| αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 | |
|
+7kentaurosk8 DrIoannis maikstain mitsos Miou cpantelo popay 11 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Παρ 21 Σεπ 2012, 21:28 | |
| για όσους ξέρουν ή έχουν δοκιμάσει κάτι παρόμοιο, αλλαγή της μπροστά μαμά ανάρτησης: 1) με Κ9 1000 2) με r6 06 και μετά 3) μόνο revalving
πιο απο τα τρία (όχι το μακρύτερο...) θα δουλέψει καλύτερα για το εν λόγω μοτοσακό?
καμιά άλλη πρόταση; σε μεταχειρισμένη φυσικά και όχι κάτι ohlins που καινούργια κοστίζουν 2500+
| |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Παρ 21 Σεπ 2012, 21:47 | |
| Οτι και να κανεις θα φτιαξεις μονο το μπροστα? Μετα θα ειναι πιο εντονες οι ατελειες της αναρτησης πισω! Μπορει να σου δωσει αισθηση ασυνδετης μηχανης μπρος/πισω.... Κοιτα μια συνολικη λυση εαν θες να εχεις καλυτερο αποτελεσμα κατα τη γνωμη μου! Παντως με revalving με αλλα ελλατηρια μπρος σκληροτερα και σωστο λαδακι θα κανεις μια χαρα τη δουλεια σου και με λιγοτερα λεφτα.... | |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Παρ 21 Σεπ 2012, 21:54 | |
| όχι. θα αλλάξει σίγουρα και πρώτα η πίσω με κάτι καλό (πχ wp, ohlins ή κάποια άλλη) απλά δεν υπάρχουν τα λ7 για καλά καλάμια μπροστά γι αυτό ρωτάω.
σίγουρα η πιο φθηνή λύση είναι ένα revalving μπροστά.
επισής την ανάρτηση του r6 την θεωρώ την καλύτερη σε στοκ μηχανή, μπορείς να τρέξεις και σε αγώνα με την μαμά ανάρτηση. | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Παρ 21 Σεπ 2012, 23:27 | |
| δεν ξερω την αναρτηση απο το ρ6 αλλα του κ9 απο οτι ξερω δεν μπαινει πανω στο κ5... με ενα ρεβαλβινγκ μπροστα θα εισαι μια χαρα ... αφου οπως λες θα εχεις αλλαξει την πισω αναρτηση που ειναι σωβρακο ... | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Παρ 21 Σεπ 2012, 23:50 | |
| Τσαμπα θα μπλεξεις με αλλα μπροστινα! Οπως ειπε και ο μιου δεν χρειαζεσαι τπτ αλλο περα απο ενα revalving! Μετα θα ακουει πολυ καλυτερα στις ρυθμισεις με πολυ καλυτερη αισθηση. Παραμενει για μενα ισως η καλυτερη value for money αναβαθμηση που μπορεις να κανεις σε μια μηχανη ss! Το να βαλεις μπροστινο απο r6 δεν θα ειναι plug & play και θα σου φυγουν ευκολα 3 με 4 φορες παραπανω χρηματα... Η πλακα θα ειναι να μην σε καλυπτει και σε stock μορφη (πανω σε αλλη μηχανη σιγουρα θα εχει διαφορετικη συμπεριφορα) ή να εχει πολλα χλμ πανω και να θελει και αυτο revalving μετα (αφου σιγουρα θα πας για μεταχειρισμενο).Πολυ ταλαιπωρια , χρημα και ρισκο | |
|
| |
mitsos Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 331 Hμερομηνία εγγραφής : 12/12/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 02:29 | |
| πως γινεται ενα revalving να ειναι ποιο ακριβο απο αλλες αναρτησεις?(ρωταω χωρις ειρωνια μην με παρεξηγησετε) | |
|
| |
cpantelo Adv. gixxer
Όνομα: : Κωστας Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 597 Hμερομηνία εγγραφής : 09/01/2012
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 03:06 | |
| Το revalving το πιο φθηνο ειναι οχι το πιο ακριβο!
