| Αντικόφτης | |
|
+5amorfotos topetwrx tsasbi Miou Georgio 9 απαντήσεις |
|
Συγγραφέας | Μήνυμα |
---|
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Σαβ 27 Οκτ 2012, 21:44 | |
| Αβανς συμφωνοι λογω 5ης. Ανοιγμα πεταλουδας προφανως οχι εξου και η αναγκαια επεμβαση στην χαρτογραφηση της ecu...
παντως ακομα και το δικο μου που ειναι gen 2 χαμηλα συγκριτικα με το 1000 δειχνει να βαριεται. Σιγουρα ειναι πιο safe οταν το δουλευεις σε χαμηλο φασμα ομως και η σπιρταδα του 1000 ειναι ευπροσδεκτη χαμηλα!... | |
|
| |
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Σαβ 27 Οκτ 2012, 21:57 | |
| - brwmogazos έγραψε:
- Αβανς συμφωνοι λογω 5ης. Ανοιγμα πεταλουδας προφανως οχι εξου και η αναγκαια επεμβαση στην χαρτογραφηση της ecu...
παντως ακομα και το δικο μου που ειναι gen 2 χαμηλα συγκριτικα με το 1000 δειχνει να βαριεται. Σιγουρα ειναι πιο safe οταν το δουλευεις σε χαμηλο φασμα ομως και η σπιρταδα του 1000 ειναι ευπροσδεκτη χαμηλα!... Πεταλούδες από όσο ξέρω δεν επηρεάζονται, τουλάχιστον στην δικιά μου γενιά! Το 1000 που οδήγησες είχε εργοστασιακή μετάδοση ή το είχε κοντύνει; Παράξενο πάντως και ειδικά χαμηλά να είναι πιο ζωντανό με τα λιγότερα κυβικά του. | |
|
| |
Georgio Full gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 1225 Αγωνιζόμενος : Να μη τρελαθώ... Hμερομηνία εγγραφής : 16/09/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Σαβ 27 Οκτ 2012, 22:03 | |
| | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Σαβ 27 Οκτ 2012, 22:20 | |
| Παιδες πιανεστε αδιαβαστοι...
τα gen 2 εχουν περιορισμους στον εργοστασιακο εγκεφαλο. Λιγοτερο ανοιγμα πεταλουδας στις χαμηλες σχεσεις, περιορισμενο αβανς κτλπ. Υπαρχει αντιστοιχο θεμα που αναλυεται με αρκετη λεπτομερεια...
Το 1000 ειναι του αδερφου μου με μια ολοσωμη και ενα φιλτρο.
Το μηχανακι χαμηλα ειναι αισθητα πιο προθυμο απο το μπουσα...γραφει το πισινο για χαβαλε... | |
|
| |
Georgio Full gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 1225 Αγωνιζόμενος : Να μη τρελαθώ... Hμερομηνία εγγραφής : 16/09/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Σαβ 27 Οκτ 2012, 22:23 | |
| | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Σαβ 27 Οκτ 2012, 22:56 | |
| μην μπερδευεις την αισθηση που σου δινει και τον τροπο που αποδιδει την δυναμη το μπουσα με το 1000 ...
| |
|
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Σαβ 27 Οκτ 2012, 22:57 | |
| Γιωργο,βαλε -1 εμπρος αν θες να αλλαξεις κατι....ειναι πολυ φθηνη και αμεσα αναστρεψιμη αλλαγη αν δεν σ'αρεσει.Με 20 ευρω εισαι οκ. | |
|
| |
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Σαβ 27 Οκτ 2012, 23:53 | |
| - brwmogazos έγραψε:
- Παιδες πιανεστε αδιαβαστοι...
τα gen 2 εχουν περιορισμους στον εργοστασιακο εγκεφαλο. Λιγοτερο ανοιγμα πεταλουδας στις χαμηλες σχεσεις, περιορισμενο αβανς κτλπ. Υπαρχει αντιστοιχο θεμα που αναλυεται με αρκετη λεπτομερεια...
Το 1000 ειναι του αδερφου μου με μια ολοσωμη και ενα φιλτρο.
