Greek GSX-R forum
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
JIMK7
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
nasos-v
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
T.R.E
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
k8 600 kk
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
kostaskr6
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
κολτρέϊν
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
Leroy
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
ripper
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_l10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_c10Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Poll_r10 

 

 Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.

Πήγαινε κάτω 
+6
Ariss
DENNIS
stathis_k
nirve
Plagiasto arni
GSX-R 1000
10 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
GSX-R 1000
Normal gixxer
Normal gixxer
GSX-R 1000


Άντρας Όνομα: : Θανασης
Τόπος : ΧΑΝΙΑ
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 346
Αγωνιζόμενος : Μπαααααα
Hμερομηνία εγγραφής : 03/11/2008

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΣαβ 15 Νοε 2008, 19:35

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.
«Απόλυτος έλεγχος γκαζιού» σημαίνει έλεγχος του δεξιού καρπού, «στρωτές» κινήσεις με τα χειριστήρια και προσπάθεια απόκτησης μιας σχεδόν υπεραισθητικής αντίληψης σχετικά με την πρόσφυση τόσο του πίσω όσο και του μπρος ελαστικού. Ο σωστός χειρισμός του γκαζιού σε κάθε περίπτωση, απαιτεί αρκετές ικανότητες και ακόμη πιο πολλή εξάσκηση. Με καλή αίσθηση και έλεγχο της ταχύτητας που κινούμαστε, η οδήγησή μας είναι στρωτή, και αυτό μας χαρίζει περισσότερη αυτοπεποίθηση και ασφάλεια.

Ο ακριβής έλεγχος στο γκάζι είναι απαραίτητος σε όλες τις περιπτώσεις: Επιτάχυνση, επιβράδυνση, και στη μετάβαση από τέρμα κλειστό γκάζι και φρένα, σε ελευθέρωση των φρένων και άνοιγμα του γκαζιού. Το σημείο όπου αφήνουμε τα φρένα και ανοίγουμε το γκάζι είναι ιδιαίτερα σημαντικό, γιατί αυτό συμβαίνει συνήθως όταν η μηχανή έχει ήδη αρχίσει να πλαγιάζει. Αν συνηθίζουμε δε, να φρενάρουμε ως βαθιά μέσα στη στροφή, τότε
μπορεί να είμαστε σχεδόν τέρμα πλαγιασμένοι.

Όταν στρίβουμε είμαστε απασχολημένοι με αρκετά πράγματα, κι έτσι είναι λίγο δύσκολο να είμαστε απαλοί με τις κινήσεις μας και το γκάζι. Είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε χαλαρό το σώμα μας από τη μέση και πάνω. Δεν πρέπει να πιέζουμε το τιμόνι με τα χέρια. Το μυστικό για να είμαστε απαλοί με την οδήγησή μας και να έχουμε «ροή», είναι να κάνουμε την κάθε κίνηση απαλά και ελεγχόμενα. Την στιγμή που αφήνουμε τα φρένα, πρέπει να ανοίγουμε το γκάζι με ακριβή κίνηση του δεξιού καρπού. Με εξάσκηση, η μετάβαση από τα φρένα στο γκάζι θα γίνεται με μια κίνηση, ανεπαίσθητη από κάποιον παρατηρητή.
Όσο επιταχύνουμε προσπαθούμε να αφουγκραζόμαστε το πίσω ελαστικό. Πόσο είμαστε πλαγιασμένοι; Πόση ακόμα πρόσφυση διαθέτουμε;

