| gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno | |
|
+9kentaurosk8 demk6 Miou Opeth kostaskr6 T.R.E Antonios_gsxr theatiss stavrosrodo 13 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Παρ 23 Μαρ 2012, 23:01 | |
| | |
|
| |
theatiss Adv. gixxer
Όνομα: : Αποστολος Τόπος : Πατρα Αριθμός μηνυμάτων : 775 Hμερομηνία εγγραφής : 23/11/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Κυρ 01 Απρ 2012, 14:27 | |
| Σταυρο απ οτι βλεπεις δν εχει κανεις ορεξη... | |
|
| |
Antonios_gsxr Full gixxer
Όνομα: : Αντώνιος Τόπος : Λάρισα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 896 Hμερομηνία εγγραφής : 08/01/2012
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Κυρ 01 Απρ 2012, 14:30 | |
| Σταύρο, έχεις μήπως και καμία δυναμομέτρηση από ελαφρώς βελτιωμένα hayabusa, να δω πόσους ίππους βγάζουν σε συγκεκριμένες στροφές, σε σχέση με τα 1000άρια? | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Κυρ 01 Απρ 2012, 20:58 | |
| Πολύ διαφορετικά τα παρουσιάζει ο KWS τα μηχανάκια,το Κ5 με εκκεντροφόρους και 2ου σταδίου βελτίωση να βγάζει 190 στις 11,500 και να κρεμάει μέχρι τον κόφτη,το ΖΧ10 1ο στάδιο κόφτης στις 13,500 ( στοκ 13,000) και στο 2ο στάδιο κόφτης 13,κάτι ψιλά...
Επίσης ΖΧ10 06/07 και 08-10 είναι διαφορετικά μηχανάκια,άλλη κεφαλή,το ένα 4μπεκο το άλλο 8μπεκο,διαφορετικούς εκκεντοφόρους κτλ κτλ...
Όσα Κ5 έχω δει με εκκεντροφόρους και έχω δει 3-4 και υπάρχουν και οι σχετικές δυναμομετρήσεις,όλα βγάζουν δύναμη μέχρι τον κόφτη και μάλιστα τον ανεβάζουν και 500 στροφές...
Το ότι τα GSX-R έχουν δυνατότερες μεσαίες το ξέρουμε,φαίνεται εξ'άλλου και στο δρόμο... Από εκεί και πέρα εγώ προτιμώ τις εγχώριες δυναμομετρήσεις,και κρίμα που προχτές που είχαμε μαζευτεί 30 μηχανές δεν πήρε ένδειξη στροφών για να τις βάλουμε όλες σε ένα διάγραμμα να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα...
Επίσης όσον αφορά το κόστος,επειδή πρόσφατα αγόρασα για ένα φίλο πράγματα,εκκεντροφόρος εισαγωγής ΚRT 98 $,φλάτζα KRT 15 $,εκκεντροφόρος εξαγωγής KRT μεταχειρισμένος 115 $ ( 60 $ αγορά,55 $ μεταφορικά),και έτοιμο το 2ο στάδιο ZX 10...
| |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Κυρ 01 Απρ 2012, 21:53 | |
| βρε σταυρο μην μου στεναχωρεις το φιλαρακι αφου ξερεις ειναι ευαισθητο :P ηξερε οτι δεν μπορει να περασει το κ5 αλλα ειχε μια κρυφη ελπιδα οτι κατι θα εκανε τωρα ετσι που το παρουσιαζεις του κοβεις τα φτερα πουτου σου δεν ντρεπεσε λιγο υ.γ δεν το ειχα διαβασει ποιο πριν να γινει ντορος | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Κυρ 01 Απρ 2012, 22:17 | |
| Αν ήξερα ότι θα σας ενοχλούσε τόσο πολύ η δυναμομέτρηση του ΖΧ δεν θα την πόσταρα... Κωστάκη ετοιμάσου να νιώσεις και τον πόνο σε πραγματικές συνθήκες | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Κυρ 01 Απρ 2012, 22:34 | |
| | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Κυρ 01 Απρ 2012, 23:25 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Κυρ 01 Απρ 2012, 23:52 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
- kostaskr6 έγραψε:
- βρε σταυρο μην μου στεναχωρεις το φιλαρακι αφου ξερεις ειναι ευαισθητο :P
ηξερε οτι δεν μπορει να περασει το κ5 αλλα ειχε μια κρυφη ελπιδα οτι κατι θα εκανε τωρα ετσι που το παρουσιαζεις του κοβεις τα φτερα πουτου σου δεν ντρεπεσε λιγο
υ.γ δεν το ειχα διαβασει ποιο πριν να γινει ντορος
- T.R.E έγραψε:
- Αν ήξερα ότι θα σας ενοχλούσε τόσο πολύ η δυναμομέτρηση του ΖΧ δεν θα την πόσταρα... Κωστάκη ετοιμάσου να νιώσεις και τον πόνο σε πραγματικές συνθήκες ninza
Νικο το εβαλα σε συγκεκριμενο μερος - καφεδοσυζητηση- για να αποφευχθουν τετοιες παρερμηνιες.Και φυσικα δεν με πειραξε καθολου.Δεν συνηθηζω να εχω αισθηματα ζηλιας και φθονου.Το ακριβως αντιθετο μαλιστα. Με κανεναν δεν θελω παρεξηγησεις και ειδικοτερα με ανθρωπους που μιλαμε ξερα μεσω ενος pc. Κωστα επειδη ειχε εκτροχιαστει λιγακι το θεμα του Νικου, μιας και ηταν παρουσιαση, ειπα να κανουμε το χαβαλε σε αλλο ποστ.(δηλαδη να κανουμε την ''καφεδοσυζητηση'' μας).Η πραγματικοτητα ειναι μια και φαινεται μονο στο δρομο με ιδιες σταθερες και ορους...............