Το μηχανακι χαμηλα ειναι αισθητα πιο προθυμο απο το μπουσα...γραφει το πισινο για χαβαλε... Δημήτρη, αυτά που ξέρω εγώ για την HAYABUSA είναι λίγα. Πάντως από αυτά που κατάλαβα η 1η γενιά μάλλον λειτουργεί διαφορετικά και δεν επηρεάζει ο αντικόφτης τις πεταλούδες. Το λέω γιατί όταν ο φίλος και μηχανικός μου που έχει ίδια μηχανή για πάνω από 10-12 χρόνια μου ανέλυσε πως λειτουργεί ο αντικόφτης, δεν μου είπε τίποτε για πεταλούδες! Οι πιο γνώστες μπορούν να μας διαφωτίσουν απλά για να ξέρουμε. Επίσης να πω πως μεγάλο ρόλο παίζουν και τα λάστιχα που φορά η κάθε μηχανή. Πχ όταν ο μηχανικός μου οδήγησε 1η φορά την δικιά μου, είπε πως με τα χάλια λάστιχα που έχει (ήταν χάλια) είναι σαν έχει αντικόφτη (τότε δεν είχε) και power comander που έχει η δικιά του. Πάντως θυμάμαι το 2005 είχα οδηγήσει το GSXR K2 του κουμπάρου μου, ψιλοπειραγμένο και είχα τρομοκρατηθεί, μια που 1η φορά οδηγούσα τόσο δυνατή μηχανή! Μάλιστα με είχε τρομοκρατήσει και ο ίδιος, όταν μου είχε πει να προσέχω την αλλαγή 3η-4η γιατί μπορεί σηκωθεί σούζα στα 230! Φυσικά 1η και 2α δεν τις είχα ακουμπήσει!! Μετά την βόλτα του είχα πει...''Πάρτην και μη μου την ξαναδώσεις!!!'' Δεν μπορώ να συγκρίνω με την HAYABUSA μετά από τόσα χρόνια, αλλά ήταν Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ!!!! | |
|
| |
Georgio Full gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 1225 Αγωνιζόμενος : Να μη τρελαθώ... Hμερομηνία εγγραφής : 16/09/2012
| |
| |
giannisK6 Hero gixxer
Όνομα: : Γιάννης Τόπος : Αθήνα Ηλικία : 36 Αριθμός μηνυμάτων : 1323 Hμερομηνία εγγραφής : 21/03/2011
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Κυρ 28 Οκτ 2012, 07:47 | |
| 340 κοντερ μπορει και να τα βγαζει δε ξερω....αλλα για πραγματικα μη το σκεφτεσαι με τιποτα...345 ειχαν μετρησει το προσωπικο Busa του Πρωιμαδη πριν μερικα χρονια (το Power Bikes νομιζω) το οποιο ηταν 235 τροχο και στημενο για μετρηση τελικης.... | |
|
| |
Georgio Full gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 1225 Αγωνιζόμενος : Να μη τρελαθώ... Hμερομηνία εγγραφής : 16/09/2012
| |
| |
ghost Hero gixxer
Όνομα: : Κώστας Τόπος : Κυπαρισσία Ηλικία : 50 Αριθμός μηνυμάτων : 2970 Αγωνιζόμενος : Married Hμερομηνία εγγραφής : 24/04/2009
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Κυρ 28 Οκτ 2012, 08:29 | |
| χρειαζονται πολλαααααααααα αλογα για να βαρεσει κοφτη η εκτη ταχυτητα στο busa με μακρυ γραναζωμα | |
|
| |
Georgio Full gixxer
Όνομα: : Γιώργος Τόπος : Θεσσαλονίκη Ηλικία : 44 Αριθμός μηνυμάτων : 1225 Αγωνιζόμενος : Να μη τρελαθώ... Hμερομηνία εγγραφής : 16/09/2012
| |
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Κυρ 28 Οκτ 2012, 09:26 | |
| - Miou έγραψε:
- μην μπερδευεις την αισθηση που σου δινει και τον τροπο που αποδιδει την δυναμη το μπουσα με το 1000 ...
