Greek GSX-R forum
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
JIMK7
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
nasos-v
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
T.R.E
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
k8 600 kk
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
kostaskr6
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
κολτρέϊν
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
Leroy
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
ripper
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_l10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_c10Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Poll_r10 

 

 Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο

Πήγαινε κάτω 
+2
amorfotos
κολτρέϊν
6 απαντήσεις
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΤετ 17 Ιουν 2009, 19:15

Δόθηκε στη δημοσιότητα η νέα έκδοση της μελέτης MAIDS σχετικά με τα ατυχήματα μοτοσυκλετών.

Φορέας της μελέτης είναι η ένωση ευρωπαίων κατασκευαστών μοτο και έχουν συνεργαστεί ακόμα 9 εταίροι, ενώ η υπάρχει εποπτεία από την Ε.Ε.

Το επίσημο site : http://www.maids-study.eu/index.php?error=hastolog
θέλει εγγραφή για να έχετε πρόσβαση σε ολόκληρη τη μελέτη (δωρεάν)

Μεταφράζω και μεταφέρω εδώ συνοπτικά τα πιο ενδιαφέροντα :

Εξετάστηκαν λεπτομερώς 921 ατυχήματα, λαμβάνοντας υπόψη περίπου 2000 μεταβλητές για κάθε ατύχημα. Η εξέταση περιελάμβανε πλήρη αναπαράσταση του ατυχήματος, επιθεώρηση των οχημάτων, συνέντευξη μαρτύρων, εμπλεκομένων τραυματιών και αρχών, έλεγχο των ιατρικών αρχείων. Από τα δεδομένα αναγνωρίστηκαν οι παράγοντες που σχετίζονται με τον άνθρωπο, το περιβάλλον, και το όχημα και που συνεισέφεραν στο ατύχημα.

Επίσης, προκειμένου να υπάρχουν συγκριτικά στοιχεία με περιπτώσεις μη τραυματισμού, εξετάστηκαν άλλα 923 (χωρίς τραυματισμό) ατυχήματα.

Οι περιπτώσεις αφορούσαν ατυχήματα σε 5 χώρες : Γαλλία, Γερμανία, Ολλανδία, Ισπανία και Ιταλία.

Οι περιπτώσεις που εξετάστηκαν αφορούσαν ατυχήματα τόσο σε αστικό όσο και σε μη αστικό περιβάλλον, ωστόσο η [b]πλειοψηφία των ατυχημάτων συνέβη στο πρώτο
.

Οι ταχύτητες κατά τις οποίες συνέβη το ατύχημα ήταν χαμηλές, πολύ συχνά κάτω των 50 χαω. Ήταν σχετικά λίγες οι περιπτώσεις όπου η υπερβολική ταχύτητα αποτέλεσε παράγοντα πρόκλησης του ατυχήματος !

Στη πλειοψηφία των περιπτώσεων, η αιτία ταυτοποιήθηκε ως «ανθρώπινο σφάλμα». Το πιο συχνό ανθρώπινο σφάλμα ήταν η αδυναμία (ή αστοχία) να εντοπισθεί οπτικά το δίτροχο (από τον οδηγό του άλλου οχήματος) στις δεδομένες συνθήκες περιβάλλοντος εξαιτίας είτε ελλιπούς προσοχής, είτε προσωρινής παρεμπόδισης οπτικού πεδίου, είτε λόγω μικρού όγκου του δίτροχου.

Λίγο πιο αναλυτικά ορισμένα από τα κυριότερα ευρήματα :

Γενικά χαρακτηριστικά ατυχημάτων:

  • Τα μοτοποδήλατα ( < 50 cc) εμπλέκονται περισσότερο σε ατυχήματα σε αστικό περιβάλλον συγκριτικά με μοτο (>50cc) : 85,9% έναντι 62%
  • 54,3% των ατυχημάτων συνέβησαν σε διασταυρώσεις
  • τα επιβατικά οχήματα ήταν το συχνότερο αντικείμενο σύγκρουσης
  • 72% των ατυχημάτων συνέβησαν σε αστικό περιβάλλον
  • δίτροχο έχει περισσότερες πιθανότητες να συγκρουστεί με επιβατικό όχημα σε αστικό περιβάλλον (64,1%) έναντι μη αστικού περιβάλλοντος (46,7%)