Έχουμε αφήσει λοιπόν τα φρένα, έχουμε το γκάζι ελάχιστα ανοικτό, και η μηχανή είναι οριακά πλαγιασμένη. Εδώ είναι που χρειαζόμαστε τον απόλυτο έλεγχο. Οποιαδήποτε επιθετική και άτσαλη κίνηση του δεξιού καρπού, μπορεί να μας απογειώσει πάνω από τη μοτοσυκλέτα.
Η πρόσφυση του ελαστικού εξαρτάται άμεσα από την ποσότητα της επιφάνειάς του που είναι σε επαφή με την άσφαλτο. Όσο η μοτοσυκλέτα πλαγιάζει, τόσο μικραίνει η επιφάνεια τριβής του ελαστικού, άρα τόσο λιγότερη πρόσφυση έχουμε. Αν εκείνη τη στιγμή ζητήσουμε από το λάστιχο να χειριστεί και την επιτάχυνση, ίσως το κακόμοιρο να μη τα καταφέρει.
Οπότε, η λύση είναι να έχουμε σταθερό γκάζι και να αρχίσουμε να μειώνουμε την κλίση της μοτοσυκλέτας πριν αρχίσουμε να επιταχύνουμε. Μειώνοντας ελαφρά την κλίση όσο ανοίγουμε το γκάζι, αυξάνουμε την επιφάνεια τριβής του ελαστικού, συνεπώς αυξάνουμε την πρόσφυση και τη σταθερότητα της μηχανής. Πάλι, πρέπει να προσπαθούμε να «νιώθουμε» τι κάνει το πίσω ελαστικό. Πρέπει το άνοιγμα του γκαζιού να γίνεται στρωτά, ελεγχόμενα, και σταδιακά.

Είτε οδηγάμε στην πίστα, είτε παίζουμε σε κάποιο στροφιλίκι, είτε ακόμη πηγαίνουμε στην δουλειά μας, έχοντας αναπτύξει καλή αίσθηση του γκαζιού, θα έχουμε και καλύτερη αντίληψη των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας μας. Ο έλεγχος του γκαζιού είναι απόλυτα συνυφασμένος με τα αποτελεσματικά φρένα, τις ακριβής αλλαγές ταχυτήτων και το στρίψιμο.
Οι κατάκτηση αυτής της δεξιότητας θα αυξήσει γεωμετρικά τις οδηγικές μας ικανότητες, οπότε και την ευχαρίστηση όταν οδηγάμε την μοτοσυκλέτα μας.

Οι βίαιες μεταβολές ση γεωμετρία της μοτοσυκλέτας προκαλούν αστάθεια.
Όταν φρενάρουμε το βάρος μεταφέρεται μπροστά και το πιρούνι βυθίζεται.
Το ίδιο συμβαίνει και κατά τη διάρκεια της στροφής. Αν το γκάζι είναι κλειστό τελείως, ο μπροστινός τροχός δέχεται μεγάλη πίεση γιατί η μηχανή επιβραδύνει όταν είναι πλαγιασμένη. Αν εκείνη τη στιγμή τον φορτίσουμε κι άλλο, είτε πλαγιάζοντας περισσότερο είτε φρενάροντας, κινδυνεύουμε άμεσα από πτώση. (Low-siding).

Για να αποφύγουμε αυτό το φαινόμενο, αποφορτίζουμε τον μπροστινό τροχό μεταφέροντας βάρος πίσω. Κι αυτό το επιτυγχάνουμε κυρίως με τη σωστή χρήση του γκαζιού.
Σε πρώτη φάση, αυτό που μπορούμε να δοκιμάσουμε με ασφάλεια, είναι να «βγάλουμε» όλη τη στροφή με σταθερά ανοικτό γκάζι, ως ελαφρά επιταχυνόμενο. Με το «ανοικτό γκάζι», εννοώ ίσα-ίσα να είναι ανοικτές οι πεταλούδες..

Με το που έχουμε οπτική επαφή με την έξοδο της στροφής, αρχίζουμε να επιταχύνουμε σταδιακά, ανασηκώνοντας ταυτόχρονα τη μοτοσυκλέτα.

Ως άσκηση για την κατανόηση των παραπάνω μπορούμε να κάνουμε το εξής:

Την επόμενη φορά που θα περάσουμε από την αγαπημένη μας στροφή, να μπούμε με λιγότερα χιλιόμετρα από ότι συνήθως, και να ανοιγοκλείνουμε το γκάζι πάνω στη στροφή. Η μοτοσυκλέτα θα είναι ασταθής και εμείς μες την ανασφάλεια.
Ξανακάνουμε το ίδιο, το κλειδί είναι να μπούμε με λιγότερα χιλιόμετρα από αυτά που νομίζουμε ότι μπορούμε, και με το που αρχίσουμε το πλάγιασμα να κρατήσουμε σταθερό γκάζι μέχρι και την έξοδο.
Καλύτερα τώρα.
Εφόσον εξοικειωθούμε με τη συγκεκριμένη τεχνική, μπορούμε να δοκιμάσουμε να ανοίγουμε συνεχώς το γκάζι από την είσοδο κιόλας της στροφής, (απαλά και με μικρομετρικές κινήσεις του καρπού εννοείται), και όσο πλησιάζουμε προς την έξοδο να το ανοίγουμε και περισσότερο.
Ακόμα καλύτερα τώρα.