Ρε συ Αλεξ...παλιοτερα οταν παταγαμε με τον Γιαννη πεταγοταν μπροστα χαμηλα. Σιγουρα ειμαι βαρυτερος, και αυτο παιζει μεγαλο ρολο. Το καβαλας ομως και χαμηλα ανοιγεις και μαζευει πιο γρηγορα χιλιομετρα απο το μπουσα μου. Μιλαω ΜΟΝΟ για το χαμηλο φασμα...Δεν μιλαω για ψηλα! Ποσο λαθος να κανω? Εχουμε κανενα διαγραμμα δυναμομετρησης των δυο? Ειμαι σιγουρος σχεδον οτι το 1000 ειναι πιο δυνατο στο χαμηλο φασμα ή το ιδιο δυνατο αλλα ελαφρυτερο... | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Κυρ 28 Οκτ 2012, 09:28 | |
| | |
|
| |
topetwrx Adv. gixxer
Όνομα: : Απόστολος Τόπος : Κοζάνη Ηλικία : 54 Αριθμός μηνυμάτων : 791 Αγωνιζόμενος : Στα όνειρά μου.... Hμερομηνία εγγραφής : 21/08/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Κυρ 28 Οκτ 2012, 10:09 | |
| Πιο λογικό θα ήταν το αντίθετο. Δηλαδή η HAYABUSA με τα κυβικά της να φεύγει χαμηλά και το πολύστροφο 1000άρι να φεύγει ψηλά! | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Κυρ 28 Οκτ 2012, 12:33 | |
| Μα γιαυτο και μου φανηκε παραξενο οταν την ειχα μαμα και το 1000 μου εφυγε χαμηλα σε πατημα εθνικη....
Τοτε διαβασα τα περιορισμων της gen 2 για να ειναι πιο φιλικη στον αναβατη.
Διαβασε το τοπικ για τους εγκεφαλους και το αβανς....γραφουν αναλυτικα τα παιδια εκει. 44% αν θυμαμαι καλα ανοιγμα πεταλουδας στα χαμηλα και οχι 95% πχ...
Τωρα με την ολοσωμη και φιλτρο + λιγο γιοσι μποξ (τριχες) το μηχανακι φυσικα και ανεπνευσε αλλα παλι χαμηλα το 1000 ειναι πιο νευρικο! | |
|
| |
Miou Full gixxer
Όνομα: : Alexandros Τόπος : Αθηνα Ηλικία : 47 Αριθμός μηνυμάτων : 13454 Αγωνιζόμενος : Nop... Hμερομηνία εγγραφής : 20/07/2010
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Κυρ 28 Οκτ 2012, 22:12 | |
| ξαναλεω λοιπον οτι ειναι τελειως διαφορετικα στημενα απο το εργοστασιο... και δεν μιλαω για τις στροφες αλλα για τον τροπο που αποδιδουν την ροπη και την δυναμη τους... το ενα εχει φτιαχτει για να την δινει αμεσως (για πιστα) και το αλλο εχει φτιαχτει για να ειναι χλμτροφαγος ... το ενα ειναι αποτομο και φουλ ζωντανια και το αλλο ειναι γραμικο φιλικο και ξεκουραστο ... η χαρτογραφιση ειναι διαφορετικη , τα κιλα διαφορετικα η ολη τους φιλοσοφια ειναι διαφορετικη ... προς θεου δεν λεω οτι το gen 2 ειναι αργο μηχανακι ... αλλα ειναι φτιαγμενο απο το εργοστασιο για διαφορετικα πραγματα απο οτι ειναι το 1000... και η αισθηση που δινουν ειναι διαφορετικη... δημητρη εαν μια μερα δοκιμασεις και τα 2 μηχανακια 2καβαλο θα εκλαγεις με το πως θα αλλαξουν αυτα που λες...ξαφνικα η χοντρουλα θα ειναι σπιρτο αναμενο .... | |
|
| |
brwmogazos Adv. gixxer
Όνομα: : Δημητρης Τόπος : Χαιδαρι - Καλαματα Ηλικία : 43 Αριθμός μηνυμάτων : 528 Hμερομηνία εγγραφής : 15/05/2012
| Θέμα: Απ: Αντικόφτης Δευ 29 Οκτ 2012, 11:34 | |
| Τρελλιαρη δεν αντιλεγω. Η αισθηση της επιταχυνσης ειναι σαφως πιο εντονη στα χαμηλα στο 1000. Δεν το εχω παρει μια μονο βολτα!
Αμφιβαλλω οτι πεφτω εξω, εξου και ζητω αν εχει καποιος προχειρες 2 δυναμομετρησεις. Λογικο αλλωστε αφου επαληθευονται οι περιορισμοι του gen 2 απο τους 'tuners' του φορουμ!
Σε ταξιδι και εθνικη επιβεββαιωνω οτι δεν κρατιεται...και με τον No fear μεχρι Αθηνα με 170αρια και με την κοπελα μου (52 κιλα). | |
|
| |
| Αντικόφτης | |
|