| |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 10:13 | |
| - mitsos έγραψε:
- πως γινεται ενα revalving να ειναι ποιο ακριβο απο αλλες αναρτησεις?(ρωταω χωρις ειρωνια μην με παρεξηγησετε)
κατι θα εχεις καταλαβει λαθος μαλλον γιατι το κοστος για να κανεις ρεβαλβινγκ ειναι σχεδον τιποτα σε σχεση με το να αγορασεις ολοκληρο το εσωτερικο (κατριτζ) ή μια καινουργια αναρτηση . πχ οηλινς βαλβιδες για το μπροστινο κοστιζουν 300-400ε το κατριτζ 1000+ και ολοκληρη η αναρτηση αστο καλυτερα.... (οι τιμες ειναι ενδεικτικες και οχι αληθινες) | |
|
| |
maikstain Hero gixxer
Όνομα: : Μιχαλης Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2241 Hμερομηνία εγγραφής : 26/01/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 12:04 | |
| αναρτηση τι ειναι αυτο revalving αδερφε πολυ πιο φθηνα κ δοκιμασμενα εχουν αποτελεσμα. | |
|
| |
mitsos Normal gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 331 Hμερομηνία εγγραφής : 12/12/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 12:28 | |
| - Miou έγραψε:
- mitsos έγραψε:
- πως γινεται ενα revalving να ειναι ποιο ακριβο απο αλλες αναρτησεις?(ρωταω χωρις ειρωνια μην με παρεξηγησετε)
κατι θα εχεις καταλαβει λαθος μαλλον γιατι το κοστος για να κανεις ρεβαλβινγκ ειναι σχεδον τιποτα σε σχεση με το να αγορασεις ολοκληρο το εσωτερικο (κατριτζ) ή μια καινουργια αναρτηση .
πχ οηλινς βαλβιδες για το μπροστινο κοστιζουν 300-400ε το κατριτζ 1000+ και ολοκληρη η αναρτηση αστο καλυτερα.... (οι τιμες ειναι ενδεικτικες και οχι αληθινες) σωστα το ειχα καταλαβει αλλα μετα απο αυτο το ποστ μπερδευτικα .. κατι ειχα διαβασει λαθος απο οτι φενεται.. περασμενες ωρες | |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 12:32 | |
| γιατί δεν μπαίνουν τα καλάμια του Κ9 στο Κ6?
και αν μπεί ολόκληρο μπροστινό? με σταυρούς, τιμονόπλακες?
έχω την εντύπωση πως μπορεί να μπεί. άσε που θα έχεις και καλύτερες δαγκάνες.
νομίζω πως η εξωτερική διάμετρος των καλαμιών των Κ9 και r6 είναι ίδια με τις δικές μου οπότε δεν χρειάζεται αλλαγή σταυρού-τιμονοπλακας. (θα πρέπει να το μετρήσω για να είμαι σίγουρος).
πάντως απο τρακαρισμένα βρίσκεις κομπλέ συστήματα (καλάμια-δαγκάνες-σταυρούς- τιμονόπλακες) με λιγο παραπάνω κόστος απο καινούρια κατριτζ (πχ wp) | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 13:04 | |
| το μπροστινο απο το κ7 πχ δεν μπαινει στο μηχανακι σου ... αμα αρχισεις τις πατεντες και τα κοψε ραψε ολα μπαινουν αλλα εγω μιλαω για ξεβιδωσε - βιδωσε ... εκτος απο την διαμετρο τα μηχανακια εχουν αλλες καστερ , αλλους σταυρους με αλλο ιχνος,τρειλ κτλ .... οπως καταλαβενεις εαν καταφερεις να το βαλεις θα αλλαξεις ολη τη γεωμετρια της μηχανης ... να μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις ολοκληρο το μπροστινο για να εχεις αλλες δαγκανες? και γιατι να μην αλλαξεις κατευθειαν τις δαγκανες? πιο ευκολο ειναι και πιο φθηνο ειναι .... το να αγορασεις μπροστινο απο τρακαρισμενο δεν το θεωρεις λιγο ρισκο??? που ξερεις οτι δεν θα ειναι στραβο? επειδη στο λεει αυτος που το πουλαει? ή εχεις ματι καλυμπρα? ασε οτι θεωρω πως κανενα μπροστινο πχ απο κ9 ή απο ρ6 που λες δεν ειναι ,ουτε θα γινει ευκολα και φθηνα, καλυτερο απο το μαμα σου μπροστινο που θα βαλεις κατριτζ ... αν και μου φαινεται απο δυσκολο εως αδυνατο να βρεις ολοκληρο το μπροστινο απο τρακαρισμενο μηχανακι σε τιμη λιγο μεγαλυτερη απο την αγορα καινουργιου κατριτζ της wp ... | |
