| εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον | |
|
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
thanasis gixxer Normal gixxer
Όνομα: : ΘΑΝΑΣΗΣ Τόπος : ΚΑΛΛΙΘΕΑ Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 239 Αγωνιζόμενος : ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ ΑΚΟΜΑ.... Hμερομηνία εγγραφής : 19/05/2009
| Θέμα: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Κυρ 24 Μάης 2009, 02:02 | |
| για να τοποθετηθουν αυτεσ οι εξατμισεισ χρειαζονται και φιλτρο αερος η αφαιρεση καταλυτη???? δεν γνοριζω γι αυτο ρωταω γιατι τισ εχω ηδη( μονο τελικα) αν ειναι προαιρετικο το φιλτρο τι με συμβουλευετε???? :egrg: :refvf: :erverv: | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Δευ 25 Μάης 2009, 09:42 | |
| αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!
αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!
τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!
ΔΗΜΗΤΡΗ....... | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Δευ 25 Μάης 2009, 10:05 | |
| - nasos-v έγραψε:
- αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!
αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!
τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!
ΔΗΜΗΤΡΗ....... Πολυ σωστα τα ειπες Νασο :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ [img] [/img] | |
|
| |
Thodoros1369 Normal gixxer
Τόπος : North Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 175 Αγωνιζόμενος : Moto gp (στην tv) Hμερομηνία εγγραφής : 04/10/2017
| |
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Τετ 02 Μάης 2018, 23:13 | |
| - Thodoros1369 έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!
αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!
τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!
ΔΗΜΗΤΡΗ....... Πολυ σωστα τα ειπες Νασο :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ
" /> Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 .. Εχουν διαφορα... Εχει να κανει με το που θες να κερδισεις,ψηλα ή χαμηλομεσσαιες. Φυσικα η επιλογη εξατμισης εχει να κανει κ με το αν το μοτερ σου ειναι στοκ ή οχι,με το αν θα κρατησεις τον καταλυτη ή οχι,αν θα βαλεις πιο ελευθερο φιλτρο,αν θα καταργησεις pair κλπ. Επισης για να δεις το οποιο κερδος-αναλογα με το τι απο τα παραπανω θα κανεις-πρεπει να κανεις κ μια ρυθμιση του μιγματος που μπαινει στο μοτερ-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ-ειτε με αφτερμαρκετ λυσεις οπως bazzaz-power comander κλπ ειτε με ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο. Πλεον υπαρχουν επιλογες ρυθμισης του μιγματος με ελεγχο του τι ακριβως συμβαινει σε καθε κυλινδρο οποτε γνωμη μου ειναι να πας σε ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο. Υπαρχουν "ειδικοι" στο κομματι αυτο στο φορουμ,οποτε θα σου απαντησουν αναλυτικοτερα αυτοι για το κομματι ρυθμιση Τα χρονια εχουν περασει,τα κ5-6-7-8 πουλησαν πολυ,οποτε υπαρχει "ιστορικο" κ εμπειρια για να κανεις οτι θες κ με ασφαλεια στο μηχανακι σου | |
|
| |
Thodoros1369 Normal gixxer
Τόπος : North Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 175 Αγωνιζόμενος : Moto gp (στην tv) Hμερομηνία εγγραφής : 04/10/2017
| Θέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Πεμ 03 Μάης 2018, 20:09 | |
| - babis k8 έγραψε:
- Thodoros1369 έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!
αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!
τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!
ΔΗΜΗΤΡΗ....... Πολυ σωστα τα ειπες Νασο :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ
" /> Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 ..
Εχουν διαφορα...
Εχει να κανει με το που θες να κερδισεις,ψηλα ή χαμηλομεσσαιες.
Φυσικα η επιλογη εξατμισης εχει να κανει κ με το αν το μοτερ σου ειναι στοκ ή οχι,με το αν θα κρατησεις τον καταλυτη ή οχι,αν θα βαλεις πιο ελευθερο φιλτρο,αν θα καταργησεις pair κλπ.
Επισης για να δεις το οποιο κερδος-αναλογα με το τι απο τα παραπανω θα κανεις-πρεπει να κανεις κ μια ρυθμιση του μιγματος που μπαινει στο μοτερ-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ-ειτε με αφτερμαρκετ λυσεις οπως bazzaz-power comander κλπ ειτε με ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.
Πλεον υπαρχουν επιλογες ρυθμισης του μιγματος με ελεγχο του τι ακριβως συμβαινει σε καθε κυλινδρο οποτε γνωμη μου ειναι να πας σε ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.