Σταύρο ούτε εγώ συνηθίζω να παρεξηγούμαι στο φόρουμ,απλά πειράζω τον Κώστα που δεν λέει να καταλάβει ότι η γριά με την μασέλα δεν μπορεί να δαγκώσει πια... Για καμιά σουπίτσα είναι... Όσο για τις δυναμομετρήσεις του KWS σου είπα μου φαίνονται περίεργες,άλλωστε έχω ανεβάσει και εγώ μερικές από 1ο στάδιο μηχανάκια,Κ5,Κ7,ΖΧ10 όλα δικά μου και όλα στο ίδιο δυναμόμετρο,όπου μπορείς να δεις τις διαφορές... Σου αντιγράφω ολόκληρο το πόστ σε περίπτωση που δεν το είχες δει,μιας και είναι στις πιο πίσω σελίδες της παρουσίασης... 'Εκανα μια δυναμομέτρηση στο ΖΧ10 για να δω που βρίσκεται... Σχεδον 171 ρόδα... Καλά είναι δεν μπορώ να πω... Και αν αναρωτιέστε γιατί τα GSX-R είναι πιο γρήγορα,παραθέτω και μια δυναμομέτρηση απ'το Κ7 πριν το φτιάξω,φοράει μόνο ολόσωμη Υoshimura Japan... Πράσινη γραμμή το Κ7 κόκκινη το ΖΧ10. Όπως φαίνεται και σ'αυτό όλη η μεσαία περιοχή του Suzuki είναι από +4 έως και σχεδόν +10,μόνο στα πολύ ψηλά παίρνει λίγο κεφάλι το Kawasaki αλλά δεν αρκείΕντάξει δεν είναι ακριβώς δίκαιη η σύγκριση μιας και το ένα φοράει ολόσωμη και το άλλο τελικό,αλλά φαίνεται η πιο γεμάτη και χωρίς τρύπες ( εκτός από μια χαμηλά) λειτουργία του Suzuki,το οποίο να σημειώσω πως δεν φορούσε τίποτα άλλο πλην ολόσωμης... Και εδώ μια με το Κ5 1000 που είχα με Ακράπα ολόσωμη κτλ.... Κόκκινη γραμμή Kawasaki,μπλέ Κ5 1000. Και το θέμα είναι το εξής. Τις μέρες που είχα μετρήσει τα Suzuki είχε σχετικά κρύο,ενώ σήμερα μέσα στο δυναμόμετρο είχε ±35°C... Αν προσέξατε όμως όλες οι δυναμομετρήσεις είναι διοθωμένες κατά SAE,που σημαίνει ότι το δυναμόμετρο λαμβάνει υπ'όψιν τις εξωτερικές συνθήκες και σου δείχνει ένα νούμερο διορθωμένο,που σημαίνει ότι αυτό είναι το νούμερο που θα έβλεπες αν είχες πάει με μια μέρα με Κ.Σ ( πχ 25° και τάδε υγρασία). Αυτό γίνεται ώστε όταν προσπαθείς να κάνεις κάποιες βελτιώσεις και οι καιρικές συνθήκες αλλάζουν,αυτές να μην λαμβάνονται υπ'όψιν και να βλέπεις τις βελτιώσεις μόνο.Αλλιώς αν μέτραγες το ίδιο μηχανάκι μια μέρα με κρύο και μια μέρα με ζέστη θα έβλεπες κάποιες διαφορές οι οποίες δεν θα οφειλόντουσαν σε κάποια βελτίωση στον κινητήρα ή όπου αλλού αλλά καθαρά στις εξωτερικές συνθήκες... Πόση διαφορά είναι αυτή; Μπορεί να είναι 1%-2%.