|
| |
DrIoannis Hero gixxer
Αριθμός μηνυμάτων : 1742 Αγωνιζόμενος : το... πάλεψα. Hμερομηνία εγγραφής : 29/01/2009
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 13:20 | |
| Προφανός και η πιο οικονομική και εύκολη λύση είναι το revalving.Θα έχεις στην ουσία ΑΛΛΟ μπροστινό. | |
|
| |
kentaurosk8 Hero gixxer
Όνομα: : Nίκος Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 2031 Hμερομηνία εγγραφής : 11/06/2009
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 14:55 | |
| Τα Cartridge είτε είναι WP είτε Ohlins έχουν κανα 1200άρι να ξέρετε.... ένα μπροστινό κομπλέ απο "κάτι" έχει κανα 600άρι. Το θέμα είναι οτι άν αλλάξεις cartridge θα έχεις (όπως είπε και ο DRIoannis) ΑΛΛΟ μπροστινό ενώ με τα άλλα απλά πάλι μαμά.... Το κομπλέ revalving είναι η πιο οικονομική λύση για σούπερ πηρούνι κι ας πάει κανα 1200άρι εκτός αν βρείς μτχ κομπλέ aftermarket μπροστινό που θα σου βγεί πάνω κάτω στα ίδια λεφτά με καινούργια cartridge αλλα θεωρητικά θα θέλει και το service του οπότε κι άλλα λεφτάκια..... | |
|
| |
busa respect Adv. gixxer
Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Αριθμός μηνυμάτων : 667 Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ) Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 15:35 | |
| Αγαπητοί φίλοι όλα τα καλάμια σε όλα τα κ´ είναι 50 χιλ στην πάνω πλάκα, Τώρα... Κάτω .... Κ5-6 54χιλ, κ7-8 56 χιλ, κ9´55 χιλ, (μπουζα gen 1-2 , 55χιλ)
Νομίζω ότι απτά παραπάνω είναι σαφές τι μπαίνει με τη μια και που και τι όχι, Επίσης μπορεί με ´´δαχτυλιδια ´´ η αντίθετα με τορνιριζμα στην κάτω πλάκα να μπουν τα πάντα παντού
Όσο αφορά σε αλλαγή σταυρού πρέπει να τσεκαριστεί το τρέιλερ , μάστερ, ίχνος να είναι ίδιο με το εργοστασιακή , αλλιώς πήγε περίπατο η γεωμετρία
Πατέντες μπορούν να γίνουν και με μεγάλη επιτυχία (και το ανάποδο βέβαια αλλά πρέπει να ξέρει ο ιδιοκτήτης πολυ καλά τι ζητάει..... | |
|
| |
busa respect Adv. gixxer
Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Αριθμός μηνυμάτων : 667 Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ) Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 15:38 | |
| Συγνώμη , λόγω κινητού γράφτηκαν λάθος τα εξής, Τρειλ, Ίχνος, Καστερ, Αν μπορεί κάποιος ας το διορθώσει, ευχαριστω. | |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 20:48 | |
| αρα λοιπόν, μτχ κατριτζ (γιατί 1000+ ευρώ δεν παίζουν) και όχι κομπλέ μπροστινό απο Κ9. έτσι; | |
|
| |
busa respect Adv. gixxer
Τόπος : ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ Αριθμός μηνυμάτων : 667 Αγωνιζόμενος : (ΠΡΩΗΝ / ΚΑΡΤ) Hμερομηνία εγγραφής : 11/04/2009
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 21:20 | |
| Το να βάλεις Καιρτριτζ δεν είναι κακή λύση σε καμία περίπτωση , όμως μπορείς να κανεις πολύ καλή δουλειά και με λιγότερα χρήματα , είναι πολυ σημαντικό να γνωρίζεις τι θέλεις να πετύχεις ....
