| ερωτηση για 750 Κ7 | |
|
+13landen Painterz opoulian vaggosk7 paul22 cpantelo potis k8 600 kk mistiriodis_tsantakias Miou kapnias ENDURASX spyroszx 17 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 17:31 | |
| Λοιπον,εχω ερωτησεις...... -αν αλλαξω ΜΟΝΟ τελικο,χρειαζεται καποια ρυθμηση? -σε πολυ ζεστη μερα ,38-40 βαθμους,μεσα στην πιστα,με φρεσκο παραφλου,δουλευε μεχρει και 103-104 βαθμους.Ειναι λογικο? -μετα απο το σεσιον και σε ζεστη μερα,βγαινοντας απο πιστα το σβηνω και δεν παιρνει μπροστα,αν δεν πεσει η θερμοκρασια του μοτερ ,κατω απο 90 βαθμους περιπου,παγωμενο παιρνει με μιση μιζια,την τρομπα την μετρησαμε,ΟΚ,το μηχανακι ειναι απο σερβις φρεσκα μπουζι λαδια φιλτρα αερα-λαδιου,βαλβιδες και μπεκ,ΟΚ,μπαταρια φρεσκια. τι μπορει να ειναι ?
αν κατι δεν το εχω περιγραψει καλα ,ρωτατε απαντω μπας και βρω καμια ακρη | |
|
| |
ENDURASX Adv. gixxer
Όνομα: : Παντελης Τόπος : Περιστερι Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 463 Αγωνιζόμενος : θα θελα......... Hμερομηνία εγγραφής : 05/01/2011
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 17:39 | |
| Αν αλλαξεις μονο τελικο δεν θελει ρυθμισεις αλλα αν βαλεις και φιλτρο καλο θα κανει ενα φλασσαρισμα! Τωρα στο αλλα θεμα μαλλον ανωρθοτης μου μυριζει ετοιμαζετε να σου ξεκολλησει το σωμα κατα πασα πιθανωτητα!! | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 17:44 | |
| - ENDURASX έγραψε:
- Αν αλλαξεις μονο τελικο δεν θελει ρυθμισεις αλλα αν βαλεις και φιλτρο καλο θα κανει ενα φλασσαρισμα!
Τωρα στο αλλα θεμα μαλλον ανωρθοτης μου μυριζει ετοιμαζετε να σου ξεκολλησει το σωμα κατα πασα πιθανωτητα!! εχω αλλαξει φιλτρο στο σερβις εβαλα PIPERCROS κατα τα αλλα το μηχανακι ειναι τελιως μαμα,ουτε PC Ηη κατι αλλο | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 18:07 | |
| Οταν ειχα 750 κ6 στο αιγινιο που μοιάζει με μέγαρα το μηχανάκι δούλευε συνέχεια πανω απο 100 βαθμούς. Ειναι λάθος της suzuki το ψυγείο που φοράει, φοράει ιδιο ψυγειο με το 600 και σκέψου οτι εχει να διαχειριστεί πολυ μεγαλύτερα ποσα θερμότητας. Αν τωρα η πίστα εχει μικρες ευθείες δεν προλαβαίνει να κρυώσει με την καμία.Ειχα βάλει διακοπτάκι στο ρελε του βεντιλατέρ (στο δευτερεύον) και το λειτουργούσα χειροκίνητα απο τους 85 βαθμούς. Τωρα απο σύμπτωση μου έκανε και εμένα το ιδιο, δεν έπαιρνε μπροστά ζεστό και μάλιστα έκανε και διακοπές οταν ήταν πολύ ζεστο. Εφταιγε ο αισθητήρας στροφάλου στο δεξί καπάκι. Δεν έβγαζε σφάλμα γιατι δούλευε κανονικά αλλα με τη διαστολή έχανε παλμούς και το μηχανάκι τα έχανε. Το μοτέρ που φορούσα επάνω το ειχα πάρει απο ένα πεσμένο και ίσως αυτός ήταν ο λόγος. Αλλαξα καπάκι (έβαλα τα δικά μου που ήταν εντάξει) και αμέσως έστρωσε. Μια ιδέα πετάω δεν ξέρω αν είναι το ίδιο σε εσένα. Μπορείς όμως να δοκιμάσεις να βάλεις μια βρεγμένη πετσέτα πάνω στο δεξί καπάκι για να το κρυώσεις ή να μετρήσεις με πολύμετρο μιζάροντας. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 18:10 | |
| δεν θελει κανενα ρυθμισμα για να δουλεψει αμα αλλαξεις τελικο και φιλτρο .... οχι οτι θα του εκανε κακο να του εκανες ενα ρυθμισματακι αλλα για τελικο και φιλτρο δεν ειναι απαρετητο να κανεις κατι .... τουλαχιστον στα 1000 , δεν ξερω απο 750,
σε ζεστη μερα στην πιστα δουλευει 104 οταν δουλευει ,οταν βγεις απο την πιστα και το σβησεις θα παει η θερ/σια στο θεο ... μπορει να δεις και 115 ... σε 600 προχθες το σαββατο το βραδυ ειδαμε 124 και ακομα δουλευε....
