| Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch | |
|
+6gat0s nasos-v stavrosrodo kontos 750 Kydo mx5 10 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
| Θέμα: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Δευ 02 Ιουλ 2012, 00:13 | |
| | |
|
| |
Kydo Full gixxer
Όνομα: : Μιχάλης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 1141 Hμερομηνία εγγραφής : 08/09/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Δευ 02 Ιουλ 2012, 10:43 | |
| Πάρα πολύ καλό Ποστ και αρκετά διαφωτιστικό μιας που ψάχνω να βάλω aftermarket μονοδρομο!!! | |
|
| |
kontos 750 Hero gixxer
Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ Τόπος : ΑΘΗΝΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1963 Hμερομηνία εγγραφής : 11/10/2010
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Δευ 02 Ιουλ 2012, 12:06 | |
| να μαθαινουμε και κατι!!!! | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| |
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 00:16 | |
| να υποθεσω οτι και της 3 βιδες μετρας ποσο γυρνας την καθε μια και τηε κανεις το ιδιο και της 3?? σωστα? ποσο περιπου θελει , για να μην ανοιγω συνεχεια? | |
|
| |
mx5 Full gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1084 Hμερομηνία εγγραφής : 27/09/2010
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 00:51 | |
| Ειναι οι 3 βιδες σαν τριγωνο που μπλοκαρουν τα δισκακια και η μεσαια βιδα (στο κεντρο του τριγωνου σαν να λεμε) που ρυθμιζει την απεμπλοκη απι τα δισκακια απλα πρεπει να σπρωχνουν ολα πιο εξω, αλλα σε σημειο που να μην πατιναρει, που να μην καιει τα δισκακια αλλα και να δουλευει σε επιθυμητο σημειο κι ο συμπλεκτης Δλδ θα πρεπει να πειραχτει και το συρματοσκοινο του συμπμεκτη στο ρεγουλαρισμα
αρα....δεν υπαρχει κατι συγκεκριμμενο σε αποστασεις. Μονο το ματι σου τι βλεπει. Αλλα οπως προειπες σιγουρα πρεπει το "τριγωνο" να ειναι παραλληλο με τη καμπανα κτλ | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 01:59 | |
| Πρεπει να βγει ο συπλεκτης και να ακολουθησεις αυτη τη διαδικασια [img] [/img] | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 16:19 | |
| - nasos-v έγραψε:
-
να υποθεσω οτι και της 3 βιδες μετρας ποσο γυρνας την καθε μια και τηε κανεις το ιδιο και της 3?? σωστα?
ποσο περιπου θελει , για να μην ανοιγω συνεχεια? Nασο εκτος απο αυτες τις βιδες μπορεις να ''πειραξεις''-αλλαξεις και τον κυριο λογο που ειναι τα ελατηρια-μεταλλα πισω απο την καμπανα.Αυτα τα ελασματα ειναι ΒΑΣΙΚΑ υπευθηνα για το ποσο δυναμη θα χρειαστει απο το μοτερ για να ''αμολαρει'' το ολο συστημα.Οσο σκληροτερα τοσο πιο δυσκολα αμολαρει, οσο πιο μαλακα, τοσο πιο ευκολα. σου βαζω σχεδον αυτουσιο το μηνυμα που ειχα στειλει σε ενα συμφορουμιτη πριν λιγο καιρο και ειχε να κανει με τα κ6-1000 (νομιζω τα κ7-11 εχουν 4 ελατηρια). ............................. ''παντως εγω αν θα το ειχα για πιστα θα επερνα δυο ελασματα yoshimura 150 Νewton. Το σκεπτικο μου........ τα μαμα ειναι 225Ν εκαστο, οποτε 3Χ225= 675Ν δυο μαμα και ενα yoshi,..... (2x225)+150=600N ενα μαμα και δυο yoshi,..... 225+(2x150)=525N οπως βλεπεις μπορεις να παιξεις αρκετα με δυο των 150Ν. Και νομιζω οτι ειναι σχετικα φθηνα, αν αναλογιστεις οτι για αυτον τον λογο αγοραζονται αφτερμαρκετ καμπανες των 1000+ευρω. Νομιζω οτι η μαμα καμπανα ειναι ισαξια των καλυτερων αφτερμαρκετ(εφοσον ''παιξεις'' μαζι της). Αν θες να ψαξεις λιγο τις τιμες τα ελασματα των 150Ν εχουν κωδικο PartNo.A-D7210-62S ρωτα στην suzuki ''..... http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/syousai.php?id=1614 | |
|
| |
ripseventh Full gixxer
Όνομα: : Λουκας Τόπος : Λιβαδεια Αριθμός μηνυμάτων : 1221 Hμερομηνία εγγραφής : 19/09/2010
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 16:54 | |
| | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 18:37 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
-
να υποθεσω οτι και της 3 βιδες μετρας ποσο γυρνας την καθε μια και τηε κανεις το ιδιο και της 3?? σωστα?
