιζόμενος : Married Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009
Παιδια απο οτι καταλαβα μιλαμε για διαφορες σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστα των 2 αυτων (και οχι το απολυτο ρεκορ σε μια ευθεια)κ εκει τα mgp οπως προανεφερα(βγαινει απ την στροφη με πιο λιγα μαζευει πιο πολλλα km σε λιγοτερα μετρα κ φρεναρει πιο νωρις)σαφως εχουν προβαδισμα εναντι των f1!
gsxrk71000 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΩΡΓΟΣ Τόπος : ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 2993 Hμερομηνία εγγραφής : 29/09/2011
Παιδια απο οτι καταλαβα μιλαμε για διαφορες σε ελεγχομενο περιβαλλον πιστα των 2 αυτων (και οχι το απολυτο ρεκορ σε μια ευθεια)κ εκει τα mgp οπως προανεφερα(βγαινει απ την στροφη με πιο λιγα μαζευει πιο πολλλα km σε λιγοτερα μετρα κ φρεναρει πιο νωρις)σαφως εχουν προβαδισμα εναντι των f1!
δες χρόνους σε πίστα που γίνοντε και gp και f1 και θα καταλάβεις!!είναι τραγικά πιο γρήγορη η f1.. πολλά δευτερόλεπτα!!
Γιωργο για την ευθεια μιας πιστας μιλαω απ την εξοδο μεχρι τα φρενα στην Κ1,οχι για ολη την πιστα,ενοειτε οτι πιο γρηγορο γυρο σε ιδιες πιστες τα f1 ειναι μπροστα!
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
και τελικη εχει πιο μεγαλη η f1 αν ρυθμισουν καταληλα τις αεροτομες ... ειχει πολυ καλυτερο αεροδυναμικο συντελεστη απο την καλυτερα σχεδιασμενη μηχανη.... δεν μιλαω για streamliner....
σταυρο 1 ερωτηση : τι ειναι αυτο το λαστιχο mickey thompson ? τι διαφορα εχει απο τα αλλα σλικ? εψαξα λιγο στο νετ αλλα δεν μπορω να καταλαβω τις διαφορες απο τα αλλα...ιδια μου φαινοντε στα απεδευτα ματακια μου...