Υπαρχουν "ειδικοι" στο κομματι αυτο στο φορουμ,οποτε θα σου απαντησουν αναλυτικοτερα αυτοι για το κομματι ρυθμιση
Τα χρονια εχουν περασει,τα κ5-6-7-8 πουλησαν πολυ,οποτε υπαρχει "ιστορικο" κ εμπειρια για να κανεις οτι θες κ με ασφαλεια στο μηχανακι σου Με φιλτρο,χωρις καταλυτη κ δυο τελικα trc ειμαι ...Οπως ειναι τωρα αναρωτιεμαι αν εχανε-κερδιζε κατι. Αν μπει κομπλε ολοσωμη θα πρεπει σιγουρα να ρυθμισω,προς το παρον το αποφευγω λογο διαφορων παραμετρων... | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Πεμ 03 Μάης 2018, 20:40 | |
| - Thodoros1369 έγραψε:
- babis k8 έγραψε:
- Thodoros1369 έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!
αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!
τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!
ΔΗΜΗΤΡΗ....... Πολυ σωστα τα ειπες Νασο :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ
" /> Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 ..
Εχουν διαφορα...
Εχει να κανει με το που θες να κερδισεις,ψηλα ή χαμηλομεσσαιες.
Φυσικα η επιλογη εξατμισης εχει να κανει κ με το αν το μοτερ σου ειναι στοκ ή οχι,με το αν θα κρατησεις τον καταλυτη ή οχι,αν θα βαλεις πιο ελευθερο φιλτρο,αν θα καταργησεις pair κλπ.
Επισης για να δεις το οποιο κερδος-αναλογα με το τι απο τα παραπανω θα κανεις-πρεπει να κανεις κ μια ρυθμιση του μιγματος που μπαινει στο μοτερ-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ-ειτε με αφτερμαρκετ λυσεις οπως bazzaz-power comander κλπ ειτε με ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.
Πλεον υπαρχουν επιλογες ρυθμισης του μιγματος με ελεγχο του τι ακριβως συμβαινει σε καθε κυλινδρο οποτε γνωμη μου ειναι να πας σε ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.
Υπαρχουν "ειδικοι" στο κομματι αυτο στο φορουμ,οποτε θα σου απαντησουν αναλυτικοτερα αυτοι για το κομματι ρυθμιση
Τα χρονια εχουν περασει,τα κ5-6-7-8 πουλησαν πολυ,οποτε υπαρχει "ιστορικο" κ εμπειρια για να κανεις οτι θες κ με ασφαλεια στο μηχανακι σου Με φιλτρο,χωρις καταλυτη κ δυο τελικα trc ειμαι ...Οπως ειναι τωρα αναρωτιεμαι αν εχανε-κερδιζε κατι.
Αν μπει κομπλε ολοσωμη θα πρεπει σιγουρα να ρυθμισω,προς το παρον το αποφευγω λογο διαφορων παραμετρων... Δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι οι παραμετροι,το σιγουρο ειναι πως χωρις καταλυτη κ με φιλτρο χρειαζεσαι σιγουρα ρυθμιση κ φυσικα θα δεις μεγαλη διαφορα... Σιγουρα εχεις κερδισει-ειδικα σε βαρος -σκεψου οτι 1ο σταδιο που εισαι με σωστη ρυθμιση τα κ7-8 εχουν δει κ πανω απο 10 αλογα. | |
|
| |
Thodoros1369 Normal gixxer
Τόπος : North Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 175 Αγωνιζόμενος : Moto gp (στην tv) Hμερομηνία εγγραφής : 04/10/2017
| Θέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Παρ 04 Μάης 2018, 20:52 | |
| - babis k8 έγραψε:
- Thodoros1369 έγραψε:
- babis k8 έγραψε:
- Thodoros1369 έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- αν βγάλεις καταλύτη θέλεις και φίλτρο αέρα!
αν αφήσεις τον καταλύτη δεν είναι απαραίτητο να βάλεις και φίλτρο!
τώρα υπάρχουν και μηχανικοί εδώ μέσα που σε πληροφορήσουν καλύτερα!
ΔΗΜΗΤΡΗ....... Πολυ σωστα τα ειπες Νασο :darg: και τελος καλο θα ειναι (οχι απαραιτητο ) να του δωσεις λιγες βενζινες με ενα ΒΑΖΖΑΖ
" /> Τα δυο τελικα σε σχεση με ενα,εχουν διαφορα στην αποδοση ? Ρωταω για Κ7-8 ..
Εχουν διαφορα...
Εχει να κανει με το που θες να κερδισεις,ψηλα ή χαμηλομεσσαιες.