Κατα μια έννοια το να μπουν καλάμια (στις δικές σου πλάκες) απο κ9 με κάποιες βελτιώσεις, πχ ελατηρια , βαλβιδες ίσως είναι μια πολυ καλή κίνηση
Που όμως μπορεί να μη βολέψει το προσωπικό σου στυλ οδηγησης
Πάντως το δικό σου (στανταρ) μπροστινό με ελατηρια ολινς 100ντ και βαλβίδες αντρεανι ( πχ) μάλλον θα σε ικανοποιήσει , ιδιαιτέρως στο δρόμο , αλλά και στην πίστα δευτερευόντως , αν και εκεί η ανωτερότητα των big piston, είναι σχετικά καθαρή. | |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 21:51 | |
| την μηχανή (εαν την κρατήσω) θα τη στήσω για πίστα και μόνο (θα παραδώσω πινακίδες κλπ).
θέλω να αποκτήσει την σταθερότητα, μέσα στη στροφή, του r6 και την αμεσότητα στο στρίψιμο του 675 (το οποίο το οδήγησα πέρυσι στις σερρες και δεν μπορώ νατο βγάλω απ το μυαλό μου).
μήπως ζητάω πολλά;;;
σίγουρα θα πειράξω την γεωμετρία της μηχανής και πριν κάνω οτιδήποτε θα πάρω γνώμη απο εξειδικευμένο (σε αναρτήσεις) μαγαζί. είπα όμως πρώτα να ρωτήσω μήπως έχει κάνει κάποιος κάτι παρόμοιο στη μηχανή του να μου πεί καμιά γνώμη. | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 22:03 | |
| - busa respect έγραψε:
- Αγαπητοί φίλοι όλα τα καλάμια σε όλα τα κ´ είναι 50 χιλ στην πάνω πλάκα,
Τώρα... Κάτω .... Κ5-6 54χιλ, κ7-8 56 χιλ, κ9´55 χιλ, (μπουζα gen 1-2 , 55χιλ)
Νομίζω ότι απτά παραπάνω είναι σαφές τι μπαίνει με τη μια και που και τι όχι, Επίσης μπορεί με ´´δαχτυλιδια ´´ η αντίθετα με τορνιριζμα στην κάτω πλάκα να μπουν τα πάντα παντού
Όσο αφορά σε αλλαγή σταυρού πρέπει να τσεκαριστεί το τρέιλερ , μάστερ, ίχνος να είναι ίδιο με το εργοστασιακή , αλλιώς πήγε περίπατο η γεωμετρία
Πατέντες μπορούν να γίνουν και με μεγάλη επιτυχία (και το ανάποδο βέβαια αλλά πρέπει να ξέρει ο ιδιοκτήτης πολυ καλά τι ζητάει..... Εγω γιατι εχω την εντυπωση οτι τα Κ7 και μετα τα καλαμια και στη πανω μερια μεγαλυτερα δηλ 51 χιλ | |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 22:09 | |
| του Ρ6 τα μπροστινα δεν δουλευουν ως εχουν θελουν χοντρα λαδια να βαλεις ως πρωτο σταδιο ( μετα τους 10-12 γυρους χανουν την ρυθμιση λογο οτι ζεστενεται το λαδι και στο 15αρι που θελει ως λαδι , η αλαγη απο κρυο ζεστο ειναι τεραστια) σε πιο δυνατο γυρολογιο , θες ριβαλβινκ
του κ9 ειναι μια χαρα ως εχουν μεχρι και αρκετα γρηγορο γυρολογιο αν παρακατεβεις σε χρονους θα χρειαστει αλαγη λαδι σε 7,5 και εισαι ετοιμος
νομιζω , βασει αυτον που λες , μολλον του κ9 ειναι αυτο που χρειαζεσαι.