γιατο οτι δεν παιρνει μπροστα μαλλον θελεις οπου να ειναι ανωρθωτη ... οταν στο ξανακανει ψεκασε τον με ενα σπρευ με αερα να κρυωσει και ξαναδοκιμασε το .....αν παρει μπροστα θελεις ανορθωτη....
ετσι λεω εγω μηχανικος δεν ειμαι ...... | |
|
| |
mistiriodis_tsantakias Full gixxer
Όνομα: : Stefanos Τόπος : Athina Ηλικία : 40 Αριθμός μηνυμάτων : 3236 Αγωνιζόμενος : SEX SEX K BMX Hμερομηνία εγγραφής : 29/10/2009
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 18:22 | |
| - kapnias έγραψε:
- Οταν ειχα 750 κ6 στο αιγινιο που μοιάζει με μέγαρα το μηχανάκι δούλευε συνέχεια πανω απο 100 βαθμούς. Ειναι λάθος της suzuki το ψυγείο που φοράει, φοράει ιδιο ψυγειο με το 600 και σκέψου οτι εχει να διαχειριστεί πολυ μεγαλύτερα ποσα θερμότητας. Αν τωρα η πίστα εχει μικρες ευθείες δεν προλαβαίνει να κρυώσει με την καμία.Ειχα βάλει διακοπτάκι στο ρελε του βεντιλατέρ (στο δευτερεύον) και το λειτουργούσα χειροκίνητα απο τους 85 βαθμούς.
Τωρα απο σύμπτωση μου έκανε και εμένα το ιδιο, δεν έπαιρνε μπροστά ζεστό και μάλιστα έκανε και διακοπές οταν ήταν πολύ ζεστο. Εφταιγε ο αισθητήρας στροφάλου στο δεξί καπάκι. Δεν έβγαζε σφάλμα γιατι δούλευε κανονικά αλλα με τη διαστολή έχανε παλμούς και το μηχανάκι τα έχανε. Το μοτέρ που φορούσα επάνω το ειχα πάρει απο ένα πεσμένο και ίσως αυτός ήταν ο λόγος. Αλλαξα καπάκι (έβαλα τα δικά μου που ήταν εντάξει) και αμέσως έστρωσε. Μια ιδέα πετάω δεν ξέρω αν είναι το ίδιο σε εσένα. Μπορείς όμως να δοκιμάσεις να βάλεις μια βρεγμένη πετσέτα πάνω στο δεξί καπάκι για να το κρυώσεις ή να μετρήσεις με πολύμετρο μιζάροντας. μια χαρα ειναι το ψυγιο τοσο δουλεβουνε ολα τα μηχανακια εκει μεσα ....χοντα και γιαμαχα δουλεβουνε χιροτερα .... οσο σπυρο για το οτι δεν περνει μπορει να ειναι παρα πολλα καλυτερα να το πας απο το συνεργιο προλιπτικα να το κιταξουνε κανονιζουμε και μεσα στην βδομαδα αμα θες για το σιδερακι | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 18:41 | |
| το 103-104 μου φαινεται λιγο υπερβολικο, το δικο μου δεν εχει ανεβασει ποτε στη πιστα πανω απο 98 και εχω και 600 που δουλευει πιο ψηλα, τεσπα, μαλλον θελει ενα καλυτερο παραφλου και λιγο εξαερωσουλα
οσο για το οτι δε παιρνει μπροστα και εμενα για ανορθωτης μου κανει | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 18:49 | |
| - k8 600 kk έγραψε:
- το 103-104 μου φαινεται λιγο υπερβολικο, το δικο μου δεν εχει ανεβασει ποτε στη πιστα πανω απο 98 και εχω και 600 που δουλευει πιο ψηλα, τεσπα, μαλλον θελει ενα καλυτερο παραφλου και λιγο εξαερωσουλα
οσο για το οτι δε παιρνει μπροστα και εμενα για ανορθωτης μου κανει φιλε σορυ αλλα εσυ δεν ανοιγεις το γκαζι μαλλον .... το δικο μου το εχω δει πολλες φορες στους 99-100 την στιγμη που βγαινω απο την πιστα ...οταν το σβηνω και παρκαρω παει σιγουρα στον θεο ... | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 18:51 | |
| Για εμένα είναι απαράδεκτο να δουλεύει τοσο ψηλα και κυρίως είναι απαράδεκτο να φοράει ιδιο ψυγείο με το 600. Στο αιγίνιο το 750 κ4 που είχα δούλευε στους 85-90, του φίλου μου το 1000 κ3 που έχει και ψυγείο λαδιού δουλευε στους 80-85, Μπορεί οντως στα μέγαρα να δουλέυουν όλα ψηλά (δεν έχω άποψη) αλλα το ψυγείο του 750 είναι μεγάλο φάουλ της σουζούκι.Αν το πάρεις απο θερμοδυναμικής άποψης το 750 έχει ανάγκη για 20% μεγαλύτερη θερμοαπαγωγή. Και ας μην ξεχνάμε οτι για κάθε ιππό που καταλήγει στη ρόδα, πάνω απο 2 ιπποι (ή 1.5 KW ) καταλήγουν στο περιβάλλον κυρίως μεσω του ψυγείου.