Αρκετή όμως για να αλλάξουν στο παράδειγμά μας πολλά πράγματα... Παρακάτω βάζω 2 δυναμομετρήσεις,μια είναι Κ5 1000 vs K7 1000 vs ZX10 R 08 με διόρθωση SAE. H κατά SAE διόρθωση μας δείνει μια εικόνα προσεγγιστική,τι θα γινόταν αν πηγάιναμε τα τρία αυτά μηχανάκια την ίδια μέρα. Πράσινη γραμμή Κ5 1000,μπλέ Κ7 1000,κόκκινη ΖΧ10R. Εδώ φαίνεται και η χαρακτηριστική διαφορά που έχουν τα μηχανάκια στα ψηλά,το Κ5 κρεμάει περισσότερο και απ'το Κ7 και απ'το ΖΧ10Aυτή είναι τα ίδια μηχανάκια,χωρίς διόρθωση,ακριβώς ότι μέτρησε το δυναμόμετρο δηλαδή... Αυτό μας δείχνει πόσο γαμάνε τα GSX-R ένα ΖΧ10 όταν το ένα τρέχει με κρύο και το άλλο με ζέστη... Εντάξει οι διαφορές είναι 2-4 άλογα αλλά έχει πλάκα... Προσεχώς θα το ξαναμετρήσω στο ίδιο δυναμόμετρο το ΖΧ με την ολόσωμη,και θα τις ξαναβάλω όλες μαζί σε ένα χαρτί για να δούμε όλες τις διαφορές,καθώς και όταν μπει φλάντζα-εκκεντροφόροι... Επίσης έχω την δυνατότητα να ποστάρω και μερικές δυναμομετρήσεις από φτιαγμένα Κ5 και Κ7 οι οποίες είναι τελείως διαφορετικές σαν καμπύλες απ'αυτές του KWS,που υποθέτω ( και απ'αυτά που δηλώνει στο gixxer.com) ότι όλα τα μηχανάκια είναι με web εκκεντροφόρους | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 00:18 | |
| Θα πείτε τίποτα ή να πάω για ύπνο; | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 00:28 | |
| καφεδοσυζητηση 10 αλογα διαφορα στις χαμηλο-μεσαιες και αλλα 10(αντε 7-8 ) αλογα διαφορα στις μεσαιες-υψηλες.και οπως ξερεις το zx βγαινει πιο πιεσμενο απο θεμα συμπιεσης και πιο αγριεμενο απο εκκεντροφορους και ρο'ι'κα απο την μανουλα του.Αρα και το κ7 με μονο μια φλατζουλα στο 13.1 (οπου ειναι μαμα το zx) θα ειχε ακομα λιγα αλογακια παραπανω ειδικα στις μεσαιες...... δηλαδη στα πολυ ψηλα μια η' αλλη. πιστα και ρεπριζ.... ντουντουκα. Γι αυτο θεωρω καλυτερη βαση-μοτερικα-το suzuki.(και να ξαναυπενθημησω οτι τα χω δοκιμασει σε πρωτο σταδιο-και μερικα και λιγο παραπανω-ΟΛΑ). σοβαρα μιλωντας τωρα, θα ηθελα να δω δυναμομετρηση αυτου που ετοιμαζετε τωρα, με εκκεντροφορους,ρο'ι'κες, κτλ. με ενα κ5-8 αναλογου φταξιματος....... | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 00:34 | |
| - T.R.E έγραψε:
Προσεχώς θα το ξαναμετρήσω στο ίδιο δυναμόμετρο το ΖΧ με την ολόσωμη,και θα τις ξαναβάλω όλες μαζί σε ένα χαρτί για να δούμε όλες τις διαφορές,καθώς και όταν μπει φλάντζα-εκκεντροφόροι...