ποσο περιπου θελει , για να μην ανοιγω συνεχεια? Nασο εκτος απο αυτες τις βιδες μπορεις να ''πειραξεις''-αλλαξεις και τον κυριο λογο που ειναι τα ελατηρια-μεταλλα πισω απο την καμπανα.Αυτα τα ελασματα ειναι ΒΑΣΙΚΑ υπευθηνα για το ποσο δυναμη θα χρειαστει απο το μοτερ για να ''αμολαρει'' το ολο συστημα.Οσο σκληροτερα τοσο πιο δυσκολα αμολαρει, οσο πιο μαλακα, τοσο πιο ευκολα. σου βαζω σχεδον αυτουσιο το μηνυμα που ειχα στειλει σε ενα συμφορουμιτη πριν λιγο καιρο και ειχε να κανει με τα κ6-1000 (νομιζω τα κ7-11 εχουν 4 ελατηρια). ............................. ''παντως εγω αν θα το ειχα για πιστα θα επερνα δυο ελασματα yoshimura 150 Νewton. Το σκεπτικο μου........ τα μαμα ειναι 225Ν εκαστο, οποτε 3Χ225= 675Ν δυο μαμα και ενα yoshi,..... (2x225)+150=600N ενα μαμα και δυο yoshi,..... 225+(2x150)=525N
οπως βλεπεις μπορεις να παιξεις αρκετα με δυο των 150Ν. Και νομιζω οτι ειναι σχετικα φθηνα, αν αναλογιστεις οτι για αυτον τον λογο αγοραζονται αφτερμαρκετ καμπανες των 1000+ευρω. Νομιζω οτι η μαμα καμπανα ειναι ισαξια των καλυτερων αφτερμαρκετ(εφοσον ''παιξεις'' μαζι της). Αν θες να ψαξεις λιγο τις τιμες τα ελασματα των 150Ν εχουν κωδικο PartNo.A-D7210-62S ρωτα στην suzuki ''..... http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/syousai.php?id=1614
σταυρο το θεμα ειναι οτι το κ9 εχει 4 τετοια αρα 4χ 225 = 900Ν αν (2Χ225)+(2Χ150)= 750Ν οποτε στην ουσια με 2 ειμαι πιο "ψιλα" απο οτι ειναι στην ουσια το κ6 μαμα μηπως θελω 4 για να παω στα 600??? ξερεις ποσο περιπου εχει το καθενα γιατι δεν βρισκω τιμες? | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 18:38 | |
| - gat0s έγραψε:
- Πρεπει να βγει ο συπλεκτης και να ακολουθησεις αυτη τη διαδικασια
[img] [/img] Ανεστη επειδη τα αγγλικα μου δεν ειναι το δυνατο μου σημειο..... μπορεις να περιγραψεις λιγο την διαδηκασια? | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 18:58 | |
| - nasos-v έγραψε:
σταυρο
το θεμα ειναι οτι το κ9 εχει 4 τετοια
αρα 4χ 225 = 900Ν αν (2Χ225)+(2Χ150)= 750Ν
οποτε στην ουσια με 2 ειμαι πιο "ψιλα" απο οτι ειναι στην ουσια το κ6 μαμα
μηπως θελω 4 για να παω στα 600???
ξερεις ποσο περιπου εχει το καθενα γιατι δεν βρισκω τιμες?