Βέβαια αυτό δεν θα βοηθήσει τον Σπύρο σε κάτι αλλα ας κάνω και εγώ τα παράπονα μου για την μανούλα σουζούκι!! | |
|
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 18:54 | |
| Ο ανορθωτής γιατί δεν το αφήνει να πάρει μπροστά; Αν τον αποσυνδέσεις το μηχανάκι δουλεύει χωρίς αυτόν. Επίσης στο μιζάρισμα δεν παράγει ρεύμα, και αφού μιζάρει αρα δεν εχει βραχυκυκλωσει κατι. | |
|
| |
potis Adv. gixxer
Όνομα: : Παναγιώτης Τόπος : Πειραιάς Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 582 Αγωνιζόμενος : Ωραία θα ήταν... Hμερομηνία εγγραφής : 27/10/2009
| |
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| |
| |
kapnias Adv. gixxer
Όνομα: : Δημήτρης Τόπος : Θεσσαλονίκη Ρεθυμνο Αριθμός μηνυμάτων : 590 Hμερομηνία εγγραφής : 06/09/2009
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 22:21 | |
| Και μια "χαζή" αλλα διευκρινιστική ερώτηση. Οταν ήταν ζεστό και πατούσες μιζα, άνοιγες γκάζι ή γύριζες μονο μίζα; Ισως να είναι ανόητη η ερωτηση μου αλλα καμια φορά δεν ξέρεις.
Αφού ειχα αλλάξει το δεξι καπάκι και δεν είχα πια προβλημα με διακοπές οταν ζεσταινόταν, οταν πηγαίναμε αιγινιο και το μηχανάκι έβραζε, για να πάρει μπροστά ήθελε γκάζι και για λίγο έκανε σαν να ήταν καρμπυρατεράτο μπουκωμένο. Επίσης αν δεις στο μανιουαλ την ανάλυση του ψεκασμού, οταν η θερμοκρασια του ψυκτικού υγρου ειναι υψηλή μειώνει το χρονο ψεκασμου, όπως και οταν η θερμοκρασία του αερα στην εισαγωγη (φιλτροκουτι).Οταν σταματάς και το σβήνεις η θερμοκρασία εκτοξεύεται και το φιλτροκουτι βράζει με αποτέλεσμα να κάνει το μίγμα φτωχότερο απ'οτι πρέπει.
Οπως είπα και πρίν δεν σου λύνω το πρόβλημα, πετάω ιδέες(ίσως και κουφές) .
Ριξε μια ματιά σε αυτα που σου είπα και οπως είπε ο Στέφανος πήγαινε σε ενα καλο μαστορα! | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 22:21 | |
| | |
|
| |
k8 600 kk Racing gixxer
Όνομα: : Κωστας (ΚΚ) Τόπος : Πειραιας Ηλικία : 45 Αριθμός μηνυμάτων : 5571 Αγωνιζόμενος : τωρα τωρα ερχεται το λοττο το νιωθω.... Hμερομηνία εγγραφής : 09/07/2011
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 22:30 | |
| | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 22:39 | |
| - kapnias έγραψε:
- Και μια "χαζή" αλλα διευκρινιστική ερώτηση.
Οταν ήταν ζεστό και πατούσες μιζα, άνοιγες γκάζι ή γύριζες μονο μίζα; Ισως να είναι ανόητη η ερωτηση μου αλλα καμια φορά δεν ξέρεις.