Φυσικα η επιλογη εξατμισης εχει να κανει κ με το αν το μοτερ σου ειναι στοκ ή οχι,με το αν θα κρατησεις τον καταλυτη ή οχι,αν θα βαλεις πιο ελευθερο φιλτρο,αν θα καταργησεις pair κλπ.
Επισης για να δεις το οποιο κερδος-αναλογα με το τι απο τα παραπανω θα κανεις-πρεπει να κανεις κ μια ρυθμιση του μιγματος που μπαινει στο μοτερ-ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ-ειτε με αφτερμαρκετ λυσεις οπως bazzaz-power comander κλπ ειτε με ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.
Πλεον υπαρχουν επιλογες ρυθμισης του μιγματος με ελεγχο του τι ακριβως συμβαινει σε καθε κυλινδρο οποτε γνωμη μου ειναι να πας σε ρυθμιση στον ιδιο τον εγκεφαλο.
Υπαρχουν "ειδικοι" στο κομματι αυτο στο φορουμ,οποτε θα σου απαντησουν αναλυτικοτερα αυτοι για το κομματι ρυθμιση
Τα χρονια εχουν περασει,τα κ5-6-7-8 πουλησαν πολυ,οποτε υπαρχει "ιστορικο" κ εμπειρια για να κανεις οτι θες κ με ασφαλεια στο μηχανακι σου Με φιλτρο,χωρις καταλυτη κ δυο τελικα trc ειμαι ...Οπως ειναι τωρα αναρωτιεμαι αν εχανε-κερδιζε κατι.
Αν μπει κομπλε ολοσωμη θα πρεπει σιγουρα να ρυθμισω,προς το παρον το αποφευγω λογο διαφορων παραμετρων...
Δεν ξερω ποιοι ειναι αυτοι οι παραμετροι,το σιγουρο ειναι πως χωρις καταλυτη κ με φιλτρο χρειαζεσαι σιγουρα ρυθμιση κ φυσικα θα δεις μεγαλη διαφορα...
Σιγουρα εχεις κερδισει-ειδικα σε βαρος -σκεψου οτι 1ο σταδιο που εισαι με σωστη ρυθμιση τα κ7-8 εχουν δει κ πανω απο 10 αλογα. Μια παραμετρος ειναι ο σωστος προγραμματιστης .. Ειμαι βορεια Ελλαδα κ δεν ξερω καποιον,προς το παρον τουλαχιστον,εδω πανω να κανω σωστη δουλεια.Ειχα δωσει πολλα λεφτα σε προγραμματα για το αμαξι που ειχα κ ξερω τι σημαινει σωστο support. Αλλη παραμετρος ειναι αν για τα δεδομενα μου θα πρεπε ν αλλαξω κ την υπολοιπη εξατμιση,δηλαδη να ειμαι με foul kit απο μπροστα εως πισω.Το πιθανοτερο να φλασαρω οπως ειμαι,δηλαδη φιλτρο-διχαλο-τελικα .... Ειδα ενα τελικο απ το motonio κ μου μπηκαν ιδεες να βγαλω τα δυο trc ... αυτο .. | |
|
| |
babis k8 Hero gixxer
Όνομα: : Μπαμπης Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1328 Αγωνιζόμενος : Ναι... Hμερομηνία εγγραφής : 06/04/2010
| Θέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Σαβ 05 Μάης 2018, 10:20 | |
| Καλο θα ηταν να ρωτησεις καποιον που γνωριζει το θεμα γιατι νομιζω πως μ'αυτη την εξατμιση μικραινει η διαδρομη των καυσαεριων κ χανεις σε αποδοση | |
|
| |
Thodoros1369 Normal gixxer
Τόπος : North Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 175 Αγωνιζόμενος : Moto gp (στην tv) Hμερομηνία εγγραφής : 04/10/2017
| Θέμα: Απ: εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον Σαβ 05 Μάης 2018, 11:51 | |
| - babis k8 έγραψε:
- νομιζω πως μ'αυτη την εξατμιση μικραινει η διαδρομη των καυσαεριων κ χανεις σε αποδοση
Αυτα ειναι που θελω να μαθω,δηλ αν για ενα τοσο κοντο τελικο υπαρχουν στανταρ απαιτησεις πχ μοτερ με εκκεντρα ολοσωμη εξατμιση κλπ κλπ .. Δεν μπορω να βρω που διαβασα εδω μεσα οτι κ απο δυο τελικα σε ενα υπαρχει διαφορα αποδοσης,δεν θυμαμαι αν σχολιαζαν πως η διαφορα ηταν + ή - | |
|
| |
| εξατμισεις τρς γιοσι καρμπον | |
|