το να πας τορνο την κατω τιμονοπλακα και να φας το ενα χιλιοστο, ειναι γελια δουλεια....
γνωμη μου για καλητερα κ9 και ως δευτερη επιλογη μετα ριβαλβινκ στα δικα σου.
του ρ6 δεν συμφέρει για μενα
| |
|
| |
nasos-v Full gixxer
Όνομα: : Νασος Τόπος : Περιστερι-Αθηνα Ηλικία : 46 Αριθμός μηνυμάτων : 6282 Αγωνιζόμενος :
Hμερομηνία εγγραφής : 13/12/2008
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 22:11 | |
| - JIMK7 έγραψε:
- busa respect έγραψε:
- Αγαπητοί φίλοι όλα τα καλάμια σε όλα τα κ´ είναι 50 χιλ στην πάνω πλάκα,
Τώρα... Κάτω .... Κ5-6 54χιλ, κ7-8 56 χιλ, κ9´55 χιλ, (μπουζα gen 1-2 , 55χιλ)
Νομίζω ότι απτά παραπάνω είναι σαφές τι μπαίνει με τη μια και που και τι όχι, Επίσης μπορεί με ´´δαχτυλιδια ´´ η αντίθετα με τορνιριζμα στην κάτω πλάκα να μπουν τα πάντα παντού
Όσο αφορά σε αλλαγή σταυρού πρέπει να τσεκαριστεί το τρέιλερ , μάστερ, ίχνος να είναι ίδιο με το εργοστασιακή , αλλιώς πήγε περίπατο η γεωμετρία
Πατέντες μπορούν να γίνουν και με μεγάλη επιτυχία (και το ανάποδο βέβαια αλλά πρέπει να ξέρει ο ιδιοκτήτης πολυ καλά τι ζητάει..... Εγω γιατι εχω την εντυπωση οτι τα Κ7 και μετα τα καλαμια και στη πανω μερια μεγαλυτερα δηλ 51 χιλ οχι δημητρη... 50 ειναι 51 ηταν στο rsv τα ohlins.... | |
|
| |
popay Normal gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Βόλος Ηράκλειο Αριθμός μηνυμάτων : 263 Hμερομηνία εγγραφής : 23/03/2010
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 22:18 | |
| - nasos-v έγραψε:
- του Ρ6 τα μπροστινα δεν δουλευουν ως εχουν
θελουν χοντρα λαδια να βαλεις ως πρωτο σταδιο ( μετα τους 10-12 γυρους χανουν την ρυθμιση λογο οτι ζεστενεται το λαδι και στο 15αρι που θελει ως λαδι , η αλαγη απο κρυο ζεστο ειναι τεραστια) σε πιο δυνατο γυρολογιο , θες ριβαλβινκ
του κ9 ειναι μια χαρα ως εχουν μεχρι και αρκετα γρηγορο γυρολογιο αν παρακατεβεις σε χρονους θα χρειαστει αλαγη λαδι σε 7,5 και εισαι ετοιμος
νομιζω , βασει αυτον που λες , μολλον του κ9 ειναι αυτο που χρειαζεσαι.
το να πας τορνο την κατω τιμονοπλακα και να φας το ενα χιλιοστο, ειναι γελια δουλεια....
γνωμη μου για καλητερα κ9 και ως δευτερη επιλογη μετα ριβαλβινκ στα δικα σου.