Ειλικρινά, χωρίς να θέλω να το παίξω υπερπροστατευτικός ή οτιδήποτε άλλο, για να πετύχει η «προπόνησή» μας, πρέπει να κινούμαστε με ταχύτητες που μπορούμε να χειριστούμε. Αν δεν είμαστε χαλαροί και αν δεν αισθανόμαστε 100% ασφαλείς, όλη η προσοχή μας θα είναι στραμμένη στην «επιβίωση» και όχι στην παρατήρηση και εκμάθηση.


το συγκεκριμενο αρθρο ειναι ενδιαφερον και με βρισκει απολυτα συμφωνο
admin επειδη προβληματιστηκα που να το ποσταρω,αν δεν κανει εδω μετεφερε το οπου νομιζεις Wink

πηγη..bladerunner απο το http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=5655
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Plagiasto arni
Jr.gixxer
Plagiasto arni


Άντρας Τόπος : Ιωάννινα
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 18
Hμερομηνία εγγραφής : 09/11/2008

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΤρι 18 Νοε 2008, 22:57

και για να μην ανοίγω άλλο θεματάκι παραθέτω βιντεάκι με θέμα "οδήγηση στη πίστα"
με το Rossi , που μου άρεσε και το βρήκα πολύ χρήσιμο.

http://www.ebike-ridingtips.co.uk/video/mediaplayer.swf?file=rossi.flv
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.kawasaki-bikers.gr
nirve
Normal gixxer
Normal gixxer



Θηλυκό Τόπος : Αθήνα (Βύρωνας)
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 57
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΤετ 19 Νοε 2008, 16:11

για ακομα μια φορα ειμαι περιφεριακο υμητου... και εχω πισω ενα φιλαρακι που εχει κανει το καλιφορνια... παιδες με διορθωσε λιγο στην σταση μου και πρωτη φορα αν και ακομα σφιγμενος ειδα την μηχανη να μπαινει τοσο ομορφα!!! επαθα.

παω να κανω και γω κανα καλιφορνια μπας και λυθουν τα χερια μου
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
stathis_k
Normal gixxer
Normal gixxer
stathis_k


Άντρας Τόπος : Πυργος-Αθηνα
Ηλικία : 42
Αριθμός μηνυμάτων : 81
Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΠαρ 21 Νοε 2008, 10:45

ενα σεσσιον και μαλιστα το πρωτο στο css1 ειναι o ελεγχος γκαζου... (throte control) τα css βαζουν σε ταξη και ξεκα8αριζουν πραγματα που ειτε τα καναμε λιγο πολυ ειτε τα ειχαμε ακουσει, ειναι μια πολυ καλη ευκαιρια να "δε8εις" με την μηχανη σου αλλα απο μονο του δεν θα κανει κανεναν αγωνιζομενο η εστω πιλοτο... θελει προπονηση και επαναληξη σε οσα θα μαθει καποιος εκει :aswe: :aswe: :aswe:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
http://www.ionianyachts.gr
nirve
Normal gixxer
Normal gixxer



Θηλυκό Τόπος : Αθήνα (Βύρωνας)
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 57
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΠαρ 21 Νοε 2008, 10:50

το θεμα ειναι να αποκτισω την γνωση... σιγα σιγα θα ερθει και η εξελιξη αυτο ειναι σιγουρο, με πολυ προσπαθεια και επιμονη.. προχτες πηγαμε εξω απ τον νεο ιπποδρομο και μου δειχνε το φιλαρακι μου πως να το βαζω.. ειναι λιγο φοβιστικο αρχικα, αλλα προσπαθεια με την προσπαθεια τα πηγενα καλητερα οσπου πατισε ολο το λαστιχο wOw!!!!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DENNIS
Adv. gixxer
Adv. gixxer
DENNIS