Nασο δεν νομιζω οτι το μοτερ του κ9 παραγει τοση παραπανω δυναμη φρεναρισματος απο το κ6. Αυτο που εννοω ειναι οτι μαλλον εχουν διαφορες στις καμπανες, για να χρειαζεται το ενα 4 και το αλλο 3. Αν κρινω απο τις διαφορες στα κιλα μαλλον με δυο τετοια θα εισαι οκ και εσυ...... απλα δεν το χω ψαξει καθολου το θεμα γι αυτο δεν μπορω να σου πω με σιγουρια.... ισως καποιος επισημος εισαγωγεας yoshimura να μπορει να σε κατατοπισει καλυτερα για το τι και το πως. Αν θυμαμαι καπου τα ειχε παρει το ματι μου κοντα στα 40-50ευρω, εκαστο...... | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 19:43 | |
| - stavrosrodo έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
σταυρο
το θεμα ειναι οτι το κ9 εχει 4 τετοια
αρα 4χ 225 = 900Ν αν (2Χ225)+(2Χ150)= 750Ν
οποτε στην ουσια με 2 ειμαι πιο "ψιλα" απο οτι ειναι στην ουσια το κ6 μαμα
μηπως θελω 4 για να παω στα 600???
ξερεις ποσο περιπου εχει το καθενα γιατι δεν βρισκω τιμες?
Nασο δεν νομιζω οτι το μοτερ του κ9 παραγει τοση παραπανω δυναμη φρεναρισματος απο το κ6. Αυτο που εννοω ειναι οτι μαλλον εχουν διαφορες στις καμπανες, για να χρειαζεται το ενα 4 και το αλλο 3. Αν κρινω απο τις διαφορες στα κιλα μαλλον με δυο τετοια θα εισαι οκ και εσυ...... απλα δεν το χω ψαξει καθολου το θεμα γι αυτο δεν μπορω να σου πω με σιγουρια.... ισως καποιος επισημος εισαγωγεας yoshimura να μπορει να σε κατατοπισει καλυτερα για το τι και το πως. Αν θυμαμαι καπου τα ειχε παρει το ματι μου κοντα στα 40-50ευρω, εκαστο...... http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/result.php?maker_id=1&car_id=28&second=34&page=1η yoshimura δινει δυο τυπου ελατηρια 150Ν και 300Ν για κ6 ως και το12 δεν νομιζω οτι το κ6 με το κ9 να φορανε τα ιδια ελατηρια σε σκληροτητα γιατι απο κ7 και μετα ειναι 4 οποτε μαλλον θα ειναι πιο "μαλακα" του κ7 και μετα ή διαφορα στην καμπανα οπως λες μπορουμε με καποιο τροπο να μετρήσουμε την δυναμη αυτη ? οχι στο δισκακι αλλα στο συνολο?
Έχει επεξεργασθεί από τον/την nasos-v στις Τρι 17 Ιουλ 2012, 19:52, 1 φορά | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 19:50 | |
| - nasos-v έγραψε:
- gat0s έγραψε:
- Πρεπει να βγει ο συπλεκτης και να ακολουθησεις αυτη τη διαδικασια
[img] [/img] Ανεστη επειδη τα αγγλικα μου δεν ειναι το δυνατο μου σημειο.....
μπορεις να περιγραψεις λιγο την διαδηκασια? κατσε γιατι εβγαλα νοημα 0.3mm πρεπει να εξεχει η βιδα απο το παξημαδι... σωστα? ποσο πρεπει να το παω ωστε να εχω αποτελεσμα χωρις να τρωω τα δισκακια? παντως νομιζω οτι πιο σωστο ειναι να αλλαχθούν τα ελατηρια που λεει ο σταυρος | |
|
| |
gat0s Hero gixxer
Όνομα: : ΑΝΕΣΤΗΣ Τόπος : ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ηλικία : 42 Αριθμός μηνυμάτων : 1831 Αγωνιζόμενος : Hμερομηνία εγγραφής : 23/04/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 20:56 | |
| - nasos-v έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- gat0s έγραψε:
- Πρεπει να βγει ο συπλεκτης και να ακολουθησεις αυτη τη διαδικασια
[img] [/img] Ανεστη επειδη τα αγγλικα μου δεν ειναι το δυνατο μου σημειο.....
μπορεις να περιγραψεις λιγο την διαδηκασια? κατσε γιατι εβγαλα νοημα
0.3mm πρεπει να εξεχει η βιδα απο το παξημαδι... σωστα?
