Greek GSX-R forum
MotoGp Austin Test Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum
MotoGp Austin Test Cabece10

Αυτή την στιγμή βλέπετε το www.gixxer.gr σαν επισκέπτης.Για να μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του forum αν έχετε ήδη λογαριασμό κάντε συνδεση.Αν δεν έχετε λογαριασμό μπορείτε να κάνετε την εγγραφη σας ΕΔΩ!!
Greek GSX-R forum

www.gixxer.gr
 
MotoGp Austin Test Portal10ΦόρουμΕικονοθήκηΕγγραφήΣύνδεση
Σύνδεση
Ψευδώνυμο μέλους:
Κωδικός:
Να γίνεται η σύνδεση αυτόματα σε κάθε μου επίσκεψη: 
:: Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου
» Site Navigation
Navigation Menu

●Σημερινά Ενεργά Θέματα
●Δημοσιεύσεις που έγιναν μετά την τελευταία σας επίσκεψη
●Ανασκόπηση των δημοσιεύσεων σας
●Αναπάντητες δημοσιεύσεις
●Άρθρα
●Links
●SERVICE MANUAL
●How To...
●Συχνές Ερωτήσεις
●Αναζήτηση
Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 
Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση
Παρόμοια θέματα
Κορυφαίοι συγγραφείς
Miou
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
JIMK7
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
nasos-v
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
T.R.E
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
k8 600 kk
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
kostaskr6
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
κολτρέϊν
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
Leroy
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
ripper
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 
mistiriodis_tsantakias
MotoGp Austin Test Poll_l10MotoGp Austin Test Poll_c10MotoGp Austin Test Poll_r10 

 

 MotoGp Austin Test

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Black Eagle
Hero gixxer
Hero gixxer
Black Eagle


Άντρας Όνομα: : Νίκος
Τόπος : Περαμα Αττικης
Ηλικία : 40
Αριθμός μηνυμάτων : 2187
Hμερομηνία εγγραφής : 25/01/2010

MotoGp Austin Test Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: MotoGp Austin Test   MotoGp Austin Test EmptyΤετ 13 Μαρ 2013, 15:41

Ο Dani Pedrosa, Jorge Lorenzo, Valentino Rossi, Marc Marquez και Stefan Bradl πήραν μια πρώτη γεύση από την πίστα του Τέξας, ολοκληρώνοντας χτες την πρώτη ημέρα δοκιμών στο Austin, όπου και θα διεξαχθεί ο δεύτερος αγώνας της φετινής σεζόν.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η πρώτη ημέρα των δοκιμών πέρασε με τους αναβάτες κυρίως να μαθαίνουν τη δύσκολη πίστα, προσαρμοζόμενοι παράλληλα στις καιρικές συνθήκες που δεν επέτρεψαν καλούς χρόνους. Εντυπωσιακός πάντως ήταν ο νεαρός οδηγός του HRC, Marc Marquez, ο οποίος ήταν μπροστά στους χρόνους σχεδόν σε όλο το διάστημα της ημέρας! Για μια ώρα μόνο, ο ομόσταυλός του Dani Pedrosa, κατάφερε να πάρει την πρωτιά, ωστόσο αμέσως ο Marquez πήρε και πάλι κεφάλι, ολοκληρώνοντας στην 1η θέση με χρόνο 2.04.619!

Ο Pedrosa αρκέστηκε στη δεύτερη θέση, δείχνοντας ότι οι Honda έχουν το προβάδισμα στη συγκεκριμένη πίστα, με διαφορά σχεδόν μισού δευτερολέπτου από τον ομόσταυλό του. Άλλη μια Honda, αυτή του Stefan Bradl ήταν σχεδόν όλο το απόγευμα μπροστά από τις εργοστασιακές Yamaha, μέχρις ότου ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής “γράψει” 2.05.291 και περάσει τρίτος, αφήνοντας το δορυφορικό αναβάτη της Honda στην 4η θέση. Τέλος, ο Valentino Rossi παρά το ότι έκανε τους περισσότερους γύρους χτες, 68 στο σύνολο, ολοκλήρωσε στην 5η θέση, με διαφορά πάνω από ένα δευτερόλεπτο από τον ομόσταυλό του και σχεδόν 1,9δ πίσω από τον εκπληκτικό Marquez. Ο Ιταλός πολύ-Πρωταθλητής δεν κατάφερε να βρει το κατάλληλο για την πίστα set-up, ενώ φάνηκε να αντιμετωπίζει και προβλήματα με το μπροστινό μέρος (σούζα).

Να σημειώσουμε ότι οι αναβάτες έμειναν εντυπωσιασμένοι με την πίστα και τις εγκαταστάσεις, αν και ορισμένοι (Pedrosa) τη θεώρησαν πιο κατάλληλη για αγώνες αυτοκινήτων παρά για GP.

Αναλυτικά οι χρόνοι:

1. Marc Márquez – Repsol Honda Team – 55 γύροι – 2’04.619
2. Dani Pedrosa – Repsol Honda Team – 59 γύροι – 2’05.047
3. Jorge Lorenzo – Yamaha Factory Racing – 54 γύροι – 2’05.291
4. Stefan Bradl – LCR Honda MotoGP – 50 γύροι – 2’06.053
5. Valentino Rossi – Yamaha Factory Racing – 68 γύροι – 2’06.507
6. Blake Young – Attack Performance – 27 γύροι – 2’15.102 - (CRT class)
7. Michael Barnes – GPTech – Δεν καταχωρήθηκε χρόνος – (CRT class)

Οι Jorge Lorenzo και Valentino Rossi μπορεί να μην έγραψαν τους καλύτερους χρόνους την πρώτη ημέρα στο Austin, ωστόσο βρήκαν εντυπωσιακή τη νέα πίστα. Ο Lorenzo υπογράμμισε τη δυσκολία που αντιμετώπισε να μάθει και τις 20 στροφές της πίστας, ενώ ο Rossi δεν βρήκε στις τυφλές στροφές τα σωστά σημεία φρεναρίσματος. Και οι δύο πάντως αισθάνθηκαν πως υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης τόσο στην πρόσφυση της πίστας – με περισσότερο ελαστικό – όσο και στο στήσιμο των μοτοσικλετών.