Άντρας Όνομα: : ΣΑΚΗΣ
Τόπος : Αθηνα-Αιγαλεω
Αριθμός μηνυμάτων : 692
Αγωνιζόμενος : στην ζωη!!!
Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΠαρ 21 Νοε 2008, 19:34

Αν εχεις χρονο κ χρημα κ αν θελεις να ασχοληθεις με το θεμα πιστας να τα κανεις!!!!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
Ariss
Jr.gixxer
Ariss


Άντρας Όνομα: : ΑΡΗΣ
Τόπος : Πειραιάς
Αριθμός μηνυμάτων : 2
Hμερομηνία εγγραφής : 11/11/2008

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΠαρ 21 Νοε 2008, 19:44

Πολύ ωραίο το βιντεάκι!!

:thanks!!: plagiasto arni..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
blade 750
Normal gixxer
Normal gixxer
blade 750


Άντρας Όνομα: : ΓΙΑΝΝΗΣ
Τόπος : Βολος
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 247
Αγωνιζόμενος : 1000 k8
Hμερομηνία εγγραφής : 02/12/2008

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΣαβ 06 Δεκ 2008, 13:07

to videaki ta spaei polu kalo!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
DrIoannis
Hero gixxer
Hero gixxer
DrIoannis


Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 1733
Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα.
Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΤρι 05 Μαρ 2019, 21:57

Παλαιά αλλά πάντα επίκαιρη ερώτηση για το πώς και πότε ανοίγουμε το γκάζι σε μία στροφή.

Απάντηση:
Υπάρχει ένας πολύ απλός κανόνας τον οποίο όμως δύσκολα ακολουθούμε πιστά...
"Όταν ανοίγεις το γκάζι πρέπει ταυτόχρονα σταδιακά να μειώνεις την γωνία κλήσης της μηχανής"

Έρχεται λοιπόν η τηλεμετρία afro lol!  να μας λύσει το πρόβλημα (πιστεύω έχετε καταλάβει ότι είμαι μεγάλος fan του μεγάλου ρουφιάνου του οδηγού).

Θα σας βάλω ένα κομμάτι από τηλεμετρία ενός Φιλανδού confused και θα προσπαθήσω να σας εξηγήσω πώς θα βοηθήσει η καταγραφή δεδομένων στο να καταλάβουμε αλλά και να προσπαθήσουμε να λύσουμε το πρόβλημα αυτό.

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Tooear10

Το ιδανικό για το γκάζι (Grip) βάση του ανωτέρου κανόνα είναι σταθερό άνοιγμα καθώς σηκώνεται η μηχανή (σκούρο πράσινο) κάτι το οποίο ο οδηγός δεν το κάνει (ανοικτό πράσινο). Βλέπουμε δηλαδή μία γραμμή που παίζει λίγο πάνω, ευθεία, λίγο πάνω ακόμη κλπ.
Αναφερόμενος πάλι στον παραπάνω κανόνα και η γωνία κλίσης (Lean angle) θα πρέπει ομαλά και σταδιακά ανάλογα το άνοιγμα του γκαζιού να μειώνεται. Δεν συμβαίνει όμως αυτό. Η μηχανή κρατιέται πολύ σε μεγάλη γωνία κλίσης, σηκώνεται λίγο, ξαναμένει σε ένα σημείο, ξανασηκώνεται κλπ.