Αίτια ατυχήματος
Ετοιμαστείτε για πολύ ενδιαφέροντα σημεία:

Καταρχήν γίνεται μια διάκριση σε είδη σφάλματος :
- σφάλμα αντίληψης: αδυναμία να αναγνωρίσουμε/εντοπίσουμε μια επικίνδυνη κατάσταση, με βάση τη στρατηγική που χρησιμοποιούμε για τον εντοπισμό καταστάσεων. Σύμφωνα με τη μελέτη, πέρα από το προφανές, στη κατηγορία αυτή εντάσσεται και το παράδειγμα: οδηγός αυτοκινήτου δεν ελέγχει καθρέπτες ενώ αλλάζει λωρίδα.
- σφάλμα κατανόησης: αντιλαμβανόμαστε μια επικίνδυνη κατάσταση αλλά δεν την κατανοούμε οπότε και αντιδρούμε λάθος. Παράδειγμα : βλέπουμε φλας να αναβοσβήνει σε όχημα που έρχεται προς εμάς, αλλά δεν κατανοούμε ότι το όχημα θα στρίψει ακριβώς μπροστά μας.
- σφάλμα απόφασης: βλέπουμε πχ πορτοκαλί φανάρι αλλά το αγνοούμε και αποφασίζουμε να περάσουμε.
- σφάλμα αντίδρασης : αδυναμία αντίδρασης ή μη αντίδραση σε μια επικίνδυνη κατάσταση.

Έχουμε, ως προς την αναγνώριση των βασικών αιτιών ανα ατύχημα:

  • το 36,6% των περιπτώσεων προκλήθηκε από σφάλμα αντίληψης του οδηγού του άλλου οχήματος. Ο οδηγός δεν είδε το δίκυκλο ή τον αναβάτη. Ένα στα τρία! Δεν μας βλέπουν. Το λέμε και θα το ξαναλέμε.
  • η επόμενη πιο συχνή αιτία με 13% ήταν …. το σφάλμα απόφασης από τον αναβάτη!
  • Τρίτη πιο συχνή αιτία με 12% ήταν το σφάλμα αντίληψης από τον αναβάτη.


Η μελέτη προχωράει σε βάθος και αναλύει και δευτερεύοντες παράγοντες ανα ατύχημα (ανθρώπινος παράγοντας, περιβαλλοντικός παράγοντας, κλπ κλπ) καθώς επίσης αναλύει σε μεγαλύτερη λεπτομέρεια τους πιμέρους παράγοντες και την αλληλεπίδραση αυτών (πχ είδη αδυναμίας αντίληψης, συμπεριλαμβανόμενης και της απόσπασης προσοχής, της κούρασης κλπ, κακοτεχνίες, καιρικές συνθήκες, κλπ).

Άλλα γενικά συμπεράσματα για αίτια :

  • Ο ανθρώπινος παράγοντας συνεισφέρει στην πρόκληση ατυχήματος κατά 37,1% για τους αναβάτες και κατά 50,4% για τους οδηγούς των άλλων οχημάτων.
  • Η έλλειψη προσοχής εκ μέρους αναβάτη εντοπίζεται στο 10,6% των περιπτώσεων.
  • το 27,7% των αναβατών και το 62,9% των λοιπών οδηγών έκαναν σφάλμα «ανάγνωσης» της κυκλοφορίας με αποτέλεσμα το ατύχημα. ( σφάλμα ή αδυναμία αντίληψης της επερχόμενης κυκλοφορίας ή κυκλοφορία εισερχόμενη από σημείο που δεν γινόταν αντιληπτό)
  • το 32,2% των αναβατών και το 40,6% των λοιπών οδηγών έλαβαν λάθος αποφάσεις που οδήγησαν στο ατύχημα.
  • η διαφορά ταχύτητας σε σχέση με τη περιβάλλουσα κυκλοφορία ταυτοποιήθηκε ως παράγοντας ατυχήματος για τους αναβάτες στο 18% των περιπτώσεων, και για τους λοιπούς οδηγούς στο 4,7% των περιπτώσεων.
  • οι καιρικές συνθήκες συνεισέφεραν (για τους αναβάτες) στο 7,4% των περιπτώσεων
  • 3,7% των περιπτώσεων προκλήθηκε από ακατάλληλο ελαστικό και 1,2% από θέμα με τα φρένα (?)


