Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
κατ αρχην χρονια πολλα σε ολους. εχω παει το μηχανακι για σερβις σε συνεργειο εδω στη θεσ/νικη. αφου κανονισαμε το τι θα αλλαχτει κτλ η συζητηση πηγε στα γενικα κτλ. και βλεποντας οτι το k5 μου εχει φιλτρο και εξατμιση και εχει αφαιρεθει η πεταλουδα της εξατμισεις μου λεει οτι σιγουρα πρεπει να βαλω pcv ή εναλακτικα μου προτεινε ενα προγραμμα που μπορει ο ιδιος να βαλει στη μηχανη. ενδεικτικα μου εδειξε καποιες δυναμονετρησεις απο αλλες μηχανες (κ5,κ7, κ8, 1000αρια, 750) χωρις το προγραμμα και με το προγραμμα και μου ειπε οτι συνηθως με το προγραμμα κανει εμφανη διαφορα στις μεσαιες στροφες. οι διαφορες ηταν max 15-16 αλογα σε ενα χιλιαρι αν θυμαμαι καλα που ειχε φιλτρο και τελικο. τα χαρτια ομως ειναι χαρτια. εχει δοκιμασει/τεσταρει καποιο προγραμμα στη μηχανη του καποιος εδω για να βοηθησει λιγο? το συνεργειο δεν το λεω μην υπαρξει καποιο προβλημα
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
Θέμα: Απ: προγραμμα ECU Τετ 18 Απρ 2012, 12:57
Χρόνια πολλά!
Πολλοί έχουμε δοκιμάσει - τεστάρει κάποιο πρόγραμμα στην ECU ή με παράλληλο και σίγουρα έχεις βελτίωση (έχει κάποια ποστ που μπορείς να διαβάσεις). Αν είδες πάντως βελτίωση 15 άλογα με φίλτρο - τελικό και πρόγραμμα κάτι δεν πάει καλά .... ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να πάρεις τόσα άλογα με αυτές τις βελτιώσεις....
γι αυτο ειπα φιλε μου τα χαρτια ειναι χαρτια. πανω απ ολα -και ασχετα με το τι δυναμη θα κερδισει το μοτερ- ειναι μεγαλη υποθεση μην το κανουμε καμια ζημια και ανοιγουμε πληγες. εντιτ: τα 15-16 αλογα πρεπει να ηταν σε δυναμομετρηση zx12.
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: προγραμμα ECU Τετ 18 Απρ 2012, 13:13
Καμιά τρύπα θα βούλωσε σε κάποιο σημείο και θα πήρε 15 άλογα,μόνο έτσι γίνεται. Έχει διαφορά αν το ρυθμίσεις φυσικά,από όλες τις απόψεις,αλλά με φίλτρο-τελικό θα δώσεις ακόμα 300-400 € για πρόγραμμα και μπορεί να μην δεις μεγάλη διαφορά. Εξαρτάται απ΄το τελικό που φοράς και κατά πόσο "χάλασε" την καύση.
και εμενα για κατι σκαλοπατια στις μεσαιες κατα βαση μου ελεγε οτι διορθωνει το προγραμμα επειδει λεει με φιλτρο και εξατμιση στεγνωνει στις μεσαιες. και γενικα οτι ευξανει σε καποια σημεια τα μιγματα. μου εδειξε δυναμομετρηση και απο κ5 αλλα μαστορες ειναι και ποτε δεν ξερεις.
Θοδωρη σκεφτομαι και εγω να το κανω αφου βεβαια αλλαξω πρωτα ολη την εξατμιση...Σε ποιο συνεργειο το πηγες? γιατι αυτα τα λογια μου ακουγονται γνωστα
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
Θέμα: Απ: προγραμμα ECU Πεμ 19 Απρ 2012, 22:04
pakis έγραψε:
Θοδωρη σκεφτομαι και εγω να το κανω αφου βεβαια αλλαξω πρωτα ολη την εξατμιση...Σε ποιο συνεργειο το πηγες? γιατι αυτα τα λογια μου ακουγονται γνωστα
εμενα να δειτε ποσο γνωστα μ ακουγονται... σε ποιο πηγες?? ΠΡΟΣΟΧΗ παιδια με κατι κομπογιαννητες που ζητανε 100αρικα τουλαχιστον για να σ περασουν κ καλα ενα προγραμμα στην μαμα ecu που σε αλλο εδωσε 200 αλογα που στην τελικη ειναι μια ρυθμιση με yoshibox το οποιο προσωπικα δεν εχω σε εκτιμιση (καλυτερα να μεινει ετσι το μοτο).. με τα μονα π κανεις σωστη δουλεια ειναι με παραλληλο κ εκεινον αν τον ρυθμισεις σωστα με καποιο autotune ή το ρυθμισει καποιος γνωστης κ οταν λεμε γνωστης εννοουμε οντως να ξερει..αλλη μια λυση ειναι με ecueditor να flashaρεις τον μαμα εγκεφαλο το οποιο θελει ακομη πιο πολλες γνωσεις κ προσοχη γιατι εκει ο μαμα εγκεφαλος εχει 10αδες παραμετρους να πειραξεις.. για αυτο σ λεω προσοχη.. και αν φορας μονο τελικο κ φιλτρο δεν ειναι πια κ τοσο απαραιτητο να το ρυθμισεις..