Γιατί γίνετε αυτό λοιπόν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση η μηχανή πλαγιάζει πριν να έρθει η κατάλληλη στιγμή (early apex). Με αυτόν τον τρόπο η μηχανή όταν ανοίξει το γκάζι δεν θέλει να στρίψει και έτσι αναγκαστικά την κρατάμε και πολύ ώρα σε μεγάλη κλίση για να "βγάλουμε τη στροφή".
Υπάρχει λοιπόν και κάτι άλλο σημαντικό να πούμε:
Εάν χρειάζεται να μείνουμε πολύ ώρα υπό κλίση για να ανοίξουμε το γκάζι τότε έχουμε πλαγιάσει πολύ νωρίς για τη στροφή που είμαστε (early apex). Πρέπει λοιπόν να μεταφέρουμε το apex πιο μετά. Εάν στην περίπτωση του early apex ανοίξουμε περισσότερο απ'ότι πρέπει το γκάζι τότε μαντέψτε...highsiding και πονάει πολύ. Έχουμε μεγάλη γωνία κλίσης και ζητάμε για αυτές τις συνθήκες πολλά από το κακόμοιρο το λάστιχο.
Εάν σε μία στροφή μπορέσουμε ομαλά να σηκώσουμε τη μηχανή ταυτόχρονα με το άνοιγμα του γκαζιού τότε no1 . Έχω δει 600αρια να περνάνε 1000αρια στην έξοδο της στροφής με αυτή την τεχνική, κάτι που δεν θα έπρεπε να συμβαίνει.
Συνήθως φρενάρουμε πολύ ή πολύ νωρίτερα απ΄ότι θα μπορούσαμε, οπότε μεταφέροντας το apex πιο βαθειά late apex τότε μεταφέρουμε και τα φρένα μας πιο βαθειά και έχουμε, όσο και αν φαίνεται περίεργο, πιο άνετη "διέλευση" από αυτή τη στροφή. Παρενέργεια αυτού είναι και ο καλύτερος χρόνος, αλλά ποιος να ασχοληθεί με αυτό tralala . Το apex πρέπει να το σκεφτόμαστε σαν ένα κινητό σημείο και εξαρτάται από πολλά πράγματα (ταχύτητα, RPM, μηχανή, άσφαλτο κλπ).
Θα το επαναλάβω άλλη μία φορά. Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με την πίστα πρέπει να έχει ένα τρόπο να καταγράφει αυτά που κάνει (τηλεμετρία) για να μπορεί να καταλάβει τι κάνει. Η βελτίωση έρχεται πριν και μετά το session αφού έχεις σκεφτεί από πριν τι θα κάνεις και αφού αναλύσεις μετά τι έκανες.

Κάτι επίσης σημαντικό. Παλαιότερα, την δίχρονη εποχή, είχε επικρατήσει ότι πρώτα σηκώνουμε τη μηχανή και μετά ανοίγουμε το γκάζι. Αυτό την τοοοότε εποχή ήταν λογικό με την απότομη και ξαφνική παροχή ισχύος των 2χρονων. Στην εποχή μας που πλέον δεν υπάρχουν οι "λαδιέρες" (είναι, αλήθεια ποτέ δεν τα συμπάθησα), αλλά 4χρονα μηχανάκια με πολύ ομαλή παροχή ισχύος και τα τελευταία χρόνια traction control κάτι το οποίο μας επιτρέπει να ακολουθούμε τον παραπάνω κανόνα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
panosk8
Hero gixxer
Hero gixxer
panosk8


Άντρας Όνομα: : Πανος
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 2447
Hμερομηνία εγγραφής : 05/06/2009

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΤρι 05 Μαρ 2019, 23:19

mprabo mprabo πολύ ωραίο κ περιεκτικό good
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
gjp
Normal gixxer
Normal gixxer



Άντρας Αριθμός μηνυμάτων : 163
Αγωνιζόμενος : της καφετεριας

Hμερομηνία εγγραφής : 22/02/2018

Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.   Απόλυτος έλεγχος γκαζιού. EmptyΠεμ 07 Μαρ 2019, 20:35

τα πιο πανω που λες τα κανεις  και στο  riding school   1 που ειναι πιο φτηνο απο  css
ειχα rgv banana που ειχε ψιλογραμμικη αποκριση ισχυος για την εποχη και σε πληροφορω εμπαινε μια χαρα 250cc 70hp περιπου   139kgr  μηχανακι
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Απόλυτος έλεγχος γκαζιού.
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» ελεγχος Αρ.πλαισιου.
» Έλεγχος αντανακλαστικών!!
» Στροφές - Έλεγχος μοτοσικλέτας

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΤΕΧΝΙΚA ΘEΜΑΤΑ :: ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com