ποσο πρεπει να το παω ωστε να εχω αποτελεσμα χωρις να τρωω τα δισκακια?
παντως νομιζω οτι πιο σωστο ειναι να αλλαχθούν τα ελατηρια που λεει ο σταυρος Αυτη ειναι η πισω πλευρα του συμπλεκτη. Ενωειτε πως για να κανεις δουλεια με τον συμπλεκτη πρεπει να παιξεις με τα ελατηρια που λεει ο Σταυρος. Τα ορια που δινει ο κατασκευαστης ειναι 0,2 με 0,4. Αν εσυ το πας 1μμ δεν ξερω τι θα γινει. Της φοτο τις εβαλα για να δεις οτι πρεπει και οι 3ης βιδες να εχουν την ιδια αποσταση και να μη αρχιζεις να βιδωνεις και ξεβιδωνεις και κανεις τον συμπλεκτη σου χειροτερο. | |
|
| |
stavrosrodo Hero gixxer
Όνομα: : ΣΤΑΥΡΟΣ Τόπος : ΓΕΦΥΡΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αριθμός μηνυμάτων : 2107 Αγωνιζόμενος : DRAGSTER Hμερομηνία εγγραφής : 07/01/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τρι 17 Ιουλ 2012, 22:35 | |
| - nasos-v έγραψε:
http://shop.yoshimura-jp.com/en/product/result.php?maker_id=1&car_id=28&second=34&page=1
η yoshimura δινει δυο τυπου ελατηρια 150Ν και 300Ν για κ6 ως και το12
δεν νομιζω οτι το κ6 με το κ9 να φορανε τα ιδια ελατηρια σε σκληροτητα γιατι απο κ7 και μετα ειναι 4 οποτε μαλλον θα ειναι πιο "μαλακα" του κ7 και μετα ή διαφορα στην καμπανα οπως λες
μπορουμε με καποιο τροπο να μετρήσουμε την δυναμη αυτη ? οχι στο δισκακι αλλα στο συνολο? Νασο απο οτι διαβαζω εγω, τα ΜΑΜΑ απο κ6-12 ειναι ιδια σε σκληροτητα και ειναι 225Ν εκαστο. Τωρα το αν το κ6 εχει 3, ενω τα κ7-12 εχουν 4 σιγουρα εχει να κανει με την διαφορετικοτητα των καμπανων αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι εχει ΚΥΡΙΩΣ να κανει και ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΚΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΣΚΑΚΙΑ. Μαλλον εχουν πιο σκληρα ελατηρια στα πιο καινουρια μοντελα και ισορροπουν την αυξημενη πιεση απο το +1 ΕΛΑΣΜΑ. Παντως λεει ξεκαθαρα οτι τα μαμα ειναι ιδια σε ολα και ειναι 225Ν εκαστο, οποτε με δυο 150Ν + δυο μαμα, νομιζω θα ''παιξεις'' μια χαρα. Μην μπερδευεσαι με την συγκριση κ5(3 Χ 225) και κ7-12(4Χ225). | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Τετ 18 Ιουλ 2012, 14:32 | |
| ok θα δοκιμασω και θα επανελθω ευχαριστω πολυ παιδες για της πληροφοριες | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Παρ 20 Ιουλ 2012, 20:48 | |
| σημερα το απογευμα βρηκα λιγο χρονο και το "σκαλισα"
ελυσα την 19αρα στο καπακι και εδωσα σε καθε μια απο της αλενοβιδες 1 και 1/2 στροφες
στην 1 στροφη εκανε διαφορα αλλα με μιση ακομα νομιζω ειναι πιο σωστο βεβαια με δοκιμη στο δρομο
θα γινει μια δοκιμη σε πιστα ωστε να δουμε τι ακριβως καναμε και βλεπουμε θα το ξαναρυθμισω εκει επιτοπου αν χρειαστει μιας και ειναι 3 λεπτα δουλεια
τα ξαναλεμε μετα την δοκιμη σε πιστα
Υ.Σ οταν φτιαξω και του τεο θα τραβιξω και φοτο ,ωστε να δειτε την διαδηκασια | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Παρ 20 Ιουλ 2012, 21:05 | |
| αν μου αρεσει στην πιστα , μετα θα παρω 2 δισκακια οπως ειπε ο σταυρος και θα δοκιμασω και αυτον τον τροπο , ως πιο σωστο!
| |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Παρ 20 Ιουλ 2012, 21:46 | |
| να βαλω και εγω μια εροτιση που μου δημηουργιθικε με το ετιμα του νασσου ...
