| 1 η 2 τελικα k8 1000 | |
|
+4No Fear Vortex lakou636 vasilis987 8 απαντήσεις |
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
vasilis987 Normal gixxer
Όνομα: : ΒΑΣΙΛΗΣ Τόπος : κατερινη Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 186 Hμερομηνία εγγραφής : 10/01/2009
| Θέμα: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 15:34 | |
| εχω την εξης απορια την οποια οι εμπειροι του φορουμ ανετα θα μου απαντησουν . ποια τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα αν απο 2 τελικα που εχει το μοτερ μαμα καταληξω σε ενα;;;; και επισης τι διαφορα εχουν οι κοντες γιοσιμουρες απο αυτες που ειναι πιο μακρυες;;;;; τσακαλια ... πλζ δωστε μου τα φωτα σας | |
|
| |
lakou636 Normal gixxer
Όνομα: : Γιωργος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 248 Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2009
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 16:24 | |
| σε περιπτωση πτωσεισ εχεισ 50% πιθανοτητα να γλιτωσεισ την εξατμιση!!!! | |
|
| |
vasilis987 Normal gixxer
Όνομα: : ΒΑΣΙΛΗΣ Τόπος : κατερινη Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 186 Hμερομηνία εγγραφής : 10/01/2009
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 16:28 | |
| - lakou636 έγραψε:
- σε περιπτωση πτωσεισ εχεισ 50% πιθανοτητα να γλιτωσεισ την εξατμιση!!!!
αυτο η αληθεια ειναι δεν μου ειχε περασει απο το μυαλο...... | |
|
| |
Vortex Hero gixxer
Όνομα: : Σπύρος Τόπος : Βυθός Του Μπικίνι Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 1826 Αγωνιζόμενος : στην ανωμαλία Hμερομηνία εγγραφής : 09/12/2009
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 18:45 | |
| Ενα αλλο θετικο μαλλον που σκεφτομαι με τον ασχετο εγκεφαλο μου ειναι λιγοτερο βαρος | |
|
| |
No Fear Full gixxer
Όνομα: : Γιαννης Τόπος : Μεγαλοπολη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 803 Hμερομηνία εγγραφής : 22/03/2012
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 19:15 | |
| Και εγω αυτα τα 2 ειχα στο μυαλο μου για μονο τελικο.Εχω την εντυπωση ομως πως με 2 τελικα η μοτοσυκλετα κερδιζει χαμηλα ενω με 1 ψηλα. | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 19:20 | |
| 1 ειναι το λιγοτερο βαρος,2 ειναι τα λεφτα στην τσεπη σου απο το 1 λιγοτερο τελικο 3 τα κοντα τα τελικα δεν κρατανε συμπιεση στα καυσαερια κ τα προτιμουν τα πιο φιαγμενα μοτο.εξαρταται με το Φ του τελικου παντα,(αν και διαφωνω γιατι με 1 σταδιο μοτο ειναι μια χαρα το κοντο) | |
|
| |
lakou636 Normal gixxer
Όνομα: : Γιωργος Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 248 Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2009
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 19:29 | |
| περαν τισ πλακασ καποια στιγμη ειχε αναφερει ο gatos οτι και στα sbk η μια εξατμιση ειναι ταπωμενη ,δουλευει μονο η μια απλα η δευτερη ειναι για λογουσ οπτικουσ μαλλον.αλλα δεν θυμαμαι που δουλευε(χαμηλα ψηλα κτλ) | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 21:25 | |
| - lakou636 έγραψε:
- περαν τισ πλακασ καποια στιγμη ειχε αναφερει ο gatos οτι και στα sbk η μια εξατμιση ειναι ταπωμενη ,δουλευει μονο η μια απλα η δευτερη ειναι για λογουσ οπτικουσ μαλλον.αλλα δεν θυμαμαι που δουλευε(χαμηλα ψηλα κτλ)
σιγα μην κουβαλαγαν το βαρος του τελικου μονο και μονο για την μοστρα... ισως να ενοουσε κατι αλλο ο γατος... | |
|
| |
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τρι 03 Απρ 2012, 21:34 | |
| - Miou έγραψε:
- lakou636 έγραψε:
- περαν τισ πλακασ καποια στιγμη ειχε αναφερει ο gatos οτι και στα sbk η μια εξατμιση ειναι ταπωμενη ,δουλευει μονο η μια απλα η δευτερη ειναι για λογουσ οπτικουσ μαλλον.αλλα δεν θυμαμαι που δουλευε(χαμηλα ψηλα κτλ)
σιγα μην κουβαλαγαν το βαρος του τελικου μονο και μονο για την μοστρα... ισως να ενοουσε κατι αλλο ο γατος... Στα SBK για λόγους ομολογκασιόν θα το κάνανε μάλλον | |
|
| |
-=UNSEEN=- Adv. gixxer
Τόπος : ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (πλεον) Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 414 Hμερομηνία εγγραφής : 02/10/2009
| Θέμα: Απ: 1 η 2 τελικα k8 1000 Τετ 04 Απρ 2012, 13:35 | |
| Το πλεονέκτημα που ανέφεραν πάντα οι εταιρίες οταν έβαζαν διπλά τελικά, ήταν η ίδια κατανομή βάρους αριστερά και δεξιά. Η μοτοσικλέτα είχε την ίδια συμπεριφορά και ε δεξιές και σε αριστερές στροφές. Σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του κατασκευαστή. Ειδικά σε ένα Κ7-8 με τις κουμούτσες του εργοστασίου δεν ακουγεται πολύ παράλογο. Τώρα σε Aftermarket... Δεν ξέρω. Πάντως οι εξατμίσεις δούλευαν κανονικά γιατί υπάρχουν πολλές φωτο που φλογίζουν και οι δύο.
Τώρα στο τι δουλευει καλύτερα... Θεωρητικά η μονή γιατί υπάρχει πιο άμεση εξαγωγή καυσαερίων. Κάποιοι λένε οτι σε dyno είδαν διαφορές. Εγω δεν βγάζω τις διπλές και ας χάνει. Είναι θεμα ομορφιάς. Οντως μπορεί να είναι καλύτερα γιατί στην εξάτμιση μου αν βγάλω μονό τελικό θα έχω μεγάλη διατομή στη σωλήνα χωρίς διακλαδώσεις και μεγάλη διαδρομή, ενώ στην αντίθετη μπορεί να υπάρχει και κάποια επιστροφή καυσαερίων.
Η διπλή τοποθέτηση πάντως έγινε καθαρά για θέμα κατανομής βάρους και συμπεριφορά στις στροφές αλλά και για ρύπους και θόρυβο. Τωρα αν ισχύει είναι άλλο θέμα. | |
|
| |
| 1 η 2 τελικα k8 1000 | |
|