Έχει επεξεργασθεί από τον/την κολτρέϊν στις Τετ 17 Ιουν 2009, 19:16, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΤετ 17 Ιουν 2009, 19:15

Χαρακτηριστικά οχημάτων
Και εδώ έχει αρκετά ενδιαφέροντα. Ξανά, αν διαβάσει κανείς τις λεπτομέρειες τις μελέτης θα πάθει πλάκα από το πόσους παράγοντες έχουν λάβει υπόψη. Είναι αδύνατο να μεταφερθούν εδώ.
Συνοπτικά το πιο βασικά :


  • Ο κυβισμός δεν βρέθηκε να αποτελεί παράγοντα κινδύνου ως προς την εμπλοκή σε ατύχημα.
  • Τα άσπρα δίκυκλα βρέθηκαν να υπερ-εκπροσωπούνται στα διαθέσιμα στοιχεία για τα εξεταζόμενα ατυχήματα (!!!???)
  • Λόγω χαμηλής συχνότητας εμφάνισης στα εξεταζόμενα ατυχήματα καθώς και λόγο αναπάντητων ερωτημάτων σχετικά με την εγκυρότητα των περιπτώσεων ABS, δεν υπάρχουν χρησιμοποιήσιμα συμπεράσματα για αυτά τα συστήματα (ABS).
  • στο 99% των περιπτώσεων δεν διαπιστώθηκε μηχανικό πρόβλημα με κάποιο από τα εμπλεκόμενα οχήματα ή δίκυκλα.



Δυναμική συγκρούσεων:

  • Περισσότεροι του 60% των αναβατών και του 55% των λοιπών οδηγών κινούνταν σε ευθεία γραμμή πριν την αντίληψη του συμβάντος και το 64% συνέχισαν να κινούνται σε ευθεία γραμμή μέχρι τη σύγκρουση.
  • κατά την αντίληψη του συμβάντος, το 50% του συνόλου των αναβατών, το 37% των αναβατών που ενεπλάκησαν μόνοι τους σε ατύχημα, και το 19,4% των αναβατών σε θανάσιμο ατύχημα, κινούνταν με ταχύτητες κάτω των 50 χαω! (ένας στους δυο! Με ταχύτητες «από το σπίτι στο περίπτερο»!)
  • κατά την αντίληψη του συμβάντος , όταν η σύγκρουση αφορούσε όχημα και δίκυκλο, το 82% των άλλων οχημάτων κινούνταν με ταχύτητες κάτω των 50 χαω!!
  • κατά την αντίληψη του συμβάντος, το 90% των οχημάτων βρισκόταν μπροστά από τον αναβάτη και το 60% των αναβατών βρισκόταν μπροστά από το όχημα.
  • κατά τη σύγκρουση, το 75% των ταχυτήτων των αναβατών ήταν κάτω των 50 χαω!
  • κατά τη σύγκρουση, το 88,7% των ταχυτήτων των λοιπών οχημάτων ήταν κάτω των 50 χαω!
  • για τα μοτοποδήλατα (<50cc), κατά τη σύγκρουση η μέση ταχύτητα ήταν κάτω των 30,7 χαω.
  • για τα ατυχήματα που συμπεριλαμβάνουν σύγκρουση με άλλο όχημα, το 71,2% των αναβατών προσπάθησαν να κάνουν ελιγμούς αποφυγής (49,3% φρενάροντας, 16,2% αλλάζοντας πορεία) . Το 64,9% των λοιπών οδηγών ΔΕΝ έκανε ελιγμό αποφυγής.
  • στο 32,2% των συγκρούσεων, ο αναβάτης δεν είχε χρόνο να ολοκληρώσει ελιγμό αποφυγής.