Αφού ειχα αλλάξει το δεξι καπάκι και δεν είχα πια προβλημα με διακοπές οταν ζεσταινόταν, οταν πηγαίναμε αιγινιο και το μηχανάκι έβραζε, για να πάρει μπροστά ήθελε γκάζι και για λίγο έκανε σαν να ήταν καρμπυρατεράτο μπουκωμένο. Επίσης αν δεις στο μανιουαλ την ανάλυση του ψεκασμού, οταν η θερμοκρασια του ψυκτικού υγρου ειναι υψηλή μειώνει το χρονο ψεκασμου, όπως και οταν η θερμοκρασία του αερα στην εισαγωγη (φιλτροκουτι).Οταν σταματάς και το σβήνεις η θερμοκρασία εκτοξεύεται και το φιλτροκουτι βράζει με αποτέλεσμα να κάνει το μίγμα φτωχότερο απ'οτι πρέπει.
Οπως είπα και πρίν δεν σου λύνω το πρόβλημα, πετάω ιδέες(ίσως και κουφές) .
Ριξε μια ματιά σε αυτα που σου είπα και οπως είπε ο Στέφανος πήγαινε σε ενα καλο μαστορα! αυτο σκεφτομουν και εγω.δοκιμασα και με γκαζι και χωρις,μια δυο φορες με γκαζι και πολυ μιζαρισμα επερνε και εκανε σαν να μενει απο βενζινη,ψιλορεταριζε,και μετα καθαριζε.δεν νομιζω οτι εχει να κανει με τον μαστορα,αν και εχουν δει πολλα τα ματια μου.σε μια πιο προσεκτικη ματια,ειδα οτι το μηχανακι εχει επισκευασμενο το δεξι καπακι,οποτε δεν ειαν και τοσοσ "λαθος" οι ιδεες σου παντως ευχαριστω πολυ παιδες. Στεφανε τεταρτη παρασκευη θα ειμαι μεχρι αργα στο βενζ. κερναω εκεινο το πραγμα που επινες | |
|
| |
paul22 Normal gixxer
Ηλικία : 35 Αριθμός μηνυμάτων : 335 Hμερομηνία εγγραφής : 18/08/2011
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τρι 18 Σεπ 2012, 23:28 | |
| άσχετο αλλα έκανε το αμάξι μου κάτι παρόμοιο και ήθελε καθάρισμα η πεταλούδα γκαζιού αλλα δε νομίζω να χρειάζεται κάτι τέτοιο εδώ | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τετ 19 Σεπ 2012, 09:25 | |
| - ENDURASX έγραψε:
- Αν αλλαξεις μονο τελικο δεν θελει ρυθμισεις αλλα αν βαλεις και φιλτρο καλο θα κανει ενα φλασσαρισμα!
Τωρα στο αλλα θεμα μαλλον ανωρθοτης μου μυριζει ετοιμαζετε να σου ξεκολλησει το σωμα κατα πασα πιθανωτητα!! Tι ειναι το φλασαρισμα ? | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τετ 19 Σεπ 2012, 10:46 | |
| φλασαρισμα ειναι να επεμβεις στον μαμα εγκεφαλο και μεσω αυτου να "πηραξεις" μερικες λειτουργιες ... μπορεις πχ να ρυθμισεις μειγματα (πολυ χρονοβορο καλυτερα με pc) ,μπορεις να καταργησεις κοφτες , αλλαγη σε αβανς κτλ κτλ ....
δεν πιστευω οτι χρειαζετυε να τα κανεις αυτα μονο και μονο για ενα τελικο ... | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τετ 19 Σεπ 2012, 11:06 | |
| Σπυρο πρεπει να γινει πανω σε δυναμομετρο με καυσαναλυση για να εισαι ησυχος και κοστος 150-200 ευρω....οπως σου ειπε ο μιου δεν αξιζει για μονο ενα τελικο! | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τετ 19 Σεπ 2012, 11:19 | |
| - cpantelo έγραψε:
- Σπυρο πρεπει να γινει πανω σε δυναμομετρο με καυσαναλυση για να εισαι ησυχος και κοστος 150-200 ευρω....οπως σου ειπε ο μιου δεν αξιζει για μονο ενα τελικο!