Δε πιστευω οτι υπαρχει καποιο θεμα για το συνεργειο ισα ισα καλυτερα να τα λεμε για να ξερουμε και που μας παν τα 4 γιατι εμεις στη θεσσαλονικη δεν εχουμε και πολλες επιλογες!
T.R.E Full gixxer
Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Αθήνα Αριθμός μηνυμάτων : 5824 Αγωνιζόμενος : Του καφέ! Hμερομηνία εγγραφής : 29/11/2008
Θέμα: Απ: προγραμμα ECU Παρ 20 Απρ 2012, 13:51
Όπως και να έχει αν κάνεις μια καυσανάλυση θα δεις που βρίσκεσαι και αν όντως είναι στεγνό,και μετά επιλέγεις αν θα το ρυθμίσεις ή όχι.
παιδες πηγα στη θεσ/νικη πισω απο το ιπποκρατειο στον ζιακουλη και εκει εγινε η συζητηση για το προγραμμα. δεν το ξερω τον ανθρωπο, πρωτη φορα πηγα. TRE του ειπα και εγω για καυσαναλυση κτλ και μου ειπε οτι αν βαλουμε το προγραμμα που προτεινει η μηχανη θα ανεβει 1 φορα στο δυναμομετρο για να δουμε ποσο αποδιδει και αν εχει στεγνωματα το μοτερ και απο κει και περα βλεπουμε. τωρα για το pcv το πουλουσε λιγο ακριβα νομιζω (ετσι κι αλλιως απο κει δεν θα επαιρνα) αλλα μου ειπε οτι θα βαλει ενα χαρτη του pcv και απο κει και περα η μηχανη θα ανεβει 2 φορες στο δυναμομετρο και θα αλλαξει λιγο τον χαρτη αν χρειαζεται επιτοπου. το θεμα ειναι οτι ειναι να γινει να γινει σωστα. κολλημα με αποδωσεις αλογα κτλ δεν εχω τοσο. απλα ξερω οτι με ελευθερο φιλτρο και εξατμιση πιθανον να χρειαζεται λιγες βενζινες παραπανω για να λειτουργει σωστα. και με ενδιαφερει αυτο διοτι δεν εχω σκοπο να πουλησω την μηχανη
Σαν μαστορας ειναι καλο χερι και κανουν καλη δουλεια επειδη τους ξερω και γω εκει το φτιαχνω και μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστημενος τωρα για το θεμα προγραμα δν εχω κανει τπτ προς το παρων απλα μου εχει πει και μενα τα ιδια πραγματα που ειπε σε σενα για αυτο σου ειπα οτι μου ακουγονται γνωστα
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
Θέμα: Απ: προγραμμα ECU Σαβ 21 Απρ 2012, 16:22
pakis έγραψε:
Σαν μαστορας ειναι καλο χερι και κανουν καλη δουλεια επειδη τους ξερω και γω εκει το φτιαχνω και μεχρι στιγμης ειμαι ευχαριστημενος τωρα για το θεμα προγραμα δν εχω κανει τπτ προς το παρων απλα μου εχει πει και μενα τα ιδια πραγματα που ειπε σε σενα για αυτο σου ειπα οτι μου ακουγονται γνωστα
Ήμουν σίγουρος ότι για αυτο το συνεργείο λέγατε απο την αρχή .. Φίλος μήπως ήσουν κ την μέρα ο πέρασα κ μ έλεγε ότι τα κ9 είναι για πέταμα ( ίσως κάποιοι απο δω μέσα ν θυμούνται για τ λέω) γιατι είχε ένα κ7-κ8 μαύρο εκείνη τ μέρα.. Δεν θα πω κάτι άλλο για το συνεργείο για ν μν γίνω κακός.. Ο κάθενας όπως πιστεύει , απλα αυτη η διαδικασία π όλοι λένε στο dunk δεν είναι όσο απλή θέλουν να ναι..