Περιβάλλον

  • το 89,9% των ατυχημάτων συνέβη σε μέρες χωρίς βροχή.
  • το 84,7% των περιπτώσεων οι δρόμοι ήταν στεγνοί
  • στο 30% των περιπτώσεων υπήρχε ατέλεια στο οδόστρωμα
  • στο 61,4% των περιπτώσεων το οδόστρωμα θεωρήθηκε σωστό.
  • οι μπαριέρες ευθύνονταν για 60 περιπτώσεις τραυματισμών αναβατών
  • στις περιπτώσεις εκείνες όπου υπήρχε ρύθμιση κυκλοφορίας (φανάρια, σήμανση), παραβιάστηκε στο 29,8% των περιπτώσεων από τους αναβάτες, και στο 45,6% των περιπτώσεων από τους λοιπούς οδηγούς


Δημογραφικοί παράγοντες

  • δεν προέκυψε υπέρ- ή υπό- εκπροσώπηση στα εξεταζόμενα δείγματα από άνδρες ή γυναίκες.
  • αναβάτες κάτω των 17 δεν εμφανίζονται να υπερ-εκπροσωπούνται
  • αναβάτες μεταξύ 18-21 και 22-25 υπερ-εκπροσωπούνται στα δεδομένα των ατυχημάτων
  • αναβάτες μεταξύ 41-55 υπο-εκπροσωπούνται
  • αναβάτες κάτω των 21 ήταν ο κύριος παράγοντας του ατυχήματος στις 42% των περιπτώσεων, ενώ αναβάτες άνω των 21 σε λιγότερο από 37% των περιπτώσεων.
  • αναβάτες όλων των ηλικιών εμπλέκονται πιο συχνά σε ατυχήματα με ταχύτητες κάτω των 50 χαω (70% των περιπτώσεων)
  • το 77% των λοιπών οδηγών ήταν άνω των 26 ετών, σχεδόν όλοι με δίπλωμα, και το 21% αυτών είχε και άδεια οδήγησης δίκλυκλου.
  • οδηγοί λοιπών οχημάτων που επίσης διέθεταν και άδεια οδήγησης 2κυκλου ήταν λιγότερο πιθανό να κάνουν σφάλμα αντίληψης, συγκριτικά με οδηγούς που δεν είχαν άδεια οδήγησης μοτο (26,4% έναντι 50,9% αντίστοιχα)
  • Αναβάτες χωρίς άδεια (ή με ακατάλληλη άδεια) βρέθηκαν να υπερ-εκπροσωπούνται στα στοιχεία των ατυχημάτων.
  • στο 7,8% των περιπτώσεων ενεπλάκησαν αναβάτες με εμπειρία μικρότερη των 6 μηνών
  • το 29% των αναβατών με εμπειρία κάτων των 6 μηνών είχε κάποια ανεπάρκεια σε απαιτούμενες ικανότητες, ενώ το ποσοστό αυτό ήταν 6,4% για αναβάτες με εμπειρία άνω των 98 μηνών.
  • Αναβάτες υπο επήρεια αλκοόλ ήταν 2,7 φορές πιο πιθανό να εμπλακούν σε ατύχημα.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΤετ 17 Ιουν 2009, 19:18

Σχήμα :κατανομή τραυμάτων. Στη μελέτη γίνεται περαιτέρω ανάλυση ανα σημείο και ως προς τη κατανομή της σοβαρότητας των τραυμάτων ανά σημείο.

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Ptwinjurriesr
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΤετ 17 Ιουν 2009, 19:19

Σχήμα :κατανομή τραυμάτων συνεπιβάτη.

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Ptwinjurriespassenger
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΤετ 17 Ιουν 2009, 19:20

Προστασία

Κράνη:

  • η πλειοψηφία των αναβατών (90,4%) φορούσε κράνος
  • στο 68,7% των περιπτώσεων, το κράνος εμπόδισε ή μείωσε τον τραυματισμό στο κεφάλι
  • στο 9,1% των περιπτώσεων αναβατών με κράνος, το κράνος βρέθηκε να έχει βγεί από το κεφάλι λόγω μη πρόσδεσης του (πάντα το δένουμε!).