εμενα μαρεσει να ειναι σφιχτος ο συμπλεκτις γιατι μου εμπνει εμπιστοσηνη στην εισοδο ,αφου πολλες φορες κατεβαζω και παταο και πισω φρενο για να βαλο τα μοουτρα ... αμα αμολαγε περισοτερο πιο θα ειτανε το πλεονεκτιματου ? δλδ με φρεναρισμενο πισο τροχο μου βαζει μουτρα με λασκα τι κανει?
ελπιζω να εγινα κατανοιτος γιατι δεν μπορο να το εκφρασο αυτο που θελο γραπτα αυτην την στιγμη :P | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Παρ 20 Ιουλ 2012, 22:20 | |
| νομιζω πως η διαφορα ειναι κυριως στο φρεναρισμα που δεν κοπαναει και οτι στην εισοδο θα εισαι πιο σταθερος με πιο χαλαρο ...
το οτι πατας το πισω φρενο και βαζεις τα μουτρα εχει να κανει με το οτι η μηχανη οταν πατας πισω φρενο παντα κλεινει την γραμμη της ,ενω με το μπροστα την ανοιγει
κανε μια δοκιμη και εσυ ρε ... ετσι και αλλοιως χρονο εχεις ... :P | |
|
| |
teo46 Hero gixxer
Όνομα: : θοδωρής Τόπος : Πετρούπολη-Αθήνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 2555 Αγωνιζόμενος : να φτιάξω προίκα....3 γυναίκες...!! Hμερομηνία εγγραφής : 14/12/2008
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Παρ 20 Ιουλ 2012, 22:33 | |
| εχεις το προνομιο οτι δεν χανεις το πισω μερος της μοτο,οταν κατεβαζεις για να κανεις εισοδο στην στροφη.
αυτο που περιγραφεις στεφανε το κανεις ενω εχεις ξεκινηση και στριβεις και βλεπεις οτι δεν σε περνει και προσπαθεις να κλισεις την γραμμη. | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Παρ 20 Ιουλ 2012, 22:52 | |
| οχι αυτο το κανο σινιθος της περισοτερες φορες οταν εχο πολυ φορα και θελο να πεταξο τα μουτρα μεσα αποτομα..π.χ. στο τελος της ευθιας ντριφταρι λιγο το πισο και μπουκαρεις ....
ξερο οτι το μπροστα ανιγι και το πισο κλινει μορι αλεξανδρα απλος δεν καταλαβενο γιατι να αμολαει περισοτερο ο συμπλεκτις αφου σου κληνη γραμμη αντι να ανιγει δεν ειναι καλητερα ετσι? | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Παρ 20 Ιουλ 2012, 23:02 | |
| ειναι καλυτερα να αμολαει γιατι οταν εισαι πλαγιασμενος στην εισοδο της 3 και κατεβασεις απο 3τη σε 2ρα δεν θελεις με τιποτα να σου πεταξει κωλο ... αυτο θελει να δοκιμασει να κανει ο νασος με το νεο γραναζωμα και ψαχνετε με τον συμπλεκτη
τωρα εσυ οταν φρεναρεις για να κλεισεις γραμμη και ντριφταρεις αν τον εχεις πιο χαλαρο θα σου κοπαναει λιγοτερο ... και μαλλον θα ανοιγει λιγο περισοτερο την γραμμη ( δεν το εχω δοκιμασει ποτε υποθεση κανω σε αυτο)
αρα μαλλον κανεις δοκιμες και διαλεγεις τι απο τα 2 προτιμας ...δεν μπορεις να τα εχεις ολα ... :P ετσι και αλλοιως στην οδηγηση κανεις πολλους συμβιβασμους | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch Παρ 20 Ιουλ 2012, 23:35 | |
| με ξερεις να συμβιβαζομε ευκολα ? :P :P | |
|
| |
| Πως λειτουργει ο μονοδρομος συμπλεκτης - slipper clutch | |
|