Kαι γω ημουν σιγουρος για αυτο το ρωτησα ναι και εγω εκει ημουν φιλος και ακουσα την συζητηση για το προβλημα με την φλατζα που σου ελεγε το μαυρο ηταν το δικο μου
δεν καταλαβα ομως,πως θα εβλεπε στο δυναμομετρο αν το μηχανακι στεγνωνει χωρις να γινει καυσαναληση? τελοσπαντων καλο ειναι να μην φτιαχνουμε χαρτες σε δυναμομετρο διοτι υπαρχει διαφορα πιεσης εισερχομενου αερα
magiaklaniakeksatmisi Full gixxer
Όνομα: : ΚΛΗΜΗΣ Αριθμός μηνυμάτων : 1228 Αγωνιζόμενος : Στου γεραμανη το πευκο απο κατω... Hμερομηνία εγγραφής : 03/03/2009
Θέμα: Απ: προγραμμα ECU Σαβ 21 Απρ 2012, 19:11
panos-ohli έγραψε:
δεν καταλαβα ομως,πως θα εβλεπε στο δυναμομετρο αν το μηχανακι στεγνωνει χωρις να γινει καυσαναληση? τελοσπαντων καλο ειναι να μην φτιαχνουμε χαρτες σε δυναμομετρο διοτι υπαρχει διαφορα πιεσης εισερχομενου αερα
:!: εγω για αυτο λεω ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗ.. αυτοι βλεπουν αν καπου χανει αλογα κ λενε ε να εδω θελει βενζινη .. να που συνηθως ομως οπου ειναι πιο στεγνο το μοτερ βγαζει πιο πολλα αλογα...LEAN IS MEAN.. 8)
kontos 750 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1963 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2010
Θέμα: Απ: προγραμμα ECU Σαβ 21 Απρ 2012, 21:32
magiaklaniakeksatmisi έγραψε:
panos-ohli έγραψε:
δεν καταλαβα ομως,πως θα εβλεπε στο δυναμομετρο αν το μηχανακι στεγνωνει χωρις να γινει καυσαναληση? τελοσπαντων καλο ειναι να μην φτιαχνουμε χαρτες σε δυναμομετρο διοτι υπαρχει διαφορα πιεσης εισερχομενου αερα
:!: εγω για αυτο λεω ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗ.. αυτοι βλεπουν αν καπου χανει αλογα κ λενε ε να εδω θελει βενζινη .. να που συνηθως ομως οπου ειναι πιο στεγνο το μοτερ βγαζει πιο πολλα αλογα...LEAN IS MEAN.. 8)
Κλημη αυτο που λες το εχω ξανακουσει.....δεν ξερω κατα ποσο ισχυει να μην κανω και τον εξυπνο...εγω με φιλτρο και τελικο εδωσα με yoshi +5 μεσαια +5 ψυλα...καυσαναλυση δεν εκανα ακομη....στα μεσαια νομιζω οτι κατι εχω κερδισει...αν κανω την καυσαναλυση πιστευω να δω τι γινεται!!!!
δεν καταλαβα ομως,πως θα εβλεπε στο δυναμομετρο αν το μηχανακι στεγνωνει χωρις να γινει καυσαναληση? τελοσπαντων καλο ειναι να μην φτιαχνουμε χαρτες σε δυναμομετρο διοτι υπαρχει διαφορα πιεσης εισερχομενου αερα
:!: εγω για αυτο λεω ΠΡΟΣΟΧΗΗΗΗ.. αυτοι βλεπουν αν καπου χανει αλογα κ λενε ε να εδω θελει βενζινη .. να που συνηθως ομως οπου ειναι πιο στεγνο το μοτερ βγαζει πιο πολλα αλογα...LEAN IS MEAN.. 8)
Κλημη αυτο που λες το εχω ξανακουσει.....δεν ξερω κατα ποσο ισχυει να μην κανω και τον εξυπνο...εγω με φιλτρο και τελικο εδωσα με yoshi +5 μεσαια +5 ψυλα...καυσαναλυση δεν εκανα ακομη....στα μεσαια νομιζω οτι κατι εχω κερδισει...αν κανω την καυσαναλυση πιστευω να δω τι γινεται!!!!
η καυσαναληση ειναι απαραιτητη,για να δουμε αν χρειαζεται να ανεβασουμε η και να κατεβασουμε τα καυσιμα. πληροφοριακα καλυτερο ειναι το teka που ανεβοκατεβαζει ανα μια μοναδα και ανα κυλινδρο. σωστος ο ΚΛΗΜΗΣ
και εμενα ρε παιδες μου ελεγε οτι τα κ9 βγαζουν κατι προβληματα κτλ κτλ :P σιγουρα σε καποιον που εχει κ9 θα λεει για τα κ5 κατι αναλογο. μαστορες ειναι οτι θελουν λενε. τεσπα γενικα τα παλικαρια εκει μια χαρα ηταν και ισα ισα δεν εχω καποιο προβλημα με εξυπηρετησαν. απλα με προβληματισαν με το προγραμμα που ελεγαν και ειπα να ρωτησω μηπως το εχει δοκιμασει καποιος.
*αλλα αποφευγω να μπω (οσο γινετε) στο τρυπακι της βελτιωσης (την εχω ξαναπατησει με αμαξι :P ) οποτε για αυτο και οτι θα κανω θα εχει σκοπο την σωστη λειτουργια του κινητηρα. μαλλον θα παω για yoshi box αν αυτο καλυπτει το θεμα της σωστης λειτουργιας του κινητηρα. αλλιως...ειναι σα κουμπαρας αν αρχισεις να ριχνεις δεν τελειωνει ποτε.