Ένδυση και εξοπλισμός:

  • άνω κορμός : στο 64,6% των περιπτώσεων απετράπη ή μειώθηκε ο τραυματισμός χάρη σε κατάλληλη ένδυση και εξοπλισμό.
  • κάτω κορμός : στο 61,3% των περιπτώσεων απετράπη ή μειώθηκε ο τραυματισμός χάρη σε κατάλληλη ένδυση και εξοπλισμό.
  • πόδια : στο 48,7% των περιπτώσεων απετράπη ή μειώθηκε ο τραυματισμός χάρη σε κατάλληλα υποδήματα.
  • γάντια : στο 43,5% των περιπτώσεων απετράπη ή μειώθηκε ο τραυματισμός χάρη σε γάντια.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
κολτρέϊν
Full gixxer
Full gixxer
κολτρέϊν


Άντρας Όνομα: : ΧΡΗΣΤΟΣ
Τόπος : στα χαμενα
Ηλικία : 34
Αριθμός μηνυμάτων : 5015
Αγωνιζόμενος : δεν βρισκω ''paddock girl''
Hμερομηνία εγγραφής : 05/11/2008

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΤετ 17 Ιουν 2009, 19:23

όλο το παραπάνω το βρήκα στο moto.gr το θεώρησα πολύ σημαντικό και είπα να ποστάρω και εδώ..!!!










Υ.Γ. ένα μεγάλο μπράβο στο παιδί που το πόσταρε πρώτος!! :sgdas:
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
amorfotos
Adv. gixxer
Adv. gixxer



Άντρας Όνομα: : Αλεξανδρος
Τόπος : Στον κόσμο μου.
Αριθμός μηνυμάτων : 631
Αγωνιζόμενος : Στην εκπαιδευση.
Hμερομηνία εγγραφής : 04/01/2011

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΔευ 30 Μάης 2011, 21:22

κολτρέϊν έγραψε:


  • Ο κυβισμός δεν βρέθηκε να αποτελεί παράγοντα κινδύνου ως προς την εμπλοκή σε ατύχημα.
  • Τα άσπρα δίκυκλα βρέθηκαν να υπερ-εκπροσωπούνται στα διαθέσιμα στοιχεία για τα εξεταζόμενα ατυχήματα (!!!???)


Καλησπέρα και τα μπραβο μου για το θεμα.
Απο λιγο που μπηκα και εγω στο σάιτ, Τα άσπρα δίκυκλα βρέθηκαν να υπερ-εκπροσωπούνται στα διαθέσιμα στοιχεία για τα εξεταζόμενα ατυχήματα σε συγκριση με τα "συγκριτικα" ατυχηματα
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
boutser
Hero gixxer
Hero gixxer
boutser


Άντρας Όνομα: : ΚΩΣΤΑΣ
Τόπος : Καβάλα
Ηλικία : 37
Αριθμός μηνυμάτων : 2766
Αγωνιζόμενος : θα ήθελα...
Hμερομηνία εγγραφής : 06/10/2010

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΔευ 30 Μάης 2011, 21:27

συγχαριτιρια ! Ετσι για να ξερουμε τι μας γινεται και τι να προσεχουμε και επισιμα πια!
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
black rider
Adv. gixxer
Adv. gixxer



Άντρας Όνομα: : Γιωργος
Ηλικία : 44
Αριθμός μηνυμάτων : 559
Αγωνιζόμενος : μονο Πεμπτη βραδυ
Hμερομηνία εγγραφής : 18/03/2011

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΤρι 31 Μάης 2011, 00:07

παντα κρανος,μπουφαν κτλπ.
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
valentino46
Normal gixxer
Normal gixxer
valentino46


Άντρας Όνομα: : Αντρεας
Τόπος : peristeri
Ηλικία : 39
Αριθμός μηνυμάτων : 298
Hμερομηνία εγγραφής : 08/11/2008

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΤρι 31 Μάης 2011, 16:50

Ενα μεγαλο mprabo για τον κοπο σου .ενδιαφεροντα πραγματα ..
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
lakisman46
Hero gixxer
Hero gixxer
lakisman46


Άντρας Όνομα: : Λάζαρος
Τόπος : Βόλος
Ηλικία : 46
Αριθμός μηνυμάτων : 1481
Αγωνιζόμενος : Εκτός Πίστας
Hμερομηνία εγγραφής : 14/06/2009

Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Απ: Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο   Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο EmptyΣαβ 11 Ιουν 2011, 17:34

valentino46 έγραψε:
Ενα μεγαλο mprabo για τον κοπο σου .ενδιαφεροντα πραγματα ..
+1
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Έρευνα : μελέτη Maids για τα ατυχήματα μοτο
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» Ερευνα αγορας
» Λεωφ. Βουλιαγμένης & τροχαία ατυχήματα
» *Μοτο-Ερωτόκριτος*

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΝΕΑ :: NEA ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤH ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com