μην ξεχασεις να πεις ομως οτι στο zx επενεβεις και στον εγκεφαλο ενω μας λες οτι στο κ7 ειχες μονο μια ολοσωμη.... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 00:44 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
- καφεδοσυζητηση
10 αλογα διαφορα στις χαμηλο-μεσαιες και αλλα 10(αντε 7-8 ) αλογα διαφορα στις μεσαιες-υψηλες.και οπως ξερεις το zx βγαινει πιο πιεσμενο απο θεμα συμπιεσης και πιο αγριεμενο απο εκκεντροφορους και ρο'ι'κα απο την μανουλα του.Αρα και το κ7 με μονο μια φλατζουλα στο 13.1 (οπου ειναι μαμα το zx) θα ειχε ακομα λιγα αλογακια παραπανω ειδικα στις μεσαιες...... δηλαδη στα πολυ ψηλα μια η' αλλη. πιστα και ρεπριζ.... ντουντουκα. Γι αυτο θεωρω καλυτερη βαση-μοτερικα-το suzuki.(και να ξαναυπενθημησω οτι τα χω δοκιμασει σε πρωτο σταδιο-και μερικα και λιγο παραπανω-ΟΛΑ).
σοβαρα μιλωντας τωρα, θα ηθελα να δω δυναμομετρηση αυτου που ετοιμαζετε τωρα, με εκκεντροφορους,ρο'ι'κες, κτλ. με ενα κ5-8 αναλογου φταξιματος.......
Σταύρο τα χαρακτηριστικά των racing εκκεντροφόρων του ΖΧ10 είναι 296° 9.5 εισαγωγής, 292° 8.7 εξαγωγής. Αν το συγκρίνεις με τους Yoshi του Κ7 θα δεις ότι είναι παιδικοί. Ο εισαγωγής του Κ7 είναι 10.6 βύθισμα,διάρκεια δεν θυμάμαι απ'έξω αλλά μόνο 1+ χιλιοστό παραπάνω βύθισμα τα λέει όλα. Σαν στοκ είναι μικρές οι διαφορές του, κάπου στα 9,5 νομίζω παίζει και ο στοκ εισαγωγής του Κ7,βαριέμαι να το ψάξω. Συμπίεση 12.5 το Κ7 12.9 νομίζω το ΖΧ10,πάντως παραπάνω από 13 δεν έχει με τίποτα. Το πρόβλημα με το ΖΧ είναι ότι είναι κομμένο από στροφές,έχει απ'την μάνα του 13.000 ενώ το Κ7 πάει 13.500 και το Κ5 13.300. Και είναι ένα μοτέρ που έχει φτιαχτεί να δουλεύει ψηλά. Μάλλον θα έχω την ευκαιρία να το δοκιμάσω και με ένα σετ πιο άγριους εκκεντροφόρους, με 10.2 βύθισμα ο εισαγωγής και 9+ ο εξαγωγής,και φυσικά να του ανεβάσω τον κόφτη μέχρι και 14.000 πραγματικές όπως και το Κ7 μου,αν βγάλει δύναμη μέχρι εκεί ψηλά. Σαν στοκ έχει κάποια πλεονεκτήματα στην θεωρία σε σχέση με τα Suzuki όπως ότι δεν έχει καθόλου αντίβαρο στο στρόφαλο,αλλά εκεί που αρχίζει να παίρνει το πάνω χέρι επεμβαίνει ο κόφτης. - stavrosrodo έγραψε:
- T.R.E έγραψε:
Προσεχώς θα το ξαναμετρήσω στο ίδιο δυναμόμετρο το ΖΧ με την ολόσωμη,και θα τις ξαναβάλω όλες μαζί σε ένα χαρτί για να δούμε όλες τις διαφορές,καθώς και όταν μπει φλάντζα-εκκεντροφόροι...
μην ξεχασεις να πεις ομως οτι στο zx επενεβεις και στον εγκεφαλο ενω μας λες οτι στο κ7 ειχες μονο μια ολοσωμη....
Μα το έγραψα,φίλτρο-πρόγραμμα τελικό είχε το ΖΧ εκείνη την ημέρα. | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 01:00 | |
| - T.R.E έγραψε:
Συμπίεση 12.5 το Κ7 12.9 νομίζω το ΖΧ10,πάντως παραπάνω από 13 δεν έχει με τίποτα.