Ο Ισπανός πρωταθλητής θεωρεί πολύ χρήσιμη την επίσκεψη στο Τέξας. «Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντικά που ήρθαμε εδώ για να μάθουμε την πίστα. Δεν την έχω μάθει στο 100% - χρειάζομαι περισσότερους γύρους για να μάθω τις γραμμές – αλλά για την ώρα είναι όμορφη πίστα, ολοκληρωμένη με πολλών ειδών στροφές. Ήταν δύσκολο στην αρχή να μάθω τις στροφές, αλλά βελτιώθηκα κατά 3’’ σε σχέση με τον πρώτο μου γύρο. Αυτό σημαίνει ότι είναι δύσκολη πίστα για να πας στο όριο. Νομίζω ότι εδώ είναι πιο χρήσιμο να περάσεις λίγο περισσότερο χρόνο… τρεις ή τέσσερις περιόδους δοκιμών πριν τον αγώνα δεν θα είναι αρκετές για να την καταλάβουμε, μερικοί αναβάτες λοιπόν που δεν ήρθαν θα έχουν μειονέκτημα. Ήταν δύσκολο να καταλάβεις αν είχε πρόσφυση ή όχι. Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε αν είναι καλύτερα το αγωνιστικό τριήμερο».

Ο Rossi από τη μεριά του προβλέπει καλό αγωνιστικό τριήμερο στην COTA τον Απρίλιο. «Είναι όμορφη πίστα – η πρώτη μου εντύπωση είναι αυτή. Έχει ροή με πολλές γρήγορες στροφές και αλλαγές κατεύθυνσης – είναι διασκεδαστική με μοτοσικλέτα! Υπάρχουν 3 φουρκέτες πολύ σφικτές, αυτές είναι για προσπέραση στην Formula 1, αλλά για εμάς είναι πολύ αργές. Γενικά είναι καλή πίστα. Είναι σημαντικά που έχουμε αυτόν τον χρόνο στην πίστα καθώς είναι δύσκολη – έχει πολλές τυφλές στροφές που δεν καταλαβαίνεις που πρέπει να φρενάρεις. Είναι σημαντικό το MotoGP να έχει 3 αγώνες MotoGP, έχουμε καλούς αναβάτες από τις ΗΠΑ, είναι σωστό να βρισκόμαστε εδώ».

Η Yamaha, σύμφωνα με τα λεγόμενα του Massimo Meregalli ίσως να μην μείνει για την τελευταία ημέρα δοκιμών στην αμερικανική πίστα.

Ο Pedrosa βρήκε την COTA απαιτητική και δεν αισθάνθηκε πολύ άνετα την πρώτη ημέρα. «Είναι καινούρια πίστα – και πολύ διαφορετική. Είναι σημαντικό να κάνουμε πολλούς γύρους, να αποκτήσουμε σημεία αναφοράς: στο φρενάρισμα, στα σημάδια, στις αλλαγές ταχυτήτων, να βρούμε που είναι καλύτερα να έχεις 2η σχέση ή 3η σχέση, τέτοια πράγματα. Ήταν καλό που κάναμε πολλούς γύρους σήμερα και επίσης να δούμε πως συμπεριφέρονται τα ελαστικά… παρότι τα επίπεδα πρόσφυσης δεν ήταν καλά, γενικά η αίσθηση ήταν θετική».

Την πολυπλοκότητα της πίστας τόνισε και ο Marc Marquez, ο οποίος όμως την βρήκε πιο διασκεδαστική από τον teammate του. «Ήταν διασκεδαστική πίστα διότι δεν έχει ούτε ένα σαμαράκι. Δεν είχε καλή πρόσφυση στην αρχή και γλιστράγαμε πολύ, αλλά σταδιακά οι γραμμές καθάρισαν και πιέσαμε περισσότερο. Το πρώτο κομμάτι της πίστας, τα σικέιν διαδέχονται το ένα το άλλο, είναι πολύ επικίνδυνο κομμάτι. Είναι απαιτητικό σωματικά και χρησιμοποιείς αρκετή δύναμη να αλλάξεις κατεύθυνση. Είναι σίγουρα το σημείο κλειδί της πίστας. Μετά υπάρχουν οι 3 αριστερές συνεχόμενες, που είναι δύσκολο να βρεις την ιδανική γραμμή. Σταδιακά μαθαίνουμε την πίστα. Σήμερα μάθαμε τις γραμμές και δεν κάναμε πολλά στη μοτοσικλέτα. Αύριο θα αρχίσουμε να προσαρμόζουμε το κιβώτιο ταχυτήτων και τα ηλεκτρονικά, έχουμε αρκετή δουλειά μπροστά μας».
Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
MotoGp Austin Test
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1
 Παρόμοια θέματα
-
» MOTOGP 2nd Round USA, Austin Circuit 11-13 April 2014
» MotoGP Test 1000cc!!
» MotoGP Sepang Test, Malaysia

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Greek GSX-R forum :: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚA ΝEΑ :: MotoGP-
Μετάβαση σε:  
Copyright ©2008 - 2023, gixxer.gr
gixxerforum@gmail.com