τελικο και φιλτρο αερα.να πω οτι το σερβις εγεινε πριν 100χλμ και μπηκε και το φιλτρο,οπου και εγειναν μπεκ και βαλβιδες. Οποτε τσαμπα κοπος για τελικο και φιλτρο μαζι? | |
|
| |
spyroszx Adv. gixxer
Όνομα: : Σπυρος βενζινας Τόπος : Πειραιας-Κερατσινι Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 664 Αγωνιζόμενος : ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΛΛΑ???? Hμερομηνία εγγραφής : 11/12/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τετ 19 Σεπ 2012, 11:21 | |
| το θεμα μου δεν ειναι η ιπποδυναμη,μονο η αξιοπιστια,για αυτο αναρωτιεμαι για την ρυθμηση η οχι | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Τετ 19 Σεπ 2012, 11:47 | |
| και ξαναγραφω οτι το φλασαρισμα δεν ειναι και οτι το καλυτερο για να ρυθμισεις μειγματα .... εαν θελεις να ρυθμισεις μειγματα παρε pc - bazzaz με το φλασαρισμα θα κανεις αλλα πραγματα... στο θεμα της αξιοπιστιας δεν νομιζω να εχεις κανενα θεμα ρε σπυρο .... τοσοι και τοσοι τα εχουμε με φιλτρο και τελικο χωρις να εχουμε ρυθμισει μειγματα και ακομα κανενα δεν εχει κανει κιχ.....αμα ειχες βαλει ολοσωμη τοτε θα ειχες θεματακι γιατι θα ειχε στεγνωσει αρκετα αλλα τωρα δεν πιστευω να θελει τιποτα... οχι οτι θα του κανεις κακκο αλλα πραγματικα δεν αξιζει τον κοπο πιστευω.... μην ξεχνας φιλε οτι πλεον μιλας για ιαπωνικο μηχανακι ....ξεχνα τα ιταλικα ... | |
|
| |
vaggosk7 Normal gixxer
Ηλικία : 38 Αριθμός μηνυμάτων : 53 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Παρ 26 Οκτ 2012, 14:37 | |
| Δεν ανοιγω καινουριο θεμα μιας και γω εχω την ιδια απορια οσο αφορα τελικο και φιλτρο. Αλλαξα πριν 2 μερες τελικο εβαλα ενα leovinci και φιλτρο BMC. To μηχανάκι εγινε πολυ πιο αποτομο και αγριο απο τις 6-12 στρ. απο τις 5.000 και κατω ψόφησε αρκετά και απο τις 12 και πάνω όπως ήταν και πριν. Το οποίο σημαινει οτι δεν ειδα καμία απολυτως διαφορά στην τελική (286 κοντερίσια με μαμά γρανάζι σε ευθεία, 297 στην κατηφόρα στην αττική μετά την κάντζα.) Σίγουρα φτάνει τα 280 πιο γρήγορα πάντως. Παρόλαυτά ακούω τους περισσότερους με 750 να λένε οτι πιάνουν άνετα 299.... και ξενερώνω και πίστευα οτι ελευθερώνοντας το μηχανάκι θα εβλεπα και γω ευκολα την 300αρα... Δεν τα είδα και πια με νοιάζει να πειράξω τα μείγματα οχι τόσο για να δω επιδόσεις αλλα για να δουλευει σίγουρα σωστά το μηχανάκι, μιας και εχει βγεί ο κατλύτης. Ξέρετε κανέναν να κάνει σωστά τη δουλεία τουλάχιστον να δώσω 150-200 αλλα να μην πάνε χαμένα...??
| |
|
| |
opoulian Normal gixxer
Όνομα: : Spyros Τόπος : athens Ηλικία : 39 Αριθμός μηνυμάτων : 237 Hμερομηνία εγγραφής : 10/09/2009
| Θέμα: Απ: ερωτηση για 750 Κ7 Παρ 26 Οκτ 2012, 14:55 | |
| 1, και γω τα ιδια εχω με σενα αλλες μαρκες ομως.ειδα βελτιωση 6-12 ρπμ κατω απο 5 δεν ειδα καμια διαφορα ουτε ως προς την βελτιωση αλλα ουτε ως προς την μειωση της αποδοσης!2, τωρα σε εκεινο το σημειο επρεπε να δεις 299 αλλα παιζουν πολλα ρολο οπως ο αερας (καιρος) ο αερας στα λαστιχα (αν εχεις dunlop 190 εχει μακρυνει και λιγο) και το βαρος σου!κοιτα τα 750 δυσκολευονται να τρακοσαρισουν εκτος αν εισαι 60 κιλα.3,δε νομιζω το μηχανακι να μην δουλευει σωστα με αυτα που εχεις απανω!εγω δεν θα εδινα παντως αυτα τα λεφτα!καλυτερα σε λαστιχα!!
| |
|
| |
| ερωτηση για 750 Κ7 | |
|