[ δικο μου λαθος οντως 12.9 (παλι ειναι μεγαλη η διαφορα με τα gsxr) 13 εχει το 2011 zx10r. | |
|
| |
theatiss Adv. gixxer
Όνομα: : Αποστολος Τόπος : Πατρα Αριθμός μηνυμάτων : 775 Hμερομηνία εγγραφής : 23/11/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 15:44 | |
| περιεργες οι καμπυλες του KWS.τα καβασακι θελουν στροφες περισσοτερες τκεκμηριωμενο (ειχε βαλει φιλος εκκεντρα σε ΖΧ10 04 κ δν ειχαν σηκωσει το κοφτη με αποτελεσμα το μηχανακι να μην αποδιδει σωστα αφου η καμπυλη στο δυναμομετρο συνεχιζε να ανεβαινει μεχρι που επιανε κοφτη) | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 15:49 | |
| | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 15:54 | |
| - theatiss έγραψε:
- περιεργες οι καμπυλες του KWS.τα καβασακι θελουν στροφες περισσοτερες τκεκμηριωμενο (ειχε βαλει φιλος εκκεντρα σε ΖΧ10 04 κ δν ειχαν σηκωσει το κοφτη με αποτελεσμα το μηχανακι να μην αποδιδει σωστα αφου η καμπυλη στο δυναμομετρο συνεχιζε να ανεβαινει μεχρι που επιανε κοφτη)
και που ακριβως ειναι περιεργες οι καμπυλες που εβαλα για τα zx? 164 με φιλτρο προγραμμα εξατμιση 190 με ρο'ι'κη,εκκεντροφορους,φλατζα. μαλλον μπερδευτικες με τις δυο πρωτες που ειναι για τα gsxr. εγω την βλεπω παρομοια με αυτην που αναρτησε ο Νικος, με τις χαρακτηριστικες τρυπαρες στις 8χ και 10χ. | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Δευ 02 Απρ 2012, 16:27 | |
| | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Τρι 03 Απρ 2012, 00:55 | |
| | |
|
| |
Opeth Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Βολος-Σερρες Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 429 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Τρι 03 Απρ 2012, 16:23 | |
| το κ5 πολυ γ@μια το βγαλατε ηρεμιστε...
μια ερωτηση για το ζχ... αυτο με το ανεβασμα του κοφτη ειναι ασφαλες? | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Τρι 03 Απρ 2012, 17:36 | |
| - Opeth έγραψε:
- το κ5 πολυ γ@μια το βγαλατε ηρεμιστε...
μια ερωτηση για το ζχ... αυτο με το ανεβασμα του κοφτη ειναι ασφαλες? τι να κανουμε, τα βγαλαν απο το εργοστασιο ολα αρσενικα.... (αν δεν το καταλαβες το τοπικ ειναι στην ''καφεδοσυζητηση'' και γινεται, περαν των αναλυσεων, και η σχετικη ''καζουρα''.Αλλωστε σε gixxer foroum ειμαστε.Αν δεν πεναιψουμε το σπιτι μας....). καλο ειναι αν φευγεις πανω απο +500(και πολλες ειναι) να βαζεις και πιο σκληρα ελατηρια μιας και ο κινδυνος της αδρανειας παραμονευει. Νομιζω οτι θα σου απαντησει πιο αξιοπιστα ο T.R.E. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Τρι 03 Απρ 2012, 17:57 | |
| | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Τρι 03 Απρ 2012, 21:32 | |
| - Opeth έγραψε:
- το κ5 πολυ γ@μια το βγαλατε ηρεμιστε...
μια ερωτηση για το ζχ... αυτο με το ανεβασμα του κοφτη ειναι ασφαλες? Για το ΖΧ10 του 08 η Kawasaki δεν δίνει ελατήρια σκληρότερα,δίνει όμως άλλες βαλβίδες. Δεν ξέρω τι διαφορές έχουν αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν σκοπεύω να τις βάλω Βέβαια και οι εκκεντροφόροι που δίνει δεν αλλάζουν το βύθισμα. Τα Αμερικανάκια που είναι σιδηροφάγοι τον έχουν πάει μέχρι και 13,700 χωρίς πρόβληματα,αλλά επίσης όχι σε αγωνιστικά μηχανάκια,δηλαδή δεν δουλεύουν και όλη την ώρα τέρμα. Εγώ έχω σκοπό να τον πάω τουλάχιστον 13,500 με τα στοκ ελατήρια μιας και σίγουρα βγάζει δύναμη μέχρι εκεί,και βλέπουμε. | |
|
| |
Opeth Adv. gixxer
Όνομα: : Αλεξανδρος Τόπος : Βολος-Σερρες Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 429 Hμερομηνία εγγραφής : 12/01/2009
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Τρι 03 Απρ 2012, 23:41 | |
| κοιτα να δεις δηλαδη που και τα καβασακια για πλακα φτιαχνονται...
εντυπωση μου κανουν αυτες οι τιμες απο εκκεντροφορους κτλπ... | |
|
| |
kostaskr6 Racing gixxer
Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ Τόπος : ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ (ΑΠ'ΕΞΩ) Αριθμός μηνυμάτων : 5102 Αγωνιζόμενος : ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Hμερομηνία εγγραφής : 10/05/2010
| Θέμα: Απ: gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno Τετ 04 Απρ 2012, 01:25 | |
| | |
|
| |
| gsxr 1000k5-k8 vs zx10 08-10 dyno | |
|