του ρ6 δεν συμφέρει για μενα
ωραία. και απο γεωμετρία τι λές; να σηκώσω λίγο το πίσω; να κατεβάσω το λίγο μπροστά; και τα δύο; τίποτα απ' τα δύο; αν κατεβάσω το μπροστα θα έχω πιο γρήγορο στρίψιμο (το θέλω) αλλα θα χάσω σε σταθερότητα μέσα στη στροφή (δεν το θέλω). σκέφτομαι να βάλω πίσω ανάρτηση απο Κ7/8 να σηκωθεί λιγάκι. τι λέτε; | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 22:19 | |
| - nasos-v έγραψε:
- JIMK7 έγραψε:
- busa respect έγραψε:
- Αγαπητοί φίλοι όλα τα καλάμια σε όλα τα κ´ είναι 50 χιλ στην πάνω πλάκα,
Τώρα... Κάτω .... Κ5-6 54χιλ, κ7-8 56 χιλ, κ9´55 χιλ, (μπουζα gen 1-2 , 55χιλ)
Νομίζω ότι απτά παραπάνω είναι σαφές τι μπαίνει με τη μια και που και τι όχι, Επίσης μπορεί με ´´δαχτυλιδια ´´ η αντίθετα με τορνιριζμα στην κάτω πλάκα να μπουν τα πάντα παντού
Όσο αφορά σε αλλαγή σταυρού πρέπει να τσεκαριστεί το τρέιλερ , μάστερ, ίχνος να είναι ίδιο με το εργοστασιακή , αλλιώς πήγε περίπατο η γεωμετρία
Πατέντες μπορούν να γίνουν και με μεγάλη επιτυχία (και το ανάποδο βέβαια αλλά πρέπει να ξέρει ο ιδιοκτήτης πολυ καλά τι ζητάει..... Εγω γιατι εχω την εντυπωση οτι τα Κ7 και μετα τα καλαμια και στη πανω μερια μεγαλυτερα δηλ 51 χιλ
οχι δημητρη... 50 ειναι
51 ηταν στο rsv τα ohlins.... λες παω να το μετρησω :P | |
|
| |
JIMK7 Full gixxer
Όνομα: : ΔΗΜΗΤΡΗΣ Τόπος : KΡHTH XANIA Ηλικία : 52 Αριθμός μηνυμάτων : 8101 Αγωνιζόμενος : Κάπου Κάπως Κάποτε Hμερομηνία εγγραφής : 07/11/2008
| Θέμα: Απ: αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 Σαβ 22 Σεπ 2012, 22:23 | |
| - popay έγραψε:
- nasos-v έγραψε:
- του Ρ6 τα μπροστινα δεν δουλευουν ως εχουν
θελουν χοντρα λαδια να βαλεις ως πρωτο σταδιο ( μετα τους 10-12 γυρους χανουν την ρυθμιση λογο οτι ζεστενεται το λαδι και στο 15αρι που θελει ως λαδι , η αλαγη απο κρυο ζεστο ειναι τεραστια) σε πιο δυνατο γυρολογιο , θες ριβαλβινκ
του κ9 ειναι μια χαρα ως εχουν μεχρι και αρκετα γρηγορο γυρολογιο αν παρακατεβεις σε χρονους θα χρειαστει αλαγη λαδι σε 7,5 και εισαι ετοιμος
νομιζω , βασει αυτον που λες , μολλον του κ9 ειναι αυτο που χρειαζεσαι.
το να πας τορνο την κατω τιμονοπλακα και να φας το ενα χιλιοστο, ειναι γελια δουλεια....
γνωμη μου για καλητερα κ9 και ως δευτερη επιλογη μετα ριβαλβινκ στα δικα σου.
του ρ6 δεν συμφέρει για μενα
ωραία. και απο γεωμετρία τι λές; να σηκώσω λίγο το πίσω; να κατεβάσω το λίγο μπροστά; και τα δύο; τίποτα απ' τα δύο;
αν κατεβάσω το μπροστα θα έχω πιο γρήγορο στρίψιμο (το θέλω) αλλα θα χάσω σε σταθερότητα μέσα στη στροφή (δεν το θέλω). σκέφτομαι να βάλω πίσω ανάρτηση απο Κ7/8 να σηκωθεί λιγάκι. τι λέτε; Μην κανεις ακροτητες τα εχω δοκιμασει σχεδον ολα Κανε ενα ριβαλβινκ μπροστα και μια wp κατα προτιμηση πισω και εισαι ολα τα αλλα ειναι για πυρηνικους επιστημονες | |
|
| |
| αναρτησοερώτηση για Κ5/6 1000 | |
|